ik sluit mij hier bij aan, dit programma had altijd veel meer uitgesproken mensenquote:Op zondag 15 april 2012 20:50 schreef Nielsch het volgende:
Jammer, Robin is een leuke meid maar die Hans straalt werkelijk echt niets uit.
Ik vind de teams maar tegenvallen dit seizoen. Is nog geen één team waar ik zeg maar sympathie voor heb.
Het geeft wat kleur. De koppels blinken vooral uit in saaiheid.quote:Op zondag 15 april 2012 20:52 schreef Nielsch het volgende:
Ondanks haar irritante gescheld vind ik die dochter wel grappig trouwens. Mwah ja, kan nou ook niet zeggen dat ik hun team per sé de overwinning gun.
Zoef de Haasquote:
kloptquote:
Famous voor de spiegelquote:
Haha nee dat zijn ze niet.quote:Op zondag 15 april 2012 21:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
klopt
ik ben hier duidelijk voor de 2 donkere dames
zijn ze echt actrices?
Hier ben ik het mee eens... ik vind het allemaal net iets minder dan vroegerquote:Op zondag 15 april 2012 21:02 schreef babette21 het volgende:
Die spelletjes moeten ze echt achterwege laten. Gewoon alleen maar liften, in schuurtjes slapen en op een houtje bijten. En Sol die ze pas weken later bij het uiteindelijke eindpunt staat op te wachten.
Jij ook.quote:
Paaldanseressen in de Bijlmer ofzo toch?quote:Op zondag 15 april 2012 21:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
klopt
ik ben hier duidelijk voor de 2 donkere dames
zijn ze echt actrices?
er waren eerder toch ook al spelletjes? zo goed als ik mij kan herinnerenquote:Op zondag 15 april 2012 21:02 schreef babette21 het volgende:
Die spelletjes moeten ze echt achterwege laten. Gewoon alleen maar liften, in schuurtjes slapen en op een houtje bijten. En Sol die ze pas weken later bij het uiteindelijke eindpunt staat op te wachten.
Ik hoef nog niet naar bed.quote:
Inderdaad, back to basicquote:Op zondag 15 april 2012 21:02 schreef babette21 het volgende:
Jawel, maar die duurde dan drie minuten ofzo, nu bestaat de halve uitzending eruit. En het waren vaak uithoudingsproeven, dus alsnog met rennen enzo. Denkspelletjes zijn zo lame...quote:Op zondag 15 april 2012 21:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
er waren eerder toch ook al spelletjes? zo goed als ik mij kan herinneren
dit kost inderdaad ook gewoon een halve dag om op te nemen.... dus wordt er niet gereisd jammer is datquote:Op zondag 15 april 2012 21:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
Jawel, maar die duurde dan drie minuten ofzo, nu bestaat de halve uitzending eruit. En het waren vaak uithoudingsproeven, dus alsnog met rennen enzo. Denkspelletjes zijn zo lame...
Naja, Zuid-Korea is niet zo veel groter dan NL, denk dat het dan lastig is om meerdere hele dagen liften te plannen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dit kost inderdaad ook gewoon een halve dag om op te nemen.... dus wordt er niet gereisd jammer is dat
Iddquote:Op zondag 15 april 2012 21:11 schreef babette21 het volgende:
dat bukken vind ik altijd zo debiel, alsof men de cameraman niet gewoon kan zien zitten
misschien telt het niet als je de vlag niet zietquote:Op zondag 15 april 2012 21:11 schreef babette21 het volgende:
dat bukken vind ik altijd zo debiel, alsof men de cameraman niet gewoon kan zien zitten
Dat dacht ik net ookquote:Op zondag 15 april 2012 21:11 schreef babette21 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |