Dat laatste heb ik ook. Straks komen ook mijn zussen en hun wederhelft hier thuis voor pasen, ik ga nu al dood van de vieze klefheidquote:Op zondag 8 april 2012 14:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit jaloers, maar wanneer ik wel eens een gelukkig stel in het park zie dan zie ik echt groen
Serieus?quote:Op zondag 8 april 2012 14:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit jaloers, maar wanneer ik wel eens een gelukkig stel in het park zie dan zie ik echt groen
Nee.quote:Op zondag 8 april 2012 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers.. maar vaak is dat meer op bepaalde eigenschappen van nouja, nu denk ik aan Tchock. Ander situaties nog nooit echt gehad.. volgens mij?
[..]
Heb jij wel ooit iets geprobeerd zeg maar, wanneer je iemand leuk vond? En dat bedoel ik echt als vraag en niks anders
Sterkte manquote:Op zondag 8 april 2012 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook. Straks komen ook mijn zussen en hun wederhelft hier thuis voor pasen, ik ga nu al dood van de vieze klefheid. Omdat ik het stiekem zelf ook wel zou willen om met m'n vriend dan hier te zijn.
Haaha, ik heb het zo vaak andersomquote:Op zondag 8 april 2012 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook. Straks komen ook mijn zussen en hun wederhelft hier thuis voor pasen, ik ga nu al dood van de vieze klefheid. Omdat ik het stiekem zelf ook wel zou willen om met m'n vriend dan hier te zijn.
quote:Op zondag 8 april 2012 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel keer iemand echt heel leuk gevonden?
Ik bedoel als stelletje zijnde.quote:Op zondag 8 april 2012 14:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ik denk dat het er ook aan ligt hoe open je bent en hoe het gewoon over komt. Okay dat flirten is wel een beetjequote:Op zondag 8 april 2012 14:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik bedoel als stelletje zijnde.
Oh je ex zwermt als een strontvlieg om je heen? Oh je flirt met een paar meisjes? Oh je smst constant met een meisje? Nooo problem.
Dat vind ik vreemd.
Ditquote:Op zondag 8 april 2012 14:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n grote pluizige knuffelbeer
quote:Op zondag 8 april 2012 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet ik mijn naam veranderen in Beerik.
Kusquote:Op zondag 8 april 2012 14:11 schreef heloef het volgende:
Ik word niet meer depressief van blij stelletjes.
Ik voel me eindelijk weer een normaal functionerend mens.
Bij mij is het in vlagen. Soms ben ik gewoon opeens heel tevreden met alles, en andere keren ben ik echt een zuur bitter verschrompeld ventje. " IK NIET?! DAN NIEMAND NIET! "quote:Op zondag 8 april 2012 14:11 schreef heloef het volgende:
Ik word niet meer depressief van blij stelletjes.
Ik voel me eindelijk weer een normaal functionerend mens.
Het draait om vertrouwen, alles.quote:Op zondag 8 april 2012 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ik denk dat het er ook aan ligt hoe open je bent en hoe het gewoon over komt. Okay dat flirten is wel een beetje. Maar de rest zou denk ik nog wel gewoon kunnen.. ligt er allemala wel aan i guess.
En ik bedoel niet dat het leuk is ofzo, maar je hoeft er niet altijd jaloers om te zijn.
Kusje terug.quote:
Echt hequote:Op zondag 8 april 2012 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het aller- allerergst vind ik nog wel als stelletjes opeens hun vrienden vergeten. Dat je gewoon keihard aan de kant wordt gezet of dat plannen afgezegd worden omdat ze opeens een vriendje hebben.
joaquote:
Jaquote:Op zondag 8 april 2012 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het aller- allerergst vind ik nog wel als stelletjes opeens hun vrienden vergeten. Dat je gewoon keihard aan de kant wordt gezet of dat plannen afgezegd worden omdat ze opeens een vriendje hebben.
Bwhehehe herkenbaar.quote:Op zondag 8 april 2012 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij is het in vlagen. Soms ben ik gewoon opeens heel tevreden met alles, en andere keren ben ik echt een zuur bitter verschrompeld ventje. " IK NIET?! DAN NIEMAND NIET! ".
Gelukkig word ik niet vergeten.quote:Op zondag 8 april 2012 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik en tchockquote:Op zondag 8 april 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Bwhehehe herkenbaar.
Maar ik heb gisteren waarschijnlijk 100 foto's bekeken van verliefde stelletjes.
Zoals mensen warm worden van katten word ik dat tegenwoordig van stelletjes.
Dat heeft iedereen wel denk ik.quote:Op zondag 8 april 2012 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik zelf iemand leuk vind (mits wederzijds) dan ben ik opeens stukken toleranter tegenover kleffe verliefde stelletjes. Ik ben zo hypocriet daarin
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |