W.T.F... dubbeldekker contra kraantje = zo'n puinhoop...?!quote:
lekker ....quote:
Ja, maar dat is verre van snel inzetbaar. Moet geloof ik een draaistelrevisie ondergaan en de bakken zelf kunnen na de stilstand ook wel weer een opknapbeurt gebruiken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:43 schreef Duvel het volgende:
Interessant! Staat er niet nog ergens ICK weg te rotten?
Niet alles. Door de opening van de Hanzelijn is er meer materieel nodig. Dit is er niet voldoende ingestroomd, terwijl aan de andere kant er wel veel verdwenen is, zoals een groot deel van de V'tjes en het ICRm dat nu voor NSH rijdt. De Darretjes worden nu van stop/sneltrein materieel omgebouwd tot IC's, waardoor ook uit die hoek veel stellen verdwijnen, terwijl het SLeT dit verre van op kan vangen. Er zijn namelijk nog maar 10 stellen te leveren.quote:Eigenlijk komt alles door het gekut met AnsaldoBreda, toch?
even hierop terugkomend: bestuurder van de auto is overleden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lekker ....
Op mijn thuistraject ligt het nu ook plat. Auto geschept. Wel veel schade, maar gelukkig geen doden, omdat het op een punt gebeurd is waar de snelheid nog niet erg hoog ligt.
Lijkt me sterk, maar goed, theoretisch is het mogelijk. Er staat ook nog wel eens een file daar, dus misschien dat het daar wel mee te maken heeft...quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens een getuige waren de bomen op de overweg Oostergoweg niet naar beneden gegaan ...
http://www.lc.nl/frieslan(...)Leeuwarden-overledenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, maar goed, theoretisch is het mogelijk. Er staat ook nog wel eens een file daar, dus misschien dat het daar wel mee te maken heeft...
Ik geloof je wel dat een getuige dat zei, hoor. Het gebeurt alleen niet zo vaak dat een overweg open blijft bij het passeren van een trein.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://www.lc.nl/frieslan(...)Leeuwarden-overleden
Zie video hier.
Maak me maar wakker als er een dag geen storing is bij Schiphol...quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:22 schreef James1988 het volgende:
en bij Schiphol wederom een wisselstoring.
mja, ik kan me voorstellen dat het ergens per 2017 wel deels zal gaan gebeuren. Materieel is dan 35 jaar oud ongeveer. De locs zijn dan toe aan een revisie en dan kan vervangen door een treinstel voor de NS handiger zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:47 schreef TeringHenkie het volgende:
Waarom zou ICRm er uit moeten? Dat is toch prima materieel?Nieuwe draaistellen er onder, TRAXX ervoor en gaan
Als ze nou er draaistellen onder zetten die geschikt zijn voor 320 km/h, en de locs geven ze een gestroomlijnde neus, etc. etc.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, ik kan me voorstellen dat het ergens per 2017 wel deels zal gaan gebeuren. Materieel is dan 35 jaar oud ongeveer. De locs zijn dan toe aan een revisie en dan kan vervangen door een treinstel voor de NS handiger zijn.
Je bedoelt: goedkoper. Bij treinstellen met een automatische koppeling heb je geen rangeerders nodig. Die hoef je dan dus niet in dienst te hebben, dus spaar je geld uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, ik kan me voorstellen dat het ergens per 2017 wel deels zal gaan gebeuren. Materieel is dan 35 jaar oud ongeveer. De locs zijn dan toe aan een revisie en dan kan vervangen door een treinstel voor de NS handiger zijn.
Mja, de NS ziet tegenwoordig zelfs het DDM-1 al als treinstel, waar het vroeger bij ICR, DD-AR, DDM-1, etc op bakniveau ging.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je bedoelt: goedkoper. Bij treinstellen met een automatische koppeling heb je geen rangeerders nodig. Die hoef je dan dus niet in dienst te hebben, dus spaar je geld uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |