Ik heb de foto niet gemaakt, maar ik vermoed dat ze de fout nog steeds niet hebben ontdektquote:Op zondag 13 mei 2012 12:00 schreef Copycat het volgende:
Deze foto is genomen voordat je die lachende man fijntjes op de fout wees?
Alleen kun je 't dan toch echt niet op deze manier afkorten. "Burgemeester (van) Volendam" kan wel, maar "Man (in) Volendam" niet. "Bewoner (van) Volendam" kan dan weer wel. Snap je wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met het woordje "in" ertussen daarentegen....
Bij koppen van artikelen heb ik er niet zoveel problemen mee. Het moet immers de aandacht trekken en zo kort mogelijk zijn. Iedereen die het nieuws een beetje gevolgd heeft, snapt wat ermee bedoeld wordt. Ik vind het belangrijker dat het artikel zelf foutloos is (maar dat is helaas vaak niet het geval..),quote:Op zondag 13 mei 2012 14:06 schreef Sosha het volgende:
Alleen kun je 't dan toch echt niet op deze manier afkorten. "Burgemeester (van) Volendam" kan wel, maar "Man (in) Volendam" niet. "Bewoner (van) Volendam" kan dan weer wel. Snap je wat ik bedoel?
Nee natuurlijk. Maar dat maakt het dan helemaal een raadsel.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:13 schreef Lienekien het volgende:
Ach ja, en een woning schiet zichzelf neer.
De taalfout is niet origineel meer.... Maar ik moet gewoon ergens klagen over een 16-jarige snotaap die serieus bezig is met geld beleggen, terwijl -ie niet eens normaal Nederlands kan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef Taciho het volgende:
Op de AVA is besloten dat er aandelen ingetrokken worden door DSM. Heeft dit effect op de koers op korte termijn?
P.s: ik heb me verlies bijna weer terugverdiend vandaag
Misschien was hij een slager?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef Worteltjestaart het volgende:
Vorige week kwam ik in een rouwadvertentie ook wel een bijzondere tegen...
"Until we meat again"
Vet van mij.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De taalfout is niet origineel meer.... Maar ik moet gewoon ergens klagen over een 16-jarige snotaap die serieus bezig is met geld beleggen, terwijl -ie niet eens normaal Nederlands kan.
Leer *$&@)*(&$)*(&$@# een vak.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef Worteltjestaart het volgende:
"Until we meat again"
Waarop je je afvraagt: is er dan echt niemand bij de uitvaartverzorger die dat even op spelling controleert?
Zo kwam ik ook meerdere keren "its" tegen in plaats van "it's"...
Ik wil er wel een kratje bier op zetten dat dat door een spellchecker is geweestquote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef Worteltjestaart het volgende:
"Until we meat again"
Waarop je je afvraagt: is er dan echt niemand bij de uitvaartverzorger die dat even op spelling controleert?
Zo kwam ik ook meerdere keren "its" tegen in plaats van "it's"...
Ach ja.quote:
Hier klopt inderdaad weinig van zeg...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |