Ik heb ook nooit beweerd dat het een mooie stad isquote:Op maandag 9 april 2012 00:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben er weleens geweest maar vond het niet zo bijzonder, Breda en Den Bosch zijn beter, dus ik ben het wel met Caland eens en Eindhoven is gewoon een verzameling gehuchten, dat ze dat een stad mogen noemen
Ergo: Tilburg is kut. Als je daar al van je a propos van raakt, dan vraag ik me oprecht af hoe jij in Rotterdam zonder hartritme-stoornissen door het leven gaat?quote:Op maandag 9 april 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
Jaartje terug ofzo nog bij een ijshockeywedstrijd in Tilburg geweest, dat was dan wel tof.
Zaten er 2 dikke wijven in het publiek constant middelvingers naar ons op te steken en op een gegeven moment werden we zelfs met bier bekogeld.
Daar ben ik wel grotendeels van op de hoogte, ja.quote:Op maandag 9 april 2012 00:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat De Kuip door Brabanders is gebouwd en dat Zuid (indien niet noord-afrikaans) voornamelijk wordt bewoond door (nazaten van) Brabanders? Maar anyway, het is in elk geval geen Friesland
Ijshockey is gaaf man. Al moet je het niet gaan vergelijken met de NHL wedstrijden die je op sport 1 kijkt.quote:Op maandag 9 april 2012 00:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog nooit een ijshockeymatch bezocht, het complex is wel heel mooi.
Dat is 't ook niet. Maar binnenkort is er iig een Broodje Kapiteintje te koop.quote:Op maandag 9 april 2012 00:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat het een mooie stad is
Dat was juist gaaf man.quote:Op maandag 9 april 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ergo: Tilburg is kut. Als je daar al van je a propos van raakt, dan vraag ik me oprecht af hoe jij in Rotterdam zonder hartritme-stoornissen door het leven gaat?
Ik ben eens een honkbalwedstrijd gaan bekijken, dat was zo saai dat ik een beetje ben afgeknapt op amerikaanse sporten live bezoeken. Maar ijshockey klinkt nog wel tof, al ken ik de regels ook niet.quote:Op maandag 9 april 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ben ik wel grotendeels van op de hoogte, ja.
[..]
Ijshockey is gaaf man. Al moet je het niet gaan vergelijken met de NHL wedstrijden die je op sport 1 kijkt.Kan het ook nooit zo goed volgen in zo'n stadion, maar dat is ook meer omdat ik de helft van de regels nooit kende en meer met het bier bezig was.
Ik wou net zeggen. Supergrappig toch.quote:Op maandag 9 april 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was juist gaaf man.
Maar ik vind Rotterdam echt wel meevallen wat dat aangaat. Had het zelfs erger verwacht. Maar hey, ik kom ook nauwelijks in die prachtwijken. Miljonairswijk en centrum ftw.
Ligt wel redelijk vaak stil ja, al is dat bij honkbal nog veel erger.quote:Op maandag 9 april 2012 01:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben eens een honkbalwedstrijd gaan bekijken, dat was zo saai dat ik een beetje ben afgeknapt op amerikaanse sporten live bezoeken. Maar ijshockey klinkt nog wel tof, al ken ik de regels ook niet.
Dat hebben we hier een tijd terug met z'n allen in de SC proberen te begrijpen en leuk te vinden. Het lukte eigenlijk niemand. Rugby vind ik wel geweldig, maar dat NFL is echt voor boelers man.quote:Op maandag 9 april 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
NFL is ook saai, al is de superbowl kijken live op TV echt geweldig.
Ik vond het nog het meest frappant dat niemand de stand wist op de tribune (ik kwam 20 minuten later)quote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt wel redelijk vaak stil ja, al is dat bij honkbal nog veel erger.![]()
Maar het is een lekker agressieve sport, al zijn de Nederlandse scheidsrechters wel pussy's als het op knokken aankomt. Kappen ze zsm af.
De superbowl met amerikaans commentaar, biertje en pizza erbij, lekker op het bankie, heerlijk man!quote:Op maandag 9 april 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hebben we hier een tijd terug met z'n allen in de SC proberen te begrijpen en leuk te vinden. Het lukte eigenlijk niemand. Rugby vind ik wel geweldig, maar dat NFL is echt voor boelers man.
12 minuten reclame voor 20 seconden actie.quote:Op maandag 9 april 2012 01:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De superbowl met amerikaans commentaar, biertje en pizza erbij, lekker op het bankie, heerlijk man!
quote:Op maandag 9 april 2012 01:10 schreef RijstNatie het volgende:
Moet toch zeggen dat het wel een mooie sfeer was.
Jammer dat de wedstrijd niet echt spannend was omdat Heracles heel slecht speelde.
Heb overigens in het stadion Heracles supporters nauwlijks gehoord, was alleen maar PSV
Ik heb hier mijn gal al over gespuugd in het Fey-topic.quote:Op maandag 9 april 2012 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Waarom eigenlijk Bloed, Zweet en Tranen? PSV en Heracles hebben er beide niets mee.
Heb je gelijk in, maar voor een bekerfinale was het gewoon slecht. het voetbal zag er ook niet uit.quote:Op maandag 9 april 2012 01:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn zingen op commando en zwaaien met schoenen gewend, give them a break
Onbegrijpelijk he, ach kon er nog wel bij met zo'n baggerfinalequote:Op maandag 9 april 2012 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Waarom eigenlijk Bloed, Zweet en Tranen? PSV en Heracles hebben er beide niets mee.
Met het aanwezige publiek had 'Er staat een paard in de gang' meer succes gehad.quote:Op maandag 9 april 2012 01:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk he, ach kon er nog wel bij met zo'n baggerfinale
Prioriteiten stellen zijn de woorden waar je naar op zoek bent.quote:Op maandag 9 april 2012 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben er gewoon ziek van dat ik Heerenveen - Ajax niet kan zien ...
Stel je niet zo aan boeler.quote:Op maandag 9 april 2012 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben er gewoon ziek van dat ik Heerenveen - Ajax niet kan zien ...
Klopt...quote:Op maandag 9 april 2012 01:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen zijn de woorden waar je naar op zoek bent.
Jij bent een lekkere supporter, hoelang woon je in Rotterdam? 2 jaar toch?quote:Op maandag 9 april 2012 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan boeler.Daarbij ben jij als successupporter toch niet geïnteresseerd in zo'n verliespartij.
Wordt zeker niet zo'n makkie als tegen Heracles maar er kan wel gewoon gewonnen wordenquote:Op maandag 9 april 2012 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan boeler.Daarbij ben jij als successupporter toch niet geïnteresseerd in zo'n verliespartij.
Al heel m'n leven.quote:Op maandag 9 april 2012 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent een lekkere supporter, hoelang woon je in Rotterdam? 2 jaar toch?
Er wordt ook gewoon gewonnen. Derk , crack en siggie erbijquote:Op maandag 9 april 2012 01:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt zeker niet zo'n makkie als tegen Heracles maar er kan wel gewoon gewonnen worden
Neuh das Caland aka Nimmaboi. Kapiteintje is hardcore Tilburg.quote:Op maandag 9 april 2012 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tilburg?quote:Op maandag 9 april 2012 01:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neuh das Caland aka Nimmaboi. Kapiteintje is hardcore Tilburg.
Mwa, viel mee.quote:Op maandag 9 april 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/351438
Je hebt rare mensen hier op Fok.GGMM heeft het lekker druk gehad vandaag.
Dat was ik prutser. En hoe is dat relevant trouwens?quote:Op maandag 9 april 2012 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor jou is het niet rullevant.quote:Op maandag 9 april 2012 01:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was ik prutser. En hoe is dat relevant trouwens?
Ik ben ook echt de laatste die pretendeert een die hard stadion ganger te zijn. Zou echt geweldig graag elke 2 weken gaan om m'n keel schor te schreeuwen, Caland 2 pakjes sigaretten te zien leegroken en Helpmefok zeggen dat hij niet aan de reling van 2e ring moet slingeren, maar ik ben helaas dit jaar zowel financieel, voetbal- als studie-technisch absoluut niet in staat om dat te doen.quote:Op maandag 9 april 2012 01:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor jou is het niet rullevant.jij bent er elke week bij volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |