Wij hebben ze een week geleden al gezien voor rond de 600 euro. Maar we willen rechtstreeks omdat er twee peuters meegaan.quote:
Is het geen optie om vanuit Antwerpen te vertrekken?quote:Op maandag 30 juli 2012 08:30 schreef Zinedinho het volgende:
Wij willen graag eind September/ begin Oktober tot 14/15 Oktober naar Hong Kong toe met een rechtstreekse vlucht. Vorig waren we dezelfde periode gegaan en betaalde we iets van 725 euro met Cathay Pacific. Nu liggen de prijzen boven de 800 euro. Is er misschien nog enige kans dat de prijzen zullen dalen de komende weken of moet ik het hiermee doen? Ik weet wel dat Cathay zo nu en dan die speciale "getaway" aanbiedingen heeft naar Hong Kong.
Welke site gaf je 70?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:46 schreef Skateboard het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam
2. wanneer Ik wil er 2 weken blijven. Ik kan er pas volgend jaar heen dus de precieze datum is nog niet bekend, ik wil alleen een schatting van hoeveel het ongeveer gaat kosten.
3. waarnaartoe Moskou of St. Petersburg, hangt ervan af wat goedkoper is..
4. hoe je wilt reizen Vliegtuig
5. op welke manier Maakt helemaal niks uit, alleen liefst geen lange wachttijden op luchthavens
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Varieert van 70 tot 600 euro.. Ik vertrouw de site die 70 euro als tarief gaf alleen niet en ik heb nog nooit eerder gevlogen (laat staan een ticket geboekt), dus ik heb liever dat een ervaren iemand kijkt en me een goede schatting geeft.
Als je zoals Skateboard uit Amsterdam komt kun je net zo goed voor Schiphol kiezen. Je vliegt dan misschien niet direct, maar het prijsverschil en tijdverschil is er niet als je de trein (toch ook minstens 40 euro) naar Dusseldorf meetelt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:11 schreef Grunner het volgende:
Ik denk dat AirBerlin de goedkoopste optie is. Rechtstreeks vanaf Düsseldorf. Retour Moskou wel vanaf 125 euro en St Petersburg 150 euro ongeveer.
2 jaar. Zie https://help.cbp.gov/app/(...)ZC9CVnk4dk0ybA%3D%3Dquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:15 schreef Rnnz het volgende:
Ik zie geen algemeen vliegtopic meer, dus vandaar hier maar: weet iemand hoe lang een ESTA geldig blijft? Ik heb hem iets meer dan een jaar geleden ingevuld en volgens de site sta ik niet meer geregistreerd.. neem aan dat ik hem dus maar opnieuw moet aanvragen? Kan ook geen bevestigingsmail in m'n e-mail inbox vinden.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
1. waarvandaan Eindhoven
2. wanneer Oktober
3. waarnaartoe Gdansk
4. hoe je wilt reizen Vliegtuig
5. op welke manier Maakt helemaal niks uit
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 29 cent via Ryanair. Maar ik vind dit aan de dure kant, kan dit ook goedkoper?
Ik zou voor de laatste optie gaan. de Peage je betaalt dan wel maar het rijdt nagenoeg gegarandeerd door.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoe zou ik gaan rijden vanavond?
Vanaf Amsterdam over Brussel - Luxemburg - Nancy - Metz - Dijon - Lyon - Montelimar
Vanaf Amsterdam over Maastricht - Luxemburg - NancY - Metz - Dijon - Lyon - Montelimar
Vanaf Amsterdam over Lille - Reims - Troyes - Dijon - Lyon - Montelimar
Ga denk over Brussel rijden, ben er begin Juli geweest en toen was het met name de andere kant op waar ze aan de weg bezig waren. Aangezien ik vannacht ga rijden verwacht ik niet veel werkzaamheden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:13 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
Ik zou voor de laatste optie gaan. de Peage je betaalt dan wel maar het rijdt nagenoeg gegarandeerd door.
optie 1 als 2e keus, ik weer er nu even geen werkzaamheden, maar die Belgen trekken echt overal ongecontroleerd de weg open.
over Maastricht laatste, ivm werkzaamheden bij Maastricht en achter Luik
Volgens mij was dat Budgetair, alleen ik kwam er via omwegen en pas na heel lang zoeken, vandaar dat ik het niet als 'echt' beschouwde.quote:
Nope, retourquote:
Dat gaat niet veel goedkoper worden voor een vlucht op dezelfde dag retour. Delta (Comair) en Jet Blue zijn de enige die deze route vliegen dus goedkopere tarieven zijn er bijna niet. De enige manier om deze route goedkoop te krijgen is een tag on op de Internationale vlucht vanuit Amsterdam bijvoorbeeld, via Delta.com kan je dan ook nog een stopover inregelen in New York voor meerdere dagen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:51 schreef roym het volgende:
1. waarvandaan : New york (luchthaven maakt niet uit)
2. wanneer : 27-Augustus 's ochtend rond 8 uur weg en 's avonds, zelfde dag weer terug rond 20:00 uur
3. waarnaartoe : Buffalo airport
4. hoe je wilt reizen : Vliegtuig
5. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt : 200,60$ p.p. met Delta of Jetblue
Op Buffalo valt de rij voor de beveiliging meestal wel mee. Al is deze voor Europese begrippen wel relatief lang, ook voor zo'n klein vliegveld, maar de paranoïde TSA maakt het allemaal veel complexer dan het zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef roym het volgende:
Thanks voor de info ! Is sowieso niet zo super duur dus doen we die maar gewoonHoelang moet je voor zo'n binnenlandse vlucht aanwezig zijn op het vliegveld ongeveer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |