SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 8 april 2012 12:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Die TT gaat te fur![]()
En je reactie zegt al genoeg bdh
Niet.quote:Op zondag 8 april 2012 12:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Die TT gaat te fur![]()
En je reactie zegt al genoeg bdh
Dit is nog de mooie markt. Nu hebben ze 'm verpestquote:Op zondag 8 april 2012 12:23 schreef Junglebeast het volgende:
Hey, moet dat plaatje van de markt niet vernieuwd worden?
Er is ook een andere bestrating...quote:Op zondag 8 april 2012 12:26 schreef Junglebeast het volgende:
Hier een aangepast plaatje.
[ afbeelding ]
Die goede ouwe tijdquote:Op zondag 8 april 2012 12:29 schreef Junglebeast het volgende:
Ja zo goed zijn mijn paint skills nu ook weer niet.
Maar hier een plaatje van de markt in de beste dagen. Zonder het C&A gebouw
[ afbeelding ]
Grapjasquote:Op zondag 8 april 2012 12:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet.
En wtf hoezo zegt mijn reactie al genoeg? Alsof je zelf het echte antwoord niet weet
Wauwquote:Op zondag 8 april 2012 12:26 schreef Junglebeast het volgende:
Hier een aangepast plaatje.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 8 april 2012 12:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grapjaswat is dan het echte antwoord?
quote:
Je bent gemeen.quote:
Gewoon. Maar daarom ben je coolquote:
MAAR JE BENT WEL MIJN POEPIEquote:
Ik wil de mijne wel in jouw oventje douwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 8 april 2012 12:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil de mijne wel in jouw oventje douwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gadoor
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Nee, want ik ben al verliefd op een ander volgens barriequote:
quote:Op zondag 8 april 2012 12:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil de mijne wel in jouw oventje douwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof je als je zegt dat het niet zo is hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 12:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, want ik ben al verliefd op een ander volgens barrie
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
fak haar ik wil geil stokbroodoven vermaakquote:Op zondag 8 april 2012 12:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, want ik ben al verliefd op een ander volgens barrie
Gelukkigquote:Op zondag 8 april 2012 12:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik geloof je als je zegt dat het niet zo is hoor.
Mijn kaas in haar ovenquote:Op zondag 8 april 2012 12:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
fak haar ik wil geil stokbroodoven vermaak
qftquote:
Not to. Gewoon in een fles ofzo pissen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
to opstaan en pissen or not to opstaan en pissen, that is the question
quote:Op zondag 8 april 2012 13:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Gisteren hoorde ik iets. Jongen tegen meisje; Ga je mee een pizza halen en daarna neuken? Meisje in shock NEE. Jongen; Frietje is ook goed hoor.
Zo rollen wij.quote:
En je kan het woord seks ook niet eens spellen, wat vies!quote:
kudtquote:Op zondag 8 april 2012 13:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En je kan het woord seks ook niet eens spellen, wat vies!
Inb4:
Zo staat het altijd op internetquote:Op zondag 8 april 2012 13:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En je kan het woord seks ook niet eens spellen, wat vies!
Inb4:
Oh boyquote:Op zondag 8 april 2012 13:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zo staat het altijd op internet
Oraal is met 2 a's, tiet is me een e, aub.quote:Op zondag 8 april 2012 13:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zo staat het altijd op internet
Oral titquote:Op zondag 8 april 2012 13:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oraal is met 2 a's, tiet is me een e, aub.
Ja waarom reageert niemand dan gelijk op deze geniale opmerkingquote:
quote:
Kleine titjens.quote:
Die is vet jaquote:Op zondag 8 april 2012 13:14 schreef Muisraket het volgende:
Oud, maar wil ik nog steeds een keer gaan doen, dus als iemand me er aan kan herinneren...“Next time you feel a sneeze coming on, yell out “PIKA!” right before the sneeze.”
Bij mij zit op school een meisje die niest als pikachuquote:Op zondag 8 april 2012 13:14 schreef Muisraket het volgende:
Oud, maar wil ik nog steeds een keer gaan doen, dus als iemand me er aan kan herinneren...“Next time you feel a sneeze coming on, yell out “PIKA!” right before the sneeze.”
Ik ken iemand die gewoon Ha-tsjoooeeee zei i.p.v. echt te niezen, dus het zou me niets verbazen als hij altijd nepnieste, heb hem nooit normaal horen niezen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mij zit op school een meisje die niest als pikachu
wtf?quote:Op zondag 8 april 2012 13:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
mijn ma zegt altijd 'Penootjes' als ik een boer laat
iets met apenootjes ofzo
quote:Op zondag 8 april 2012 13:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
iets met apenootjes ofzo
Bij mij schrikt altijd iedereenquote:Op zondag 8 april 2012 13:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ken iemand die gewoon Ha-tsjoooeeee zei i.p.v. echt te niezen, dus het zou me niets verbazen als hij altijd nepnieste, heb hem nooit normaal horen niezen.
quote:Op zondag 8 april 2012 13:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
iets met apenootjes ofzo
Hoezo? Dan heb ik jou nog nooit horen niezen denk ik.quote:
Ik denk dat ie begint met een vrij lage 'HAAA' en dan zon belachelijk hoge 'TSJOEEE'quote:Op zondag 8 april 2012 13:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo? Dan heb ik jou nog nooit horen niezen denk ik.
Ik nies ook niet vaak. Maar soms is het echt vanquote:Op zondag 8 april 2012 13:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo? Dan heb ik jou nog nooit horen niezen denk ik.
Hehe.quote:Op zondag 8 april 2012 13:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik nies ook niet vaak. Maar soms is het echt van
'ha... ha... ha...' en dan niks meer, maar plots: 'TSJOOOEEEEEEEEE'
quote:Op zondag 8 april 2012 13:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hehe.En je bent gewoon eng, ook op je ID-kaarten en zo.
Ik hap niet.quote:Op zondag 8 april 2012 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
nu gaat ze allemaal uitleggen waarom dat niet het geval zou zijn
Daar was ik ook bang voorquote:Op zondag 8 april 2012 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
nu gaat ze allemaal uitleggen waarom dat niet het geval zou zijn
Of zoals bdh met teveel alcoholquote:Op zondag 8 april 2012 13:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Die vent voelt zich straks net zo trots als een aap met 7 lulle
quote:Op zondag 8 april 2012 13:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
What the...quote:Op zondag 8 april 2012 13:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ja precies.quote:Op zondag 8 april 2012 13:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
What the...
Maar wel een leuke meme ja, ook omdat de persoon die ervoor gebruikt wordt er later nog blij mee kan zijn, in tegenstelling tot mensen die gebruikt worden voor afzeikmemes, zoals annoying facebook girl.
Dit is pas friendzonequote:Op zondag 8 april 2012 13:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh mijn god die thomas en carla pic
[ afbeelding ]
Nee, dan heb je gewoon hoop. Valse hoopquote:Op zondag 8 april 2012 13:48 schreef Muisraket het volgende:
Die vrouwen die die jongens gebruiken als gebruiksvoorwerp...Dan heb je als man toch ook geen zelfrespect meer? Of een vreemde fetish natuurlijk.
Waarom?quote:Op zondag 8 april 2012 13:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Die staat er echt al ongeveer 3 weken ofzo.
Nou zelfs ik word niet zo wanhopig als ik valse hoop heb, dus dat lijkt me niet.quote:Op zondag 8 april 2012 13:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dan heb je gewoon hoop. Valse hoop
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen, maar toen ik op m'n handen en knieen moest gaan zitten zodat jij op mijn rug kon zitten, weet ik het allemaal niet meer.quote:Op zondag 8 april 2012 13:51 schreef Muisraket het volgende:
Nou zelfs ik word niet zo wanhopig als ik valse hoop heb, dus dat lijkt me niet.
ZE MOETEN OOK ALTIJD MIJ HEBBENquote:
Meisje uit mijn klas zit altijd op zo'n andere klasgenoot zijn benen. Van dat rechtse plaatje. Die jongen blijft serieus hoop houden.quote:Op zondag 8 april 2012 13:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dan heb je gewoon hoop. Valse hoop
Wist niet dat je B-100 heette. EN handje: GMTA.quote:
Oké, dat is wel sneuquote:Op zondag 8 april 2012 13:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Meisje uit mijn klas zit altijd op zo'n andere klasgenoot zijn benen. Van dat rechtse plaatje. Die jongen blijft serieus hoop houden.
[ afbeelding ]
Denken dat er iemand is die dit gelooft.quote:Op zondag 8 april 2012 13:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen, maar toen ik op m'n handen en knieen moest gaan zitten zodat jij op mijn rug kon zitten, weet ik het allemaal niet meer.
One lovequote:Op zondag 8 april 2012 13:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wist niet dat je B-100 heette. EN handje: GMTA.
Denken dat het mijn bedoeling was dat anderen dit zouden gelovenquote:Op zondag 8 april 2012 13:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denken dat er iemand is die dit gelooft._!
Uilskuiken! Zak patat!quote:Op zondag 8 april 2012 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denken dat het mijn bedoeling was dat anderen dit zouden geloven_!!!
quote:Op zondag 8 april 2012 13:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denken dat er iemand is die dit gelooft._!
Dacht hetzelfde.quote:
hollyquote:Op zondag 8 april 2012 13:56 schreef MohMi het volgende:
Dat was voorlopig weer de laatste keer goedkope rosé drinkenPaaskater.
Dag lieve vriendjes uit het DB-topic!
Frikandel! Bal gehakt!quote:
Dag MohMi, succes met je kater.quote:Op zondag 8 april 2012 13:56 schreef MohMi het volgende:
Arme MohMiquote:Op zondag 8 april 2012 13:56 schreef MohMi het volgende:
Sterkte poepiequote:Op zondag 8 april 2012 13:56 schreef MohMi het volgende:
Sterkte met je kater, heb er waarschijnlijk overheen gelezen. *Leest terug* Fijn dat het feestje ondanks de beveiliging en zo toch nog leuk was.quote:Op zondag 8 april 2012 13:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waarom wenste niemand mij sterkte met mijn kater
Mij ook nietquote:Op zondag 8 april 2012 13:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Omdat jij onder de 50 bent en het gewoon kan hendelenquote:Op zondag 8 april 2012 13:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mijn date. Met jou.quote:Op zondag 8 april 2012 13:57 schreef MohMi het volgende:
One kater, one love![]()
Heb ik hier nog spannende dingen gemist?
Jij ook sterkte Barriewarrie!quote:
Dat doe ik wel als de mijne weg is xDquote:Op zondag 8 april 2012 13:59 schreef bijdehand het volgende:
Waarom feliciteert niemand mij met het feit dat ik nooit een kater heb?
Dat heb ik al lang gedaan.quote:Op zondag 8 april 2012 13:59 schreef bijdehand het volgende:
Waarom feliciteert niemand mij met het feit dat ik nooit een kater heb?
Eenzaam. Stond ik daar met een bos bloemenquote:
Deal.quote:
Pics or it didn't happen.quote:
Dankje!quote:
Wat voor bloemen? Misschien bleef ik daarom wel wegquote:Op zondag 8 april 2012 14:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eenzaam. Stond ik daar met een bos bloemen
Rozen gemaakt van chocolade.quote:Op zondag 8 april 2012 14:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat voor bloemen? Misschien bleef ik daarom wel weg
Ze zijn van chocolade, kut! Dat is waar het om draait. Nu zoek ik wel een andere chickquote:Op zondag 8 april 2012 14:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, ik kom niet voor iets minder dan strelitzia's mijn bed uit
quote:Op zondag 8 april 2012 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze zijn van chocolade, kut! Dat is waar het om draait. Nu zoek ik wel een andere chick
Daarom hou ik van je.quote:
One love.quote:
Kusjequote:
je speelt het graag safequote:Op zondag 8 april 2012 14:07 schreef bijdehand het volgende:
Waarom durf ik jou wel een (internet)kusje te geven en S. niet
Ik ben geen bedreiging en op mij ben je niet verliefd.quote:Op zondag 8 april 2012 14:07 schreef bijdehand het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Schattigquote:Op zondag 8 april 2012 14:07 schreef bijdehand het volgende:
Jaquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 14:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben geen bedreiging en op mij ben je niet verliefd.Juist. Maar tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitches be bitches!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Bitches be loco!quote:
quote:
Beter advies kan ik je niet geven!quote:Op zondag 8 april 2012 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze zijn van chocolade, kut! Dat is waar het om draait. Nu zoek ik wel een andere chick
quote:
Gaat het?quote:Op zondag 8 april 2012 14:14 schreef MohMi het volgende:
Mooi balen trouwens, er lagen kaarten voor de 3FM awards verstopt in Den Bosch maar ze waren verdomme al binnen 4 minuten gevonden
kan ik helpen?quote:Op zondag 8 april 2012 14:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moet het nog een plekje geven, dat wel
Nee dank je, ik accepteer liever geen hulp en krop het allemaal op zodat ik mijn toekomstige fouten kan schuiven op een onverwerkt trauma van vroegerquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 14:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee dank je, ik accepteer liever geen hulp en krop het allemaal op zodat ik mijn toekomstige fouten kan schuiven op een onverwerkt trauma van vroeger
Oh das echt zo lekker, dat doe ik ook altijdquote:Op zondag 8 april 2012 14:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee dank je, ik accepteer liever geen hulp en krop het allemaal op zodat ik mijn toekomstige fouten kan schuiven op een onverwerkt trauma van vroeger
Werkte op de middelbare school iedere keer weerquote:Op zondag 8 april 2012 14:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Oh das echt zo lekker, dat doe ik ook altijd
Wtfquote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Werkte op de middelbare school iedere keer weerEn mocht tijdens scheikunde zelfs naar de schoolpsycholoog waar ik vervolgens 15 minuten uit mijn nek kletste en de rest van het uur kreeg 'om bij te komen'
School...mooie tijd
zo extreem gaat het bij mij nietquote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Werkte op de middelbare school iedere keer weerEn mocht tijdens scheikunde zelfs naar de schoolpsycholoog waar ik vervolgens 15 minuten uit mijn nek kletste en de rest van het uur kreeg 'om bij te komen'
School...mooie tijd
Als meisje zijnde welquote:Op zondag 8 april 2012 14:28 schreef MohMi het volgende:
Ach ja, als je als puber merkt dat tranen werken is het hek van de damIk maak me dan ook ernstig zorgen over eventuele nazaten die dezelfde rotte genen kunnen erven
Als jongen moet je dan naar een kamp waar ze je homosexualiteit gaan 'genezen'quote:
ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 8 april 2012 14:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jongen moet je dan naar een kamp waar ze je homosexualiteit gaan 'genezen'
GMTA.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 14:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jongen moet je dan naar een kamp waar ze je homosexualiteit gaan 'genezen'
De meeste jongeren hebben geen problemen met homo's volgens mij.quote:Op zondag 8 april 2012 14:36 schreef MohMi het volgende:
[..]Ben je mal; voordat je bij dat kamp bent, ben je al dood geslagen door klasgenoten
Ik hoop hetquote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De meeste jongeren hebben geen problemen met homo's volgens mij.
Weet het bijna zeker. Ook al is dat grotendeels opvoeding.quote:
Tis wel een makkelijk pest factorquote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De meeste jongeren hebben geen problemen met homo's volgens mij.
oh en die zin.. de grammaticale en zinsbouwende horrorquote:Op zondag 8 april 2012 14:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Tis wel een makkelijk pest factor
Mannen schelden elkaar uit voor homo. Maar als er dan iemand is die uit de kast komt dan wordt daar niet moeilijk over gedaan voor zover ik weetquote:Op zondag 8 april 2012 14:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Tis wel een makkelijk pest factor
Wat is dat nou voor onzinquote:Op zondag 8 april 2012 14:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nee maar mensen gaan niet graag met je om
Ja, maar dat is dus vooral opvoeding (opvoeding door ouders, vrienden en religie).quote:Op zondag 8 april 2012 14:42 schreef MohMi het volgende:
Er zullen altijd mensen zijn die niet met iemand om willen gaan wegens iemands seksuele voorkeur/huidskleur/religie/kleur sokken/favoriete sla-dressing.
Dat is ook geen homo maar een nicht.quote:Op zondag 8 april 2012 14:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nou wij hebben een zo'n overdreven vieze homo bij ons op de opleiding, en je ziet alleen maar 1 wijf met hem lopen altijd, voor schut gewoon.
Als hij zichzelf nou normaal gedroeg had ie misschien vrienden
quote:Op zondag 8 april 2012 14:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nou wij hebben een zo'n overdreven vieze homo bij ons op de opleiding, en je ziet alleen maar 1 wijf met hem lopen altijd, voor schut gewoon.
Als hij zichzelf nou normaal gedroeg had ie misschien vrienden
Nou, ik was al bang dat je het te letterlijk op zou vattenquote:Op zondag 8 april 2012 14:44 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Een massa schapen dat denkt te bepalen wat wel of niet normaal is en als hersendode zombies elkaar napraten en nadoen, of een individu dat schijt heeft aan die bekrompenheid en voor zichzelf durft te denken en doen; ik weet wel met wie ik liever omga
Ligt eraan of het gedrag van diegene onuitstaanbaar is. Ik ken echt wel mensen met wie ik nooit om zou willen gaan puur om wie ze zijnquote:Op zondag 8 april 2012 14:44 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Een massa schapen dat denkt te bepalen wat wel of niet normaal is en als hersendode zombies elkaar napraten en nadoen, of een individu dat schijt heeft aan die bekrompenheid en voor zichzelf durft te denken en doen; ik weet wel met wie ik liever omga
Ik heb op een callcenter gewerkt, daar vind je pas relnichten. De eerste dag kwam er een gozer naar me toe, haartjes straks, make up op, nagels gelakt; ' Haaaaiii, ik ben Bart maar noem me Barbie!'quote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nou, ik was al bang dat je het te letterlijk op zou vatten
Maar dan ken je hem overduidelijk nog nietwant geloof me ik denk hetzelfde als jou, maar dat is een uitzondering
Dat zegt tm toch ook helemaal niet?quote:Op zondag 8 april 2012 14:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb op een callcenter gewerkt, daar vind je pas relnichten. De eerste dag kwam er een gozer naar me toe, haartjes straks, make up op, nagels gelakt; ' Haaaaiii, ik ben Bart maar noem me Barbie!'Wel één van de grappigste collega's daar, en ook nooit te beroerd om een dienst te ruilen.
Maar dan doe je dat omdat jij er niet mee om wilt gaan, niet omdat de massa iemand uitkotst en jij vindt dat je daaraan mee moet doenquote:Op zondag 8 april 2012 14:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt eraan of het gedrag van diegene onuitstaanbaar is. Ik ken echt wel mensen met wie ik nooit om zou willen gaan puur om wie ze zijn
Ik heb een hekel aan veel te veel mensenquote:Op zondag 8 april 2012 14:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar dan doe je dat omdat jij er niet mee om wilt gaan, niet omdat de massa iemand uitkotst en jij vindt dat je daaraan mee moet doenGeloof me, er zijn genoeg mensen aan wie ik een hekel heb, hoor
quote:Op zondag 8 april 2012 14:48 schreef bijdehand het volgende:
O ja, en de 'ik ken' argumenten in zo'n discussie zijn altijd dodelijk
Daar kan ik ook om lachen en het goed mee vinden hoor, maar het kan tever gaan.quote:Op zondag 8 april 2012 14:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb op een callcenter gewerkt, daar vind je pas relnichten. De eerste dag kwam er een gozer naar me toe, haartjes straks, make up op, nagels gelakt; ' Haaaaiii, ik ben Bart maar noem me Barbie!'Wel één van de grappigste collega's daar, en ook nooit te beroerd om een dienst te ruilen.
Hoezo loop ik mee met de massaquote:Op zondag 8 april 2012 14:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar dan doe je dat omdat jij er niet mee om wilt gaan, niet omdat de massa iemand uitkotst en jij vindt dat je daaraan mee moet doenGeloof me, er zijn genoeg mensen aan wie ik een hekel heb, hoor
The wat? xDquote:Op zondag 8 april 2012 14:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Daar kan ik ook om lachen en het goed mee vinden hoor, maar het kan tever gaan.
Er is wel een verschil tussen jezelf zijn en gewoon belachelijk kut doen om aandacht.
(denk aan die vent van the voice, ben zn naam kwijt)
Laten we het er op houden dat we het uiteindelijk eens bleken te zijnquote:Op zondag 8 april 2012 14:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hoezo loop ik mee met de massa
Ja, dat kan. Maar de argumenten zijn dodelijk. Nog dodelijker dan 'dat moeten we toch niet willen met z'n allen?'quote:Op zondag 8 april 2012 14:48 schreef MohMi het volgende:
[..]En ik ben 100 dus ik ken zoooooooooveel!
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 8 april 2012 14:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar de argumenten zijn dodelijk. Nog dodelijker dan 'dat moeten we toch niet willen met z'n allen?'
Ah, gay doen om te trollenquote:
Ik vond je reactie al zo grof tegen mijquote:Op zondag 8 april 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat we het uiteindelijk eens bleken te zijnIk ben nl een beetje mijn punt kwijt en terug scrollen en lezen is een berg werk
![]()
Ik ken een man en zijn buurman is een Marokkaan en die zegt altijd goedemorgen dus ze zijn echt niet allemaal slecht hoorquote:
*aai over de bol*quote:Op zondag 8 april 2012 14:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik vond je reactie al zo grof tegen mij
*nee bedankt*quote:
Nee maar ik heb al een harem die daar voor zorgt.quote:Op zondag 8 april 2012 14:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tsss, voel je je te goed voor mijn bol-aaien?
Wat een snel getrokken conclusiequote:Op zondag 8 april 2012 14:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tsss, voel je je te goed voor mijn bol-aaien?
Ik ben een vrouwquote:Op zondag 8 april 2012 14:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wat een snel getrokken conclusie
Hendig!quote:Op zondag 8 april 2012 14:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al een harem die daar voor zorgt.
Een harem waarin ik gefriendzoned benquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 14:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een harem waarin ik gefriendzoned ben
Ja, maar als iedereen apart is dan wordt apart normaal.quote:
Zou het wel handig maken, maar jullie zijn nog potverdorie verschillendquote:Op zondag 8 april 2012 14:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mannen zijn zeker allemaal hetzelfde?
Iedereen is uniek! xDquote:Op zondag 8 april 2012 14:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar als iedereen apart is dan wordt apart normaal.
quote:
Bitch deel je geheim.quote:Op zondag 8 april 2012 14:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
volgens mij ben ik trouwens belachelijk veel afgevallen na vanavond![]()
waarom
Ik heb zat over, hebben?quote:Op zondag 8 april 2012 14:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
volgens mij ben ik trouwens belachelijk veel afgevallen na vanavond![]()
waarom
Die cursus kan je bij shifto volgen.quote:Op zondag 8 april 2012 14:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mij zijn
ik ga ff googlen 'how to gain 5 kilos ina month'
quote:Op zondag 8 april 2012 14:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mij zijn
ik ga ff googlen 'how to gain 5 kilos ina month'
Heb jij ook al over?quote:
Ja:quote:Op zondag 8 april 2012 15:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Sommige kunnen zich ziek eten aan bepaalde dingen. Snappen jullie dat?
Ja. Dat heet doorzettingsvermogen. Ik heb het.quote:Op zondag 8 april 2012 15:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Sommige kunnen zich ziek eten aan bepaalde dingen. Snappen jullie dat?
Geniet ervan zolang dat nog duurt!quote:Op zondag 8 april 2012 15:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik drink ongeveer 2 liter volle choco per dag, en dan ook nog 6 maaltijde per dag, en ik val af___________
Euh...jawel xD Je spijsvertering werkt anders op het moment dat jouw lichaam nog niet helemaal ontwikkeld is (niet zo grof bedoelt als dat het lijktquote:Op zondag 8 april 2012 15:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dat heeft niet zo heel veel met leeftijd te maken hoor
Zelfs dat niet.quote:
Mwah ligt eraan of je broodjes met kaas enzo naar binnen werkt of 6x kroketten, chips, 2 stukken biefstuk, friet en andere zooi.quote:Op zondag 8 april 2012 15:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik drink ongeveer 2 liter volle choco per dag, en dan ook nog 6 maaltijde per dag, en ik val af___________
Ja maar dat heeft minimaal effect op aankomen als jij net zoveel eet als een volwassene die aan wil komen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 april 2012 15:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Euh...jawel xD Je spijsvertering werkt anders op het moment dat jouw lichaam nog niet helemaal ontwikkeld is (niet zo grof bedoelt als dat het lijkt).
En dikke kinders dan?quote:Op zondag 8 april 2012 15:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Euh...jawel xD Je spijsvertering werkt anders op het moment dat jouw lichaam nog niet helemaal ontwikkeld is (niet zo grof bedoelt als dat het lijkt).
Dat gecombineerd met hoe de voedingsstoffen worden verdeelt (zolang jij nog in de groei bent, wordt bijna alles gebruikt om je spieren op te bouwen en niet om op te slaan als reserves) werkt wel degelijk ben ik bangquote:Op zondag 8 april 2012 15:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft minimaal effect op aankomen als jij net zoveel eet als een volwassene die aan wil komen bijvoorbeeld.
Ja calorieen voor het vet, en al die andere zooi voor je spieren.quote:Op zondag 8 april 2012 15:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat gecombineerd met hoe de voedingsstoffen worden verdeelt (zolang jij nog in de groei bent, wordt bijna alles gebruikt om je spieren op te bouwen en niet om op te slaan als reserves) werkt wel degelijk ben ik bang
Vaak een combi van een overdosis aan slechte troep en een slechte spijsvertering. Diklijvigheid kan ook genetisch worden bepaalt overigens.quote:
Het gaat ook om de mate waarin.quote:Op zondag 8 april 2012 15:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja calorieen voor het vet, en al die andere zooi voor je spieren.
Als jij traint en je eet veel gezond eten, dan word je gespierder,
als jij traint en je eet big macs, dan word je dik
Zelfde geld voor pubers hoor
Spieren wegen vrij zwaar, dus dat je dan een beetje aankomt is niet raar.quote:Op zondag 8 april 2012 15:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Ooit ging ik kei vaak fitnessen en gezond eten. Ik na een tijdje mezelf wegen was ik tien kilo aangekomen_! Sindsdien niet meer gesport.
Maar ik werd aanzienlijk dikker.quote:Op zondag 8 april 2012 15:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Spieren wegen vrij zwaar, dus dat je dan een beetje aankomt is niet raar.
Die spieren zitten achter het vet dus da's dan logisch tochquote:Op zondag 8 april 2012 15:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar ik werd aanzienlijk dikker.
Teach mequote:Op zondag 8 april 2012 15:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Ooit ging ik kei vaak fitnessen en gezond eten. Ik na een tijdje mezelf wegen was ik tien kilo aangekomen_! Sindsdien niet meer gesport.
Als je wel gezond eet, maar alsnog te veel, kan dat ja. En zeker weten dat het niet met iets anders te maken had? Over het algemeen is het namelijk vrij onlogisch dat je aankomt als je gezond en niet te veel eet en sport. En @ dikker = kan door spieren komen aangezien je het door fitness hebt, tenzij je doelt op zwembandjes.quote:Op zondag 8 april 2012 15:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar ik werd aanzienlijk dikker.
quote:
Ja oke maar mijn spieren zitten overal goed verstopt achter een vetlaag.quote:Op zondag 8 april 2012 15:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die spieren zitten achter het vet dus da's dan logisch toch
Haha kwartje op haar benen laten stuiterenquote:Op zondag 8 april 2012 15:22 schreef Muisraket het volgende:
En vriendin van mij is bijna één grote spier (alleen geen bodybuildster), echt, je zou een kwartje van haar benen af kunnen laten stuiteren. Zou me ook niets verbazen als ze veel zwaarder is dan ik, maar ze is ontzettend slank.
De mijne ook. Boks.quote:Op zondag 8 april 2012 15:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke maar mijn spieren zitten overal goed verstopt achter een vetlaag.
Is ze lekker?quote:Op zondag 8 april 2012 15:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je wel gezond eet, maar alsnog te veel, kan dat ja. En zeker weten dat het niet met iets anders te maken had? Over het algemeen is het namelijk vrij onlogisch dat je aankomt als je gezond en niet te veel eet en sport. En @ dikker = kan door spieren komen aangezien je het door fitness hebt, tenzij je doelt op zwembandjes.
Ze heeft een goed lijf ja, maar qua gezicht vind ik haar niet 'schattig' genoeg. Wel echt een topwijf trouwens.quote:
Schattigheid boven allesquote:Op zondag 8 april 2012 15:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ze heeft een goed lijf ja, maar qua gezicht vind ik haar niet 'schattig' genoeg. Wel echt een topwijf trouwens.
Jij snapt het.quote:
Hm ik verbaas me de laatste tijd over de meisjes die ik leuk vindquote:
Beter dat dan iemand leuk vinden die je niet eens kentquote:Op zondag 8 april 2012 15:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm ik verbaas me de laatste tijd over de meisjes die ik leuk vind
Eensquote:Op zondag 8 april 2012 15:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Beter dat dan iemand leuk vinden die je niet eens kent
Komt goed, schatje.quote:
O god, BJ, wegen zwaarquote:Op zondag 8 april 2012 15:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Spieren wegen vrij zwaar, dus dat je dan een beetje aankomt is niet raar.
OMG zie het nu pas.quote:
Die fout gaat haar duur kostenquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 15:44 schreef DeJori het volgende:
Om in de discussie mee te gaan, ik ben eigenlijk heel gespierd. Mijn spieren hebben alleen de vorm van vetrollen.
Oh jij bent die gast van de autobanden!!quote:Op zondag 8 april 2012 15:44 schreef DeJori het volgende:
Om in de discussie mee te gaan, ik ben eigenlijk heel gespierd. Mijn spieren hebben alleen de vorm van vetrollen.
Nee. Ik lijk dik, maar ik ben eigenlijk een bodybuilder.quote:Op zondag 8 april 2012 15:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dus je wilt zeggen dat je dik bent?
Overdrijven is ook een kunstquote:Op zondag 8 april 2012 15:44 schreef DeJori het volgende:
In before mr zegt dat je niet dik bent.quote:Op zondag 8 april 2012 15:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee. Ik lijk dik, maar ik ben eigenlijk een bodybuilder.
ik moest lachenquote:Op zondag 8 april 2012 15:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In before mr zegt dat je niet dik bent.
Ik ben anders heel goed in haat (uit)zaaien hoor, als ik dat wil.quote:Op zondag 8 april 2012 15:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ik moest lachen
Sowieso MR's goedaardigheid
Heb ooit een oud-vriendin huilend het klaslokaal uit laten lopen, dus ja.quote:Op zondag 8 april 2012 15:48 schreef DeJori het volgende:
Soms vraag ik me weleens af of BJ in staat is om gemeen te zijn
VERTELquote:Op zondag 8 april 2012 15:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb ooit een oud-vriendin huilend het klaslokaal uit laten lopen, dus ja.
Trok de mensen uit mijn groepje, stress, haar etc. gewoon even niet meer en ben toen nogal uitgevallen.quote:
Ik stel me nu voor dat zij gewoon een lage tollerantiegrens heeft.quote:Op zondag 8 april 2012 15:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Trok de mensen uit mijn groepje, stress, haar etc. gewoon even niet meer en ben toen nogal uitgevallen.
Kan gebeuren toch.quote:Op zondag 8 april 2012 15:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Trok de mensen uit mijn groepje, stress, haar etc. gewoon even niet meer en ben toen nogal uitgevallen.
That's what she said.quote:En we gaan echt te snel..
quote:Op zondag 8 april 2012 15:51 schreef DeJori het volgende:
Ik dacht net: hè? Die TT ken ik helemaal niet. Heel topic gemist
Nee, ze had zelf al een cursus gehad voor het omgaan met 'moeilijke mensen' waarbij ze moest leren dingen van zich af te laten glijden enz.quote:Op zondag 8 april 2012 15:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik stel me nu voor dat zij gewoon een lage tollerantiegrens heeft.
Misschien een referentie naar de taalfout van BJ?quote:
Had ze die cursus gehaald? Dan was het een slechte cursus.quote:Op zondag 8 april 2012 15:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ze had zelf al een cursus gehad voor het omgaan met 'moeilijke mensen' waarbij ze moest leren dingen van zich af te laten glijden enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |