Politiek bedoelde ik inderdaad. Economisch gezien valt het tegen, gezien de ongelijkheid aldaar.quote:Op zondag 8 april 2012 12:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bedoeld politiek gezien.
Sjorsie had het over vermogen. Als het volk daar net zo vermogend blijkt te zijn als de sjeiks, hebben we een probleem.
Hitler is enorm populair in het Midden-Oosten. In de Groene van deze week staat een stukje over hoe Hitler in een commercial van wasmiddel voorkwam en iedereen daar zeer content mee was (tot joodse groeperingen protesteerden). Sowieso zijn er grote overeenkomsten in het denken van Le Pen en de politieke Islam.quote:Op zondag 8 april 2012 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hitlerfan ook nog, dappere trol ben je.
Ach, ook Le Pen moet haar stemmen toch krijgen van mensen die tegen de immigratie zijn. Die immigratie is niet Joods maar Arabisch.quote:Op zondag 8 april 2012 12:54 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Hitler is enorm populair in het Midden-Oosten. In de Groene van deze week staat een stukje over hoe Hitler in een commercial van wasmiddel voorkwam en iedereen daar zeer content mee was (tot joodse groeperingen protesteerden). Sowieso zijn er grote overeenkomsten in het denken van Le Pen en de politieke Islam.
Bullshit man, tenzij jij denkt dat de Tempeliers al bestonden als schuldeisers van onder andere Julius Caesar die maar met moeite de rente kon betalen. Of dat de Tempeliers achter de moord op de Gracchi zaten aangezien zij de schulden kwijt wilden schelden.quote:Op zondag 8 april 2012 12:03 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Dan heb je een bijzonder slechte bron zitten lezen. De eerste bankiers waren de tempeliers en ja, die wilden voor hun diensten betaald worden. Dat het destijds (nog) niet de naam "rente" had, doet daar niets aan af. De tempeliers hebben de rente, de (reis)cheque, de schuldenbrief en de multinational uitgevonden.
Accepteren dat Hitler ook wel eens dingen zei die wel waar zijn wil niet zeggen dat je meteen een fan bent.quote:Op zondag 8 april 2012 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hitlerfan ook nog, dappere trol ben je.
Het is cru maar dankzij Hitler en zijn oorlog ging onze medische kennis met stappen vooruit.quote:Op zondag 8 april 2012 13:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Accepteren dat Hitler ook wel eens dingen zei die wel waar zijn wil niet zeggen dat je meteen een fan bent.
Even buiten beschouwing gelaten dat ik geen flauw benul heb of Hitler daadwerkelijk iets gezegd heeft over de houdbaarheid van een op rente gebaseerd economisch stelsel.
En computertechnologie enz enz.quote:Op zondag 8 april 2012 13:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is cru maar dankzij Hitler en zijn oorlog ging onze medische kennis met stappen vooruit.
Je komt toch al wat langer op Fok?quote:
quote:
Schandelijk een Frankrijk voor te stellen met blanke Fransen. Racisme!quote:Op zondag 8 april 2012 13:12 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
In d'r jonge jaren zou ik die Marine wel doen!
Het viel me eerst niet op.quote:
Oorlog leidt altijd tot technologische vernieuwing. Ook op medisch gebied. Maar dat wil niet zeggen dat je dan maar oorlog moet gaan voeren.quote:Op zondag 8 april 2012 13:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is cru maar dankzij Hitler en zijn oorlog ging onze medische kennis met stappen vooruit.
Ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 8 april 2012 12:37 schreef DroogDok het volgende:
Heeft dit niet deels te maken met dat Goldman-Sachs wel erg joods klinkt en Le Penn wat tegen dit soort mensen heeft?
Wow.quote:Op zondag 8 april 2012 13:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oorlog leidt altijd tot technologische vernieuwing. Ook op medisch gebied. Maar dat wil niet zeggen dat je dan maar oorlog moet gaan voeren.
Los van het feit dat voor Hitler de Russen al bezig waren waarmee Hitler verder ging...quote:Hitler heeft toch meer kapot gemaakt dan gecreeerd. Zonder Hitler was de multikul nooit zover doorgeschoten, had de Soviet-Unie niet een halve eeuw lang de helft van Europa kunnen bezetten, hadden de Europese landen hun koloniën niet verloren.
Weegt dat op tegen de autobanen, rakettechnologie, de VW-kever, de straaljager, de AOW en kinderbijslag? Ik denk het niet
Snap jij mij niet of snap ik jou niet?quote:Op zondag 8 april 2012 13:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wow.
Ik hoop datje die gevolgtrekking niet serieus meent.
[..]
Los van het feit dat voor Hitler de Russen al bezig waren waarmee Hitler verder ging...
De medisch aspecten waren in deze oorlog zo bizar dat geen enkel oorlog erna zulke voorsprongen maakte.
Jij mij niet natuurlijk. Ik snap alles.quote:
Wat bedoel je dan precies?quote:Op zondag 8 april 2012 13:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij mij niet natuurlijk. Ik snap alles.
Goede vraag. Ik weet het ook niet. Hitler heeft wel de hele wereld veranderd met z'n geintjes.quote:Op zondag 8 april 2012 13:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oorlog leidt altijd tot technologische vernieuwing. Ook op medisch gebied. Maar dat wil niet zeggen dat je dan maar oorlog moet gaan voeren.
Hitler heeft toch meer kapot gemaakt dan gecreeerd. Zonder Hitler was de multikul nooit zover doorgeschoten, had de Soviet-Unie niet een halve eeuw lang de helft van Europa kunnen bezetten, hadden de Europese landen hun koloniën niet verloren.
Weegt dat op tegen de autobanen, rakettechnologie, de VW-kever, de straaljager, de AOW en kinderbijslag? Ik denk het niet
Het lijkt idd op alu-hoed gelul, maar GS heeft wel degelijk een erg, erg discutabele rol in de wereldgeschiedenis incl een hele grote rol in de huidige problemen...quote:Op zondag 8 april 2012 12:59 schreef Dagonet het volgende:
Enniehoe, GS die de wereld overneemt door het plaatsen van hun mensen op sleutelposities. Ik vind het een mooi complot.
En wat doen we met complotten?
Precies.
OPEN JE OGEN!!!!1!!1!quote:Op zondag 8 april 2012 13:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het lijkt idd op alu-hoed gelul, maar GS heeft wel degelijk een erg, erg discutabele rol in de wereldgeschiedenis incl een hele grote rol in de huidige problemen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |