Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:03 schreef Walxie het volgende:
[..]
Inderdaad, ook lekker cheap!
[..]
Ik twijfel beetje over de verdediging..
Benzema verprutst het, verder weet ik niet iemand.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:04 schreef Rijst het volgende:
Kut TT
en je gaat toch niet met Nilmar spelen
Je bent gewoon slecht.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:05 schreef Walxie het volgende:
[..]
Benzema verprutst het, verder weet ik niet iemand.
Ojah, das wel een beest volgensmij..quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:07 schreef Fuszy het volgende:
Giuseppe Rossi kan je altijd nog proberen. Alleen al door de naam vind ik hem cool
Dat dus. Nilmar is de meest walgelijke speler in fifa..quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:04 schreef Rijst het volgende:
Kut TT
en je gaat toch niet met Nilmar spelen
Ja, daar gaat het mij niet om, als die lekker speelt: perfect!quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat dus. Nilmar is de meest walgelijke speler in fifa..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:09 schreef Rijst het volgende:
RossiWedden van niet Rijst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FIFA 12: FUT #400: AJAXquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
TT. Gelukkig dat dit niet het 400ste topic is
.
Hoe maak je zulks?quote:
Nog niet, ik wil van dat geld afquote:
Toernooien zijn echt ragemakersquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:55 schreef Fuszy het volgende:
Vanavond eens veel potjes gaan spelen. Ik heb nu 52 winstpartijen en ik wil mijn slechte reeks doorbreken. Daar gaan we dus voor. Een beker meepakken zou ook wel leuk zijn, dat zal dan mijn eerste worden.
Kandji in Oranjequote:Op zaterdag 7 april 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
wie wil mijn Kandji UI van een mooi Oranjeshirt voorzien, en eventueel een Nederland vlag in zijn hand?
Ik kan nu een kutopmerking over Kandji maken maar ik vind hem zelf ook wel een chille gastquote:
Vandermarretje...quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog 1 IF te gaan![]()
geleerd van de enige echtequote:
IF Vaz Tequote:Op zaterdag 7 april 2012 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog 1 IF te gaan en dan is ie klaar![]()
haha wat was er zo slecht aan? traag en kut schot ofzo?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
IF Vaz TeAls ik 1 IF zn geld niet waard vont dan was hei het wel.
Vont?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
IF Vaz TeAls ik 1 IF zn geld niet waard vont dan was hei het wel.
Het kan ook handicap ofzo zijn geweest hoor, want ik had de NIF in mn starterpack toen en daar maakte ik iedereen kapot mee met een 70 chem team. Toen later met een 99 chem team, helemaal uitgedacht enzo en het speelde als een natte krant. Idd traag en schieten kwam er meestal niet eens vanquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha wat was er zo slecht aan? traag en kut schot ofzo?
Slecht.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:41 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand ervaring met Everton (Heracles Almelo)?
Ook na taxes?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:45 schreef Reemi het volgende:
Als ik 2k rijker was, had ik CR7 voor een prikkie.
haha k ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het kan ook handicap ofzo zijn geweest hoor, want ik had de NIF in mn starterpack toen en daar maakte ik iedereen kapot mee met een 70 chem team. Toen later met een 99 chem team, helemaal uitgedacht enzo en het speelde als een natte krant. Idd traag en schieten kwam er meestal niet eens van
Boeit me niet, ik wil een team met hem maken.quote:
Die van 744K of zit je xbox?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Boeit me niet, ik ga een team met hem maken.
Haha ik wil hem ook hebben en heb wel genoeg, maar wilde voor een dubbeltje op de eerste rang natuurlijk. Maar klikte net te laat.quote:
Hij is soms voor die bedragen te halen, dan ga ik hem inderdaad ook niet voor 790k o.i.d. kopen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:48 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Haha ik wil hem ook hebben en heb wel genoeg, maar wilde voor een dubbeltje op de eerste rij natuurlijk. Maar klikte net te laat.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
TS heeft subsidie gekregen voor deze TT.....
Hehe dan zat ik weer tegen jou op te bieden, ik heb voor het gemak maar 750K geboden op de 5221 CR7quote:
Die had ik ook op m'n watchlist staan, haha.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:00 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Hehe dan zat ik weer tegen jou op te bieden, ik heb voor het gemak maar 750K geboden op de 5221 CR7
Ik ga net zo lang op report drukken totdat die tiefus TT weggaat.quote:
Heel veel plezier ermee, beste speler in FUTquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:59 schreef Reemi het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
Alleen denk ik dat hij in 4-3-2-1 beter tot zijn recht komt, niet?
Dankjequote:Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heel veel plezier ermee, beste speler in FUT(op de zwarte Ronaldo kaartjes na dan)
Je gaat zoveel wedstrijden verliezen straksquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
DankjeLang voor gespaard! En voor met goedkope kut teams gespeeld.
Ronaldo >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> rest die vent is echt achterlijk goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
DankjeLang voor gespaard! En voor met goedkope kut teams gespeeld.
Laat me nou even genieten van de aankoop.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gaat zoveel wedstrijden verliezen straksHandicap
Nadat ik één keer weer eens H2H speelde een tijd terug, was het m'n doel om hem te halen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ronaldo >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> rest die vent is echt achterlijk goed
Mee eensquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:07 schreef Toefjes het volgende:
Ban voor alle TT's met alleen clubnamen.
Winst is winst tochquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met moeite winnen van wigan fucking athletic
Nee, winst is 3 en gelijkspel is 1quote:
echt niet, winst is 3, gelijk 2 verlies 1 toch? :$ :$quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, winst is 3 en gelijkspel is 1
Dit blijft me de rest van m'n FOK!-carrière volgenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
echt niet, winst is 3, gelijk 2 verlies 1 toch? :$ :$![]()
Je hebt hem!quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:00 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Hehe dan zat ik weer tegen jou op te bieden, ik heb voor het gemak maar 750K geboden op de 5221 CR7
Ik zag die edit welquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, winst is 3 en gelijkspel is 1
http://futhead.com/12/squad/269923quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:19 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Haha ja ik had hem ook al gepost. Wat voor team heb jij eromheen?
gewoon livecodes.nlquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:19 schreef DannyDeko het volgende:
Godverdomme is m'n live afgelopen..
Had hier laatst al gevraagd of iemand een goede deal weet voor XBL maar daarna niet meer gekeken en iedereen spamt hier dus al tig topics terug.
Dus: iemand een goede deal voor XBL?
Was een typfoutquote:
Vaak is er wel een aanbieding op je xbox dashboardquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:19 schreef DannyDeko het volgende:
Had hier laatst al gevraagd of iemand een goede deal weet voor XBL maar daarna niet meer gekeken en iedereen spamt hier dus al tig topics terug.
Stukje minder origineel helaas, maar misschien dat ik in de toekomst ook s even naar een hybrid ga kijkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/269923
Hoe ga jij het doen?
Er was gister nog een aanbieding van 3 maanden voor 6 of 7 euro ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vaak is er wel een aanbieding op je xbox dashboardmaand voor een euro ofzo, of 2 voor 2 euro.
Maximuscards.comquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:19 schreef DannyDeko het volgende:
Niet zo superspeciaal toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:25 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/118930578
Winnende goal in de laatste minuut.
Ook niks mis mee, toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:23 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Stukje minder origineel helaas, maar misschien dat ik in de toekomst ook s even naar een hybrid ga kijken
http://www.futhead.com/12/squad/392704
Zoiets, spits en middenveld weet ik nog niet zeker.
Ach joh, laat hem fappen. Dat soort goals maakt zijn favoriete clubje ook altijd dus vind hij het superspeciaal.quote:
Vertongen in een Oranje shirtquote:
Ik ruik haatquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach joh, laat hem fappen. Dat soort goals maakt zijn favoriete clubje ook altijd dus vind hij het superspeciaal.
Ga liever haten op Torres in Oranje.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vertongen in een Oranje shirtik vraag gelijk een andere nationaliteit aan.
Die club waar een miljoen mensen de open dag bezoekenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ruik haat
Welke club support 'ie?
Ik wilde je net nog feliciteren met je Vertonghen in het oranje..quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ga liever haten op Torres in Oranje.Vertonghen is ten minste Oranje-waardig!
In FUT is Torres een baas hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wilde je net nog feliciteren met je Vertonghen in het oranje..
Fuck you
In het echt ookquote:
Ja joh, blijf dat maar lekker gelovenquote:
Ik ging net ff checken op dashboard en is nu 3 maanden voor 7.99 inderdaad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet maandag ook verlengen danny, ik heb wel goede ervaring met www.gamecardwinkel.nl , de goedkoopste geloof ik en ze sturen je zelfs een herinnering als het bijna verlopen is
Is gewoon Engels hoorquote:
Klamme handen hiero.....quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:32 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga bieden op een MOTM Gerrard. Spannend!
De laatste tijd is 'ie wel veel meer in vorm dan daarvoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:35 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel erger dan inconsistent
Daarvoor was ik nog meer in vorm dan Torres...quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De laatste tijd is 'ie wel veel meer in vorm dan daarvoor
Klopt, maar daar was ook niet veel voor nodig. Het is een en al drama met hem sinds zijn vertrek (wat gewoon jammer is)quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, van 0 goals naar 3 ineens dan ben je wel erg in vorm als je dat als aankoop van 60 miljoen flikt in bijna 40 wedstrijdenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is altijd zuurquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:35 schreef Toefjes het volgende:
bij 375K gestopt. Kut Gerrard. Uiteraard voor 376K verkocht
Hij kost maar 8 miljoen per doelpuntquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, van 0 goals naar 3 ineens dan ben je wel erg in vorm als je dat als aankoop van 60 miljoen flikt in bijna 40 wedstrijden
Ik heb Purrel regelmatig op de bank, dan denk ik ik zet m erin als ik dik voor sta om zo ooit te kunnen zeggen dat ik 100 golazo's heb gemaakt met Purrel. Alleen dan kom ik meestal of niet dik voor of ik vind het zonde van het moyenne van mn echte spits.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:39 schreef laucas het volgende:
[..]
En Purrel Frankel heeft ingame 70 dribbling.
69quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:39 schreef laucas het volgende:
[..]
En Purrel Frankel heeft ingame 70 dribbling.
Nieuwe trend? Alvast om in de EK stemming te komen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:44 schreef Johnbon het volgende:
Heb mijn user icon ook maar verhollandiseerd
Het grote EK UI aanvraag topicquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nieuwe trend? Alvast om in de EK stemming te komen?
Groepsdrukquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nieuwe trend? Alvast om in de EK stemming te komen?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb Purrel regelmatig op de bank, dan denk ik ik zet m erin als ik dik voor sta om zo ooit te kunnen zeggen dat ik 100 golazo's heb gemaakt met Purrel. Alleen dan kom ik meestal of niet dik voor of ik vind het zonde van het moyenne van mn echte spits.
Ingame pik.quote:
bentquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hier mijn vreselijk originele elftal.
Nog suggesties ?
ik zou een paar low rated spelers als taarabt en lukaku er in gooien om handicap te voorkomenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog suggesties ?
Op zich is de hoogst rated 86, krijg je dan al handicap?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik zou een paar low rated spelers als taarabt en lukaku er in gooien om handicap te voorkomen
weet ik niet, maar mijn ervaring is dat de teams het lekkerste spelen met een paar lager rated spelers. had zelf ook een vergelijkbaar team als jij met taarabt en lukaku er in, voor de rest allemaal 82+ en het speelde perfectquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich is de hoogst rated 86, krijg je dan al handicap?
ohnee, 87![]()
Top, loop er toch geen risico mee, ik ga het eens uitproberenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
weet ik niet, maar mijn ervaring is dat de teams het lekkerste spelen met een paar lager rated spelers. had zelf ook een vergelijkbaar team als jij met taarabt en lukaku er in, voor de rest allemaal 82+ en het speelde perfect
Vet team hoor! Ik hou het deze FIFA maar gewoon bij >80 gouden teams, speelt echt heerlijk. O. Martins is trouwens echt een facking beest, een van de betere spitsen waar ik tot nu toe mee gespeeld heb. Wellicht dat ik m'n coins gewoon verkoop en gewoon met deze low rated teams verder speel. Het levert me geld en minder frustatie op, dus waarom niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog suggesties ?
<80quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vet team hoor! Ik hou het deze FIFA maar gewoon bij >80 gouden teams, speelt echt heerlijk. O. Martins is trouwens echt een facking beest, een van de betere spitsen waar ik tot nu toe mee gespeeld heb. Wellicht dat ik m'n coins gewoon verkoop en gewoon met deze low rated teams verder speel. Het levert me geld en minder frustatie op, dus waarom niet.
Neequote:Op zaterdag 7 april 2012 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog suggesties ?
Notifications [off] onquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:02 schreef Fuszy het volgende:
Eindelijk weer een wedstrijd gewonnen. Krijg ik een penalty en dan krijg je direct een message : pussy dutch
Haha, ik kreeg vanmiddag ook een mooi bericht. Speelde tegen iemand in Feyenoord shirts, Feyenoord logo, en zn PSN begon met FR. na een half uur 4-0 voor door (wie anders) Kandji. Hij quit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:02 schreef Fuszy het volgende:
Eindelijk weer een wedstrijd gewonnen. Krijg ik een penalty en dan krijg je direct een message : pussy dutch
Het was echt een teringlijer waar ik tegen speelde en dan zo'n kutgoal maken is gewoon heerlijk. Die gast stuurde ook gelijk een message, niks mis mee.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik kreeg vanmiddag ook een mooi bericht. Speelde tegen iemand in Feyenoord shirts, Feyenoord logo, en zn PSN begon met FR. na een half uur 4-0 voor door (wie anders) Kandji. Hij quit.
Ik: Dacht dat ze wegrennen alleen in Amsterdam deden?
Hij: Krijg de kanker.
FR-Schuurman?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik kreeg vanmiddag ook een mooi bericht. Speelde tegen iemand in Feyenoord shirts, Feyenoord logo, en zn PSN begon met FR. na een half uur 4-0 voor door (wie anders) Kandji. Hij quit.
Voor welke club ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het was echt een teringlijer waar ik tegen speelde en dan zo'n kutgoal maken is gewoon heerlijk. Die gast stuurde ook gelijk een message, niks mis mee.
[..]
Ajax, dacht dat je dat wel had gemerkt aan de reactie van vandermar.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij eigenlijk?
Wynnequote:Op zaterdag 7 april 2012 19:08 schreef el-blanchito het volgende:
Misschien dit team maar eens maken
http://futhead.com/12/squad/396574
[..]
Heb nog nooit met hem gespeeld, ben wel benieuwd hoe het isquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
WynneAl speelt hij met 5 chemistry, nog is het lastig om tegen hem te spelen.
Vroeg het maar voor de zekerheidquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ajax, dacht dat je dat wel had gemerkt aan de reactie van vandermar.
Oooh ja, Gyazo gebruiken ipv tinypik.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog suggesties ?
Nee, bij Gyazo selecteer je een stuk van je scherm en wordt het direct geupload. Komt geen knippen/opslaan/apart uploaden bij kijken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is die Gyazo zooi dan eigenlijk?
Uploaden via imgur is toch hetzelfde
Kijk z'n plaatje dan koekwous. XDquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij eigenlijk?
Nadeel bij Gyazo is wel dat je bij embedden heel snel over je bandwidth heengaat. Mogelijke oplossing is de Photobucket uploader plugin voor Firefox (andere browsers misschien ook wel) waarbij je rechtsklikt op een plaatje en dan "Upload to Photobucket" kunt kiezen...quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, bij Gyazo selecteer je een stuk van je scherm en wordt het direct geupload. Komt geen knippen/opslaan/apart uploaden bij kijken.
Een Marocboy?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kijk z'n plaatje dan koekwous. XD
Beste speler in de Eredivisie... enough said.
Haha, ik vind m briljant. Heb m opgeslagen, ga nog ff een potje FUT doen, of 2, en dan staat de visite voor de deur!quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat Gyazo is wel verrekte handig en simpel ook
Hoe krijg ik die plaatjes werkend
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nadeel bij Gyazo is wel dat je bij embedden heel snel over je bandwidth heengaat. Mogelijke oplossing is de Photobucket uploader plugin voor Firefox (andere browsers misschien ook wel) waarbij je rechtsklikt op een plaatje en dan "Upload to Photobucket" kunt kiezen...
wat een koningquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:22 schreef Rijst het volgende:
Die Suarez maakte net weer 2x achterelkaar een hattrick
Heb al een makkelijkere manier gevonden, thanks thoughquote:
Ben jij de Chineze Neymar ofwat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
Ik wil meer followers!!!
https://twitter.com/#!/rijstball_fifa
Hou eens op met dat. Alsof hij de enige is met een opgeschoren kapselquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben jij de Chineze Neymar ofwat?
nee, jij hebt het ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou eens op met dat. Alsof hij de enige is met een opgeschoren kapsel
Heb ik ook hoor, maar het hangt ook naar voren bij jouquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou eens op met dat. Alsof hij de enige is met een opgeschoren kapsel
Moet een spatie tussen je en zelfquote:
'Dat is van jezelf', jezelf in de zin van bezittelijk voornaamwoord.quote:
Overduidelijk dat jij geen inburgeringscursus gehad hebtquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
13 jarigen die het even aan mij uitleggenTe beschamend
Tollquote:
Tweet die UI naar hemquote:
Hij tweette ook niet terug toen Lindgren mijn doelgemiddelde aan hem tweettequote:
Nee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:16 schreef marcie216 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/377592
Ben niet tevreden over boateng, en kalouu, iemand tips?
Niet tevreden over boateng? Hij is baasquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:16 schreef marcie216 het volgende:
Andere formatie proberen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:16 schreef marcie216 het volgende:
Stelt niet zoveel voor denk ik omdat er waarschijnlijk één heel duur verkocht is, en daardoor lijkt de prijs te stijgen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Prijs van Olave:
[ afbeelding ]
Goed teken of stelt het niks voor?
Kan ook komen doordat je ze zelf voor een hogere prijs inkooptquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Prijs van Olave:
[ afbeelding ]
Nee, ik koop alleen alle Olave's onder de 7k(30 tot nu toe)quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:26 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Kan ook komen doordat je ze zelf voor een hogere prijs inkoopt
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:15 schreef Toefjes het volgende:
Haha, ik vind mijn UI echt de geniaalste van allemaal!
Johnbon is bril-jant
Als je het grafiekje per uur bekijkt is er een hele duidelijke enorme stijging, maar weet niet of jij daar voor verantwoordelijk bent (alles maar opkopen?) of dat mensen ze voor die prijzen bij jou aan het kopen zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Prijs van Olave:
[ afbeelding ]
Inderdaad, goed voetbal wordt vaak niet beloondquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:28 schreef GuRBuH het volgende:
Wat een grafspel is het ookIk bouw met moeite een 2-0 voorsprong op met goede passing, runs maken etc, gewoon zoals voetbal gaat. En dan krijgt die mongool van een tegenstander, die de hele wedstrijd nog niks heeft laten zien, ineens in de 80e minuut een vuurpijl vanaf het middenveld voor de poten van Pastore, die ramt ie binnen. Nog geen 5 minuten later exact hetzelfde. Vervolgens een vrije trap tegen voor een perfecte sliding op de bal, die jakkert ie erin met Hazard.
Echt om te janken hoe duidelijk je genaaid word met FIFA.
Nee, ik denk niet dat het alleen door mij komt. Ik koop wel alle Olave's onder de 7k, maar daardoor zou de gemiddelde prijs nauwelijks moeten stijgen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je het grafiekje per uur bekijkt is er een hele duidelijke enorme stijging, maar weet niet of jij daar voor verantwoordelijk bent (alles maar opkopen?) of dat mensen ze voor die prijzen bij jou aan het kopen zijn.
Jep, ik vraag me steeds vaker af waarom ik nog speel. Oh ja, omdat er verder geen 'voetbal' spellen zijn..quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, goed voetbal wordt vaak niet beloond
Ik denk soms ook: waarom zou ik moeite doen om goed te voetballen als je gewoon 60 meter naar voren kan rennen en crosses spammen. Maar ja, dat vind ik dan weer niet leuk. Ik speel ook niet zoveel de laatste tijd, ik ga liever op de web app wat bronze packs openen en coins verdienenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jep, ik vraag me steeds vaker af waarom ik nog speel. Oh ja, omdat er verder geen 'voetbal' spellen zijn..
Waarom haal je niet gewoon Di Maria?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef marcie216 het volgende:
Hmm,
Dit team lijkt me wel wat :
http://www.futhead.com/12/squad/231090
Is het erg dat de rossi en benzema 7 chem hebben? En miss de steek nog vervangen?
Tips zijn welkom, wil graag serie a!(mengen met liga bbva of bundesliga)
Je kunt Di Maria doen voor Reyes, dan heeft Benzema in ieder geval 9.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef marcie216 het volgende:
Hmm,
Is het erg dat de rossi en benzema 7 chem hebben? En miss de steek nog vervangen?
Valt mee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
Oh thanks (team had ik niet zelf gemaak!), ja is di maria niet duurder?
Cambiasso ipv Hamsik en dan Lucio ipv Bonucciquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef marcie216 het volgende:
Hmm,
http://www.futhead.com/12/squad/398035quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
Thanks he, zal het even aanpassen moment
Niet genoeg pace imo. Hij had Agbonlahor en Bent als CDM op CB moeten zetten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:53 schreef vandermar het volgende:
Zonet tegen een epic team
Young - Agbonlahor - Walcott
Bent- Sturridge
Adam Johnson - Cole - Richards - G Johnson - Walker
Hart
Hij had Bent en Sturridge als CM gemaakt
5-4 verlorenIk ging met mijn belgen maar die pace was echt absurd, alles zo dicht lopen
UP Hernandez als spitsquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet genoeg pace imo. Hij had Agbonlahor en Bent als CDM op CB moeten zetten.
Thanks, hij wordt iets anders wacht evenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/398035
Hopelijk maken ze de pace ratings volgend jaar iets minder hoog/laag. Er zijn nu teveel spelers met 90+ pace en te veel spelers met te lage pace ratings.quote:
Het ligt niet aan de ratings het komt door de spelsnelheid bij FUT dat pace zo belangrijk is. In h2h zie je minder pace hoeren en is er veel meer realistisch voetbal. Sommige zeggen traag/stroperiger maar dat is wel realistisch.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopelijk maken ze de pace ratings volgend jaar iets minder hoog/laag. Er zijn nu teveel spelers met 90+ pace en te veel spelers met te lage pace ratings.
Dat sowieso maar dan nog zou ik in H2H nooit Mertesacker gebruiken. Vergeleken met vorig jaar zijn de pace ratings gewoon heel apart, 1 speler is van 74 pace naar 34 pace gegaan in 1 jaar tijd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de ratings het komt door de spelsnelheid bij FUT dat pace zo belangrijk is. In h2h zie je minder pace hoeren en is er veel meer realistisch voetbal. Sommige zeggen traag/stroperiger maar dat is wel realistisch.
Draai alonso en mascherano om. Denk dat dat hogere chemistry op levert i.v.m 2 dubbele links met Pepe en benzema. Weet het niet zeker overigens.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:07 schreef marcie216 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/398071
Dit wordt hem dan. Jammer dat chiellini niet kan, maar voor de rest een mooi team, met als ik meer geld heb kaka erin!
Krijgt Lavezzi geen 9 chem.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Draai alonso en mascherano om. Denk dat dat hogere chemistry op levert i.v.m 2 dubbele links met Pepe en benzema. Weet het niet zeker overigens.
Werkt Mascherano op LCM of RCM ook? Mijn middenveld is nu Özil - Mascherano - Kaka'quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Draai alonso en mascherano om. Denk dat dat hogere chemistry op levert i.v.m 2 dubbele links met Pepe en benzema. Weet het niet zeker overigens.
4-3-2-1 welquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In 4-3-3 is er toch geen link met Lavezzi?
Ik zou bij dat middenveld gaan voor Mascherano ruilen voor Xabi Alonso, gewoon omdat je dan 2 'voetballende' middenvelders hebt (kaka,ozil) en een controleur (alonso)quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:11 schreef Walxie het volgende:
[..]
Werkt Mascherano op LCM of RCM ook? Mijn middenveld is nu Özil - Mascherano - Kaka'
Dan kan ik dus Mascherano op LCM zetten, en Özil ruilen voor Xabi.
Maar ik zoek connecties voor een goede LV, heb nu mijn voorhoede Afellay - Nilmar - Hulkquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou bij dat middenveld gaan voor Mascherano ruilen voor Xabi Alonso, gewoon omdat je dan 2 'voetballende' middenvelders hebt (kaka,ozil) en een controleur (alonso)
Hahah idd, heb je miss tips?quote:
Speel je 4-3-3 of 4-3-2-1? Bij 4-3-3 gewoon Kaka en achter Hulk zetten en het is in orde. Bij 4-3-2-1 zou ik gaan voor Diego van Atletico Madrid op de middelste CM om zo 3 braziiliaanse links met hulk te creëren. Het probleem is dat je dan wel geen echte controleur hebt op je 3 mans middenveld.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:14 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maar ik zoek connecties voor een goede LV, heb nu mijn voorhoede Afellay - Nilmar - Hulk
Niet de sterkste, dus wil gaan verbeteren..
Speel 433, Kaka' staat inderdaad al achter Hulk, ik wil nu eigenlijk gaan voor Villa linksvoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Speel je 4-3-3 of 4-3-2-1? Bij 4-3-3 gewoon Kaka en achter Hulk zetten en het is in orde. Bij 4-3-2-1 zou ik gaan voor Diego van Atletico Madrid op de middelste CM om zo 3 braziiliaanse links met hulk te creëren. Het probleem is dat je dan wel geen echte controleur hebt op je 3 mans middenveld.
Villa heb ik tijdje terug mee gespeeld en vond hem echt geweldig. Vooral die schoten als je naar binnen komt zijn heerlijk. Zolang je Nilmar in het midden houd en Kaka achter Hulk maakt de rest van je middenveld niet uit en zou je dus kunnen gaan voor :quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:19 schreef Walxie het volgende:
[..]
Speel 433, Kaka' staat inderdaad al achter Hulk, ik wil nu eigenlijk gaan voor Villa linksvoor.
Ik vind Nilmar helemaal niet erg om tegen te spelen, David Luizquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Villa heb ik tijdje terug mee gespeeld en vond hem echt geweldig. Vooral die schoten als je naar binnen komt zijn heerlijk. Zolang je Nilmar in het midden houd en Kaka achter Hulk maakt de rest van je middenveld niet uit en zou je dus kunnen gaan voor :
Villa-Nilmar-Hulk
Özil-Alonso-Kaka
Leuk elftal vind ik, alhoewel vele op dit forum Nilmar als pacehoer zullen neerzetten.
Ligt er ook aan wie er mee speeltquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind Nilmar helemaal niet erg om tegen te spelen, David LuizNilmar vind ik wel echt heerlijk om mee te spelen
Ik wilde een poging doen tot lachen....quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wie er mee speeltMorgen word het pas echt gezellig in de Kuip voor het eerst dit jaar (kon het niet laten
)
Ik zal even gaan kijken hoe het allemaal gaat lopen, ben nu even Mascherano en Ramos aan't verkopen en dan even nieuwe aankopen doen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Villa heb ik tijdje terug mee gespeeld en vond hem echt geweldig. Vooral die schoten als je naar binnen komt zijn heerlijk. Zolang je Nilmar in het midden houd en Kaka achter Hulk maakt de rest van je middenveld niet uit en zou je dus kunnen gaan voor :
Villa-Nilmar-Hulk
Özil-Alonso-Kaka
Leuk elftal vind ik, alhoewel vele op dit forum Nilmar als pacehoer zullen neerzetten.
Edit: Weet niet wat je budget is overigens en hoe je speelt. Met deze 3 spelers voorin kan je vooral veel naar binnen trekken en schieten maar minder voorzetten geven.
Speel je op Xbox of PS3?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:32 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik zal even gaan kijken hoe het allemaal gaat lopen, ben nu even Mascherano en Ramos aan't verkopen en dan even nieuwe aankopen doen.
Zo potje doen?!quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:43 schreef Walxie het volgende:
[..]
Xbox, heb trouwens nu Villa opgepikt!
Fut is goed, h2h ook. Maakt voor mij niks uitquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:46 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heb net mijn xbox afgesloten, morgenochtend? Wil je trouwens FUT of H2H?
Okay, ik ben er morgenochtend meestal wel redelijk vroeg - kijk maar.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Fut is goed, h2h ook. Maakt voor mij niks uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |