quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lol toevallig ken ik de staff van scc goed. Ik zak het doorgeven. kthnxbai
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:39 schreef Mirel het volgende:
Flikker toch op, verklikken..Ik laat tientallen mensen op m'n account omdat ze zelf niet overweg kunnen met downloads. Daarom heb ik ooit een surplus erbij gecheat. Lekker boeiend. Sukkel.
Bedreigtquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:55 schreef einzweipolizei het volgende:
Mirel, heb je al een IPT account?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:52 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Tegenwoordige tijd... bedreigt ja
voltooide tijd toch? dus met een d.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:52 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Tegenwoordige tijd... bedreigt ja
hij bedreigtquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
voltooide tijd toch? dus met een d.
Vele topics terug toen er gezeur was over lange plaatjes.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:47 schreef Mirel het volgende:
Ik denk dat tegenwoordige zo'n beetje iedere muis zulke scrollwielen heeft. Eens even kijken in de geschiedenis sinds wanneer dat bericht erbij staat
Er zitten pijl-knopjes boven de quote-knop. Ben je direct bij de vorige cq. volgende post.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:47 schreef Mirel het volgende:
Ik denk dat tegenwoordige zo'n beetje iedere muis zulke scrollwielen heeft. Eens even kijken in de geschiedenis sinds wanneer dat bericht erbij staat
[ afbeelding ]
Dat had je toen tijdens die discussie moeten zeggen... Maar goed, nu weet ik dat ookquote:Op zondag 8 april 2012 01:35 schreef swollywood het volgende:
[..]
Er zitten pijl-knopjes boven de quote-knop. Ben je direct bij de vorige cq. volgende post.
Die heeft ook es in een aflevering van The Real Hustle gezeten.quote:
Die kijk ik ook altijdquote:Op zondag 8 april 2012 11:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die heeft ook es in een aflevering van The Real Hustle gezeten.
Sowieso zijn hun 'proposition bet' filmpjes geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |