Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Donequote:
Jaquote:
Subsidiequote:
Hou daar nou is over op man, het is duidelijk dat gemeente eindhoven niks heeft gegeven en alleen geld heeft geleend. Ze maken er zelfs winst op. Alhoewel Feyenoorders natuurlijk niet weten wat winst is want julllie draaien al jaren rode cijfers.quote:
5 miljoen voor WIjnaldum betalenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelf geen geld krijgen omdat, je clubje niks heeft om te verkopen
Geen eigen jeugd laten doorstromenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
niet eens 5 miljoen kunnen uitgeven
Met 30m investeren niet eens eerste staanquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
niet eens 5 miljoen kunnen uitgeven
Jij bent voor Heracles?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zondag de eerste van 2 prijzen ophalen
Hier ben ik als PSV'er het wel mee eens.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:54 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Met 30m investeren niet eens eerste staan
Depay heeft meer gescoord dan alle jeugspelers van feyenoord.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen eigen jeugd laten doorstromen
Beetje domme vraag, ik zeg eerste van de 2 en jij weet ook dat het onrealistisch is om te denken dat Heracles landskampioen word. Dus ga maar ergens anders bij de hand doen.quote:
Ja man, inderdaadquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Depay heeft meer gescoord dan alle jeugspelers van feyenoord.
Volgens mij kijk jij dan de competitie van de C1quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haphapquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje domme vraag, ik zeg eerste van de 2 en jij weet ook dat het onrealistisch is om te denken dat Heracles landskampioen word. Dus ga maar ergens anders bij de hand doen.
ze moete nog wennenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier ben ik als PSV'er het wel mee eens.
Je hebt wel de juiste persoon uitgezochtquote:
Ja dat klopt maar ik vind dat PSV teveel spelers heeft gekocht die graag zelf iets willen, ze willen allemaal hun eigen goal maken en dat is ook de reden dat Matavz zo weinig scoort. Komen bijna geen voorzetten de 16 in.quote:
Ze spelen al het hele seizoen samen, 1 onevenwichtig elftal waarin de spits voor geen meter functioneert, lens op de bank zit voor Labyad die er niks van bakt en wijnaldum die niet functioneert vanaf rechts.quote:
Guidetti, heb je wat aan man. Over 2 maanden is ie weg. Moet je weer bij clubs huilen om een te hurenquote:
Alsof het voor PSV realistisch is om kampioen te wordenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt wel de juiste persoon uitgezocht
Zelfs ik weet dat dat niet klopt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kost geen 30 miljoenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Guidetti, heb je wat aan man. Over 2 maanden is ie weg. Moet je weer bij clubs huilen om een te huren
Bij real duurde het ook even.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:57 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ze spelen al het hele seizoen samen, 1 onevenwichtig elftal waarin de spits voor geen meter functioneert, lens op de bank zit voor Labyad die er niks van bakt en wijnaldum die niet functioneert vanaf rechts.
Wat lul jij allemaal voor onzin, voorlopig staat deze man nog boven jullie topscoorderquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Guidetti, heb je wat aan man. Over 2 maanden is ie weg. Moet je weer bij clubs huilen om een te huren
PSV is geen real héquote:
Alles wat psv gekocht heeft om evenveel punten te hebbenquote:
Je kan Real niet met Psv vergelijken man, daar mogen ze gewoon in het rood staan, hier niet xxquote:
Voorlopig ja, want over een maandje of 2 is weg bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:58 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Wat lul jij allemaal voor onzin, voorlopig staat deze man nog boven jullie topscoorder
Je wilt zeggen dat het seizoen van Psv langer duurt dan die van Feyenoord?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:59 schreef Walxie het volgende:
[..]
Voorlopig ja, want over een maandje of 2 is weg bij Feyenoord.
Qua gedrag ja, qua skillsquote:
Jij bent baas in open deuren intrappen!quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Qua gedrag ja, qua skillsMertens mag nog niet eens kijken naar Ronaldo.
Voor PSV duurt alles langer dan Feyenoord, zo ook het EL-avontuur!quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:59 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat het seizoen van Psv langer duurt dan die van Feyenoord?
Wanneer PSV echt zo baas is winnen ze wel een x in 5 jaar een topper, geloof dat Feyenoord niet meer meegerekend worden qua prestaties in de Top 3 maar die hebben op 1 na alle toppers gewonnenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent baas in open deuren intrappen!
Toppers zeggen niks, kijk is naar FC Utrecht...quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:01 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Wanneer PSV echt zo baas is winnen ze wel een x in 5 jaar een topper, geloof dat Feyenoord niet meer meegerekend worden qua prestaties in de Top 3 maar die hebben op 1 na alle toppers gewonnen
Huh? Ik doelde erop dat VDM eerst zegt dat PSV geen real is en daarna dat Mertens niet Ronaldo is ik bedoel dat weet iedereen toch welquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:01 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Wanneer PSV echt zo baas is winnen ze wel een x in 5 jaar een topper, geloof dat Feyenoord niet meer meegerekend worden qua prestaties in de Top 3 maar die hebben op 1 na alle toppers gewonnen
Deze man weet echt niet wat hij zegt, het gaat toch om de topscoorderlijst in de Eredivisie man betrek hier je EL-verhaaltjes niet bijquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:00 schreef Walxie het volgende:
[..]
Voor PSV duurt alles langer dan Feyenoord, zo ook het EL-avontuur!
Jij hebt het net over langere seizoenen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:02 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Deze man weet echt niet wat hij zegt, het gaat toch om de topscoorderlijst in de Eredivisie man betrek hier je EL-verhaaltjes niet bij
Sinds Bjorn Vlemincx topscoorder is geworden stelt dat ook niks meer voor sorry.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:02 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Deze man weet echt niet wat hij zegt, het gaat toch om de topscoorderlijst in de Eredivisie man betrek hier je EL-verhaaltjes niet bij
Beetje van onderwerp veranderenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:02 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat psv nog kampioen kan worden ook. Niet allern psv faalt dit seizoenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:01 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
In eerste instantie meldde ik dat het om een topscoorder ging(Guidetti) die hoger staat dan jullie topscoorderquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:02 schreef Walxie het volgende:
[..]
Jij hebt het net over langere seizoenen?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:03 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
In eerste instantie meldde ik dat het om een topscoorder ging(Guidetti) die hoger staat dan jullie topscoorder
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sinds Bjorn Vlemincx topscoorder is geworden stelt dat ook niks meer voor sorry.
hij is van city, wat heb je eraan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:03 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
In eerste instantie meldde ik dat het om een topscoorder ging(Guidetti) die hoger staat dan jullie topscoorder
Wat heb je aan Wijnaldum?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hij is van city, wat heb je eraan?
Via hem de EL in.. dan trekt het spelers aan om vervolgens weer naar Feyenoord te komen omdat die in Europa willen gaan spelen, dus je hebt er wel degelijk iets aanquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Winstquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Word over 2 jaar voor winst verkocht.
PSV heeft anders ook heel veel plezier beleefd aan Alex toen hij van Chelsea was gehuurd. Groeide ook uit tot held.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar jij begint over langere, dus praat er niet omheen mannetje.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:03 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
twitter:c0sm0fifa twitterde op zaterdag 07-04-2012 om 17:17:13@mkandji10 just saw your 2 goals, well played sir! reageer retweet
twitter:
FC Armeensekut speelt ook EL, kunnen ze daar ook gaan ballenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:05 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Via hem de EL in.. dan trekt het spelers aan om vervolgens weer naar Feyenoord te komen omdat die in Europa willen gaan spelen, dus je hebt er wel degelijk iets aan
Baasquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:c0sm0fifa twitterde op zaterdag 07-04-2012 om 17:17:13@mkandji10 just saw your 2 goals, well played sir! reageer retweet
twitter:
Wat heb jij voor lelijke homo UIquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:
Haha, 60 miljoenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waar gaat deze discussie over?
Cba om terug te lezen
Lees anders effe terug, jij meldde dat hij over 2 maanden weg zou gaan en daarom geen Eredivisie topscoorder zou zijn, dus je wilt zeggen dat de Eredivisie meer wedstrijden bevat voor PSV dan voor Feyenoord.. je snapt zelf niet eens wat je gezegd hebtquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja maar jij begint over langere, dus praat er niet omheen mannetje.
nergensquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waar gaat deze discussie over?
Cba om terug te lezen
Jij bent echt dom, of doe je alsof zodat je beter kan trollen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:07 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Lees anders effe terug, jij meldde dat hij over 2 maanden weg zou gaan en daarom geen Eredivisie topscoorder zou zijn, dus je wilt zeggen dat de Eredivisie meer wedstrijden bevat voor PSV dan voor Feyenoord.. je snapt zelf niet eens wat je gezegd hebt
Weet je wel waarom? Of moet je even googelen.quote:
Ik weet zelf toch ook wel dat dat niet zo is maar dat insinueert hijquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:07 schreef Kamikazie het volgende:
De eredivisie in het algemeen
[..]
Jij bent echt dom, of doe je alsof zodat je beter kan trollen?
Ik snap mezelf heel goed mr. Barendrecht, jij begint over langere periodes dus heb IK het recht om dat ook als onderwerp te gebruiken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:07 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Lees anders effe terug, jij meldde dat hij over 2 maanden weg zou gaan en daarom geen Eredivisie topscoorder zou zijn, dus je wilt zeggen dat de Eredivisie meer wedstrijden bevat voor PSV dan voor Feyenoord.. je snapt zelf niet eens wat je gezegd hebt
Oi oi oi, lees 't effe terug anders en dan snap je mijn reactiequote:Op zaterdag 7 april 2012 22:08 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik snap mezelf heel goed mr. Barendrecht, jij begint over langere periodes dus heb IK het recht om dat ook als onderwerp te gebruiken.
Maar ik ga niet meer in op deze flauwekul, kansloos.
Maargoed, laten we het weer over FUT hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Denk er maar om, Goran Popov rijdt zo over je heen met 4 lekke banden!
Wie? Nieuwe oorlog dan ofzo?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:09 schreef pascal08 het volgende:
Stop deze discussie gewoon, pure internetvervuiling.
Over 9 jaar kunnen we weer een ster erbij plakken.
Op je paspoort of? Ongepast grapje ik weet hetquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:09 schreef pascal08 het volgende:
Over 9 jaar kunnen we weer een ster erbij plakken.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:09 schreef pascal08 het volgende:
Over 9 eeuwen kunnen we weer een ster erbij plakken.
Superboeren, Ratten, Superfriezen, Boeren; sommige clubs in Nederland en hun supporters hebben een geuzennaam. De bekendste daarvan is die van ajax: de ‘Joden’. In vroegere tijden werd de amsterdamse club al dan niet plagerig betiteld als een jodenclub, vanwege de vele joden die er actief waren en in het bestuur zaten. De supporters van die club hebben die benaming sinsdien omarmd en identificeren zich er nog steeds te pas en te onpas mee. Blijkbaar hebben ze dat nodig, die geuzennaam. Het versterkt hun identiteit, hun gevoel van eenheid, hun “wij-tegen-zij”-gevoel. Het ajaxsupporter an sich zijn, schiet op die fronten blijkbaar ernstig tekort.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet je wel waarom? Of moet je even googelen.
Wall of text hit me.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Superboeren, Ratten, Superfriezen, Boeren; sommige clubs in Nederland en hun supporters hebben een geuzennaam. De bekendste daarvan is die van ajax: de ‘Joden’. In vroegere tijden werd de amsterdamse club al dan niet plagerig betiteld als een jodenclub, vanwege de vele joden die er actief waren en in het bestuur zaten. De supporters van die club hebben die benaming sinsdien omarmd en identificeren zich er nog steeds te pas en te onpas mee. Blijkbaar hebben ze dat nodig, die geuzennaam. Het versterkt hun identiteit, hun gevoel van eenheid, hun “wij-tegen-zij”-gevoel. Het ajaxsupporter an sich zijn, schiet op die fronten blijkbaar ernstig tekort.
Hoe zit het dan bij Feyenoord? Voor zover ik weet, en verbeter me als ik het mis heb, hebben Feyenoordspelers en -supporters nooit een breed gedragen, eeuwige bijnaam gehad. Feyenoord is Feyenoord. De supporters snakken niet naar een geuzennaam. Feyenoord is herkenbaar genoeg en het Feyenoordfan-zijn is al genoeg voeding voor een sterke identiteit. Uiteraard zijn er koosnamen, zoals het legioen (correctie: Legioen), en kameraden. Maar deze zijn niet, zoals bij ‘Joden’ en ‘Boeren’ het geval is, voortgekomen uit beledigingen van rivaliserende supportersgroepen. Ze zijn een onderdeel van clubliederen, maar zeker geen geuzennamen. Er wordt dan ook niet minutenlang ‘kameraden’ vanaf de tribunes gescandeerd.
In amsterdam zijn ze er niet blij mee, dat er voor een Feyenoorder geen algemeen geaccepteerde andere naam is. Zó erg zelfs, dat ze daar de koppen bij elkaar hebben gestoken voor een toepasselijke belediging. “Wie zijn moeilijk te verslaan, zijn áltijd met velen, zijn óveral en komen áltijd terug?” vroegen zij zich af in hun speurtocht. Juist, kakkerlakken. Toegegeven, de naam is ronduit denigrerend, maar verwonderlijk is toch wel dat deze gebaseerd is op eigenschappen, die een groot compliment vormen voor een voetbalsupporter, en die dus getuigen van een diep ontzag van de ajaxfans voor het Legioen. Opgelucht haalde men adem in amsterdam. Eindelijk een bijnaam voor hun rivalen, die massaal aan lijkt te slaan onder de ajaxfans. Nu hoeven ze nooit meer het woordje Feyenoord over hun lippen te krijgen.
Toch blijft er een wezenlijk verschil. Waar ajacieden en PSV-ers dankbaar gebruik maken van hun van oorsprong als belediging bedoelde bijnaam om zich te onderscheiden van de rest, daar zullen Feyenoordsupporters het nooit, maar dan ook nóóit nodig hebben om met behulp van zo’n trucje hun identiteit te versterken. Feyenoord is immers Feyenoord
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Superboeren, Ratten, Superfriezen, Boeren; sommige clubs in Nederland en hun supporters hebben een geuzennaam. De bekendste daarvan is die van ajax: de ‘Joden’. In vroegere tijden werd de amsterdamse club al dan niet plagerig betiteld als een jodenclub, vanwege de vele joden die er actief waren en in het bestuur zaten. De supporters van die club hebben die benaming sinsdien omarmd en identificeren zich er nog steeds te pas en te onpas mee. Blijkbaar hebben ze dat nodig, die geuzennaam. Het versterkt hun identiteit, hun gevoel van eenheid, hun “wij-tegen-zij”-gevoel. Het ajaxsupporter an sich zijn, schiet op die fronten blijkbaar ernstig tekort.
Hoe zit het dan bij Feyenoord? Voor zover ik weet, en verbeter me als ik het mis heb, hebben Feyenoordspelers en -supporters nooit een breed gedragen, eeuwige bijnaam gehad. Feyenoord is Feyenoord. De supporters snakken niet naar een geuzennaam. Feyenoord is herkenbaar genoeg en het Feyenoordfan-zijn is al genoeg voeding voor een sterke identiteit. Uiteraard zijn er koosnamen, zoals het legioen (correctie: Legioen), en kameraden. Maar deze zijn niet, zoals bij ‘Joden’ en ‘Boeren’ het geval is, voortgekomen uit beledigingen van rivaliserende supportersgroepen. Ze zijn een onderdeel van clubliederen, maar zeker geen geuzennamen. Er wordt dan ook niet minutenlang ‘kameraden’ vanaf de tribunes gescandeerd.
In amsterdam zijn ze er niet blij mee, dat er voor een Feyenoorder geen algemeen geaccepteerde andere naam is. Zó erg zelfs, dat ze daar de koppen bij elkaar hebben gestoken voor een toepasselijke belediging. “Wie zijn moeilijk te verslaan, zijn áltijd met velen, zijn óveral en komen áltijd terug?” vroegen zij zich af in hun speurtocht. Juist, kakkerlakken. Toegegeven, de naam is ronduit denigrerend, maar verwonderlijk is toch wel dat deze gebaseerd is op eigenschappen, die een groot compliment vormen voor een voetbalsupporter, en die dus getuigen van een diep ontzag van de ajaxfans voor het Legioen. Opgelucht haalde men adem in amsterdam. Eindelijk een bijnaam voor hun rivalen, die massaal aan lijkt te slaan onder de ajaxfans. Nu hoeven ze nooit meer het woordje Feyenoord over hun lippen te krijgen.
Toch blijft er een wezenlijk verschil. Waar ajacieden en PSV-ers dankbaar gebruik maken van hun van oorsprong als belediging bedoelde bijnaam om zich te onderscheiden van de rest, daar zullen Feyenoordsupporters het nooit, maar dan ook nóóit nodig hebben om met behulp van zo’n trucje hun identiteit te versterken. Feyenoord is immers Feyenoord
Gay-pride after party?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:12 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 6 wedstrijden en dan...
[ afbeelding ]
Je TT is pure kk vriendquote:
Een TT kan je wijzigen, Rickyquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Ho ho, mijn TT ??
Ik nam em
Over van vorige TS.
Sure, als jij ANY gaat..quote:
ga jij any?quote:
Idd, lekker wedstrijdjes vanachter de tv of pc bekijken maar nooit bij de wedstrijden zelf aanwezig zijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:15 schreef GuRBuH het volgende:
Waarom is het dat elke keer dat het hier off-topic gaat over irl voetbal dat het altijd de Ajacieden zijn die maar aan blijven modderen met plaatjes posten enzoTuurlijk, VDM loopt altijd uit te lokken maar ik vind het wel grappig om te zien hoe allemaal van fdie figuren die de Arena max 3 keer van binnen hebben gezien ineens uit een hoekje komen gekropen om 'hun cluppie' te verdedigen
Dat kan ja.. Maar dan ging iemand em kapen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een TT kan je wijzigen, Ricky
Om mensen weer ff met de neus op de feiten te drukken dat er maar 1 club is in Nederland, also known as AJAX AMSTERDAM!quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:15 schreef GuRBuH het volgende:
Waarom is het dat elke keer dat het hier off-topic gaat over irl voetbal dat het altijd de Ajacieden zijn die maar aan blijven modderen met plaatjes posten enzoTuurlijk, VDM loopt altijd uit te lokken maar ik vind het wel grappig om te zien hoe allemaal van fdie figuren die de Arena max 3 keer van binnen hebben gezien ineens uit een hoekje komen gekropen om 'hun cluppie' te verdedigen
Uiteindelijk gaat het om de puntenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:16 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Idd, lekker wedstrijdjes vanachter de tv of pc bekijken maar nooit bij de wedstrijden zelf aanwezig zijn
.... en dan komt Stekelenburg terug?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:12 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 6 wedstrijden en dan...
[ afbeelding ]
Je moest eens weten hoe ik naar die pc zit te kijken, grijns van oor tot oorquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:15 schreef GuRBuH het volgende:
Daar gaat het niet om.. lees wat hij net zegtquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:17 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om de punten
Jij bent de enige die het goed kanquote:
Je moet wel naar je scherm kijken he , niet naar de PC daar is weinig te zien.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik naar die pc zit te kijken, grijns van oor tot oor
Haha, je zei 'neus' en op de feiten XD XDquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Om mensen weer ff met de neus op de feiten te drukken dat er maar 1 club is in Nederland, also known as AJAX AMSTERDAM!
we hebben niemand anders die het kan hahaquote:
Ik kan om 11 uur pasquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
Ooh, dankjewel!
Mm vooruit dan, laat maar weten wanneer jullie kunnen, dan start ik op
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Om mensen weer ff met de neus op de feiten te drukken dat er maar 1 club is in Nederland, also known as AJAX AMSTERDAM!
Bwehehe, eindbaasquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dont worry about a thing
quote:
Neuh, vanaf nu gaan we on-topic!quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt, nu kan die hele discussie wel verwijderd worden
Ja maar eigenlijk alleen tegen vrienden online en offlinequote:
By far het leukste onderdeel van Fifa niet kennenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk alleen tegen vrienden online en offlineWeet ook niet precies wat FUT is
Garay en Otamendi zijn teamgenoten, ja hoorrrrrquote:
Sorry! Mijn eerste youtube filmpje. Ik werd een beetje nerveusquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Garay en Otamendi zijn teamgenoten, ja hoorrrrr
Kopenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
Wie van de xboxers hebben Battlefield 3 hier? Ik wil het misschien kopen
Ik wil dan misschien MW3 inleveren en BF3 halenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:38 schreef Thorb het volgende:
@VDM, ik heb het. Nog niet super veel online gespeeld, maar zeker goed spel
Ja is wel een geinig spel. Ik heb 'm eigenlijk gekocht omdat ik BFBC2 erg goed vond.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
Wie van de xboxers hebben Battlefield 3 hier? Ik wil het misschien kopen
Speel je het wel met regelmaat of niet? Ik wil wel eens wat anders naast fifa spelenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja is wel een geinig spel. Ik heb 'm eigenlijk gekocht omdat ik BFBC2 erg goed vond.
Dat ben jij niet!quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry! Mijn eerste youtube filmpje. Ik werd een beetje nerveus
Speelt wel heel anders dan mw3quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil dan misschien MW3 inleveren en BF3 halenwil wel eens online spelen dan, vond MW3 maar pauper
Ja weet ik, veel meer objective gericht ipv killwhorenquote:
Ik speelde tot mw2, daarna overgestapt naar bc2quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja weet ik, veel meer objective gericht ipv killwhorenhet spel ziet er best wel gelikt uit waar ik MW3 echt pauper vind.
Ik kijk nu even Steve Schwint in Onlyreconsteve en het ziet er echtquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik speelde tot mw2, daarna overgestapt naar bc2
Tot nu toe geen spijt
Black ops is badd, BF3 is gewoon echter en realiteit, mw3 is gewoon lopen en killenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speel je het wel met regelmaat of niet? Ik wil wel eens wat anders naast fifa spelenHebben hier ook nog Black ops COD?
Tuurlijk wel, ik heb een 87 voorhoede en wordt bijna altijd geaccepteerdquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Durft er nou echt niemand tegen 85 voorhoede te spelen?
FC Bier, schrikt dat zo af?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik heb een 87 voorhoede en wordt bijna altijd geaccepteerdMisschien moet je de naam van je team veranderen, dat wil vaak wel helpen.
Beetje overkill aan emoticons denk je niet?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?!?!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:06 schreef Rijst het volgende:
KKKKK ZOOOI ik koop 5 contracten in. en ze staan allemaal bij NEW items druk ik per ongeluk op discard all ipv send to club![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd om clubs te gaan doen...quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:06 schreef Rijst het volgende:
KKKKK ZOOOI ik koop 5 contracten in. en ze staan allemaal bij NEW items druk ik per ongeluk op discard all ipv send to club![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bwehehequote:
Ja, 4k ofzo (hangt wel van de formatie af)quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:39 schreef pascal08 het volgende:
Myles Weston in een brons pakjeDie is wel wat waard toch?
Calfornication? Net begonnen met seizoen 5.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:45 schreef GuRBuH het volgende:
Net "How to make it in America" laatste ep gezien, nu dus op zoek naar nieuwe shows. Roept u maar
Loop een paar eps achter maar kijk het wel af en toe.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:47 schreef kilozout het volgende:
[..]
Calfornication? Net begonnen met seizoen 5.
Gast, doe een andere UI. Facking waterhoofd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Loop een paar eps achter maar kijk het wel af en toe.
Houd gewoon je muil.quote:Op zondag 8 april 2012 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gast, doe een andere UI. Facking waterhoofd.
5-0 maken en iets anders gaan doenquote:Op zondag 8 april 2012 00:51 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Speel nu tegen een mongool waarbij ik in de 11e minuut al 2-0 voorstond en nu daarna z'n controller meteen heeft weggelegd..
BAAS!quote:Op zondag 8 april 2012 01:07 schreef kilozout het volgende:
[ afbeelding ]
Onmogelijk om langs deze gast te komen. Meest overpowerd verdediger van FUT. Bij uitstek.
Kan jij de club inkomen?quote:
Wat verdient die dude per week? Kan je lekker veel pakjes van kopen.quote:Op zondag 8 april 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
Respect voor deze G
“@_Erik_Pieters_: Laatste training zit erop #fit Nu lekker thuis #appa relaxen en een potje #FUT12 natuurlijk 😏”
Jep, dan nog 20 keer bal afpakken, paar keer overpassen en balbezit houden zodat je maximale awards krijgt. Levert dan toch 1000 coins op zo'n wedstrijd maar dan speel ik liever een normaal potje..quote:
Feyenoord is goddelijk en de rest is rukquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 01:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Feyenoord is goddelijk en de rest is ruk
Dra-ma-tischquote:
Ik ook, 's ochtends van 11 tot 1 ofzo kan ik ook.quote:Op zondag 8 april 2012 01:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dra-ma-tisch
Morgen beter hoop ik.. Ben om 20:00 weer beschikbaar
Je mist wat lettertjesquote:Op zondag 8 april 2012 02:18 schreef Toefjes het volgende:
Mogge Guruh! Wat oet jou zo laat opblijven?
in sommige staten gaat tikken ook niet gemakkelijkquote:Op zondag 8 april 2012 02:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je mist wat lettertjesGisternacht gewerkt, dus vanmorgen geslapen en dan zit ik in zo'n ritme dat ik pas rond deze tijd kan slapen. Dat ga ik dus zo ook doen.
Er zit iets op je hoofd toefquote:
Moet een eitje zijn lijkt me zoquote:Op zondag 8 april 2012 02:38 schreef Lindgren. het volgende:
Begin nu tegen een volledig Barça en Real madrid team + nilmar. allemaal uit formatie. ik ben benieuwd![]()
Het belangrijkste nu:het resultaatquote:Op zondag 8 april 2012 02:44 schreef Lindgren. het volgende:
Penalty tegen gehoudenaltijd linkerhoek
S
quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 02:44 schreef Lindgren. het volgende:
Penalty tegen gehoudenaltijd linkerhoek
S
1-2 verloren
even een bericht je sturen dat ie bijna vleroor van een drknen lindgren
Ja die kut Nilmar ook..quote:Op zondag 8 april 2012 02:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]Toch wel netjes, een kleine nederlaag
Voor de spaanse kleine piemetjesquote:Op zondag 8 april 2012 02:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja die kut Nilmar ook..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 april 2012 09:03 schreef Reemi het volgende:
Vrolijk Pasen!Coma-patiënten liggen nog boven.
Djibril Cissé. Hij kan álles.quote:Op zondag 8 april 2012 09:49 schreef el-blanchito het volgende:
Fijn Pasen!
Weet iemand nog een budgetspits uit de BPL? Op Lukaku na. Hij wordt mijn spits in een 451
Of gewoon een C.Ronaldo aan mij, vind ik namelijk ook al genoeg hoorquote:Op zondag 8 april 2012 10:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beter geeft EA een 'paascadeau' van 5 pakjes de man
Wil je niet, ik word alleen maar gehandicaptquote:Op zondag 8 april 2012 10:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of gewoon een C.Ronaldo aan mij, vind ik namelijk ook al genoeg hoor
dat hoop ik ook jaquote:Op zondag 8 april 2012 10:54 schreef marcie216 het volgende:
Vrolijk pasen!
Hopelijk krijg ik als cadeautjes :
- mooie zonnige dag
- leuke dj's op psv fan plein
- een mooie sfeervolle wedstrijd
- bekerwinst voor heracles
Clubs tot 12u?quote:Op zondag 8 april 2012 10:54 schreef marcie216 het volgende:
Vrolijk pasen!
Hopelijk krijg ik als cadeautjes :
- mooie zonnige dag
- leuke dj's op psv fan plein
- een mooie sfeervolle wedstrijd
- bekerwinst voor psv
Fijn dat ik ze zelf niet meer hoef te makenquote:
Kan ook door brakke servers komen, hoeft niet per se een ragequit te xzijnquote:
Jawel, hij stuurde me al messages dat ik sweaty was enzoquote:Op zondag 8 april 2012 11:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan ook door brakke servers komen, hoeft niet per se een ragequit te xzijn
Zo zie je maar dat FOK!kers niet de enige zijn die deze mening hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 11:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jawel, hij stuurde me al messages dat ik sweaty was enzo
Bwehehe, sympathiekquote:
Tja, tegen FOK!ers speel ik een stuk minder sweaty dan online hoor..quote:Op zondag 8 april 2012 11:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat FOK!kers niet de enige zijn die deze mening hebben
Nee, Febo Jansenquote:
Online gebruikt iedereen zo'n beetje cutbacks en L1 + Y, maar wanneer ik het probeer onderschept de verdediging hem of schiet ik naast. Zal wel te netjes spelenquote:Op zondag 8 april 2012 11:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, tegen FOK!ers speel ik een stuk minder sweaty dan online hoor..
Altijd cutbacken
Daarom doe ik het dus ookquote:Op zondag 8 april 2012 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Online gebruikt iedereen zo'n beetje cutbacks en L1 + Y, maar wanneer ik het probeer onderschept de verdediging hem of schiet ik naast. Zal wel te netjes spelen
Als ik het probeer mislukt het ook vaak. Het is wel epic als het bij de tegenstander ook niet lukt, dat had ik gisteren 2 keer.quote:Op zondag 8 april 2012 11:55 schreef Fuszy het volgende:
Ja maar het probleem is. Wanneer ik het probeer, dan mislukt het ook nog eens.cutback, die naar voren gepasst wordt ofzo. hoge steekpass die de verdediging onderschept of dat mijn pace voorhoede er niet langs komt.
Huseklepp en Elyounoussi sowieso, de rest weet ik niet. Je kan ook op futhead de shot power en accuracy opzoeken, dat geeft je ook een goede indicatiequote:Op zondag 8 april 2012 12:02 schreef Fuszy het volgende:
Hoe longshot je? Met L2 (geen idee welke het precies is) ingedrukt of gewoon op de schietknop?
Kan ik met een van deze spelers een longshot proberen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik speelde laatst tegen iemand met bijna exact hetzelfde team als dat eerste team (alleen 1 CDM was volgens mij anders) Utaka heeft volgens mij best een goed schot, en van dat andere team heeft Bermudez ook best een goed longshot (en Vela uiteraard ook) Maar ik schiet gewoon met B, ik weet niet of L2/LT iets doet als je het inhoudt.quote:Op zondag 8 april 2012 12:02 schreef Fuszy het volgende:
Hoe longshot je? Met L2 (geen idee welke het precies is) ingedrukt of gewoon op de schietknop?
Kan ik met een van deze spelers een longshot proberen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.....quote:Op zondag 8 april 2012 12:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Kap ns met feyenoord troep retweeten vdm
Sneijder?quote:Op zondag 8 april 2012 12:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Op het moment van de TOTY crash ga ik dit team maken: http://futhead.com/12/squad/403716
Van het voorste trio ben ik zeker, alleen het middenveld staat nog niet helemaal perfect
gekke dronken Lindgren.quote:Op zondag 8 april 2012 12:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sneijder?
Moggûh trouwens. Ik zie dat ik vannacht nog een potje heb gespeeld.Ik lees net een berichtje: "Fuck you adopted fag"
Hoezo Sneijder, elke random bronze GK is nog beter als mid mid.quote:Op zondag 8 april 2012 12:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Op het moment van de TOTY crash ga ik dit team maken: http://futhead.com/12/squad/403716
Van het voorste trio ben ik zeker, alleen het middenveld staat nog niet helemaal perfect
Sneijder is toch een van de beste middenvelders van het spel als je hem niet teveel fysieke duels laat uitvechten.quote:Op zondag 8 april 2012 12:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sneijder?
Moggûh trouwens. Ik zie dat ik vannacht nog een potje heb gespeeld.Ik lees net een berichtje: "Fuck you adopted fag"
Okugo? Waar speelt die?quote:Op zondag 8 april 2012 12:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Fuszy, je moet Okugo nemen voor longshots
MLS, iets met Alexandria geloof ik, ik zal ultidb even checken voor jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |