quote:
Ik ben benieuwd ja.quote:Op zondag 8 april 2012 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Heb je er ook op geklikt? Ben wel benieuwd wat we op die datum te horen krijgen, en hoeveel eieren je moet vinden wil je kans maken mee te dingen.
Ben benieuwd.quote:
quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef HappyBob het volgende:
Wat is dit?Ik klikte op een konijnenvoetje..
[ afbeelding ]
Oe, een tweede deel van het plaatjequote:Op zondag 8 april 2012 14:49 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, nu krijg ik ook zo'n paasactiepagina![]()
Wat is dit joh
[ afbeelding ]
Ik zag er net nog één verstopt onderin een hoekjequote:
quote:Op zondag 8 april 2012 15:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zag er net nog één verstopt onderin een hoekjeMisschien moeten ze even wat meer aanwezig zijn? Straks maar even klagen in feedback
[ afbeelding ]
Nee, denk het niet. Als je naar die screenshots kijkt zie je 3 verschillende kleuren achtergrondquote:Op zondag 8 april 2012 15:19 schreef Crack_ het volgende:
Moet ik mn background color veranderen ofzo??
Je wilt te graag.quote:Op zondag 8 april 2012 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Hmm klopt. Hoe werkt dit jongens, moet je gewoon random pagina's aanklikken?
En staan die eieren dan vast of gaan ze weg
IK WIL OOOOKquote:Op zondag 8 april 2012 15:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ohmy!Ik vond er een hoor en toen kwam ik op deze pagina..
![]()
Volgens mij ga ik er niet genoeg vinden..
Ik kan niet echt zien of het nou een l, een i, of een 1 is. Maar dat 2e lijkt op een 0, of 6, dus dan denk ik eerder aan een 1.quote:Op zondag 8 april 2012 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat zou er op staan voor tekst?
En ligt het aan mij of zie ik echt amper eieren?
Dit dacht ik eerst ook, met dat stukje daaronder inderdaadquote:
Dit.quote:Op zondag 8 april 2012 17:00 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij zijn die eieren bij mij uitgeschakeld.
Adblocker staat aan?quote:Op zondag 8 april 2012 17:00 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij zijn die eieren bij mij uitgeschakeld.
Nee lijkt me ook echt een één (1 dus)quote:Op zondag 8 april 2012 17:01 schreef HappyBob het volgende:
Denk trouwens niet dat het een L is, want dan is de letter ernaast opeens een stuk groter.. wat niet echt logisch zou zijn toch?
Dat is een 2.quote:Op zondag 8 april 2012 16:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt, daar onder staat ook een haakje ofzo inderdaad
quote:Op zondag 8 april 2012 20:22 schreef Oerbeer het volgende:
Vrouwmensen die het weer lief vinden
Ik kan overigens niks vinden. Ook dat hele paas tekeningetje niet.
Ik zie geen ei. Misschien omdat ik een andere achtergrondkleur heb dan dat deprimerende grijs? Heb geen custom css ingesteld overigens.quote:Op zondag 8 april 2012 20:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Door op zo'n ei te klikken, af en toe stuurt ie je dan door. Bij mij nog maar 1x gebeurd.
Mijn achtergrond is zwart, zie de OP, ik zie ze ook. Niet altijd even opvallend trouwens.quote:Op zondag 8 april 2012 20:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zie geen ei. Misschien omdat ik een andere achtergrondkleur heb dan dat deprimerende grijs? Heb geen custom css ingesteld overigens.
Dus in feite is het gewoon af en toe gegenereerd zo'n ei.quote:Op zondag 8 april 2012 20:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn achtergrond is zwart, zie de OP, ik zie ze ook. Niet altijd even opvallend trouwens.
Bij mij stonden ze allemaal op een vaste plek, dus echt vast bij die posts enzo.quote:Op zondag 8 april 2012 20:36 schreef Sanddr het volgende:
Moet je steeds naar beneden scrollen of bewegen ze mee als je scrollt?
Ja, maar echt heel willekeurig denk ik, ik heb er nog maar 4 gevonden, kan ook wel zijn dat ze op plekken worden geplaatst waar ze niet zichtbaar zijn. Ik ken de code niet, maar het had wel wat makkelijker gemogen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dus in feite is het gewoon af en toe gegenereerd zo'n ei.
Geen idee, enige wat ik weet is dat je die dingen moet verzamelen, en dat er iets van een datum bekend wordt met meer info. Dat zal wel iets met die getallen op die paaspagina te maken hebben.quote:
Kan je er op klikken? Misschien dat je dan ook zo'n stuke van de paasactie-puzzel krijgt.quote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Hey ik heb er een gevonden.en nu?
Hahaha, lekker voor je!quote:Op maandag 9 april 2012 22:00 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb de hele dag, en ik ben al zowat de hele dag hier, nog geen enkele ei gezien. None.
Moet je je bril opzettenquote:Op maandag 9 april 2012 22:00 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb de hele dag, en ik ben al zowat de hele dag hier, nog geen enkel ei gezien. None.
Niks gezien. Volgens mij krijgt 10% wat te zien. De rest niet.quote:Op maandag 9 april 2012 22:11 schreef Goofoyou het volgende:
Volgensmij hebben andere mensen allang de laatste puzzelstukjes gevonden, denken ze 'huh?' en dan klikken ze weer verder. Óf ze houden het voor henzelf/ zijn zich er niet bewust van dat er hier een topic is vol met frustratie.
ik ben elitequote:Op maandag 9 april 2012 22:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Niks gezien. Volgens mij krijgt 10% wat te zien. De rest niet.
Zou wel kunnen ja, maar waarschijnlijk is de kans dat je zo'n ei vindt behoorlijk klein als je ziet dat er hier maar barweinig is gevonden, en hebben een paar van ons gewoon geluk.quote:Op maandag 9 april 2012 22:11 schreef Goofoyou het volgende:
Volgensmij hebben andere mensen allang de laatste puzzelstukjes gevonden, denken ze 'huh?' en dan klikken ze weer verder. Óf ze houden het voor henzelf/ zijn zich er niet bewust van dat er hier een topic is vol met frustratie.
misschien dat er nog mensen met de resterende plaatjes zijn en niet van dit topic afwetenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:31 schreef Goofoyou het volgende:
Geen idee. Het enige dat mij stoort is dat we waarschijnlijk nooit het hele paasplaatje krijgen te zien. Zo dichtbij maar toch zo ver weg.Nu wil ik het weten ook!
quote:
quote:
Danku danku.quote:
Inderdaad, misschien kunnen we het dan beter accepteren en verwerken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:07 schreef Goofoyou het volgende:
Serieus? Wel goede grap. Kan je niet even dat hele plaatje posten. Wil het nu wel zien als het kan...gewoon om het af te sluiten
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef HappyBob het volgende:
Gevonden.
[ afbeelding ]
Nog even props voor BBQ en natuurlijk DrNick, Klinkerbotsing, Spelvout, Plastic_zak, Zosk en wietparkiet.
Ja!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:23 schreef TwyLight het volgende:
Huh, dus dit was allemaal fake?![]()
En dit dan: http://games.fok.nl/speci(...)en-op-fok-games.html?
kusquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef HappyBob het volgende:
Gevonden.
[ afbeelding ]
Nog even props voor BBQ en natuurlijk DrNick, Klinkerbotsing, Spelvout, Plastic_zak, Zosk en wietparkiet.
Waarschijnlijk had dat wel meer zoekende FOK!kers opgeleverd ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel jammer dat het topic niet sticky werd gemaakt ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |