abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114836292
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 08:52 schreef hexje het volgende:

[..]

Finnar voor €756.
Wij hebben ze een week geleden al gezien voor rond de 600 euro. Maar we willen rechtstreeks omdat er twee peuters meegaan.
  maandag 30 juli 2012 @ 19:33:14 #277
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_114860813
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 08:30 schreef Zinedinho het volgende:
Wij willen graag eind September/ begin Oktober tot 14/15 Oktober naar Hong Kong toe met een rechtstreekse vlucht. Vorig waren we dezelfde periode gegaan en betaalde we iets van 725 euro met Cathay Pacific. Nu liggen de prijzen boven de 800 euro. Is er misschien nog enige kans dat de prijzen zullen dalen de komende weken of moet ik het hiermee doen? Ik weet wel dat Cathay zo nu en dan die speciale "getaway" aanbiedingen heeft naar Hong Kong.
Is het geen optie om vanuit Antwerpen te vertrekken?

Op dit moment is op de KLM site in Belgie, dus naar de KLM site gaan en bovenin België selecteren met gewoon de Nederlandse taal.
In jouw gewenste vertrekperiode zijn er voldoende vluchten beschikbaar voor in totaal 583 euro. Je moet heen in Antwerpen wel de vliegtickets ophalen en de trein nemen, maar gezien de vertrektijd is het eenvoudig om in Antwerpen te komen.

In theorie moet je ook terug vanaf Schiphol naar Antwerpen, maar aangezien je de bagage al hebt kan je gewoon die trein missen.
De enige andere goede aanbiedingen die er nog gaan komen zijn naar mijn verwachting Lufthansa die wat problemen heeft om de vluchten gevuld te krijgen.

Zelf vlieg ik wel voor een goede prijs (530 euro) met Cathay, maar die heeft de aanbiedingsronde al gehad, en als ik de loadfactoren zo bekijk betwijfel ik of er voor deze periode nog een aanbiedingsronde komt.

Ik denk dat vertrek vanaf Antwerpen, ondanks de aanwezigheid van 2 peuters nog niet eens zo gek is, vanaf Antwerpen naar Schiphol is 1 uurtje met de Thalys, en je kunt natuurlijk ook al een trein eerder nemen
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_114972398
Ik ben voor volgende zomer op zoek naar een ticket vanuit de Benelux naar Pakistan om vervolgens door te reizen naar Zuid Korea om dan vanuit Korea terug naar de Benelux te vliegen. In ieder land verblijf ik dan zo'n 2 weken.
Ik heb al eens gekeken voor mei 2013 (was het verste waar ik kon zoeken) en meestal schommelt de prijs rond de 4000¤, maar als ik met specifieke data werk, kom ik vluchten tegen van 950¤ met Etihad Airways:

Abu Dhabi - Seoul (wel met een tussenstop van 17 uur)
Seoul - Abu Dhabi - Brussel

Lijkt mij voor 950¤ het beste wat ik kan vinden en ik denk niet dat het nog goedkoper kan of wel?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:46:29 #279
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_115037557
1. waarvandaan Amsterdam
2. wanneer Ik wil er 2 weken blijven. Ik kan er pas volgend jaar heen dus de precieze datum is nog niet bekend, ik wil alleen een schatting van hoeveel het ongeveer gaat kosten.
3. waarnaartoe Moskou of St. Petersburg, hangt ervan af wat goedkoper is..
4. hoe je wilt reizen Vliegtuig
5. op welke manier Maakt helemaal niks uit, alleen liefst geen lange wachttijden op luchthavens
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Varieert van 70 tot 600 euro.. Ik vertrouw de site die 70 euro als tarief gaf alleen niet en ik heb nog nooit eerder gevlogen (laat staan een ticket geboekt), dus ik heb liever dat een ervaren iemand kijkt en me een goede schatting geeft.
pi_115037958
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:46 schreef Skateboard het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam
2. wanneer Ik wil er 2 weken blijven. Ik kan er pas volgend jaar heen dus de precieze datum is nog niet bekend, ik wil alleen een schatting van hoeveel het ongeveer gaat kosten.
3. waarnaartoe Moskou of St. Petersburg, hangt ervan af wat goedkoper is..
5. op welke manier Maakt helemaal niks uit, alleen liefst geen lange wachttijden op luchthavens
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Varieert van 70 tot 600 euro.. Ik vertrouw de site die 70 euro als tarief gaf alleen niet en ik heb nog nooit eerder gevlogen (laat staan een ticket geboekt), dus ik heb liever dat een ervaren iemand kijkt en me een goede schatting geeft.
Welke site gaf je 70?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_115044758
70 euro enkele reis zeker?
pi_115046449
Retour Moskou kun je voor een euro of 160/170 vanaf Amsterdam. Meestal is Lufthansa/Swiss het goedkoopste dan vlieg je via Frankfurt/Munchen/Zurich. Air Baltic via Riga is anders ook een goedkope optie, maar is lowbudget zonder al te veel service.
pi_115049136
Ik denk dat AirBerlin de goedkoopste optie is. Rechtstreeks vanaf Düsseldorf. Retour Moskou wel vanaf 125 euro en St Petersburg 150 euro ongeveer.
pi_115049942
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:11 schreef Grunner het volgende:
Ik denk dat AirBerlin de goedkoopste optie is. Rechtstreeks vanaf Düsseldorf. Retour Moskou wel vanaf 125 euro en St Petersburg 150 euro ongeveer.
Als je zoals Skateboard uit Amsterdam komt kun je net zo goed voor Schiphol kiezen. Je vliegt dan misschien niet direct, maar het prijsverschil en tijdverschil is er niet als je de trein (toch ook minstens 40 euro) naar Dusseldorf meetelt.
pi_115050831
Ja, in dat geval wel inderdaad. Maar ik dacht dat A'dam alleen z'n voorkeur had.
pi_115055647
Ik zie geen algemeen vliegtopic meer, dus vandaar hier maar: weet iemand hoe lang een ESTA geldig blijft? Ik heb hem iets meer dan een jaar geleden ingevuld en volgens de site sta ik niet meer geregistreerd.. neem aan dat ik hem dus maar opnieuw moet aanvragen? Kan ook geen bevestigingsmail in m'n e-mail inbox vinden.
pi_115056108
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:15 schreef Rnnz het volgende:
Ik zie geen algemeen vliegtopic meer, dus vandaar hier maar: weet iemand hoe lang een ESTA geldig blijft? Ik heb hem iets meer dan een jaar geleden ingevuld en volgens de site sta ik niet meer geregistreerd.. neem aan dat ik hem dus maar opnieuw moet aanvragen? Kan ook geen bevestigingsmail in m'n e-mail inbox vinden.
2 jaar. Zie https://help.cbp.gov/app/(...)ZC9CVnk4dk0ybA%3D%3D
pi_115059363
Kijk, daar kan ik wat mee. Echter, hoe kan het dan dat ik niet meer in het systeem lijk voor te komen? En wordt er normaliter een bevestigingsmail gestuurd?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:32:28 #289
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_115059952
1. waarvandaan Eindhoven
2. wanneer Oktober
3. waarnaartoe Gdansk
5. op welke manier Maakt helemaal niks uit
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 29 cent via Ryanair. Maar ik vind dit aan de dure kant, kan dit ook goedkoper?
pi_115060618
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
1. waarvandaan Eindhoven
2. wanneer Oktober
3. waarnaartoe Gdansk
5. op welke manier Maakt helemaal niks uit
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 29 cent via Ryanair. Maar ik vind dit aan de dure kant, kan dit ook goedkoper?
_O-
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:02:53 #291
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_115063094
Hoe zou ik gaan rijden vanavond? *O*

Vanaf Amsterdam over Brussel - Luxemburg - Nancy - Metz - Dijon - Lyon - Montelimar
Vanaf Amsterdam over Maastricht - Luxemburg - NancY - Metz - Dijon - Lyon - Montelimar
Vanaf Amsterdam over Lille - Reims - Troyes - Dijon - Lyon - Montelimar
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_115063496
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoe zou ik gaan rijden vanavond? *O*

Vanaf Amsterdam over Brussel - Luxemburg - Nancy - Metz - Dijon - Lyon - Montelimar
Vanaf Amsterdam over Maastricht - Luxemburg - NancY - Metz - Dijon - Lyon - Montelimar
Vanaf Amsterdam over Lille - Reims - Troyes - Dijon - Lyon - Montelimar
Ik zou voor de laatste optie gaan. de Peage je betaalt dan wel maar het rijdt nagenoeg gegarandeerd door.
optie 1 als 2e keus, ik weer er nu even geen werkzaamheden, maar die Belgen trekken echt overal ongecontroleerd de weg open.
over Maastricht laatste, ivm werkzaamheden bij Maastricht en achter Luik
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:43:47 #293
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_115064701
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:13 schreef bunnahabhain het volgende:

[..]

Ik zou voor de laatste optie gaan. de Peage je betaalt dan wel maar het rijdt nagenoeg gegarandeerd door.
optie 1 als 2e keus, ik weer er nu even geen werkzaamheden, maar die Belgen trekken echt overal ongecontroleerd de weg open.
over Maastricht laatste, ivm werkzaamheden bij Maastricht en achter Luik
Ga denk over Brussel rijden, ben er begin Juli geweest en toen was het met name de andere kant op waar ze aan de weg bezig waren. Aangezien ik vannacht ga rijden verwacht ik niet veel werkzaamheden.

Mede ook omdat ik 's nachts rij wil ik een beetje zekerheid van wegen die ik ken, de Reims route heb ik een keer gereden maar ben er niet zeker van dat ik 's nachts in een keer goed rij :)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_115065109
Ik vlieg in November retour van Amsterdam naar Madrid met Air Europa. Heeft iemand hier ervaring met deze maatschappij ? ? Gelukkig maar een korte vlucht, dus durfde de gok wel aan :) ..
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:04:37 #295
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_115065495
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:16 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Welke site gaf je 70?
Volgens mij was dat Budgetair, alleen ik kwam er via omwegen en pas na heel lang zoeken, vandaar dat ik het niet als 'echt' beschouwde.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:25 schreef Grunner het volgende:
70 euro enkele reis zeker?
Nope, retour :P
pi_115111614
1. waarvandaan : New york (luchthaven maakt niet uit)
2. wanneer : 27-Augustus 's ochtend rond 8 uur weg en 's avonds, zelfde dag weer terug rond 20:00 uur
3. waarnaartoe : Buffalo airport
4. hoe je wilt reizen : Vliegtuig
5. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt : 200,60$ p.p. met Delta of Jetblue
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 22:08:23 #297
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_115112426
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:51 schreef roym het volgende:
1. waarvandaan : New york (luchthaven maakt niet uit)
2. wanneer : 27-Augustus 's ochtend rond 8 uur weg en 's avonds, zelfde dag weer terug rond 20:00 uur
3. waarnaartoe : Buffalo airport
4. hoe je wilt reizen : Vliegtuig
5. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt : 200,60$ p.p. met Delta of Jetblue
Dat gaat niet veel goedkoper worden voor een vlucht op dezelfde dag retour. Delta (Comair) en Jet Blue zijn de enige die deze route vliegen dus goedkopere tarieven zijn er bijna niet. De enige manier om deze route goedkoop te krijgen is een tag on op de Internationale vlucht vanuit Amsterdam bijvoorbeeld, via Delta.com kan je dan ook nog een stopover inregelen in New York voor meerdere dagen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_115117500
Thanks voor de info ! Is sowieso niet zo super duur dus doen we die maar gewoon :) Hoelang moet je voor zo'n binnenlandse vlucht aanwezig zijn op het vliegveld ongeveer ?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 23:47:15 #299
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_115118182
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef roym het volgende:
Thanks voor de info ! Is sowieso niet zo super duur dus doen we die maar gewoon :) Hoelang moet je voor zo'n binnenlandse vlucht aanwezig zijn op het vliegveld ongeveer ?
Op Buffalo valt de rij voor de beveiliging meestal wel mee. Al is deze voor Europese begrippen wel relatief lang, ook voor zo'n klein vliegveld, maar de paranoïde TSA maakt het allemaal veel complexer dan het zou moeten zijn.

Op New York is vooral het inchecken bij Delta wat veel tijd kost op bepaalde tijdstippen, sta je zo een uur in de rij, vervolgens de beveiliging door wat ook nog eens veel tijd kan kosten op New York omdat het motto in de VS schijnbaar is om de passagiers zoveel mogelijk in een lange rij voor de beveiliging bij elkaar te plaatsen voor een langere tijd zodat zij een goed potentieel doelwit vormen voor een volgende aanslag. (Sarcastisch ja omdat ik vanuit mijn vakgebied echt niet begrijp hoe e.e.a. is ingeregeld in de VS). Maar je begrijpt het punt dat het vooral lang kan duren.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_115120025
Wat is aan te raden qua tijd voor de vertrektijd om aanwezig te zijn in New York ? Kan nergens vinden wat Delta/Jetblue aanraad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')