AHAHahahahahhahahaaahquote:Op zondag 15 april 2012 22:03 schreef Montelly het volgende:
Kiros samengevat:
huh..huhuhu..huh..huhuhu.huhu..
kloptquote:
Die japanner krijgt nu een partij stijve plassert van haar hahahaquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die japanner krijgt nu een partij stijve plassert van haar hahaha
quote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die japanner krijgt nu een partij stijve plassertje van haar hahaha
AHAHahahahahhahahaaahquote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die japanner krijgt nu een partij stijve plassert van haar hahaha
Braziliequote:Op zondag 15 april 2012 22:10 schreef Nielsch het volgende:
Denk niet dat er tickets worden uitgedeeld. Waar was de eerste aflevering trouwens? Was Alaska aflevering 2?
na edmee de minstequote:
Rio was 1quote:Op zondag 15 april 2012 22:10 schreef Nielsch het volgende:
Denk niet dat er tickets worden uitgedeeld. Waar was de eerste aflevering trouwens? Was Alaska aflevering 2?
zou ze dr dan uit zien als 80?quote:
de nieuwe marijke helwegenquote:
HAHAHAHahahahahahahahahahaquote:
Ja dat was dan wel weer een leuke opmerking van haar!quote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef Adelante het volgende:
twee mensen met een jurk aan in een relatie is wat veel
wat een grafwijf is dat jaquote:
Ik erger me ook dood aan dat pretentieuze wijf.quote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef Adelante het volgende:
Edmee is misschien het stereotype gooische vrouw, maar ik zou d'r eerder op vallen dan zo'n Nina: linkse graftak
quote:Op zondag 15 april 2012 22:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Bij Edmee zou je soms wel willen dat ze ook even een 'tweede gezicht' op kon zetten.
Karaoke bar?quote:Op zondag 15 april 2012 22:21 schreef hexje het volgende:
Was weer een leuke aflevering.
@Montelly: bedankt voor de quote van deze week!
Hoe weet je dat ze links is?quote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef Adelante het volgende:
Edmee is misschien het stereotype gooische vrouw, maar ik zou d'r eerder op vallen dan zo'n Nina: linkse graftak
Omdat ze als twee druppels water op zo'n veganistische meid uit Bloed, Zweet en Luxeproblemen lijkt waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 22:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze links is?
ik verwacht wel dat de laatste aflevering in Nederland zich gaat afspelenquote:Op maandag 16 april 2012 09:41 schreef Nielsch het volgende:
Ze gaan tenminste niet voor standaard lokaties als New York, Sydney en Barcelona. Dat vind ik er wel leuk aan.
De dames gaan op onderzoek uit en mogen tijdens deze wereldreis twee tickets naar Nederland uitdelen aan hun favoriete dates, zodat ze kunnen kijken of de vonk die in het buitenland is overgesprongen ook in ons land nog aanwezig is.quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Nielsch het volgende:
Vond dit programma eigenlijk wel vermakelijk vorige week. Hoeveel tickets mag één vrouw uitgeven?
Dit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij vind Edmee het ook zwaar kut dat er bestemmingen als Alaska, Japan en Jordanië bijzitten. Die golddigger wilde natuurlijk gewoon naar New York, Los Angeles en Miami.
Ja die lijkt het nog het meest echt. Echt zo'n boerinnetje.quote:Op zondag 15 april 2012 22:09 schreef Adrenalini het volgende:
Ik moet zeggen dat die Mariel nog wel de leukste/normaalste van het stel is. Steffi gaat ook nog wel, en Nina wordt steeds erger. En Edmee
Mariel een boerinnetje? Dan ben je vast nog nooit in Twente geweestquote:Op woensdag 18 april 2012 12:52 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja die lijkt het nog het meest echt. Echt zo'n boerinnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |