Ja dat is mijn voorkeurquote:Op zondag 8 april 2012 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
Er zouden geen clubvoorkeuren meer uitgesproken worden in topictitels.
Heracles of Ajax, uiteindelijk allebei vernoemd naar Griekse sprookjes...quote:
30 griekse sprookjes zekerquote:Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heracles of Ajax, uiteindelijk allebei vernoemd naar Griekse sprookjes...
Weet de kerstman trouwens dat Perez zijn jas aan heeft?
Moet jii niet in de kuip zitten of een kroegquote:Op zondag 8 april 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze beauty zien rijden..![]()
Heb het hele weekend al in de kroeg gezeten vanaf 12 uur smiddags.. ben zo weer naar de kroeg.quote:Op zondag 8 april 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet jii niet in de kuip zitten of een kroeg
Ik ken geen grappen van niveautje-neus...quote:Op zondag 8 april 2012 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
30 griekse sprookjes zeker
Kakkerlakken humor
Als ze winnenquote:Op zondag 8 april 2012 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb het hele weekend al in de kroeg gezeten vanaf 12 uur smiddags.. ben zo weer naar de kroeg.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken geen grappen van niveautje-neus...
Die gaat alleen naar een kroeg om te dartenquote:Op zondag 8 april 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ze winnen
Broertje van ajacied422
Ja dat klopt, ze moesten het iets wijzigen om niet in het uitshirt te hoeven spelenquote:Op zondag 8 april 2012 19:06 schreef Rickazio het volgende:
Heeft Almelol een nieuw shirt of lijkt dat zo?
of de korfbalfinalequote:Op zondag 8 april 2012 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die gaat alleen naar een kroeg om te darten
Ja dat welquote:
Dat begint lekkerquote:Op zondag 8 april 2012 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wacht alleen al 1,5 week op salaris
Iddquote:
1,5 week? Sux man...quote:Op zondag 8 april 2012 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat wel
Wacht alleen al 1,5 week op salaris
Maar kan als ik wil ergens anders beginnen maar ik wacht eventjes af ouwe
Ik hoop het woensdag te hebben want heb wat nieuwe kleren nodigquote:
Cashen en wegwezenquote:Op zondag 8 april 2012 19:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop het woensdag te hebben want heb wat nieuwe kleren nodig
quote:Op zondag 8 april 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze beauty zien rijden..![]()
Ik morgen voor de 3e dag op rij werken.quote:Op zondag 8 april 2012 19:47 schreef Caland het volgende:
Nog steeds brak. En dat terwijl ik zo voor een derde avond op rij naar de klote ga.
FML.
Lekker und mit duquote:
ik ben gelovig zodat ik niet hoef te werkenquote:Op zondag 8 april 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel ok man. Morgen nog paar uurtjes werken en dan terug naar de bewoonde wereld.
Goede reden.quote:Op zondag 8 april 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik ben gelovig zodat ik niet hoef te werken
Waar werk je dan? In de polder ergens?quote:Op zondag 8 april 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel ok man. Morgen nog paar uurtjes werken en dan terug naar de bewoonde wereld.
Nee, gewoon via werkquote:Op zondag 8 april 2012 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goede reden.Krijg je dan ook van de kerk betaald om thuis te zitten?
Truequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |