abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110046941

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.
Let op: meld je daar wel aan met dezelfde username als die je op FOK! gebruikt.

O+ Meet O+
[Stapmeet 6 april] Ja alweer ja

De OP vind je hier
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_110047095
Trusten!
pi_110047212
Hoi :)

En truste :P
pi_110047288
Ik kan niet slapen.
Lekker kut. En m'n wekker gaat over drie en een half uur :(
Do what you love, love what you do!
pi_110047294
Ow de spytool leerde me dat er een paar nieuwsgierigen zijn, en dat Twi roddels aan het verspreiden is, de slet :P

Nee ik ben niet aan het batsen geweest Twi }:| Ik ben niet van het type dat dat na 1 date doet...

Sms'en is helaas nogal lastig nu met haar, omdat Telfort besloten heeft om de sms dienst naar de klote te laten gaan }:|

Echt he.... jaaaaaren nergens last van, maar nu die ene keer dat ik heel graag berichtjes zou kunnen ontvangen heeft de provider een storing :')

Maarja, gelukkig kan ik nog bellen, dus heb d'r aan de lijn gehad, even uitgelegd van de storing zodat dat duidelijk was, gehoord dat ze berichtjes teruggestuurd had waar in stond dat ze het ook heel leuk vond enzo, en vrijdag gaan we uit eten O+

Ze durfde het niet aan om morgen mee te gaan naar het festival, is toch 40 euro, 12 uur lang, en toch niet helemaal haar muziek. Tja is niet erg hoor, vond het al leuk dat ze het al overwoog O+
pi_110047336
Komt goed fax :)
Geen wolkje aan de lucht als je het mij vraagt ;)
pi_110047368
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 02:42 schreef kree het volgende:
Komt goed fax :)
Geen wolkje aan de lucht als je het mij vraagt ;)
Ik zweef anders toch op wolkjes hoor O+

Normaal ben ik geneigd om achterdochtig te zijn tegenover alles wat met vrouwen te maken heeft, vanwege wat ervaringen enzo, maar fuck it, ik ga d'r gewoon voor en blijf optimistisch, en anders maar weer op m'n bek, jammer dan :)
pi_110047405
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 02:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zweef anders toch op wolkjes hoor O+

Normaal ben ik geneigd om achterdochtig te zijn tegenover alles wat met vrouwen te maken heeft, vanwege wat ervaringen enzo, maar fuck it, ik ga d'r gewoon voor en blijf optimistisch, en anders maar weer op m'n bek, jammer dan :)
Juist goeie instelling :)
Nieuwe kans. Verleden vergeten :)
pi_110047420
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 02:46 schreef kree het volgende:

[..]

Juist goeie instelling :)
Nieuwe kans. Verleden vergeten :)
Idd :)
pi_110047463
Stomme kuthoeren
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_110047481
O+
pi_110047487
quote:
14s.gif Op zondag 8 april 2012 02:52 schreef Myraela het volgende:
O+
:*
  zondag 8 april 2012 @ 02:53:16 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110047491
quote:
14s.gif Op zondag 8 april 2012 02:52 schreef Myraela het volgende:
O+
Dit was het exacte gevoel toen ik Faxman's post las.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_110047528
Totdat je erachter komt dat zo zomaar vanuit het niets een soa test gaat doen. Net der fucking kut weg gelikt. Meen je toch niet.
pi_110047530
Nu nog even een leuk restaurant in de buurt zoeken :P
pi_110047542
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 02:55 schreef b4kl4p het volgende:
Totdat je erachter komt dat zo zomaar vanuit het niets een soa test gaat doen. Net der fucking kut weg gelikt. Meen je toch niet.
Alles goed verder?
  zondag 8 april 2012 @ 02:56:46 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110047551
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 02:55 schreef b4kl4p het volgende:
Ik snap het probleem niet, ze gaat een soa test doen, wat is het probleem dan?
Als het positief is heb je een probleem.
C'est la vie
pi_110047554
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 02:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alles goed verder?
ja behalve dat ik geen idee heb hoe die shit werkt gaat het heerlijk. lijkt me dat beffen soa overdragelijk is toch?
pi_110047572
En ik was net op de bank in slaap gevallen en werd wakker met dit liedje keihard door mn huiskamer:
http://www.djmix.com/2012/03/chris-liebing-clr-158-drumcell

Was er van overtuigd dat ik in de hel zat. Wel vet nummer!
  zondag 8 april 2012 @ 02:59:00 #20
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110047588
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 02:56 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

ja behalve dat ik geen idee heb hoe die shit werkt gaat het heerlijk. lijkt me dat beffen soa overdragelijk is toch?
Vriend je maakt zorgen om niks, wacht nou maar gewoon de uitslag af.
C'est la vie
pi_110047599
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 02:56 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ow ok. Ik heb de geschiedenis niet meegekregen verder.

Van beffen kan je SOA's krijgen ja, maar de kans op HIV is klein.
pi_110047610
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 02:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow ok. Ik heb de geschiedenis niet meegekregen verder.

Van beffen kan je SOA's krijgen ja, maar de kans op HIV is klein.
ah fijn, grote dosis gonneroe in mn mond. Ja komop zeg was al op het moment zelf, komt ze klaar zegt ze dat er wat aan de hand is met der en dat ze een soa test gaat doen. Beetje laat me dunkt.

Verder wel een schatje O+ Daarom ben ik wat chaggie, en dat ik wat gefragmenteerd geslapen heb vandaag.
  zondag 8 april 2012 @ 03:01:50 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110047613
Ben ik trouwens die met een enorm huillach kan genieten van de topics van Schenkie?
Zijn laatste parel: Chinees zijn en lelijk.
C'est la vie
  zondag 8 april 2012 @ 03:02:40 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110047620
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 03:01 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

ah fijn, grote dosis gonneroe in mn mond. Ja komop zeg was al op het moment zelf, komt ze klaar zegt ze dat er wat aan de hand is met der en dat ze een soa test gaat doen. Beetje laat me dunkt.

Verder wel een schatje O+ Daarom ben ik wat chaggie, en dat ik wat gefragmenteerd geslapen heb vandaag.
Mijn boner zou op dat moment voor altijd gestorven zijn. :')
C'est la vie
pi_110047645
quote:
14s.gif Op zondag 8 april 2012 03:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn boner zou op dat moment voor altijd gestorven zijn. :')
Dit is de reden waarom er van die zelfverminkingsfilmpjes op internet rondzwerven, van ballenhakken tot piksnijden. Komop zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')