Lol wat ?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:16 schreef borbit het volgende:
Ik wil graag zo goedkoop mogelijk naar de vs/ canada. Om daar een tijdje te werken/ wonen enzo. Ik heb maar weinig geld maar het maakt me niet uit waar ik terecht kom. Ik kan in het begin terecht bij een vriendin die ergens in canada woont. Als ik maar aan de andere kant van de oceaan kom. Ik kan dan liftend wel naar canada komen. Of misschien vind ik wel mensen via couchsurfin.org ofzo. Het probleem is vooral dat ik hooguit 500 euro kan uitgeven aan het ticket. Dan heb ik nog een paar honderd om te overleven daar. Ik zal daar natuurlijk iets van een baantje vinden.
Dus ik zoek een cheap ass manier om naar een plek in de vs te komen vanuit een willekeurige plek in europa. Ik wil dan liftend naar het vliegtuig komen. Als het bijvoorbeeld goedkoper is om vanuit Turkije te vliegen dan vanuit Nederland ga ik daar wel heen. Het maakt me ook niet echt uit welke datum ik vlieg. Ik wil wel graag binnen een maand of 2 weg.
Een boot of iets is ook helemaal prima, maakt niet uit dat het langer duurt. Ben alleen bang dat met de boot duurder is als met een vliegtuig.
Ik ben laats voor 2 euro naar letland gevlogen en voor 12 naar italie dan moet er toch ook wel een cheap optie naar de states zijn?
dat kun je wel vergeten.quote:Ik wil graag zo goedkoop mogelijk naar de vs/ canada. Om daar een tijdje te werken/ wonen enzo.
http://www.kayak.com/#/flights/FRA-RUH/2012-07-15/2012-07-19 665 euro met Gulf Air, op de terug wel een overstap van zes uur maar ik denk dat ik wel een hele goede prijs is.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:42 schreef leolinedance het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam, Dusseldorf, Frankfurt, Keulen, Dortmund etc. Alles binnen 2 uur rijden van Arnhem zo ongeveer.
2. wanneer 16 Juli. Mag ook 1 dag eerder of later zijn. En dan 4 dagen later weer terug.
3. waarnaartoe Riyadh
5. op welke manier Vliegtuig
Graag zo snel mogelijke reis voor zo min mogelijk geld. Dus niet te lang wachten. Wel een voorkeur voor EmiratesEgyptair schijnt goedkoper te zijn, maar daar lees ik dramatische verhalen over. Deze keer geen business class terugreis, dus gaarna geen overstap van +6 uur
![]()
AirBerlin van af Düsseldorf ;quote:Op maandag 11 juni 2012 13:42 schreef leolinedance het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam, Dusseldorf, Frankfurt, Keulen, Dortmund etc. Alles binnen 2 uur rijden van Arnhem zo ongeveer.
2. wanneer 16 Juli. Mag ook 1 dag eerder of later zijn. En dan 4 dagen later weer terug.
3. waarnaartoe Riyadh
5. op welke manier Vliegtuig
Graag zo snel mogelijke reis voor zo min mogelijk geld. Dus niet te lang wachten. Wel een voorkeur voor EmiratesEgyptair schijnt goedkoper te zijn, maar daar lees ik dramatische verhalen over. Deze keer geen business class terugreis, dus gaarna geen overstap van +6 uur
![]()
Dat is het zeker! Wel lang 6 uur. Zie mezelf niet slapen tijdens de vlucht van 1 tot 6:40 dus ben dan de hele dag gesloopt wanneer ik terug ben.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:42 schreef Geonetic het volgende:
[..]
http://www.kayak.com/#/flights/FRA-RUH/2012-07-15/2012-07-19 665 euro met Gulf Air, op de terug wel een overstap van zes uur maar ik denk dat ik wel een hele goede prijs is.
Inderdaad. Als ik in Juli zoek kom ik op >¤ 1200,- met AirBerlin. En volgens mijn vriendin is het nog een baggermaatschappij ookquote:
Welke maatschappij is die in geel?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:07 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
oops, andere prijzen, dan op de makkelijke manier
[ afbeelding ]
http://ibe.etihadairways.(...)onID=OJ1339426719679 717 euro met Etihad via Abu Dhabi, waardoor je in totaal maar zes uur aan 'overstaptijd' hebt.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is het zeker! Wel lang 6 uur. Zie mezelf niet slapen tijdens de vlucht van 1 tot 6:40 dus ben dan de hele dag gesloopt wanneer ik terug ben.
Toch een goede optie hoor!
Lang als je naar huis wilt. Ik vind 18 uur reizen aan een stuk best langquote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef bunnahabhain het volgende:
wat is nu zes uur overstap? kan er altijd lekker tot rust komen.
een beetje strategische plaats zoeken, koffie er bij, en mensen kijken.
Even wachten met boeken als je een beetje flexibel bent. De goedkope tarieven van o.a. KLM met vertrek vanaf Antwerpen zijn geldig tot eind oktober, de goedkoper tarieven voor November zullen ook nog wel volgen richting Azië, het is zeker geen hoogseizoen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:32 schreef sportgek1985 het volgende:
1. waarvandaan
Schiphol. Als andere luchthaven echt veel goedkoper is kan dat ook.
2. wanneer
Het liefst vertrek op zaterdag 10 november, maar vrijdag 9 november kan oojk. Helemaal ideaal zou 9 november 's avonds laat zijn. Vertrek vanaf Bangkok naar huis op 24 november of eventueel 23 november.
3. waarnaartoe
Bangkok.
4. hoe
Vliegtuig
5. op welke manier
Een overstap is niet erg, maar niet te lang. Aangezien het een vakantie van 2 weken is, is het zonde om veel tijd te besteden aan vliegen.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
EUR 717 met China airlines. Directe vlucht
Nee.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:24 schreef pazara het volgende:
ik wil graag naar tsjechie met de auto
ik vertrek vanuit enschede
ik wweet dat het ongeveer 10 uur rijden is.
maar zijn er meer landen met een ongeveer zelfde reisduur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |