Het kwam niet over als: hey hoe gaat het.quote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef thatday het volgende:
[..]
Na een aantal weken vragen hoe het met iemand gaat is niet per definitie jezelf voor lul zetten.
quote:
Ik wil niet fappen.quote:
Ik kan ook fappen als mijn moeder thuis is, ik snap niet waarom ik nu speciaal zou moeten gaan fappen.quote:
Omdat je niet betrapt kunt wordenquote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan ook fappen als mijn moeder thuis is, ik snap niet waarom ik nu speciaal zou moeten gaan fappen.
Begin jij ook al.quote:
Ik word normaal ook niet betrapt.quote:
Sla je slag op de datingsite vanavond! ManageTheAnger heeft geweldige tipsquote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan ook fappen als mijn moeder thuis is, ik snap niet waarom ik nu speciaal zou moeten gaan fappen.
Ben je nou sarcastisch? Of kan ik oprecht gevleid zijn?quote:Op zondag 8 april 2012 20:57 schreef thatday het volgende:
[..]
Sla je slag op de datingsite vanavond! ManageTheAnger heeft geweldige tips
quote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch? Of kan ik oprecht gevleid zijn?
Datingsite, mweh.quote:Op zondag 8 april 2012 20:57 schreef thatday het volgende:
[..]
Sla je slag op de datingsite vanavond! ManageTheAnger heeft geweldige tips
Quotes zijn niet voor niets gemaakt he.. Ik heb vaak echt geen idee tegen wie je het hebtquote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef thatday het volgende:
Jij kan toch zo goed digitaal vrouwen aflezen?
Hahah ja ik moet weer even wennen aan mijn nieuwe browser waarmee ik wel kan quotenquote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Quotes zijn niet voor niets gemaakt he.. Ik heb vaak echt geen idee tegen wie je het hebt
Denk het eerste, vriendquote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch? Of kan ik oprecht gevleid zijn?
Ga jij maar fappen.quote:
Goh.....quote:
met de fles?quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef Joysa het volgende:
Ik ga bankhangen met wijn. En dan neuken.
Nice evening
en dan zeg je dat ik een zieke geest heb......quote:
Ik zie het verband.quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat heb je snel gezien.![]()
Maar ik hoef niet te fappen man.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef Joysa het volgende:
Ik ga bankhangen met wijn. En dan neuken.
Nice evening
Hoezo is dat nou weer vies, vaak zat gehoord dat een meidje met een bierflesje bezig wasquote:Op zondag 8 april 2012 21:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en dan zeg je dat ik een zieke geest heb......
quote:Op zondag 8 april 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer vies, vaak zat gehoord dat een meidje met een bierflesje bezig was
Bedankt, denk ik.quote:
Ik voel je pijn, ik word nog wel eens aangesproken met de naam van de klassenmongool.quote:Op zondag 8 april 2012 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tering.
Oh wee als iemand ons ooit nog door elkaar haalt.
Het is een zwaar leven met een kneus in je schaduw. Ik voel je bro.quote:Op zondag 8 april 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, ik word nog wel eens aangesproken met de naam van de klassenmongool.
6x zo dik.
6x zo licht
6x hogere stem
Totaal andere namen
Ik word er doodziek van.
Kon er wel bij na friendzoned.quote:
Mijn middelvinger voor jequote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is een zwaar leven met een kneus in je schaduw. Ik voel je bro.
Neenquote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat die in jouw eigen schaduw zat te wroeten.
Poeet.quote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Elke nieuwe die ik pak, en dan heb ik het over een kapotje
Geef ik de aandacht van een nieuw grotje....
Soms van achter
en soms in het strotje...
tja, als we toch bezig zijn........
Allemaal jouw schuld.quote:
weet je het zeker?quote:
Dude, what did I just read?quote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Elke nieuwe die ik pak, en dan heb ik het over een kapotje
Geef ik de aandacht van een nieuw grotje....
Soms van achter
en soms in het strotje...
tja, als we toch bezig zijn........
What you just read? Een artikel voor gevorderden.quote:
Ik zei er niks over.quote:Op zondag 8 april 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
jaja en wel over mij kotsen als ik iets tik wat niet gelogen is ;/
Als dit gevorderd is, dan ben ik liever bij stap 1.quote:Op zondag 8 april 2012 21:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
What you just read? Een artikel voor gevorderden.
Whut.quote:Op zondag 8 april 2012 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
Skv nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
En, hoe bevalt dat nu, groep 7?quote:Op zondag 8 april 2012 21:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Al 25 jaar jaar
speel ik niets klaar
bij een vrouw
of ze nou kaal is
of vol met haar
het enige wat ik haar mag geven
is een lief gebaar
in the zone gedrukt van friends
er wordt door haar niet voor mij ge-bend
professioneel wanker
flappen tappen
geladen door de jaren
als een tanker
bladieblabla
Wat is je motief? Daar ben ik wel benieuwd naar... heeft ze al een ander gehad of dat nog niet?quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Whut.![]()
@muhaha Luck als in dat ik me daarna niet verneukt voel. Heb er vertrouwen in dat het goed gaat, anders zou ik niet hebben afgesproken.
Gaan aan het eind vd middag een bakje koffie doen.
Succes!quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Whut.![]()
waarom niet?
@muhaha Luck als in dat ik me daarna niet verneukt voel. Heb er vertrouwen in dat het goed gaat, anders zou ik niet hebben afgesproken.
quote:
^^^^glijd stiekem van dr kruk af.quote:
We vergeven je wel hoor Mur.quote:
Dus je wil het niveau van nu weergeven door een gedicht dat gewoon... kut is?quote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Ja zo kansloos, maar ik denk ik pas me ff aan, aan het niveau nu..... zo zie je maar, het ken altijd erger dan je in eerste instantie gedacht had
Zekers.quote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
^^^^glijd stiekem van dr kruk af.
Broederhug, hoop dat het je luktquote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Whut.![]()
waarom niet?
Verhaal van mijn leven.quote:Op zondag 8 april 2012 21:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Al 25 18 jaar jaar
speel ik niets klaar
bij een vrouw
of ze nou kaal is
of vol met haar
het enige wat ik haar mag geven
is een lief gebaar
in the zone gedrukt van friends
er wordt door haar niet voor mij ge-bend
professioneel wanker
flappen tappen
geladen door de jaren
als een tanker
bladieblabla
quote:Op zondag 8 april 2012 21:19 schreef thatday het volgende:
[..]
Zekers.
Ik zou het morgen ook bij je date proberen
haha nee, ik weet het verschil wel, tussen kunnen ouwehoeren, en wanneer je serieus moet zijnquote:Op zondag 8 april 2012 21:19 schreef thatday het volgende:
[..]
Zekers.
Ik zou het morgen ook bij je date proberen
Ik zat er op te wachten, daarom typte ik het ookquote:
Volgens mij niet, maar niet zeker.quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat is je motief? Daar ben ik wel benieuwd naar... heeft ze al een ander gehad of dat nog niet?
Vind het wel bijzonder dat je dat kan man.... petje af.
Ja ik weet niet of je het meegekregen hebt,quote:
Thanks ouwequote:
Oh god niet de "jouw tijd komt nog wel"quote:
50 jaar later... ja mijn tijd is EINDELIJK gekomenquote:Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh god niet de "jouw tijd komt nog wel"
Dan werkt mijn lul niet eens meer.quote:Op zondag 8 april 2012 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
50 jaar later... ja mijn tijd is EINDELIJK gekomen![]()
![]()
Ja, dat haat ik ook... dat is friendzone gelul....quote:Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh god niet de "jouw tijd komt nog wel"
quote:Op zondag 8 april 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
Als zo een meidje dat zegt moet je roepen : MIJN TIJD IS GEKOMEN en haar keihard op haar bek benen breken voor je haar woest begint te berijden. pakken
Rapedatetime!quote:
Niet als je het goed aanpakt, dan is ze overrompelt door jou alphamannetjes gedrag en daar vallen de bitches altijd voor /true storyquote:Op zondag 8 april 2012 21:25 schreef thatday het volgende:
MY TIME... HAS COME!!
Oh ik zie het voor me. Mooi. Dan rent 'jouw tijd' ook keihard weer weg
Euh, ik heb wel een vriendinnetje gehad die op fok zat, maar dat was 5 jaar geleden al uitgegaan. Nee dusquote:Op zondag 8 april 2012 21:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is dat degene die hier ook op fok zat?
Ze bedoelen het goed hoor, ze bedoelen het goed.quote:Op zondag 8 april 2012 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, dat haat ik ook... dat is friendzone gelul....
"Jou tijd komt nog wel"
"Ook op jou potje past een dekseltje"
Dan zeg ik altijd:
"vanaf me 15e wordt er al gezegd, jou tijd komt nog wel, we zijn nu 10 jaar verder... en mensen zeggen nog steeds jou tijd komt nog wel, als jullie daar nou allemaal eens mee willen ophouden alsjeblieft, want zolang mijn tijd nog moet komen is hij er ook nog niet en zolang mijn tijd er niet is kan het er ook niet zijn!"
dus.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |