Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:03 schreef Walxie het volgende:
[..]
Inderdaad, ook lekker cheap!
[..]
Ik twijfel beetje over de verdediging..
Benzema verprutst het, verder weet ik niet iemand.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:04 schreef Rijst het volgende:
Kut TT
en je gaat toch niet met Nilmar spelen
Je bent gewoon slecht.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:05 schreef Walxie het volgende:
[..]
Benzema verprutst het, verder weet ik niet iemand.
Ojah, das wel een beest volgensmij..quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:07 schreef Fuszy het volgende:
Giuseppe Rossi kan je altijd nog proberen. Alleen al door de naam vind ik hem cool
Dat dus. Nilmar is de meest walgelijke speler in fifa..quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:04 schreef Rijst het volgende:
Kut TT
en je gaat toch niet met Nilmar spelen
Ja, daar gaat het mij niet om, als die lekker speelt: perfect!quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat dus. Nilmar is de meest walgelijke speler in fifa..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:09 schreef Rijst het volgende:
RossiWedden van niet Rijst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FIFA 12: FUT #400: AJAXquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
TT. Gelukkig dat dit niet het 400ste topic is
.
Hoe maak je zulks?quote:
Nog niet, ik wil van dat geld afquote:
Toernooien zijn echt ragemakersquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:55 schreef Fuszy het volgende:
Vanavond eens veel potjes gaan spelen. Ik heb nu 52 winstpartijen en ik wil mijn slechte reeks doorbreken. Daar gaan we dus voor. Een beker meepakken zou ook wel leuk zijn, dat zal dan mijn eerste worden.
Kandji in Oranjequote:Op zaterdag 7 april 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
wie wil mijn Kandji UI van een mooi Oranjeshirt voorzien, en eventueel een Nederland vlag in zijn hand?
Ik kan nu een kutopmerking over Kandji maken maar ik vind hem zelf ook wel een chille gastquote:
Vandermarretje...quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog 1 IF te gaan![]()
geleerd van de enige echtequote:
IF Vaz Tequote:Op zaterdag 7 april 2012 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog 1 IF te gaan en dan is ie klaar![]()
haha wat was er zo slecht aan? traag en kut schot ofzo?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
IF Vaz TeAls ik 1 IF zn geld niet waard vont dan was hei het wel.
Vont?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
IF Vaz TeAls ik 1 IF zn geld niet waard vont dan was hei het wel.
Het kan ook handicap ofzo zijn geweest hoor, want ik had de NIF in mn starterpack toen en daar maakte ik iedereen kapot mee met een 70 chem team. Toen later met een 99 chem team, helemaal uitgedacht enzo en het speelde als een natte krant. Idd traag en schieten kwam er meestal niet eens vanquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha wat was er zo slecht aan? traag en kut schot ofzo?
Slecht.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:41 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand ervaring met Everton (Heracles Almelo)?
Ook na taxes?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:45 schreef Reemi het volgende:
Als ik 2k rijker was, had ik CR7 voor een prikkie.
haha k ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het kan ook handicap ofzo zijn geweest hoor, want ik had de NIF in mn starterpack toen en daar maakte ik iedereen kapot mee met een 70 chem team. Toen later met een 99 chem team, helemaal uitgedacht enzo en het speelde als een natte krant. Idd traag en schieten kwam er meestal niet eens van
Boeit me niet, ik wil een team met hem maken.quote:
Die van 744K of zit je xbox?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Boeit me niet, ik ga een team met hem maken.
Haha ik wil hem ook hebben en heb wel genoeg, maar wilde voor een dubbeltje op de eerste rang natuurlijk. Maar klikte net te laat.quote:
Hij is soms voor die bedragen te halen, dan ga ik hem inderdaad ook niet voor 790k o.i.d. kopen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:48 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Haha ik wil hem ook hebben en heb wel genoeg, maar wilde voor een dubbeltje op de eerste rij natuurlijk. Maar klikte net te laat.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
TS heeft subsidie gekregen voor deze TT.....
Hehe dan zat ik weer tegen jou op te bieden, ik heb voor het gemak maar 750K geboden op de 5221 CR7quote:
Die had ik ook op m'n watchlist staan, haha.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:00 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Hehe dan zat ik weer tegen jou op te bieden, ik heb voor het gemak maar 750K geboden op de 5221 CR7
Ik ga net zo lang op report drukken totdat die tiefus TT weggaat.quote:
Heel veel plezier ermee, beste speler in FUTquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:59 schreef Reemi het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
Alleen denk ik dat hij in 4-3-2-1 beter tot zijn recht komt, niet?
Dankjequote:Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heel veel plezier ermee, beste speler in FUT(op de zwarte Ronaldo kaartjes na dan)
Je gaat zoveel wedstrijden verliezen straksquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
DankjeLang voor gespaard! En voor met goedkope kut teams gespeeld.
Ronaldo >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> rest die vent is echt achterlijk goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
DankjeLang voor gespaard! En voor met goedkope kut teams gespeeld.
Laat me nou even genieten van de aankoop.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gaat zoveel wedstrijden verliezen straksHandicap
Nadat ik één keer weer eens H2H speelde een tijd terug, was het m'n doel om hem te halen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ronaldo >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> rest die vent is echt achterlijk goed
Mee eensquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:07 schreef Toefjes het volgende:
Ban voor alle TT's met alleen clubnamen.
Winst is winst tochquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met moeite winnen van wigan fucking athletic
Nee, winst is 3 en gelijkspel is 1quote:
echt niet, winst is 3, gelijk 2 verlies 1 toch? :$ :$quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, winst is 3 en gelijkspel is 1
Dit blijft me de rest van m'n FOK!-carrière volgenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
echt niet, winst is 3, gelijk 2 verlies 1 toch? :$ :$![]()
Je hebt hem!quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:00 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Hehe dan zat ik weer tegen jou op te bieden, ik heb voor het gemak maar 750K geboden op de 5221 CR7
Ik zag die edit welquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, winst is 3 en gelijkspel is 1
http://futhead.com/12/squad/269923quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:19 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Haha ja ik had hem ook al gepost. Wat voor team heb jij eromheen?
gewoon livecodes.nlquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:19 schreef DannyDeko het volgende:
Godverdomme is m'n live afgelopen..
Had hier laatst al gevraagd of iemand een goede deal weet voor XBL maar daarna niet meer gekeken en iedereen spamt hier dus al tig topics terug.
Dus: iemand een goede deal voor XBL?
Was een typfoutquote:
Vaak is er wel een aanbieding op je xbox dashboardquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:19 schreef DannyDeko het volgende:
Had hier laatst al gevraagd of iemand een goede deal weet voor XBL maar daarna niet meer gekeken en iedereen spamt hier dus al tig topics terug.
Stukje minder origineel helaas, maar misschien dat ik in de toekomst ook s even naar een hybrid ga kijkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/269923
Hoe ga jij het doen?
Er was gister nog een aanbieding van 3 maanden voor 6 of 7 euro ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vaak is er wel een aanbieding op je xbox dashboardmaand voor een euro ofzo, of 2 voor 2 euro.
Maximuscards.comquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:19 schreef DannyDeko het volgende:
Niet zo superspeciaal toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:25 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/118930578
Winnende goal in de laatste minuut.
Ook niks mis mee, toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:23 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Stukje minder origineel helaas, maar misschien dat ik in de toekomst ook s even naar een hybrid ga kijken
http://www.futhead.com/12/squad/392704
Zoiets, spits en middenveld weet ik nog niet zeker.
Ach joh, laat hem fappen. Dat soort goals maakt zijn favoriete clubje ook altijd dus vind hij het superspeciaal.quote:
Vertongen in een Oranje shirtquote:
Ik ruik haatquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach joh, laat hem fappen. Dat soort goals maakt zijn favoriete clubje ook altijd dus vind hij het superspeciaal.
Ga liever haten op Torres in Oranje.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vertongen in een Oranje shirtik vraag gelijk een andere nationaliteit aan.
Die club waar een miljoen mensen de open dag bezoekenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ruik haat
Welke club support 'ie?
Ik wilde je net nog feliciteren met je Vertonghen in het oranje..quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ga liever haten op Torres in Oranje.Vertonghen is ten minste Oranje-waardig!
In FUT is Torres een baas hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wilde je net nog feliciteren met je Vertonghen in het oranje..
Fuck you
In het echt ookquote:
Ja joh, blijf dat maar lekker gelovenquote:
Ik ging net ff checken op dashboard en is nu 3 maanden voor 7.99 inderdaad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet maandag ook verlengen danny, ik heb wel goede ervaring met www.gamecardwinkel.nl , de goedkoopste geloof ik en ze sturen je zelfs een herinnering als het bijna verlopen is
Is gewoon Engels hoorquote:
Klamme handen hiero.....quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:32 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga bieden op een MOTM Gerrard. Spannend!
De laatste tijd is 'ie wel veel meer in vorm dan daarvoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:35 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel erger dan inconsistent
Daarvoor was ik nog meer in vorm dan Torres...quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De laatste tijd is 'ie wel veel meer in vorm dan daarvoor
Klopt, maar daar was ook niet veel voor nodig. Het is een en al drama met hem sinds zijn vertrek (wat gewoon jammer is)quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, van 0 goals naar 3 ineens dan ben je wel erg in vorm als je dat als aankoop van 60 miljoen flikt in bijna 40 wedstrijdenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is altijd zuurquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:35 schreef Toefjes het volgende:
bij 375K gestopt. Kut Gerrard. Uiteraard voor 376K verkocht
Hij kost maar 8 miljoen per doelpuntquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, van 0 goals naar 3 ineens dan ben je wel erg in vorm als je dat als aankoop van 60 miljoen flikt in bijna 40 wedstrijden
Ik heb Purrel regelmatig op de bank, dan denk ik ik zet m erin als ik dik voor sta om zo ooit te kunnen zeggen dat ik 100 golazo's heb gemaakt met Purrel. Alleen dan kom ik meestal of niet dik voor of ik vind het zonde van het moyenne van mn echte spits.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:39 schreef laucas het volgende:
[..]
En Purrel Frankel heeft ingame 70 dribbling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |