Ik kwam één keer vanaf station richting Emmaviaduct toen daar een chick stond te liften. Ze moest naar Utrecht, ik ben doorgeredenquote:
het lijkt mij eigenlijk wel gezellig somsquote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat idd
En anders nog niet waarschijnlijk.
julianaviaduct neem ik aan?quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik kwam één keer vanaf station richting Emmaviaduct toen daar een chick stond te liften. Ze moest naar Utrecht, ik ben doorgeredenIk namelijk niet
![]()
Ze staan altijd bij het Emmaviaduct (bij Station). En dan met een bordje 'Amsterdam'quote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
julianaviaduct neem ik aan?
daar staan ze altijd.
zie ze daar wel eens staan maar altijd met die achterlijke bestemmingen
Julianaviaduct bestaat nietquote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
julianaviaduct neem ik aan?
daar staan ze altijd.
zie ze daar wel eens staan maar altijd met die achterlijke bestemmingen
quote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ze staan altijd bij het Emmaviaduct (bij Station). En dan met een bordje 'Amsterdam'
huh?quote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Julianaviaduct bestaat nietEmmaviaduct, iets meer precies: het is officieel de Brailleweg richting Emmaviaduct
Jan Mulderquote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Tot dusver één keer gedaan. De lifter moest ook naar mijn eindbestemming die een kleine 20 km verderop was. Dan zit je niet te lang met elkaar opgescheept dacht ik nog. Tot we in de file reden. Nog een uur met elkaar in de auto gezeten.![]()
Maar ik zal het niet vaak doen, ik vind het toch wat akelig als vrouw alleen in de auto.![]()
Ow, en jaren geleden heb ik een Postbank blauwe leeuw laten staan.Dat was balen, want later hoorde ik dat het een actie was waarmee je 1000 euro kon winnen als je tijdens het rijden zijn identiteit raadde (was een bekende Nederlander).
Dat is wel jammer jaquote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en jaren geleden heb ik een Postbank blauwe leeuw laten staan.Dat was balen, want later hoorde ik dat het een actie was waarmee je 1000 euro kon winnen als je tijdens het rijden zijn identiteit raadde (was een bekende Nederlander).
je kan beter bij de europalaan gaan staan als je naar amsterdam moetquote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
wtf.. groningen? daar wil je toch niet dood gevonden worden,,,
maar wat is er raar aan het bordje 'amsterdam'?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |