onmogelijkquote:Op zondag 8 april 2012 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Had Fredje Rutten deze wedstrijd verloren?
Red Bull Almelo?quote:
Precies. Kunstgebit eruit, Depay erin.quote:
Nee, ook gewonnen. Na verlenging en strafschoppen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Had Fredje Rutten deze wedstrijd verloren?
Nee.quote:
Alledrie zijn de ze beste analisten..quote:Op zondag 8 april 2012 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van Breukelen, Waterreus en Zenden zullen wel blij zijn.
Feeststemming in Studio Voetbal vanavond.quote:Op zondag 8 april 2012 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Waterreus zal vanavond wel bij Studio Voetbal zijnquote:Op zondag 8 april 2012 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ja.. als psv wint zit waterreus bij studio voetbal...quote:Op zondag 8 april 2012 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Carroll schijnt elke wedstrijd met een shirt rond te lopen waarop een huwelijksaanzoek staat voor zijn vriendin. Ze weet nu nog steeds van niks.quote:Op zondag 8 april 2012 19:25 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel spelers er tijdens dit soort wedstrijden met teksten op hu shirt lopen die nooit getoond zullen worden omdat ze niet scoren.
Wtf heeft AZ gedaan?quote:Op zondag 8 april 2012 19:26 schreef J2T het volgende:
Dat Heracles kan er toch helemaal niks van joh.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:26 schreef Muto het volgende:
Beginnen met zingen wanneer je 3-0 voor staat en na 2 minuten weer doodstil zijn. Dan ben je een echte.
zekerquote:Op zondag 8 april 2012 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Verzekerd van EL nu toch?
quote:Op zondag 8 april 2012 19:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Carroll schijnt elke wedstrijd met een shirt rond te lopen waarop een huwelijksaanzoek staat voor zijn vriendin. Ze weet nu nog steeds van niks.
Gratis EL-abonnementje i.p.v. een premie? De crisis raakt echt iedereen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Verzekerd van EL nu toch?
3-0 MOEILIJKE FASE VOOR PSV!quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 19:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Carroll schijnt elke wedstrijd met een shirt rond te lopen waarop een huwelijksaanzoek staat voor zijn vriendin. Ze weet nu nog steeds van niks.
Bij direct rood.quote:Op zondag 8 april 2012 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kun je geschorst worden voor de komende competitiematch?
Jepquote:Op zondag 8 april 2012 19:28 schreef TheGeneral het volgende:
Geef hem daar maar rood voor hoor.. Smerige overtreding.
Als het Lens was had ik het ook dom gevonden.quote:Op zondag 8 april 2012 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Normaal hoor je niemand maar omdat Toivonen het is meteen heel fok overspannen
quote:Op zondag 8 april 2012 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
Maar maar Suarez deed soms ook stomme dingen hoor.
Stop eens met huilen. Vind jij het geen rood dan?quote:Op zondag 8 april 2012 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het Eriksen was geweest had iedereen het geel gevonden.
Ik neem aan dat je het toch ook wel een rode kaart vond na de herhaling?quote:Op zondag 8 april 2012 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Normaal hoor je niemand maar omdat Toivonen het is meteen heel fok overspannen
Ik vind het een domme overtreding waarvoor je rood kán geven. Maar er wordt vaak zat maar geel voor gegeven.quote:Op zondag 8 april 2012 19:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Stop eens met huilen. Vind jij het geen rood dan?
Hij verkleedt zich als marsmannetje. Net als Meireles en Theo Janssen.quote:
Heb je nu elke PSVer al gehad?quote:Op zondag 8 april 2012 19:31 schreef Paxcon het volgende:
Labyad schudt ook met z'n kont alsof hij een halve nicht is
Duh, het is FC Bal op het Dak - FC De Lesbiennesquote:Op zondag 8 april 2012 19:31 schreef Paxcon het volgende:
Altijd zo dom lullen.. het is rood of het is niet rood..quote:Op zondag 8 april 2012 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een domme overtreding waarvoor je rood kán geven. Maar er wordt vaak zat maar geel voor gegeven.
Zou goed kunnen, wordt alleen in zijn cultuur onderdruktquote:Op zondag 8 april 2012 19:31 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2012 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen bij psv is gewoon homo als ik dit topic lees.
Het is niet niks hoor, je kapsel door de war tijdens live tv.quote:Op zondag 8 april 2012 19:33 schreef JamFlava het volgende:
au.. dat deed pijn.. zo'n been door je haren
quote:
quote:
hahahhhaaahahhhaquote:Op zondag 8 april 2012 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn opa is overleden door mongooltjes
Mijn opa is overleden aan gvdquote:Op zondag 8 april 2012 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik voel me kut dat ik hierom heb gelachen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een zwakke opaquote:Op zondag 8 april 2012 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha kei orgineel en grappig xDquote:Op zondag 8 april 2012 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik sla jou nog Lens straks.quote:Op zondag 8 april 2012 19:37 schreef Rickazio het volgende:
Als Lens Lenzen zou dragen en een Lens zou verliezen zou de scheids voor Lens omdat Lens zijn Lens verliest de wedstrijd even stilleggen dan?
Nogmaals, maar dan wel met komma's.quote:Op zondag 8 april 2012 19:37 schreef Rickazio het volgende:
Als Lens Lenzen zou dragen en een Lens zou verliezen zou de scheids voor Lens omdat Lens zijn Lens verliest de wedstrijd even stilleggen dan?
Zijn ze in de kuip wel gewend.quote:Op zondag 8 april 2012 19:38 schreef Caland het volgende:
Het antivoetbal wint het vandaag van het antivoetbal
Komt zoquote:Op zondag 8 april 2012 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom nog Matavz erin gooien? Doe dan Depay.
Als wij de schaal binnenhalen met antivoetbal teken ik.quote:Op zondag 8 april 2012 19:38 schreef Caland het volgende:
Het antivoetbal wint het vandaag van het antivoetbal
me2quote:Op zondag 8 april 2012 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als wij de schaal binnenhalen met antivoetbal teken ik.
Ritzmeierquote:
Is die nog niet binnen dan?quote:Op zondag 8 april 2012 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat teken je dan?quote:Op zondag 8 april 2012 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.quote:
Niet zo snel citeren.quote:
Jouw keus.quote:Op zondag 8 april 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeer het nog eens, maar dan in het Nederlands.
Mag het hopen van welquote:
Amenquote:Op zondag 8 april 2012 19:41 schreef borisz het volgende:
Terechte winnnaar, maar waarom zijn die PSV'ers zo onsportief?
labyad, Ola MooiBooi, Tyton om er eens drie te noemen. Dan die aansteller die net binnen de lijnen ging zitten ipv erbuiten
Bal weggooien is heel sportief ja.quote:
Je kunt ook niet meer van Heracles verwachten. PSV heeft in 1 seizoen meer mogen uitgeven dan Heracles in 5 seizoenen.quote:
Zijn vriendin en tandarts zullen blij zijn.quote:
Tegen RKC uitquote:
Tandart$ welquote:Op zondag 8 april 2012 19:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zijn vriendin en tandarts zullen blij zijn.
Ja rkc geloof ikquote:
Wielrennerquote:
Tja als je veel voetbalt kun je dat verwachtenquote:Op zondag 8 april 2012 19:44 schreef JamFlava het volgende:
[..]
ook lekkere planning dan.. vlak na een beker wedstrijd..
Die regel hebben ze ingevoerd toen Ajax een keer verliezend finalist was..quote:Op zondag 8 april 2012 19:44 schreef Rickazio het volgende:
wtf is dat voor regel? verliezend bekerfinalist mag als de andere finalist CL haalt EL spelen?
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 8 april 2012 19:45 schreef eight het volgende:
[..]
Die regel hebben ze ingevoerd toen Ajax een keer verliezend finalist was..
Sad, but true.quote:Op zondag 8 april 2012 19:45 schreef eight het volgende:
[..]
Het is in andere landen ook zo. Zoals toen Duitsland Alemannia Aachen afvaardigde voor de UEFA Cup, terwijl Bayern toen meister was en DFB Pokal meister.quote:Op zondag 8 april 2012 19:45 schreef eight het volgende:
[..]
zit 3 dagen rust tussenquote:Op zondag 8 april 2012 19:44 schreef JamFlava het volgende:
[..]
ook lekkere planning dan.. vlak na een beker wedstrijd..
quote:Op zondag 8 april 2012 19:46 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom zijn die Heracles-supporters zo stil? Ze mogen blij zijn dat ze de finale überhaupt hebben bereikt.
Voor de wedstrijd ook.quote:Op zondag 8 april 2012 19:47 schreef Rickazio het volgende:
Wie niet springt die is een jood maar 1x gehoord
Beide keren ja.quote:
neequote:Op zondag 8 april 2012 19:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wtf doe jij hier eigenlijk? PSV'r toch?
Geestig.quote:
PSV ook. Hebben ze tenminste nog iets.quote:Op zondag 8 april 2012 19:46 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom zijn die Heracles-supporters zo stil? Ze mogen blij zijn dat ze de finale überhaupt hebben bereikt.
Oke.quote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1e keer ging hij KO ja.
maar was het even vergeten van de 2e keer.
Een lied met meer dan 4 woorden is al lastig. Dus denk het niet.quote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef muzas het volgende:
Kunnen die boeren dan niet gewoon onthouden waar het feestje is?
Die zijn die beker binnen een paar weken alweer vergeten wanneer ze niet kampioen worden.quote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
PSV ook. Hebben ze tenminste nog iets.
Klopt.quote:Op zondag 8 april 2012 19:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die zijn die beker binnen een paar weken alweer vergeten wanneer ze niet kampioen worden.
Blijft leuk.quote:Op zondag 8 april 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens normaal man. Mijn opa is van de trap gekankerd.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 april 2012 19:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
KRIJG DE KANKER AJAXXXX, PSV HEEFT DE BEKERRR AJAXBEKER
Doe zélf normaalquote:Op zondag 8 april 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
top man, goed verhaalquote:Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb hem al aangeven bij de kankerpolitie
Mertens volgens een hoop mensen hierquote:
Je kan op elke zender mute doen hoor.quote:
Het spel van Heracles was ook om te jankenquote:Op zondag 8 april 2012 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Everton, mooi man. Janken omdat je de beker niet wint
quote:Op zondag 8 april 2012 19:52 schreef alf89 het volgende:
Cocu doet, wat Rutten in 2,5 jaar niet lukte.
Nee, Rutten heeft moeilijkere tegenstanders uitgeschakeld dan Cocu.quote:Op zondag 8 april 2012 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog meer sukkels die er zo over denken?
[..]
Ze waren zich aan het sparen voor de midweekse speelronde.quote:Op zondag 8 april 2012 19:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het spel van Heracles was ook om te janken
Daar waren ze vorige week ook al mee begonnenquote:Op zondag 8 april 2012 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze waren zich aan het sparen voor de midweekse speelronde.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze waren zich aan het sparen voor de midweekse speelronde.
NAC uit is ook voor hun heeeel belangrijk.quote:Op zondag 8 april 2012 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar waren ze vorige week ook al mee begonnen
Beetje hun niveau.quote:Op zondag 8 april 2012 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
NAC uit is ook voor hun heeeel belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |