Maar ondertussen maak je jezelf vrolijk aan datgene schuldig waar je mij van betichtquote:Op zondag 8 april 2012 21:01 schreef Guus Muisarm het volgende:
Neu, ik lees deze reeks mee, leuke foto's, het gezever kan me niet zoveel schelen. Totdat iemand meent dat hij kan bepalen hoe een ander fok moet gebruiken (of niet in dit geval)
Levensgevaarlijk punt is dat gewoon. Die overweg ligt soms ook gewoon 10 minuten dicht begreep ik. Tsja, dan gaan mensen echt wel rare dingen doen op een goed moment.quote:Op zondag 8 april 2012 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was eigenlijk op zoek naar deze:
Is op een beruchte overweg in Helmond.
Kan nooit kwaad. Wie weet kunnen die ook hetzelfde als de Treinreiswinkelquote:Op zondag 8 april 2012 22:58 schreef James1988 het volgende:
www.raildude.com ziet eruit als een best wel nuttige site voor treinreizen binnen Europa. Er staat ook veel op over InterRail, zo te zien
In dit geval is de grootste prutser die chauffeur van die Bavaria auto.quote:Op zondag 8 april 2012 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk punt is dat gewoon. Die overweg ligt soms ook gewoon 10 minuten dicht begreep ik. Tsja, dan gaan mensen echt wel rare dingen doen op een goed moment.
Wel gaar ook dat die bomen alweer open gaan terwijl die trein voorbij rijdt![]()
Nee, die kneus in de auto links had gewoon achter die vrachtwagen moeten wachten.quote:Op maandag 9 april 2012 12:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
In dit geval is de grootste prutser die chauffeur van die Bavaria auto.Met een stuurastrailer rechtsaf draaien terwijl er een auto naast staat.
Hij had zijn auto er achter moeten laten staan en dan op beide voorsorteervakken.
quote:Op maandag 9 april 2012 12:25 schreef Danny het volgende:
[..]
was idd geblokkeerd. een permanent gebande maakt er dagelijks misbruik van om een nieuwe kloon aan te maken. Heb de ban verwijderd.
Is die overgang handbediend ofzo? Het gaat allemaal zo langzaam.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 12:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee, die kneus in de auto links had gewoon achter die vrachtwagen moeten wachten.
Nadat-ie nog even een stukje verdrijvingsvlak meepakte om gauw voor die vrachtwagen te komen ja. Ongeduldige mongol krijgt wat-ie verdient.quote:
Oh wacht. Iedereen die vanuit een trein connect krijgt het IP van de NS-proxy? En dat IP was geband?quote:Op maandag 9 april 2012 13:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De internetproblemen in de trein:
IP-ban zoals ik al dacht.
jup, één van die IP's was gebanned omdat iemand tig nieuwe kloons aanmaakte in de trein om mee te kloten op FOK!. IP is unbanned. Als je nog een witte pagina krijgt moet je je IP even doorgeven. Kan zijn dat er nog meer ip's gebanned zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht. Iedereen die vanuit een trein connect krijgt het IP van de NS-proxy? En dat IP was geband?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |