Het kwam niet over als: hey hoe gaat het.quote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef thatday het volgende:
[..]
Na een aantal weken vragen hoe het met iemand gaat is niet per definitie jezelf voor lul zetten.
quote:
Ik wil niet fappen.quote:
Ik kan ook fappen als mijn moeder thuis is, ik snap niet waarom ik nu speciaal zou moeten gaan fappen.quote:
Omdat je niet betrapt kunt wordenquote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan ook fappen als mijn moeder thuis is, ik snap niet waarom ik nu speciaal zou moeten gaan fappen.
Begin jij ook al.quote:
Ik word normaal ook niet betrapt.quote:
Sla je slag op de datingsite vanavond! ManageTheAnger heeft geweldige tipsquote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan ook fappen als mijn moeder thuis is, ik snap niet waarom ik nu speciaal zou moeten gaan fappen.
Ben je nou sarcastisch? Of kan ik oprecht gevleid zijn?quote:Op zondag 8 april 2012 20:57 schreef thatday het volgende:
[..]
Sla je slag op de datingsite vanavond! ManageTheAnger heeft geweldige tips
quote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch? Of kan ik oprecht gevleid zijn?
Datingsite, mweh.quote:Op zondag 8 april 2012 20:57 schreef thatday het volgende:
[..]
Sla je slag op de datingsite vanavond! ManageTheAnger heeft geweldige tips
Quotes zijn niet voor niets gemaakt he.. Ik heb vaak echt geen idee tegen wie je het hebtquote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef thatday het volgende:
Jij kan toch zo goed digitaal vrouwen aflezen?
Hahah ja ik moet weer even wennen aan mijn nieuwe browser waarmee ik wel kan quotenquote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Quotes zijn niet voor niets gemaakt he.. Ik heb vaak echt geen idee tegen wie je het hebt
Denk het eerste, vriendquote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch? Of kan ik oprecht gevleid zijn?
Ga jij maar fappen.quote:
Goh.....quote:
met de fles?quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef Joysa het volgende:
Ik ga bankhangen met wijn. En dan neuken.
Nice evening
en dan zeg je dat ik een zieke geest heb......quote:
Ik zie het verband.quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat heb je snel gezien.![]()
Maar ik hoef niet te fappen man.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef Joysa het volgende:
Ik ga bankhangen met wijn. En dan neuken.
Nice evening
Hoezo is dat nou weer vies, vaak zat gehoord dat een meidje met een bierflesje bezig wasquote:Op zondag 8 april 2012 21:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en dan zeg je dat ik een zieke geest heb......
quote:Op zondag 8 april 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer vies, vaak zat gehoord dat een meidje met een bierflesje bezig was
Bedankt, denk ik.quote:
Ik voel je pijn, ik word nog wel eens aangesproken met de naam van de klassenmongool.quote:Op zondag 8 april 2012 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tering.
Oh wee als iemand ons ooit nog door elkaar haalt.
Het is een zwaar leven met een kneus in je schaduw. Ik voel je bro.quote:Op zondag 8 april 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, ik word nog wel eens aangesproken met de naam van de klassenmongool.
6x zo dik.
6x zo licht
6x hogere stem
Totaal andere namen
Ik word er doodziek van.
Kon er wel bij na friendzoned.quote:
Mijn middelvinger voor jequote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is een zwaar leven met een kneus in je schaduw. Ik voel je bro.
Neenquote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat die in jouw eigen schaduw zat te wroeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |