Doe maarquote:
gearnequote:
Yupquote:Op zondag 8 april 2012 03:40 schreef Lonaa het volgende:
You're gonna use me to put yourself on the map, well I'm not your fucking caddillac.!
In het huidige tempo gaat hij niet eens posten in dit deelquote:Op zondag 8 april 2012 03:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had trouwens wel een fipo van Markooo verwacht met deze TT
Die vraagteken jonge.quote:Op zondag 8 april 2012 03:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Die vraagteken moet de uitroepteken worden
Get down on all fours, babygirl, Ima use ya real goodquote:
Die tekentje, weettogquote:
I wanna fuck you like an animal.quote:Op zondag 8 april 2012 03:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Get down on all fours, babygirl, Ima use ya real good
Again?quote:
Ja ik lig in bed met arm hand onder me en die fucking SwiftKey x gaat steeds autocorrectenquote:
Perfect neukritme dat nummerquote:
I wanna burn you on the insidequote:
Was het niet "I wanna feel you from the inside" ?quote:
marko is drukquote:Op zondag 8 april 2012 03:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 8 april 2012 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was het niet "I wanna feel you from the inside" ?
Kan kloppenquote:Op zondag 8 april 2012 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was het niet "I wanna feel you from the inside" ?
Nog eentje (wat vaak tot onbegrip leidde):quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 03:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En
Roll over, lay down and let me in.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zondag 8 april 2012 03:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ik was vandaag nog in duitsland en ik moest aan je denken. helaas niet in karpatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
status quoquote:
Wat langzamer neukritme, maar ja, kan prima.quote:Op zondag 8 april 2012 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog eentje (wat vaak tot onbegrip leidde):
neukritme, jatoch?
Waarom moest je aan mij denken?quote:Op zondag 8 april 2012 03:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik was vandaag nog in duitsland en ik moest aan je denken. helaas niet in karpaten
Ditquote:
door dat plaatje van jequote:
quote:Op zondag 8 april 2012 03:46 schreef Lonaa het volgende:
Toch super dat er hier in ToF goeie muziek geluisterd wordt
dat zekerquote:Op zondag 8 april 2012 03:46 schreef Lonaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
True thatquote:Op zondag 8 april 2012 03:46 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2012 03:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 8 april 2012 03:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet zo nog slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
"You are victorious."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Mooi laten liggen.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 03:48 schreef Lonaa het volgende:
Ninja edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
ja, die zag ik ookquote:
quote:
props voor dat motorhead shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
playerquote:Op zondag 8 april 2012 03:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ilona, bbygrl, wanneer doen we sexytime?
crap.quote:
Wanneer kan je?quote:Op zondag 8 april 2012 03:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ilona, bbygrl, wanneer doen we sexytime?
Wanneer ik weer helder in de kop ben en in het mooie Twente kan zijnquote:Op zondag 8 april 2012 03:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
crap.
Ja, ik had m gewoon buiten de spoiler geplaatst.
[..]
Wanneer kan je?
Weettog, *boks*quote:
Deze man weet wat teltquote:
dank je voor het uitleggen van een grapquote:Op zondag 8 april 2012 03:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan zitten daar 3 gasten op de bank, zegt er één: "laten we onze broeken in de fik steken, neutraal blijven kijken en er een foto van maken"
Denken die anderen: "oké!"
Only in Germany.
Vond t ook wel een leuke tegenhanger van jouw vuurplaatje.quote:Op zondag 8 april 2012 03:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan zitten daar 3 gasten op de bank, zegt er één: "laten we onze broeken in de fik steken, neutraal blijven kijken en er een foto van maken"
Denken die anderen: "oké!"
Only in Germany.
Okequote:Op zondag 8 april 2012 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wanneer ik weer helder in de kop ben en in het mooie Twente kan zijn
En neen.quote:
goed bezigquote:
In het mooie twente wordt je helder in de kopquote:Op zondag 8 april 2012 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wanneer ik weer helder in de kop ben en in het mooie Twente kan zijn
Ik doel op het feit dat het wel wat vreemd isquote:Op zondag 8 april 2012 03:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dank je voor het uitleggen van een grap
not only in germanyquote:
oow, maar het is duitsland, daar doen ze dat elke dagquote:Op zondag 8 april 2012 03:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat het wel wat vreemd is
ga je mee naar wacken open air?quote:
Mijn SwiftKey maakt rare autocorrect maar dat woord wil hij automagisch in hoofdletters zettenquote:
Daarom zijn ze ook Duitsers. Die sporen niet.quote:Op zondag 8 april 2012 03:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oow, maar het is duitsland, daar doen ze dat elke dag
wat een kutpoll. ik kan niet kiezenquote:Op zondag 8 april 2012 03:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet nu ff kiezen tussen wijn en thee, daarom een poll. Oja, bier is uitgesloten want gluten.
Poll: Wat drink ik?
• Thee
• Wijn
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
de ns gelukkig welquote:Op zondag 8 april 2012 03:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook Duitsers. Die sporen niet.
Tjaquote:Op zondag 8 april 2012 03:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat een kutpoll. ik kan niet kiezen
Ik mis de optie: rosébierquote:Op zondag 8 april 2012 03:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet nu ff kiezen tussen wijn en thee, daarom een poll. Oja, bier is uitgesloten want gluten.
Poll: Wat drink ik?
• Thee
• Wijn
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je moet met de muis op zo'n bolletje klikken. Notthathardquote:Op zondag 8 april 2012 03:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat een kutpoll. ik kan niet kiezen
tjah, maar optie 3 staat geen link bijquote:Op zondag 8 april 2012 03:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet met de muis op zo'n bolletje klikken. Notthathard
Graag!quote:
Rosebier!quote:
Sowieso.quote:Op zondag 8 april 2012 03:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tot dusver 1-0 voor wijn. Ilona, wanna have me drunk much?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zondag 8 april 2012 03:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik niet, link verwijst naar de startpagina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Slaap lekkerquote:
Fixed.quote:Op zondag 8 april 2012 03:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet, link verwijst naar de startpagina.
normaalquote:
quote:
Doe maarquote:Op zondag 8 april 2012 04:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit er serieus aan te denken MSN weer te installeren.
Ik droomde eergister zoquote:
hoezo?quote:Op zondag 8 april 2012 04:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We moeten een roze achtergrondje instellen bij die twee
Even inloggen danquote:
Wutquote:Op zondag 8 april 2012 04:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo?
normaal is gewoon hardstikke tofNormaal
I en J, die twee letters liggen al naast mekaarquote:
ja, ik was aan het meebleren met normaalquote:
Cool story bro.quote:Op zondag 8 april 2012 04:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik was aan het meebleren met normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 8 april 2012 04:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Cool story bro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zondag 8 april 2012 04:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 8 april 2012 04:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Cool story bro.joahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[spoiler]
zoiets?
[/spoilerLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op zondag 8 april 2012 04:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 04:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah
[spoiler][ afbeelding ]
zoiets?
[/spoiler
wel een heel erge foutquote:Op zondag 8 april 2012 04:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah
[spoiler][ afbeelding ]
zoiets?
[/spoiler
dat magquote:Op zondag 8 april 2012 04:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme ik zit er zelf om te lachen
wat is je msn? dan wil ik wel even controlerenquote:
Wat is je msn?quote:
hell marchquote:
Nee, moet eerst veranderen.quote:Op zondag 8 april 2012 04:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat is je msn? dan wil ik wel even controleren
wij zijn goed voorspelbaarquote:
Loooonaaaaaaaaaaa "HiHi, lekk4h sushi geGeTeN met m'n VrIeNdiNnEtJuHsquote:Op zondag 8 april 2012 04:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, moet eerst veranderen.
ruim 2 jaar geleden voor t laatst msn open gehad zie ik nu.
quote:Op zondag 8 april 2012 04:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Loooonaaaaaaaaaaa "HiHi, lekk4h sushi geGeTeN met m'n VrIeNdiNnEtJuHs;D"
?
quote:Op zondag 8 april 2012 04:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
?
Nee.quote:Op zondag 8 april 2012 04:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
?
quote:Op zondag 8 april 2012 04:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee.
Lonaa...Woont samen.
Niet meer zo actueel.
Knuffel haar bips.quote:
das wel kutquote:
Ik heb een ouwe msn, ideaalquote:
Logeerbed, opgelost.quote:Op zondag 8 april 2012 04:25 schreef rulerofdeath het volgende:
mien bedde is straks völ te groot, as ie d'r niet bunt
quote:
Uhuh.quote:
ik heb d'r nog wel eenquote:Op zondag 8 april 2012 04:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uhuh.
Welke ik er nu af ga flikkeren en een oude versie ga downloaden.
kusjequote:
quote:Op zondag 8 april 2012 04:26 schreef rulerofdeath het volgende:
kom maar even op msn, dan stuur ik 'm door
Idd, Markoooquote:
ja, zit ie onder tafel, gaat ie nog zo lullig doenquote:
De mijne heet wlsetup-web.exe en is 1,2 MB grootquote:
quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 04:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ilona heeft moeite met haar msn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zondag 8 april 2012 04:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ilona heeft moeite met haar msn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Joah joah, doe mien best.quote:Op zondag 8 april 2012 04:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo wel een keer naar bed, dus beter ben je zo online.
Klopt, daarna wel ff Ccleaner de temp files laten verwijderen.quote:Op zondag 8 april 2012 04:32 schreef Lonaa het volgende:
Verwijderen duurt eindeloos.
Ik denk trouwens dat ik een nachtje door ga halen. Alweer.
Oh god, ook dat nog.quote:Op zondag 8 april 2012 04:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, daarna wel ff Ccleaner de temp files laten verwijderen.
quote:
Maar opa, ik moet poep'n.quote:
Ik blijf lachen om die fotoquote:
We moeten wat hequote:
tjah, we moeten toch watquote:
slaap lekkerquote:
Kansloze zolderkamerlosers die zaterdagnacht zitten te FOK!ken.quote:
gelukkig ben jij er ook bijquote:Op zondag 8 april 2012 04:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kansloze zolderkamerlosers die zaterdagnacht zitten te FOK!ken.
Kom dat eens recht in m'n gezicht zeggenquote:Op zondag 8 april 2012 04:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kansloze zolderkamerlosers die zaterdagnacht zitten te FOK!ken.
Schijt aan David.quote:Op zondag 8 april 2012 04:42 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, nu mooi ouwehoeren zonder die mod
Oké
he, shitquote:Op zondag 8 april 2012 04:42 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, nu mooi ouwehoeren zonder die mod
Oké
quote:
Klaar met de installatie?quote:
Jonguh kap met het misbruiken van je modrechtenquote:Op zondag 8 april 2012 04:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat quote jij een niet bestaande post
Dit!quote:Op zondag 8 april 2012 04:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
David vuile kutmodmijn post veranderen? Foei!
quote:Op zondag 8 april 2012 04:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
David vuile kutmodmijn post veranderen? Foei!
quote:
quote:
sorry, zoiets zal ik niet doen. ik ben geen matennaaierquote:
Alsof ik hier allemaal posts ga veranderenquote:Op zondag 8 april 2012 04:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sorry, zoiets zal ik niet doen. ik ben geen matennaaier
ouwehoerenquote:Op zondag 8 april 2012 04:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof ik hier allemaal posts ga veranderen
Beetje ouwehoeren doen we hier toch allemaal
Deed je wel. Vuile machtsmisbruiker.quote:Op zondag 8 april 2012 04:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof ik hier allemaal posts ga veranderen
Beetje ouwehoeren doen we hier toch allemaal
quote:Op zondag 8 april 2012 04:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Deed je wel. Vuile machtsmisbruiker.
niet zo dramm'nquote:Op zondag 8 april 2012 04:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch wel tijd om eens naar bed te gaan, 't is alweer bijna 5u
quote:Op zondag 8 april 2012 04:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga zo slapen.
Trusten lieve tukkertjes
Ie mag even onmeunig de bek hol'n.quote:
neuhquote:Op zondag 8 april 2012 04:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ie mag even onmeunig de bek hol'n.
Ik heb het geprobeerdquote:
henig anquote:
succesquote:
Dank dank.quote:
ik hoop het voor jequote:Op zondag 8 april 2012 05:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dank dank.
Even kijiken of k toch nog een paar uurtjes slaap kan krijgen
fipoquote:Op zondag 8 april 2012 03:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik slaap nooit voor 12 uur.quote:Op zondag 8 april 2012 07:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Man man, wat blijven jullie toch altijd lang op zeg. Hebben jullie maar een paar uur slaap nodig ofzo?! Ik slaap bijna altijs voor twaalf uur :p
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 8 april 2012 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben nu al gesloopt
Alive and kickin!quote:
Ooh nee hequote:Op zondag 8 april 2012 12:13 schreef norich het volgende:
Al aantal heraclesbussen op de snelweg tegengekomen en op de viaducten staan ook overal mensen :p
Vandaag wel ja!quote:
Bus?quote:Op zondag 8 april 2012 12:47 schreef Lonaa het volgende:
Jungs, ik ga naar mijn ouders. Lekker 2 uurtjes in de bus zitten.
Bus ja. Openbaar vervoer. Zo'n ding met een shitload wielen. Geen heraclesbus trouwens.quote:
Waar moet je heen dan en gaat daar geen trein heen? Da's toch veel relaxter.quote:Op zondag 8 april 2012 13:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bus ja. Openbaar vervoer. Zo'n ding met een shitload wielen. Geen heraclesbus trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |