ik denk het ookquote:Op zondag 15 april 2012 21:12 schreef PirE het volgende:
Juichende koreanen.
Ik zeg Hans & Robin exit
Zou wel een Semih en Bas actie zijn, te tactisch willen spelen waardoor je zelf verliestquote:Op zondag 15 april 2012 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook
En sowieso hoop ik eigenlijk dat Semih en Bas als laatsten aankomen.... ik vind het echt prutsers
volgens mij helaas wel...quote:Op zondag 15 april 2012 21:13 schreef Frag_adder het volgende:
die enveloppenonzin zit dat er nog in?
Zal wel elke keer een nieuwe zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 21:13 schreef Nielsch het volgende:
Heb je trouwens maar één envelop? Dus als je een tweede keer als laatste binnenkomt dat het dan sowieso exit is, of krijg je elke keer weer een nieuwe?
die danseressen ook, maar die hebben nu immuniteit.quote:Op zondag 15 april 2012 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
Annebet en Quinten gaan iig door naar Filipijnen als ik zo het introfilmpje bekijk...
klopt, maar die hebben ook al de tickets binnen dus die racen op dit moment helemaal niet meer meequote:
ninja-edit failquote:Op zondag 15 april 2012 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, maar die hebben ook al de tickets binnen dus die racen op dit moment helemaal niet meer mee
Ik denk rood en dan straks op de filipijnen een keer een groene.quote:Op zondag 15 april 2012 21:14 schreef babette21 het volgende:
ah nee niet weer die envelop? da's zo'n schijnvertoning, gewoon een manier om de reeks langer te laten duren. Ik kan het nu al voorspellen: groen, yay, iedereen mee naar de Philipijnen!
ik denk ook dat er nu wel eentje uit gaatquote:Op zondag 15 april 2012 21:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk rood en dan straks op de filipijnen een keer een groene.
zeiden ze dat vorige keer?quote:Op zondag 15 april 2012 21:17 schreef babette21 het volgende:
ook zo lame: "jullie waren goed, dus jullie mogen de zwarte envelop meenemen" - god wat een eer. Ik zou denken: great, extra bagage, dachutnie....
niet exact, maar da's wel een beetje de strekking, als Sol dat ding in het begin uitdeelt en aan het eind weer terugvraagt.quote:
Als Sol hem meeneemt krijg je de theorie dat de spelleiding ingrijpt als een bepaald koppel laatste wordtquote:Op zondag 15 april 2012 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het uberhaupt nogal zinloos dat een koppel die envelop mee moet nemen! ze kunnen er niks mee winnen of verliezen. laat Sol dat ding gewoon meeslepen, doet ie ook eens wat!
Idd, volgende week kijk ik wel vanaf 21:15 zodat ik weet wie er afvaltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |