quote:Op zondag 8 april 2012 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
In Suriname mag er wel weer eentje komen van mij. Maar daar werkt Quia Oportet vast al aan.

Lijkt me wel.quote:Op zondag 8 april 2012 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
In Suriname mag er wel weer eentje komen van mij. Maar daar werkt Quia Oportet vast al aan.

Een goed bureau is een vol bureau.quote:Op zondag 8 april 2012 15:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij veegt je kantoor aan?
Oh wacht, op jouw werk heb je natuurlijk alleen een stoeltje in een zaal vol oude rommel.
Tsjonge, zo voortvarend hoorde ik je niet over Irak. Hoe zit dat?quote:Op zondag 8 april 2012 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]

Jammer dat het weggemod is.quote:

Tsja.quote:

Omdat Suriname met haar amnestiewet de mensenrechten aan de laars lapt.quote:Op zondag 8 april 2012 15:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjonge, zo voortvarend hoorde ik je niet over Irak. Hoe zit dat?

Irak lapte een veelvoud daarvan aan haar laars.quote:Op zondag 8 april 2012 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Suriname met haar amnestiewet de mensenrechten aan de laars lapt.

En Saddam dan?quote:Op zondag 8 april 2012 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Suriname met haar amnestiewet de mensenrechten aan de laars lapt.

Sinds Devil's Double denkt remlof dat 't toch allemaal maar Hollywood is.quote:

Omdat die werd gedaan met de verkeerde beweegredenen en een flinterdunne bewijslast die later ook onjuist bleek te zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 15:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
En Saddam dan?
Je was toch mordicus tegen een inval in Irak?

Maar de mensenrechten dan? Die waren minder erg dan onder Bouterse?quote:Op zondag 8 april 2012 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat die werd gedaan met de verkeerde beweegredenen en een flinterdunne bewijslast die later ook onjuist bleek te zijn.

Alsjeblieft man. Die dictator heeft duizenden mensen over de kling gejaagd, miljoenen getraumatiseerd. "Flinterdunne bewijslast."quote:Op zondag 8 april 2012 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat die werd gedaan met de verkeerde beweegredenen en een flinterdunne bewijslast die later ook onjuist bleek te zijn.

3 rotjes, een roeiboot en wat spiegeltjes en kraaltjes moet afdoende zijn.quote:

Ik had graag de trekker over gehaald om deze knaap naar de eeuwige jachtvelden te sturen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kleine deugniet was het.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |