Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Noem eerst eens 1 speler van Heracles op voordat je dingen gaat voorspellen.quote:
Willie, Pasveer etc.quote:Op zondag 8 april 2012 17:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Noem eerst eens 1 speler van Heracles op voordat je dingen gaat voorspellen.
quote:Op zondag 8 april 2012 17:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Noem eerst eens 1 speler van Heracles op voordat je dingen gaat voorspellen.
Evertonquote:
Had me dan ingelichtquote:Op zondag 8 april 2012 17:24 schreef Toefjes het volgende:
GJE, waar was je vannacht dan, je had weer van me kunnen winnen
quote:Op zondag 8 april 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had me dan ingelicht
Was aan het clubben met m'n lieffie
Heb je Quel ingepalmd?quote:Op zondag 8 april 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had me dan ingelicht
Was aan het clubben met m'n lieffie
Af en toe wat te nonchalant, maar zonder hem zou het hard uit elkaar vallen. Gibbs was in het begin ook lekker bezig, er had net zo goed een aanvallers linksback kunnen spelenquote:
quote:
0-0quote:
Heb ik ook telkens. Ronaldo stond op randje zestien en schudde net de verdedigers van hem af. Scheids fluit voor de rust.quote:Op zondag 8 april 2012 18:24 schreef Gramulanion het volgende:
De scheids fluit pas af als er een veelbelovende aanval voor mij komt.
In de eredivisie scoorde Torres er 10x meer dan Toivonen.quote:Op zondag 8 april 2012 18:33 schreef MaartenFM het volgende:
[..]scoort meer als Torres, zelfs als middenvelder
BPL is ook echt vergelijkbaar met de Eredivisiequote:Op zondag 8 april 2012 18:33 schreef MaartenFM het volgende:
[..]scoort meer als Torres, zelfs als middenvelder
Daar gaat het niet omquote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
BPL is ook echt vergelijkbaar met de Eredivisie
Waar gaat het wel om dan?quote:Op zondag 8 april 2012 18:37 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Daar gaat het niet omLekker happen iedereen haha
quote:
Gil Swerts scoort ook op de training en die is minder goed dan Toivonen, zelfde verhaal, zelfde onzin..quote:
Dit dusquote:Op zondag 8 april 2012 18:42 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Gil Swerts scoort ook op de training en die is minder goed dan Toivonen, zelfde verhaal, zelfde onzin..
Boksquote:Op zondag 8 april 2012 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Toivonen is een rasmongool eerste klas.
quote:Op zondag 8 april 2012 18:45 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen als feyenoorder
Nee.quote:
Je hebt me door....quote:Op zondag 8 april 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geef Kamikazie even aandacht, hij hunkert ernaar
Altijd wanneer Ramsey scoort, overlijdt er de volgende dag een bekend persoon.quote:
Oh hahaha dat is waar ook ja.quote:Op zondag 8 april 2012 19:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Altijd wanneer Ramsey scoort, overlijdt er de volgende dag een bekend persoon.
Hopen dat het Toivonen wordt:)quote:Op zondag 8 april 2012 19:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Altijd wanneer Ramsey scoort, overlijdt er de volgende dag een bekend persoon.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:01 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Hopen dat het Toivonen wordt:)
Het is een vraag mafkees, je vindt het leuk he tegen iedereen denigrerend lopen doen. Iedereen kan eennaam bedenken voor een speler waarvan jij de naam niet weetquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 19:07 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Het is een vraag mafkees, je vindt het leuk he tegen iedereen denigrerend lopen doen. Iedereen kan eennaam bedenken voor een speler waarvan jij de naam niet weet
Hoi kloon.quote:Op zondag 8 april 2012 19:07 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Het is een vraag mafkees, je vindt het leuk he tegen iedereen denigrerend lopen doen. Iedereen kan eennaam bedenken voor een speler waarvan jij de naam niet weet
Inderdaad LB+Y balletje. Lukaku (oh nee wacht, Sturridge natuurlijk) knikt hem in.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 19:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Inderdaad LB+Y balletje. Lukaku (oh nee wacht, Sturridge natuurlijk) knikt hem in.
Hangt er van af of PSV nog CL haalt, dan gaat die plek naar Heracles, anders naar de competitie volgens mij.quote:Op zondag 8 april 2012 19:22 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Wat betekent nu dus de winst van PSV vd beker voor de 5e plaats? Directe plaatsing EL?
Naar Heracles?:oquote:Op zondag 8 april 2012 19:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hangt er van af of PSV nog CL haalt, dan gaat die plek naar Heracles, anders naar de competitie volgens mij.
Ja, altijd 1 EL plek uit het bekertoernooi en als de winnaar al CL speelt dan gaat die naar de verliezend finalist, toch ?quote:
Een prijs winnen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat doen al die imbeciele boeren eigenlijk in onze mooie Kuip?
Zit met mensen Pasen te vieren, dus voetbal staat gewoon op..quote:Op zondag 8 april 2012 19:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de Eredivisie niks vond? Oooh je kijkt om er bij te horen.geefnie
Druiven zijn weer zuur bij de haters.quote:Op zondag 8 april 2012 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou, wint PSV ook weer eens een prijs, das weer eens wat anders.
DIT IS PAS INTERESSANTquote:Op zondag 8 april 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit met mensen Pasen te vieren, dus voetbal staat gewoon op..
Bekerfinale is nog enigzins interessant
Touché, Rijstquote:
Hij kreeg niet eens een kaart daarvoor hequote:
Nooit dat je daar je been mee breekt hoor.quote:
Probeer je het goed te praten?quote:Op zondag 8 april 2012 19:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nooit dat je daar je been mee breekt hoor.
Vorig topic, laatste pagina, 3-0 I said itquote:Op zondag 8 april 2012 19:13 schreef Rijst het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat PSV voorstaatDan ben ik weer 20eu rijker.
Gefeliciteerd mannen!quote:Op zondag 8 april 2012 19:54 schreef StijnDa het volgende:
De beker gewonnen, en geen tegendoelpunt geincasseerd? BijzonderToch nog een beetje redding van dit seizoen.
287 Reminbiquote:
Weet wel waar je het over hebt voordat je gaat praten whola. PSV won in de laatste 10 jaar de meeste prijzen van Nederland. En de meest recente prijs is ook alweer gewonnen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou, wint PSV ook weer eens een prijs, das weer eens wat anders.
wil je de stats even linken dan?quote:Op zondag 8 april 2012 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet wel waar je het over hebt voordat je gaat praten whola. PSV won in de laatste 10 jaar de meeste prijzen van Nederland. En de meest recente prijs is ook alweer gewonnen.
Verder een mooie wedstrijd alleen had toivonen gewoon rood moeten hebben en vind ik het raar wat die man nog als aanvoerder van PSV doet.
Wat deed hij? Heb het meeste van de wedstrijd niet gezien ivm paasdiner.quote:Op zondag 8 april 2012 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet wel waar je het over hebt voordat je gaat praten whola. PSV won in de laatste 10 jaar de meeste prijzen van Nederland. En de meest recente prijs is ook alweer gewonnen.
Verder een mooie wedstrijd alleen had toivonen gewoon rood moeten hebben en vind ik het raar wat die man nog als aanvoerder van PSV doet.
Kampioenschap:quote:
dank, laatste keer was 2008 dus dat ze iets wonnen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kampioenschap:
2000/2001 PSV
2001/2002 Ajax
2002/2003 PSV
2003/2004 Ajax
2004/2005 PSV
2005/2006 PSV
2006/2007 PSV
2007/2008 PSV
2008/2009 AZ
2009/2010 FC Twente
2010/2011 Ajax
KNVB beker
2000 Roda JC 2-0 N.E.C.
2001 FC Twente 0-0 ns (4-3) PSV
2002 AFC Ajax 3-2 nv FC Utrecht
2003 FC Utrecht 4-1 Feyenoord
2004 FC Utrecht 1-0 FC Twente
2005 PSV 4-0 Willem II
2006 AFC Ajax 2-1 PSV
2007 AFC Ajax 1-1 ns (8-7) AZ
2008 Feyenoord 2-0 Roda JC
2009 Heerenveen 2-2 ns (5-4) FC Twente
2010 AFC Ajax 2-0, 4-1* Feyenoord
2011 FC Twente 3-2 nv AFC Ajax
2012 PSV 3-0 Heracles Almelo
--------------
2000 13 augustus PSV (L) 2-0 Roda JC (B)
2001 12 augustus PSV (L) 3-2 FC Twente (B)
2002 11 augustus Ajax (L,B) 3-1 PSV (2)
2003 10 augustus PSV (L) 3-1 FC Utrecht (B)
2004 8 augustus FC Utrecht (B) 4-2 Ajax (L)
2005 5 augustus Ajax (2) 2-1 PSV (L,B)
2006 13 augustus Ajax (B) 3-1 PSV (L)
2007 11 augustus Ajax (B) 1-0 PSV (L)
2008 23 augustus PSV (L) 2-0 Feyenoord (B)
2009 25 juli AZ (L) 5-1 sc Heerenveen (B)
2010 31 juli FC Twente (L) 1-0 Ajax (B)
2011 30 juli FC Twente (B) 2-1 Ajax (L)
Het zal niet veel schelen denk ik.
11 titels Ajax
12 PSV
als ik goed geteld heb
We hebben vandaag iets gewonnen ....quote:Op zondag 8 april 2012 20:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dank, laatste keer was 2008 dus dat ze iets wonnen.
Schopte Overtoom expres de wedstrijd uit.quote:Op zondag 8 april 2012 20:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat deed hij? Heb het meeste van de wedstrijd niet gezien ivm paasdiner.
BEN JIJ EDJE?quote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef Chocomelkkoe het volgende:
Eindelijk eens een leuk forum gevonden over FIFA, hallo
Welkom!!quote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef Chocomelkkoe het volgende:
Eindelijk eens een leuk forum gevonden over FIFA, hallo
ja en de vorige keer dus 2008quote:Op zondag 8 april 2012 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We hebben vandaag iets gewonnen ....
Oh nee dusquote:
hoiquote:
haha okquote:Op zondag 8 april 2012 20:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh nee dusIk speelde vandaag tegen een ene XedjeX. Ik stond 1-0 achter en dacht dat het een Engelse kutjoch was dus ik kwam terug met 1-5. Alle filmpjes en zo skippen. Na afloop vroeg die of ik een chino of koelie was
Daarna stuurde hij me een party invite en gingen de mensen met GT uitlachen
Ik zei tegen hem ga maar naar Forum.fok.nl en vindt het FUT topic dan weet je mijn afkomst. Maar jij bent het dus niet
WELKOM
Misschien Kun. Maar ik denk eigenlijk niet dat hij in TOTY komt. Eerder RvP of Rooney.quote:Op zondag 8 april 2012 20:22 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
hoi
zit trouwens al een tijd op EA forum ook en daar zijn ze allemaal bang voor TOTY crash, moet ik mij zorgen maken of zal ik niet te veel verlies maken? [ afbeelding ]
Heb gewoon plezier en maak je geen zorgen om die crash. Dat is wel het domste wat je kan doen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:22 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
hoi
zit trouwens al een tijd op EA forum ook en daar zijn ze allemaal bang voor TOTY crash, moet ik mij zorgen maken of zal ik niet te veel verlies maken? [ afbeelding ]
ja maar doordat er zoveel pakjes gekocht worden komt er toch ook een overload aan spelers, vandaar?quote:Op zondag 8 april 2012 20:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien Kun. Maar ik denk eigenlijk niet dat hij in TOTY komt. Eerder RvP of Rooney.
ja maar als UP aguero hard daalt kan ik hem mss halen ipv de NUPquote:Op zondag 8 april 2012 20:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb gewoon plezier en maak je geen zorgen om die crash. Dat is wel het domste wat je kan doen.
de laatste keer voor vandaag was toch ook 2008quote:Op zondag 8 april 2012 20:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alleen zei jij de laatste keer en niet de vorige keer.
De teams waar ik mee speel:quote:
die 3dequote:Op zondag 8 april 2012 20:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De teams waar ik mee speel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al denk ik dat ik manoel ga vervangen. Die gast is 1,80. Zet ik Thiago Heleno er wel neer.
[ afbeelding ]
Ik heb flink wat gouden teams versleten en er was maar één team dat lekker speelde. Dat was een 4-2-3-1 met als voorhoedequote:Op zondag 8 april 2012 20:40 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
die 3demaar je speelt dus vooral met zilveren teams?
oh en van het vrijgekomen geld heb je 3 silver teams gemaakt dus?quote:Op zondag 8 april 2012 20:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb flink wat gouden teams versleten en er was maar één team dat lekker speelde. Dat was een 4-2-3-1 met als voorhoede
------------Ibra-----------
Di natale - Pato- Lucas
3 van de 4 teams heb ik nog maar minder dan een week
Twee, en die andere heb ik een beetje aangepast.quote:Op zondag 8 april 2012 20:42 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
oh en van het vrijgekomen geld heb je 3 silver teams gemaakt dus?
quote:Op zondag 8 april 2012 20:40 schreef Chocomelkkoe het volgende:
zou ik dit team trouwens kunnen verbeteren of een ander, beter team maken met de coins die dan vrij komen? zo'n 200k zou ik dan hebben[ afbeelding ]
Kijk maar eens goed naar de rest van zijn stats. Rating zegt niet veel. Vlaar heeft ook een NIF en IF van 74, maar de stats van de IF zijn beter. (voorbeeldje)quote:Op zondag 8 april 2012 20:48 schreef Chocomelkkoe het volgende:
ligt het trouwens aan mij of zijn IF en NIF danilinho beide 74?
ja weet ik wel, maar is dus duidelijk dat ea dat voor het geld gedaan heeftquote:Op zondag 8 april 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed naar de rest van zijn stats. Rating zegt niet veel. Vlaar heeft ook een NIF en IF van 74, maar de stats van de IF zijn beter. (voorbeeldje)
Zijn IF is inderdaad veel beter maar EA houdt zijn rating laag. Als 74 silver is 'ie veel meer waard dan een 79 goud.quote:Op zondag 8 april 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed naar de rest van zijn stats. Rating zegt niet veel. Vlaar heeft ook een NIF en IF van 74, maar de stats van de IF zijn beter. (voorbeeldje)
Niet.quote:Op zondag 8 april 2012 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, maar je vroeg toch hoe je het beste je team kon upgraden met 200K?
als ik alles weg zou doen heb ik 200k, heb er nu 10 met nog wat zooi op de tpquote:Op zondag 8 april 2012 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, maar je vroeg toch hoe je het beste je team kon upgraden met 200K?
Ow. Maar ja, sowieso Hart ipv Cech. Luiz ipv Ferdinand. En dan Gerrard in plaats van Anderson. En dan heb je een knap elftal.quote:
oh dus dat allemaal? denk dat dat wel lukt maar mss wat wachten met gerrard, die gast dropt met de minuutquote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow. Maar ja, sowieso Hart ipv Cech. Luiz ipv Ferdinand. En dan Gerrard in plaats van Anderson. En dan heb je een knap elftal.
Had m zelf voor 56K in juiste formatie als CM gekocht. Weet niet wat ie nu doet, maar is een erg goede voetballerquote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
oh dus dat allemaal? denk dat dat wel lukt maar mss wat wachten met gerrard, die gast dropt met de minuut
ja maar die gaat nog naar 30k gaan en met toty mss nog lager, is al 80k gezakt op een week ofzoquote:Op zondag 8 april 2012 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had m zelf voor 56K in juiste formatie als CM gekocht. Weet niet wat ie nu doet, maar is een erg goede voetballer
Ik moest bij min 65 eten, en ben nu net klaarquote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Arteta![]()
Kans van Ramsey nog gezien?
tja, en als hij 30 is gaat ie naar 16 misschien..maar goed, dit was unaniem het advies je elftal beter te makenquote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
ja maar die gaat nog naar 30k gaan en met toty mss nog lager, is al 80k gezakt op een week ofzo
Moet je maar even samenvatting kijken ofzo. Geen zin om uit te leggenquote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik moest bij min 65 eten, en ben nu net klaar
Ramsey kennende zal het wel voor open doel 10 meter naast/over zijn geweest.
Heb samenvatting nu al aanstaanquote:Op zondag 8 april 2012 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Moet je maar even samenvatting kijken ofzo. Geen zin om uit te leggen
haha ja klopt wel, allessinds staat cech nu op de trade en ga ik hart halen, dan nog gerrard en luiz zeker? vind ferdinand eigenlijk wel heel goed maar jaquote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
tja, en als hij 30 is gaat ie naar 16 misschien..maar goed, dit was unaniem het advies je elftal beter te maken
Wel erg overdreven. Ik jaag ook op een koopje van hem, maar 80k in een week is niet waar. Ongeveer 50 in een maand.quote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
ja maar die gaat nog naar 30k gaan en met toty mss nog lager, is al 80k gezakt op een week ofzo
oh echt? dacht ze vorige week nog te zien voor 130k? sorry als ik foute info verstrekquote:Op zondag 8 april 2012 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel erg overdreven. Ik jaag ook op een koopje van hem, maar 80k in een week is niet waar. Ongeveer 50 in een maand.
als ik je vraag voor clubs is je antwoord dan hetzelfde als het antwoord op deze zin?quote:
Het schommelt nogalquote:Op zondag 8 april 2012 21:05 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
oh echt? dacht ze vorige week nog te zien voor 130k? sorry als ik foute info verstrek
ok, denk wel niet dat ik hem al kan betalen maar ach, gisteren ook 20k gemaakt op een dagjequote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het schommelt nogal. Het kan zijn dat er zomaar een dure uitging, maar over het algemeen gaat 't redelijk regelmatig.
Cake.quote:Op zondag 8 april 2012 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als ik je vraag voor clubs is je antwoord dan hetzelfde als het antwoord op deze zin?
quote:
Wat een kanonskogelquote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef Fuszy het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/27209/lazio-napoli
volgens mij de 3-1
op 1.10
Dan heb je nog niet met Ibra gespeeld.quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
Aguero beste spits in Fifa die ik heb gehad. Vanmiddag was ie wel kapot slecht
Misschien dat ik hem naast Luis zet, in plaats van RvP.quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
Aguero beste spits in Fifa die ik heb gehad. Vanmiddag was ie wel kapot slecht
de NUP ook? zou best kunnen want deze middag scoorde ik me toch een afstandschot met zn linkerquote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem naast Luis zet, in plaats van RvP.5* weak foot
Ja. Dat verandert niet bij UP of IFs.quote:Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
de NUP ook? zou best kunnen want deze middag scoorde ik me toch een afstandschot met zn linker![]()
Homo'squote:
Jij bent niet scheelquote:Op zondag 8 april 2012 21:32 schreef Fuszy het volgende:
Ze hebben toch gewoon een blikje amstel in hun hand of ben ik scheel ?
nu je het zegt...quote:Op zondag 8 april 2012 21:32 schreef Fuszy het volgende:
Ze hebben toch gewoon een blikje amstel in hun hand of ben ik scheel ?
Gelukkig niet.quote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als Amstel net zo smaakt als de malt-versie is het echt niet te pruimen trouwens
quote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als Amstel net zo smaakt als de malt-versie is het echt niet te pruimen trouwens
Is toch zoquote:
Je bent gewoon slechtquote:Op zondag 8 april 2012 21:45 schreef Rijst het volgende:
serieus KANKER Nilmar. Het maakt niet uit hoe groot je voorsprong is 4-0, 5-0 of 6-0 ze blijven maar terug komen. Het is de zoveelste keer al he. Ik kreeg in de verlenging nog een kans om gelijk te maken door een penalty. De keeper houdt hem tegen en rekt tijd.
Ik verlies echt 9 van de 10 keer van die aidsbraziliaan.
What goes around comes aroundquote:
Maar ik verlies niet van Nilmar..quote:
Wat een homo'squote:
quote:
GMTA. Boks.quote:Op zondag 8 april 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat schattig! Allemaal een blikje kindercola!
Zelaõ of Antonio Ferreira ipv Rodolfo.quote:Op zondag 8 april 2012 21:57 schreef Chocomelkkoe het volgende:
tips? http://www.futhead.com/12/squad/409686
Gago > Lincolnquote:Op zondag 8 april 2012 21:57 schreef Chocomelkkoe het volgende:
Ik ben zelf niet echt fan van BraSilvers, maar je kunt kijken naar Jo en je moet die andere cicinho hebben.quote:Op zondag 8 april 2012 21:57 schreef Chocomelkkoe het volgende:
blijft het dan nog steeds cheap?quote:Op zondag 8 april 2012 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gago > Lincoln
Indio > Barreto
Keirrisson > Barreto
Jô > Barreto
Manoel > CV's
Thiago Heleno > CV's.
zelao, kanu of ferreira ipv rodolfo. neto op doel. ik zou alberto en lincoln ook vervangen want zij zijn wel erg langzaam.quote:Op zondag 8 april 2012 21:57 schreef Chocomelkkoe het volgende:
zou graag skillen met minstens 4 stars jaquote:Op zondag 8 april 2012 22:01 schreef DutchSL het volgende:
Je moet Mota als spits nemen jonguh (tenzij je skiller bent), brute held die gast. Indio op het middenveld.
Na dit potje, kan nu niks langs typen sorryquote:Op zondag 8 april 2012 22:02 schreef DutchSL het volgende:
GJE, jij zou me nog ergens doorheen loodsen dat mijn PS3 niet meer vast zou lopen als ik uit clubs ga ?
quote:Op zondag 8 april 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Na dit potje, kan nu niks langs typen sorry
Je laat weer zien dat je er geen verstand van hebt. Nilmar is 1 van de meest overpowerde spits in Fifa.quote:Op zondag 8 april 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar ik verlies niet van Nilmar..
Nilmar..
Dat laat zien dat ik koning ben in fifaquote:Op zondag 8 april 2012 22:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je laat weer zien dat je er geen verstand van hebt. Nilmar is 1 van de meest overpowerde spits in Fifa.
Je kon toch niet typen, eikel. En ineens reageer jequote:Op zondag 8 april 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat laat zien dat ik koning ben in fifa
Je bent zo slecht.quote:Op zondag 8 april 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met zulke uitspraken val je altijd door de mand.quote:Op zondag 8 april 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als Wijnaldem die niet te missen kans er gewoon inschoot.. en Mertens die een op een maakt na die prachtige pass van Lens.quote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef DutchSL het volgende:
Jammer dat Lens er niet nog eentje bij scoorde, nu zal er wel geen IF uit de bekerfinale voort komen. Een SIF Lens als ST zou wel heel erg goed zijn.
idd zou ziek zijn, 90+ pace met 88+ shootingquote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef DutchSL het volgende:
Jammer dat Lens er niet nog eentje bij scoorde, nu zal er wel geen IF uit de bekerfinale voort komen. Een SIF Lens als ST zou wel heel erg goed zijn.
quote:Op zondag 8 april 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
In dit tempo heb ik dit team wel snel bijelkaar getradet.
[ afbeelding ]
Ik hoop wel op een Foster IF
mijn commentaar staat in het spaans, veel tofferquote:Op zondag 8 april 2012 22:17 schreef koenie95 het volgende:
Voor de eerste keer een terechte opmerking van Evert ten napel,
Tegenstander scoord 2x in de 90e minuut (de 2-2 en 3-2) en hij komt met de opmerking:
''Dit heeft wel iets weg van duitse trekjes''![]()
Wel een lekker goaltje gemaakt met Hazard maar kan geen herhalingen terugzien in het eindmenu na de wedstrijd?
Nederlands commentaar.quote:Op zondag 8 april 2012 22:17 schreef koenie95 het volgende:
Voor de eerste keer een terechte opmerking van Evert ten napel,
Tegenstander scoord 2x in de 90e minuut (de 2-2 en 3-2) en hij komt met de opmerking:
''Dit heeft wel iets weg van duitse trekjes''![]()
Wel een lekker goaltje gemaakt met Hazard maar kan geen herhalingen terugzien in het eindmenu na de wedstrijd?
een knie ofzo zou wel mooi zijn geweest.quote:Op zondag 8 april 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
Die pass van Pieters op Mertens trouwensJammer dat Pasveer niet nog meer kapot kon maken bij Mertens.
Gaat prima mee met IF Donkquote:Op zondag 8 april 2012 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik de enige die IF Heitinga trouwens echt een beul vindt?
Nee, moest laatst mijn ps3 herstellen en heb nog geen zin/tijd gehad om commentaar weer te veranderenquote:
100x Golazoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |