Doe maarquote:
gearnequote:
Yupquote:Op zondag 8 april 2012 03:40 schreef Lonaa het volgende:
You're gonna use me to put yourself on the map, well I'm not your fucking caddillac.!
In het huidige tempo gaat hij niet eens posten in dit deelquote:Op zondag 8 april 2012 03:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had trouwens wel een fipo van Markooo verwacht met deze TT
Die vraagteken jonge.quote:Op zondag 8 april 2012 03:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Die vraagteken moet de uitroepteken worden
Get down on all fours, babygirl, Ima use ya real goodquote:
Die tekentje, weettogquote:
I wanna fuck you like an animal.quote:Op zondag 8 april 2012 03:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Get down on all fours, babygirl, Ima use ya real good
Again?quote:
Ja ik lig in bed met arm hand onder me en die fucking SwiftKey x gaat steeds autocorrectenquote:
Perfect neukritme dat nummerquote:
I wanna burn you on the insidequote:
Was het niet "I wanna feel you from the inside" ?quote:
marko is drukquote:Op zondag 8 april 2012 03:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had trouwens wel een fipo van Markooo verwacht met deze TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 8 april 2012 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was het niet "I wanna feel you from the inside" ?
Kan kloppenquote:Op zondag 8 april 2012 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was het niet "I wanna feel you from the inside" ?
Nog eentje (wat vaak tot onbegrip leidde):quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 03:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En
Roll over, lay down and let me in.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zondag 8 april 2012 03:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ik was vandaag nog in duitsland en ik moest aan je denken. helaas niet in karpatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
status quoquote:
Wat langzamer neukritme, maar ja, kan prima.quote:Op zondag 8 april 2012 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog eentje (wat vaak tot onbegrip leidde):
neukritme, jatoch?
Waarom moest je aan mij denken?quote:Op zondag 8 april 2012 03:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik was vandaag nog in duitsland en ik moest aan je denken. helaas niet in karpaten
Ditquote:
door dat plaatje van jequote:
quote:Op zondag 8 april 2012 03:46 schreef Lonaa het volgende:
Toch super dat er hier in ToF goeie muziek geluisterd wordt
dat zekerquote:Op zondag 8 april 2012 03:46 schreef Lonaa het volgende:
Toch super dat er hier in ToF goeie muziek geluisterd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |