Het kwam niet over als: hey hoe gaat het.quote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef thatday het volgende:
[..]
Na een aantal weken vragen hoe het met iemand gaat is niet per definitie jezelf voor lul zetten.
quote:
Ik wil niet fappen.quote:
Ik kan ook fappen als mijn moeder thuis is, ik snap niet waarom ik nu speciaal zou moeten gaan fappen.quote:
Omdat je niet betrapt kunt wordenquote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan ook fappen als mijn moeder thuis is, ik snap niet waarom ik nu speciaal zou moeten gaan fappen.
Begin jij ook al.quote:
Ik word normaal ook niet betrapt.quote:
Sla je slag op de datingsite vanavond! ManageTheAnger heeft geweldige tipsquote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan ook fappen als mijn moeder thuis is, ik snap niet waarom ik nu speciaal zou moeten gaan fappen.
Ben je nou sarcastisch? Of kan ik oprecht gevleid zijn?quote:Op zondag 8 april 2012 20:57 schreef thatday het volgende:
[..]
Sla je slag op de datingsite vanavond! ManageTheAnger heeft geweldige tips
quote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch? Of kan ik oprecht gevleid zijn?
Datingsite, mweh.quote:Op zondag 8 april 2012 20:57 schreef thatday het volgende:
[..]
Sla je slag op de datingsite vanavond! ManageTheAnger heeft geweldige tips
Quotes zijn niet voor niets gemaakt he.. Ik heb vaak echt geen idee tegen wie je het hebtquote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef thatday het volgende:
Jij kan toch zo goed digitaal vrouwen aflezen?
Hahah ja ik moet weer even wennen aan mijn nieuwe browser waarmee ik wel kan quotenquote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Quotes zijn niet voor niets gemaakt he.. Ik heb vaak echt geen idee tegen wie je het hebt
Denk het eerste, vriendquote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch? Of kan ik oprecht gevleid zijn?
Ga jij maar fappen.quote:
Goh.....quote:
met de fles?quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef Joysa het volgende:
Ik ga bankhangen met wijn. En dan neuken.
Nice evening
en dan zeg je dat ik een zieke geest heb......quote:
Ik zie het verband.quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat heb je snel gezien.![]()
Maar ik hoef niet te fappen man.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef Joysa het volgende:
Ik ga bankhangen met wijn. En dan neuken.
Nice evening
Hoezo is dat nou weer vies, vaak zat gehoord dat een meidje met een bierflesje bezig wasquote:Op zondag 8 april 2012 21:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en dan zeg je dat ik een zieke geest heb......
quote:Op zondag 8 april 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer vies, vaak zat gehoord dat een meidje met een bierflesje bezig was
Bedankt, denk ik.quote:
Ik voel je pijn, ik word nog wel eens aangesproken met de naam van de klassenmongool.quote:Op zondag 8 april 2012 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tering.
Oh wee als iemand ons ooit nog door elkaar haalt.
Het is een zwaar leven met een kneus in je schaduw. Ik voel je bro.quote:Op zondag 8 april 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, ik word nog wel eens aangesproken met de naam van de klassenmongool.
6x zo dik.
6x zo licht
6x hogere stem
Totaal andere namen
Ik word er doodziek van.
Kon er wel bij na friendzoned.quote:
Mijn middelvinger voor jequote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is een zwaar leven met een kneus in je schaduw. Ik voel je bro.
Neenquote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat die in jouw eigen schaduw zat te wroeten.
Poeet.quote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Elke nieuwe die ik pak, en dan heb ik het over een kapotje
Geef ik de aandacht van een nieuw grotje....
Soms van achter
en soms in het strotje...
tja, als we toch bezig zijn........
Allemaal jouw schuld.quote:
weet je het zeker?quote:
Dude, what did I just read?quote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Elke nieuwe die ik pak, en dan heb ik het over een kapotje
Geef ik de aandacht van een nieuw grotje....
Soms van achter
en soms in het strotje...
tja, als we toch bezig zijn........
What you just read? Een artikel voor gevorderden.quote:
Ik zei er niks over.quote:Op zondag 8 april 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
jaja en wel over mij kotsen als ik iets tik wat niet gelogen is ;/
Als dit gevorderd is, dan ben ik liever bij stap 1.quote:Op zondag 8 april 2012 21:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
What you just read? Een artikel voor gevorderden.
Whut.quote:Op zondag 8 april 2012 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
Skv nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
En, hoe bevalt dat nu, groep 7?quote:Op zondag 8 april 2012 21:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Al 25 jaar jaar
speel ik niets klaar
bij een vrouw
of ze nou kaal is
of vol met haar
het enige wat ik haar mag geven
is een lief gebaar
in the zone gedrukt van friends
er wordt door haar niet voor mij ge-bend
professioneel wanker
flappen tappen
geladen door de jaren
als een tanker
bladieblabla
Wat is je motief? Daar ben ik wel benieuwd naar... heeft ze al een ander gehad of dat nog niet?quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Whut.![]()
@muhaha Luck als in dat ik me daarna niet verneukt voel. Heb er vertrouwen in dat het goed gaat, anders zou ik niet hebben afgesproken.
Gaan aan het eind vd middag een bakje koffie doen.
Succes!quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Whut.![]()
waarom niet?
@muhaha Luck als in dat ik me daarna niet verneukt voel. Heb er vertrouwen in dat het goed gaat, anders zou ik niet hebben afgesproken.
quote:
^^^^glijd stiekem van dr kruk af.quote:
We vergeven je wel hoor Mur.quote:
Dus je wil het niveau van nu weergeven door een gedicht dat gewoon... kut is?quote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Ja zo kansloos, maar ik denk ik pas me ff aan, aan het niveau nu..... zo zie je maar, het ken altijd erger dan je in eerste instantie gedacht had
Zekers.quote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
^^^^glijd stiekem van dr kruk af.
Broederhug, hoop dat het je luktquote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Whut.![]()
waarom niet?
Verhaal van mijn leven.quote:Op zondag 8 april 2012 21:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Al 25 18 jaar jaar
speel ik niets klaar
bij een vrouw
of ze nou kaal is
of vol met haar
het enige wat ik haar mag geven
is een lief gebaar
in the zone gedrukt van friends
er wordt door haar niet voor mij ge-bend
professioneel wanker
flappen tappen
geladen door de jaren
als een tanker
bladieblabla
quote:Op zondag 8 april 2012 21:19 schreef thatday het volgende:
[..]
Zekers.
Ik zou het morgen ook bij je date proberen
haha nee, ik weet het verschil wel, tussen kunnen ouwehoeren, en wanneer je serieus moet zijnquote:Op zondag 8 april 2012 21:19 schreef thatday het volgende:
[..]
Zekers.
Ik zou het morgen ook bij je date proberen
Ik zat er op te wachten, daarom typte ik het ookquote:
Volgens mij niet, maar niet zeker.quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat is je motief? Daar ben ik wel benieuwd naar... heeft ze al een ander gehad of dat nog niet?
Vind het wel bijzonder dat je dat kan man.... petje af.
Ja ik weet niet of je het meegekregen hebt,quote:
Thanks ouwequote:
Oh god niet de "jouw tijd komt nog wel"quote:
50 jaar later... ja mijn tijd is EINDELIJK gekomenquote:Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh god niet de "jouw tijd komt nog wel"
Dan werkt mijn lul niet eens meer.quote:Op zondag 8 april 2012 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
50 jaar later... ja mijn tijd is EINDELIJK gekomen![]()
![]()
Ja, dat haat ik ook... dat is friendzone gelul....quote:Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh god niet de "jouw tijd komt nog wel"
quote:Op zondag 8 april 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
Als zo een meidje dat zegt moet je roepen : MIJN TIJD IS GEKOMEN en haar keihard op haar bek benen breken voor je haar woest begint te berijden. pakken
Rapedatetime!quote:
Niet als je het goed aanpakt, dan is ze overrompelt door jou alphamannetjes gedrag en daar vallen de bitches altijd voor /true storyquote:Op zondag 8 april 2012 21:25 schreef thatday het volgende:
MY TIME... HAS COME!!
Oh ik zie het voor me. Mooi. Dan rent 'jouw tijd' ook keihard weer weg
Euh, ik heb wel een vriendinnetje gehad die op fok zat, maar dat was 5 jaar geleden al uitgegaan. Nee dusquote:Op zondag 8 april 2012 21:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is dat degene die hier ook op fok zat?
Ze bedoelen het goed hoor, ze bedoelen het goed.quote:Op zondag 8 april 2012 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, dat haat ik ook... dat is friendzone gelul....
"Jou tijd komt nog wel"
"Ook op jou potje past een dekseltje"
Dan zeg ik altijd:
"vanaf me 15e wordt er al gezegd, jou tijd komt nog wel, we zijn nu 10 jaar verder... en mensen zeggen nog steeds jou tijd komt nog wel, als jullie daar nou allemaal eens mee willen ophouden alsjeblieft, want zolang mijn tijd nog moet komen is hij er ook nog niet en zolang mijn tijd er niet is kan het er ook niet zijn!"
dus.....
Vergeet niks skv niks zeg ik je.quote:Op zondag 8 april 2012 21:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Euh, ik heb wel een vriendinnetje gehad die op fok zat, maar dat was 5 jaar geleden al uitgegaan. Nee dus
Neehee niet alleen roepen maar dat je haar ook zoentquote:Op zondag 8 april 2012 21:27 schreef thatday het volgende:
Wanhopig uitroepen dat je tijd eindelijk gekomen is, is zooo alpha
The road to hell is paved with good intentions.quote:Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze bedoelen het goed hoor, ze bedoelen het goed.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze bedoelen het goed hoor, ze bedoelen het goed.
Wat bedoel je precies?quote:
quote:
Ik dacht "blood and intestines.quote:Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef Skv het volgende:
[..]
The road to hell is paved with good intentions.
Was jij niet aan het neuken?quote:
Wat is dit.quote:
Ze zijn al klaarquote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Was jij niet aan het neuken?
FOR NARNIAFOK!
Dat ik niks vergeetquote:
Oooooooh buuuuuuuuuuuuuuurn.quote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die hun eigen tekortkomingen op anderen projecteren.
Tuurlijk jongen... jullie verkondigen trots te gaan wippen en komen toch vrij snel terug. Wat moeten we anders denken? Dat het niet is doorgegaan?quote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die hun eigen tekortkomingen op anderen projecteren.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen... jullie verkondigen trots te gaan wippen en komen toch vrij snel terug. Wat moeten we anders denken? Dat het niet is doorgegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joysa danquote:Op zondag 8 april 2012 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Wil je mij nergens in betrekken aub?
quote:Op zondag 8 april 2012 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Wil je mij nergens in betrekken aub?Godverdomme, zijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Bij deze ben je ontvriendquote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een kinderachtig mannetje.
Fixedquote:Op zondag 8 april 2012 21:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt ons mij opgejut met je FICHT FICHT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GA ZE DAN BANNEN JOH.quote:Op zondag 8 april 2012 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
Oh jezus, houd op schei uitDit is echt way below niveau.
Wat schuift dat?quote:Op zondag 8 april 2012 21:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Harajuku is bij deze mijn lievelingsmod.
Lol, valt wel mee zo te zienquote:
WAT IS JOUW PROBLEEM INEENSquote:Op zondag 8 april 2012 21:46 schreef Skv het volgende:
[..]
GA ZE DAN BANNEN JOH.
Kan je mij ook direct weer meepakken.
Ja super, ik vond het gezellig en zij kende de hele serie al. Ik heb de afgelopen 24 uur alle 4 delen gezien. Ik vind het wel leuk ondanks dat ik andere hier hiervan zie kokhalzen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alive and kicking
Hoe was Twilight met QEX?
But I liek penis.quote:Op zondag 8 april 2012 21:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een gratis massage... wanneer kom je langs???
JIJ BENT HET PROBLEEM of zoquote:
DG is een man....quote:
*kroel*quote:
DAn nog is girl onlogischquote:Op zondag 8 april 2012 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij op mannen valt.
Of niet DG? (serieus, niet om vervelend te doen ofzo.)
Dunnow... Misschien houdt ie van digitale vrouwen?quote:
Nu je het zegt... Zoals je praat en gedraagt.... het zou zomaar eens kunnen ja...?quote:
Mannen die vrouwen willen ja,quote:Op zondag 8 april 2012 21:54 schreef thatday het volgende:
Als je hier GIRL in je naam hebt, stormen de mannen op je af natuurlijk. Goede tactiek
Maar wanneer je het miniDGtje ter sprake brengt zullen ze ook wel weer snel weg zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 21:54 schreef thatday het volgende:
Als je hier GIRL in je naam hebt, stormen de mannen op je af natuurlijk. Goede tactiek
True :pquote:Op zondag 8 april 2012 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar wanneer je het miniDGtje ter sprake brengt zullen ze ook wel weer snel weg zijn.
Wie zei iets over sex, kalm aan... het was een gratis massage.quote:
*glow*quote:
Even info voor jou. een penis kun je ook masseren dus hefvunquote:Op zondag 8 april 2012 21:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wie zei iets over sex, kalm aan... het was een gratis massage.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 8 april 2012 21:58 schreef Mickeys het volgende:
Tijd voor dit "oude wijf" om nog even tv te gaan kijken en dan in slaap te donderen. Morgen weer een dag (Nadat ik vanmorgen heel dom de wekker om 4.45 had laten gaan)
Trustequote:Op zondag 8 april 2012 21:58 schreef Mickeys het volgende:
Tijd voor dit "oude wijf" om nog even tv te gaan kijken en dan in slaap te donderen. Morgen weer een dag (Nadat ik vanmorgen heel dom de wekker om 4.45 had laten gaan)
Wat ben je uptight, ik grap maarquote:Op zondag 8 april 2012 21:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wie zei iets over sex, kalm aan... het was een gratis massage.
Nee nee, jij denkt natuurlijk gelijk je slag te kunnen slaan. Maar dat gaat zo maar niet, eerst eis ik natuurlijk dat je me uit eten neemt. Maar niets te uptight hoor la place is goed genoeg.quote:
Hard to get.quote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee nee, jij denkt natuurlijk gelijk je slag te kunnen slaan. Maar dat gaat zo maar niet, eerst eis ik natuurlijk dat je me uit eten neemt. Maar niets te uptight hoor la place is goed genoeg.
Die massage kon ik wel gebruiken, maar meer hoef ik niet.quote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee nee, jij denkt natuurlijk gelijk je slag te kunnen slaan. Maar dat gaat zo maar niet, eerst eis ik natuurlijk dat je me uit eten neemt. Maar niets te uptight hoor la place is goed genoeg.
Net riep je nog om penis.quote:Op zondag 8 april 2012 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die massage kon ik wel gebruiken, maar meer hoef ik niet.
Nee, ik verkies penis over vagina, maar ik wil niet zomaar een penisquote:Op zondag 8 april 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net riep je nog om penis.
Over wat voor massages gaat het hier
Een massage, maar met een penis. Dan ook nog een bijzondere penis?quote:Op zondag 8 april 2012 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik verkies penis over vagina, maar ik wil niet zomaar een penis
Eerst dat etentje maar eens daarna kunnen we altijd nog zien.quote:Op zondag 8 april 2012 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wacht, ben jij een man?quote:Op zondag 8 april 2012 22:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Eerst dat etentje maar eens daarna kunnen we altijd nog zien.
Ik heb al een andere penis op het oog, sorry.quote:Op zondag 8 april 2012 22:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Eerst dat etentje maar eens daarna kunnen we altijd nog zien.
Ja ik ook, sommige mensen vullen er *per ongeluk* een verkeerd geslacht inquote:Op zondag 8 april 2012 22:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wacht, ben jij een man?
Ik dacht dat je een meisje was, door je naam.. Blond.
Ligt niet aan jou, hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 22:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wacht, ben jij een man?
Moet ie aan bepaalde voorwaarden voldoen? Dat ie een scherpe bocht naar links maakt of juist naar rechts?quote:Op zondag 8 april 2012 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeft niets met blond te maken.quote:Op zondag 8 april 2012 22:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wacht, ben jij een man?
Misschien een dop als een omgekeerde soepkom?quote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Moet ie aan bepaalde voorwaarden voldoen? Dat ie een scherpe bocht naar links maakt of juist naar rechts?
Ja, hij moet onderdeel zijn van een leuke man.quote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Moet ie aan bepaalde voorwaarden voldoen? Dat ie een scherpe bocht naar links maakt of juist naar rechts?
You dont sayquote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, hij moet onderdeel zijn van een leuke man.
Tegenvaller dit.quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, hij moet onderdeel zijn van een leuke man.
Jammer het is toch geen kwestie van geld heh, want je mag altijd voor me koken. Daar heb ik trouwens een hekel aan... vrouwen die niet kunnen koken en niet eens de moeite doen om het te leren. De carrière vrouwen die niet in de huisvrouw categorie willen vallen en nooit iets hebben leren koken. Maar jij bent vast niet zo, toch?quote:Op zondag 8 april 2012 22:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb al een andere penis op het oog, sorry.
Nog steeds?quote:Op zondag 8 april 2012 22:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog steeds boos dat je mijn hoofd niet hebt kunnen aanschouwen?
Zak over zijn hoofd doen? O wacht, dit werkt alleen voor mannen...quote:
Sinds ik de opmerking over jouw hoofd maakte wil je ze terugmaken, en je hebt uiteraard het terechte vermoeden dat ik in het bezit ben van een kraterkop waar een zeeleeuw nog jaloers op zou zijn, je mist enkel nog het bewijs.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sinds ik de opmerking over jouw hoofd maakte wil je ze terugmaken, en je hebt uiteraard het terechte vermoeden dat ik in het bezit ben van een kraterkop waar een zeeleeuw nog jaloers op zou zijn, je mist enkel nog het bewijs.
Oh, was jij datquote:Op zondag 8 april 2012 22:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sinds ik de opmerking over jouw hoofd maakte wil je ze terugmaken, en je hebt uiteraard het terechte vermoeden dat ik in het bezit ben van een kraterkop waar een zeeleeuw nog jaloers op zou zijn, je mist enkel nog het bewijs.
quote:Op zondag 8 april 2012 22:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, was jij datIk zit daar absoluut niet mee hoor
Ik weet wel dat mijn hoofd zo erg is niet is.
Zo is die jongen. Bijtertje.quote:Op zondag 8 april 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
Alweer?
En wederom is die Murdera betrokken
Ik mis nooit een gevechtquote:Op zondag 8 april 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
Alweer?
En wederom is die Murdera betrokken
En als je het naakt doet komt daar bij dat je je penis in haar vajajay wil steken.quote:Op zondag 8 april 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met worstelen is het de bedoeling dat je je tegenstander op de grond werkt en vastpint
Je drukt die puistennerd met 1 duim tegen de grondquote:Op zondag 8 april 2012 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En als je het naakt doet komt daar bij dat je je penis in haar vajajay wil steken.
Moet ze wel oppassen dat ze niet perongeluk een paar puisten opendruktquote:Op zondag 8 april 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je drukt die puistennerd met 1 duim tegen de grond
Die jonge maakt geen kans
Hoe komt het dat alles bij jou op naakt en neuken uitdraait? Van een etentje alleen of slechts een date, of zomaar een massage of gewoon worstelen?quote:Op zondag 8 april 2012 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En als je het naakt doet komt daar bij dat je je penis in haar vajajay wil steken.
Omdat hormonenquote:Op zondag 8 april 2012 22:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe komt het dat alles bij jou op naakt en neuken uitdraait? Van een etentje alleen of slechts een date, of zomaar een massage of gewoon worstelen?
Dafuq maak je me nu, hij begon over naaktquote:Op zondag 8 april 2012 22:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe komt het dat alles bij jou op naakt en neuken uitdraait? Van een etentje alleen of slechts een date, of zomaar een massage of gewoon worstelen?
Zelfs heteroseksuele mannen geilen op Dizerquote:Op zondag 8 april 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
Nope ik geil niet op Dizer want hij is een man
Ja ik geef toe ik zou best wat Dizer DNA willen hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zelfs heteroseksuele mannen geilen op Dizer
Stil maar, het zijn je hormonen, ik begrijp het nu, rustig maar...quote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuq maak je me nu, hij begon over naakt
bbbbbuuuuuuuuuurrrnnnnnnnquote:Op zondag 8 april 2012 23:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Stil maar, het zijn je hormonen, ik begrijp het nu, rustig maar...
Schei toch uit, zegquote:Op zondag 8 april 2012 23:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Stil maar, het zijn je hormonen, ik begrijp het nu, rustig maar...
Fixed.quote:
Ik had altijd een ander beeld van je....quote:
Felblond zoals britney dan, en op de foto lijk je bruine ogen te hebben. Ik heb een zwak voor vrouwen met bruine ogen, dus helaas val jij nu af.quote:Op zondag 8 april 2012 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben blond met blauwe ogenAlleen is mijn haar ondertussen asblond geworden
quote:Op zondag 8 april 2012 23:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Felblond zoals britney dan, en op de foto lijk je bruine ogen te hebben. Ik heb een zwak voor vrouwen met bruine ogen, dus helaas val jij nu af.
(houden je hormonen het nog vol?)
Is hij homo?quote:Op zondag 8 april 2012 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik Whatsapp iemand zo van kom seks geven, maar hij zo van nee![]()
![]()
Hij m oet gewoon seks gevenquote:Op zondag 8 april 2012 23:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Niets is heerlijker dan smekende vrouwen die om sex smeken, gun hem dus zijn plezier en blijf smeken! Doe alsof je anders doodgaat als er niet snel een pik langs komt. Hij zal zich koning te rijk voelen. Althans, ik zou me wel zo voelen.
Hoeveel pm's/dm's heb je intussen gehadquote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ja sorry, ik had ook liever seks gehad nu hoor
Nul, gelukkig.quote:Op zondag 8 april 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeveel pm's/dm's heb je intussen gehad
Nou, dat is best wel supererg andersquote:
Ik ook, sta al 1 maand droog. Maar blijft jammer dat je blauwe ogen hebt... Ben je eventueel bereid een zak over je hoofd te doen?quote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ja sorry, ik had ook liever seks gehad nu hoor
muhahaha fleurt er juist helemaal van op, die is next in line of niet?quote:Op zondag 8 april 2012 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nul, gelukkig.
[..]
Nou, dat is best wel supererg anders!
Pleur op homoquote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
muhahaha fleurt er juist helemaal van op, die is next in line of niet?
IK WIL NIET ZOMAAR IEMAND ANDERS LAG IK AL TE NEUKENquote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ook, sta al 1 maand droog. Maar blijft jammer dat je blauwe ogen hebt... Ben je eventueel bereid een zak over je hoofd te doen?
Dus stel, je komt een leuke meid tegen en ze wil seks met je, maar ze heeft blauwe ogen. Dan zeg jij dus: 'Nee sorry, ik val niet op meisjes met blauwe ogen'?quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ook, sta al 1 maand droog. Maar blijft jammer dat je blauwe ogen hebt... Ben je eventueel bereid een zak over je hoofd te doen?
HOE WEET JIJ DIT? KEN JIJ MIJ STIEKUM OF ZO?quote:Op zondag 8 april 2012 23:51 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dus stel, je komt een leuke meid tegen en ze wil seks met je, maar ze heeft blauwe ogen. Dan zeg jij dus: 'Nee sorry, ik val niet op meisjes met blauwe ogen'?
Verbitterde voxje met haar mooie blauwe ogen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DIT? KEN JIJ MIJ STIEKUM OF ZO?
Ja hahaha echt hèquote:Op zondag 8 april 2012 23:51 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dus stel, je komt een leuke meid tegen en ze wil seks met je, maar ze heeft blauwe ogen. Dan zeg jij dus: 'Nee sorry, ik val niet op meisjes met blauwe ogen'?
Stiekem stalk ik jequote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DIT? KEN JIJ MIJ STIEKUM OF ZO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |