Jammer dat het weggemod is.quote:
Tsja.quote:
Omdat Suriname met haar amnestiewet de mensenrechten aan de laars lapt.quote:Op zondag 8 april 2012 15:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjonge, zo voortvarend hoorde ik je niet over Irak. Hoe zit dat?
Irak lapte een veelvoud daarvan aan haar laars.quote:Op zondag 8 april 2012 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Suriname met haar amnestiewet de mensenrechten aan de laars lapt.
En Saddam dan?quote:Op zondag 8 april 2012 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Suriname met haar amnestiewet de mensenrechten aan de laars lapt.
Sinds Devil's Double denkt remlof dat 't toch allemaal maar Hollywood is.quote:
Omdat die werd gedaan met de verkeerde beweegredenen en een flinterdunne bewijslast die later ook onjuist bleek te zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 15:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
En Saddam dan?
Je was toch mordicus tegen een inval in Irak?
Maar de mensenrechten dan? Die waren minder erg dan onder Bouterse?quote:Op zondag 8 april 2012 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat die werd gedaan met de verkeerde beweegredenen en een flinterdunne bewijslast die later ook onjuist bleek te zijn.
Alsjeblieft man. Die dictator heeft duizenden mensen over de kling gejaagd, miljoenen getraumatiseerd. "Flinterdunne bewijslast."quote:Op zondag 8 april 2012 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat die werd gedaan met de verkeerde beweegredenen en een flinterdunne bewijslast die later ook onjuist bleek te zijn.
3 rotjes, een roeiboot en wat spiegeltjes en kraaltjes moet afdoende zijn.quote:
Ik had graag de trekker over gehaald om deze knaap naar de eeuwige jachtvelden te sturen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kleine deugniet was het.
En Bouterse heeft 15 man tijdens de decembermoorden omgelegd?quote:Op zondag 8 april 2012 15:38 schreef waht het volgende:
[..]
Alsjeblieft man. Die dictator heeft duizenden mensen over de kling gejaagd, miljoenen getraumatiseerd. "Flinterdunne bewijslast."
Maar Bouterse, die heeft 15 mensen naar het schijnt omgelegd en dan staat Remlof opeens op de barricaden.quote:Op zondag 8 april 2012 15:38 schreef waht het volgende:
[..]
Alsjeblieft man. Die dictator heeft duizenden mensen over de kling gejaagd, miljoenen getraumatiseerd. "Flinterdunne bewijslast."
Ik niet, ik geil niet zo op geweld.quote:Op zondag 8 april 2012 15:39 schreef waht het volgende:
[..]
Ik had graag de trekker over gehaald om deze knaap naar de eeuwige jachtvelden te sturen.
Hij zou kernwapens willen maken, daarom hebben de Amerikanen Irak aangevallen. Ik heb ze met geen woord over mensenrechten gehoord. In het geval Afghanistan wel, die inval vond ik dan ook wel terecht.quote:Op zondag 8 april 2012 15:38 schreef waht het volgende:
[..]
Mits ze dan zelf geen huishoudster in dienst nemen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:19 schreef GSbrder het volgende:
Vrouwen zijn handig.
Er is vandaag al tweemaal schoongemaakt voor me.
Trouwen met je huishoudster is nog niet eens zo'n gek idee.
En Saddam en de mensenrechten, dat zat goed?quote:Op zondag 8 april 2012 15:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zou kernwapens willen maken, daarom hebben de Amerikanen Irak aangevallen. Ik heb ze met geen woord over mensenrechten gehoord. In het geval Afghanistan wel, die inval vond ik dan ook wel terecht.
Lol.quote:Op zondag 8 april 2012 15:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zou kernwapens willen maken, daarom hebben de Amerikanen Irak aangevallen. Ik heb ze met geen woord over mensenrechten gehoord. In het geval Afghanistan wel, die inval vond ik dan ook wel terecht.
Hey ga je moeder trollen, ik ben geen aardappel die je zo op de kast hebtquote:Op zondag 8 april 2012 15:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar Bouterse, die heeft 15 mensen naar het schijnt omgelegd en dan staat Remlof opeens op de barricaden.
Ik heb een hoop hypocrisie gezien in mijn leven en op Fok!, maar dit is toch wel het hoogtepunt.
In dezen is het gewoon grappig. Er is een slechte wet aangenomen en dus binnenvallen volgens Remlof.quote:Op zondag 8 april 2012 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey ga je moeder trollen, ik ben geen aardappel die je zo op de kast hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |