Ik type oren, maar ik bedoel ogen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]! Wat een gek wijf..
[..]
Nee, ik had nog wat o's over..
Ohh whats up?En oren is echt heeeel kut.. hopelijk gaat het snel over? Heb je oorpijn of wat?
Kun je wel snel nog even een woordje leggen!quote:Op zondag 8 april 2012 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of je staat 25 minuten te vroeg bij de eerste halte, klein beetje verrekend
Voortaan wel doen dus.quote:Op zondag 8 april 2012 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach er wouden zelfs mensen met mij flirten.
Maar ik ben dan ook niet iemand die meteen zegt dat ik wil dat ze mijn kleine Usain gaat baren.
Oh, nou dat kan dan nog wel eventjes duren..quote:Op zondag 8 april 2012 13:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik type oren, maar ik bedoel ogen.
Ik denk dat het een langzaam opkomend symptoompje is van hooikoorts. Rest van familie heeft die bende ook wel namelijk.
Insecure bitch is insecure.quote:Op zondag 8 april 2012 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou echt zoiets hebben van.. doe normaal man.
Sowieso, als iemand met mijn aapje wil flirten vat ik dat meer als een compliment op voor mij zelf en ze wordt toch afgewezen dus ja, jammer. Ik zou zo'n bedreiging nog geen eens neer te hoeven zetten
.
Dit zei hij:quote:Op zondag 8 april 2012 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]! Wat een gek wijf..
[..]
Nee, ik had nog wat o's over..
Ohh whats up?En oren is echt heeeel kut.. hopelijk gaat het snel over? Heb je oorpijn of wat?
Ja, ik vrees het wel. Heb je anders een mooie foto van jezelf zodat ik mijn ogen wat kan verwennen?quote:Op zondag 8 april 2012 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dat kan dan nog wel eventjes duren..
Is dat nog helemaal hot dan, dat Wordfeud?quote:Op zondag 8 april 2012 13:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je wel snel nog even een woordje leggen!
Het is voortaan onderdeel van "mijn game". Nu chicks in stortvloeden.quote:
Weet ik veel, drawsomehting dan?quote:Op zondag 8 april 2012 13:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat nog helemaal hot dan, dat Wordfeud?
Nee joh! DrawSomething is het helemaal!quote:Op zondag 8 april 2012 13:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat nog helemaal hot dan, dat Wordfeud?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Maar als je verliefd bent denk je toch dat de ander geweldig is.quote:
hahahaaquote:Op zondag 8 april 2012 13:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dit zei hij:
First off Lizzie posted this on my wall herself in my name.
Second of all I really do not care what all of you think about my facebook and the things I post.
You do not like it? Then do not read it.
And yeah spending time with one another sounds heavenly.
But its kinda hard when she is living a sea away.
So we will just keep on posting whatever we want.
And well it takes only one scroll to look past it.
And well its not really a live stream of sex.
More a live stream of mushy things.
♥
If people have a problem with reading it. Then they should stop watching my FB.
Frankly I do not care at all what everyone thinks about my facebook. Nor my status updates.
I know people are annoyed.
But I really do not care.
Its not hard work to scroll over it.
And if you really cannot handle it anymore. Then block my status updates all together.
I will do whatever the hell I want.
When I want. And how I want.
Yes. I know you are all annoyed.
But frankly I really do not care that much.
Brother, I value your opinion above that of many others.
And I am sorry for annoying you then.
But that will get less withing 16 days.
When she is here.
To the rest of you.
Happy easter. And fuck off ♥
En dan zij:
I don't care if people are making fun of us.. I don't care if they're getting annoyed. I posted this as a joke and people are taking it so seriously and honestly I'm sick of these stupid little arguements on mine and Peter's statuses all the time. Don't like it? don't say it on a status and become the source of the arguement. If you have a problem inbox them about it. That's all I'm going to say good day to you all.
quote:Op zondag 8 april 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh! DrawSomething is het helemaal!Ik verloor na een week of 2 al interesse.. Dan kijk ik liever hier of op fb of er nog wat te lezen valt of er een interessante discussie is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word oud..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik doe op Facebook niks met of over VH, dat ten eerste.quote:Op zondag 8 april 2012 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou echt zoiets hebben van.. doe normaal man.
Sowieso, als iemand met mijn aapje wil flirten vat ik dat meer als een compliment op voor mij zelf en ze wordt toch afgewezen dus ja, jammer. Ik zou zo'n bedreiging nog geen eens neer te hoeven zetten
.
Nee wel eentje vanquote:Op zondag 8 april 2012 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik vrees het wel. Heb je anders een mooie foto van jezelf zodat ik mijn ogen wat kan verwennen?
Ik denk echt niet dat iedereen tchock van mij af wil pakken hoorquote:Op zondag 8 april 2012 13:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar als je verliefd bent denk je toch dat de ander geweldig is.
Kortom denk je tegelijkertijd ook dat iedereen hem van je wil afpakken.
Gewoon een mooie mix van een slecht zelfbeeld en verlatingsangst.
Tja, ik zou wel kijken. En vragen "Heeeey wie was dat!" maar dat is ook wel veel uit interessequote:Op zondag 8 april 2012 13:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik doe op Facebook niks met of over VH, dat ten eerste.
En als iemand met hem zou flirten, dan zou ik alleen maar lachen, tenzij ze echt heel leuk is, dan zou ik misschien een beetje kijken.
Je bent onzeker of je bent het niet.
Maaarrr, als jij denkt dat een meisje heel leuk is, hoeft VH dat nog niet van dat meisje te denken, dus die onzekerheid is nergens voor nodig..quote:Op zondag 8 april 2012 13:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
En als iemand met hem zou flirten, dan zou ik alleen maar lachen, tenzij ze echt heel leuk is, dan zou ik misschien een beetje kijken.
quote:Op zondag 8 april 2012 13:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is meestal het punt met onzekerheid..quote:Op zondag 8 april 2012 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maaarrr, als jij denkt dat een meisje heel leuk is, hoeft VH dat nog niet van dat meisje te denken, dus die onzekerheid is nergens voor nodig..
Ik blijf realistisch, maar helaas genoeg mensen niet.quote:Op zondag 8 april 2012 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat iedereen tchock van mij af wil pakken hoor. Tuurlijk, in mijn ogen is hij helemala geweldig en dan denk ik dat iedereen dat zal denken, maarja. Zo is het niet en al zou dat wel zo zijn, hij vindt mij ook leuk dus ik hoef er niet bang voor te zijn. Mocht hij wel iemand anders leuk vinden, ja super kut maar so be it. Dan zijn we beter zonder
.
Wel realistisch blijven hoor
Ik ben bijna nooit jaloers, maar wanneer ik wel eens een gelukkig stel in het park zie dan zie ik echt groenquote:Op zondag 8 april 2012 14:01 schreef arachide. het volgende:
Een beetje jaloezie is gezond, mensen die niet jaloers zijn, vind ik raar.
Ik ben wel jaloers.. maar vaak is dat meer op bepaalde eigenschappen van nouja, nu denk ik aan Tchockquote:Op zondag 8 april 2012 14:01 schreef arachide. het volgende:
Heb jij wel ooit iets geprobeerd zeg maar, wanneer je iemand leuk vond? En dat bedoel ik echt als vraag en niks andersquote:Op zondag 8 april 2012 14:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit jaloers, maar wanneer ik wel eens een gelukkig stel in het park zie dan zie ik echt groen
Hoi ik ga een Nikon D7000 kopen, ben je nu jaloers?quote:Op zondag 8 april 2012 14:01 schreef arachide. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |