abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110720098
En weer terug bij af het ging net wat beter... Meer heb ik niet te melden.
pi_110720888
Ikzelf ben eventjes bezig geweest met wat dingetjes opschrijven.. Misschien dat het voor jullie ook kan helpen of dat jullie tips voor mij hebben oid? Het lijkt me ook wel interessant om te zien hoe jullie dit zouden invulllen... Het is een schema met dingetjes die ik wil gaan doen. / toepassen / verbeteren.

Qua structuur:
Uiterlijk om 11.30 mijn bed uit.
Goed ontbijten
Invullen dag
+- 22.30 mijn bed in.

Sporten op Woensdag Vrijdag en nog een andere datum.
Proberen 1x per week uit te gaan.. Of iets anders.
Afspreken.

Op redelijk korte termijn:
Proberen werk te regelen
Sparen voor een gitaar en vakantie.

Ik wil ooit nog:
--------- Bunjeejumpen
--------- Parachute springen
--------- Naar zo een klimmuur
--------- Karten
--------- Nieuwe kleren kopen (Het liefste met een vrouw... Daar heb ik wat meer vertrouwen in)
--------- Misschien een 2e dumbell voor in huis.

Qua persoonlijkheid wil ik ook wat dingen verbeteren:
- Depressieve gevoelens accepteren (Dit gaat de laatste tijd erg goed, doordat ik dat doe heeft het minder grip op me omdat ik er niet echt meer naar omkijk..)
- Mezelf open stellen... Ik participeer nog niet echt op 100% in sociale interactie (vind ik zelf) En zou wat vaker gewoon dingen moeten durven zeggen.
- Achter meisjes aan ~O>

Daarnaast probeer ik mijn lichaam nog te verbeteren.. Dit houdt in gespierder worden en aankomen.
Rustig aan.
pi_110721127
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:22 schreef kingtoppie het volgende:
Soort van negatieve aandacht zoeken ''Ik ga hier weg, omdat het me niet zint''
:?

Ik kwam het melden toen ik de reeks ging volgen, wat DM contact gehad met mensen uit deze reeks. En nu kom ik weer melden dat ik de reeks niet meer volg. Zodat sommige users dat ook weer weten.

Als ik aandacht zou willen zou 3x per dag posten hoe ik me voel. En heel R&P onderspammen over hoe zielig ik wel niet ben en mijn dagelijkse belevenissen.

Dont judge me, fool.
pi_110721164
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:54 schreef Weissman het volgende:

[..]

:?

Ik kwam het melden toen ik de reeks ging volgen, wat DM contact gehad met mensen uit deze reeks. En nu kom ik weer melden dat ik de reeks niet meer volg. Zodat sommige users dat ook weer weten.

Als ik aandacht zou willen zou 3x per dag posten hoe ik me voel. En heel R&P onderspammen over hoe zielig ik wel niet ben en mijn dagelijkse belevenissen.

Dont judge me, fool.

En rot nu maar weer op.
Je denkt er maar over na waarom ik zo op je reageer, en je reageert nu aanvallend op me.
Rustig aan.
pi_110721376
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En rot nu maar weer op.
Je denkt er maar over na waarom ik zo op je reageer, en je reageert nu aanvallend op me.
Terwijl je zelf de aanval openende een actie heeft een reactie vergeet dat even niet.
pi_110721559
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:59 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Terwijl je zelf de aanval openende een actie heeft een reactie vergeet dat even niet.
Ik heb niet aangevallen.
Rustig aan.
pi_110721756
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb niet aangevallen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:22 schreef kingtoppie het volgende:
Soort van negatieve aandacht zoeken ''Ik ga hier weg, omdat het me niet zint''
Dat is toch wel aanvallend hoor...
pi_110721922
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:07 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

[..]

Dat is toch wel aanvallend hoor...
Nee dat is niet aanvallend, dat is hoe het op mij overkomt en ik vertel dat aan hem, niks persoonlijks in die tekst.
Rustig aan.
pi_110722198
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee dat is niet aanvallend, dat is hoe het op mij overkomt en ik vertel dat aan hem, niks persoonlijks in die tekst.
Nou en dan vertel ik je nu dus dat hoe je het gezegd heb voor mij ook aanvallend overkomt.
pi_110722291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:14 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Nou en dan vertel ik je nu dus dat hoe je het gezegd heb voor mij ook aanvallend overkomt.
Hoe zou ik het milder kunnen brengen dan?
Rustig aan.
pi_110722560
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe zou ik het milder kunnen brengen dan?
Je had kunnen vragen wat zijn bedoeling was achter wat hij zei...
pi_110722907
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Je had kunnen vragen wat zijn bedoeling was achter wat hij zei...
:')

Ik vertel hem hoe hij overkomt. Naar de bedoeling had ik al gevraagd... Lees anders eens terug.
Rustig aan.
pi_110723005
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mua, neuh. het is meer dat ik me helemaal niet kan vinden in de verhalen hier of de tips die voorbij komen. Ik ervaar het blijkbaar heel anders.
Had daar dan op doorgevraagd...
pi_110723092
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Had daar dan op doorgevraagd...
Dan weet hij nog steeds niet hoe hij op mij overkomt, dat wou ik hem vertellen, daar heeft hij denk ik meer aan. En einde discussie... Dit gaat nergens meer over.
Rustig aan.
pi_110725783
Weissman, Jammer dat je hier geen plekje kunt vinden, Ik wens je succes met alles :)

sneezeechu, is er iets gebeurd waarom je je zo voelt?

Kingtoppie: waarom kom je pas om 11.30 uit bed? Als jij uiteindelijk weer aan het werk gaat, zul je toch ook eerder je bed uit moeten,

Mijn dagritme ziet er ongeveer zo uit :

8.15-8.30 Opstaan, en de honden uitlaten
9.00 Ontbijten
9.15-12.00 Dagvulling ( dat kunnen boodschappen zijn, of huishouden oid )

Tussen 12.00 en 13.00 lunchen

13.00 Honden uitlaten

Ongeveer 13.15 uurtje relaxen op de bank, met boek, laptop of tv

14.30 Dagplanning ( voorbereiden avondeten, of een wandeling maken)

17.00-18.00 Koken, eten en afwassen

18.30 Honden uitlaten

Avondprogramma: Dat kan tv kijken zijn, of een spelletje doen, of we krijgen visite, Dat wisselt nogal

22.30 Honden uitlaten

Rond 23.30 naar bed.

Nu is het wel zo dat de dagen natuurlijk wisselen, Als ik een prutdag heb, dan hang ik meer op de bank dan wanneer ik een goede dag heb, En als het goed weer is ga ik lekker extra naar buiten met de honden.

Oh en voor wat het waard is, vind ik het wel netjes van Weissman om aan te geven dat hij weggaat, mensen die met hem praten hier, kunnen zich anders afvragen waar hij is, ik zie er in ieder geval geen negatieve aandacht vraag in :)
S. 2014
J. 2016
pi_110725964
''Uiterlijk'' 11.30.

Ik heb normaal gesproken heel vroeg school en moet er om 8 uur uit ofzo... Dit is meer voor de dagen dat ik geen school heb en geen werk.. Om niet te lang te blijven liggen.
Rustig aan.
pi_110726128
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
''Uiterlijk'' 11.30.

Ik heb normaal gesproken heel vroeg school en moet er om 8 uur uit ofzo... Dit is meer voor de dagen dat ik geen school heb en geen werk.. Om niet te lang te blijven liggen.
Ooh oke, Ik wist niet dat je nog op school zat, dan is het logisch dat je op je vrije dagen langer blijft liggen.
S. 2014
J. 2016
pi_110726206
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ooh oke, Ik wist niet dat je nog op school zat, dan is het logisch dat je op je vrije dagen langer blijft liggen.
Mja, maar ik vind 11.30 als uiterlijk tijdstip wel beter eigenlijk.
Rustig aan.
pi_110726402
Ach, toen ik net thuis kwam te zitten lag ik het liefst de hele dag op bed, En nu heb ik soms nog dagen dat ik het liefst de hele dag op de bank of in bed blijf, Maarja met 2 pups van 13 weken oud gaat dat niet, En ik heb meer contact met mensen dat is ook wel fijn :)
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:34:55 #200
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_110726485
Ik heb al een tijdje niet gepost, maar ik zit momenteel in een goede periode en heb al een tijdje de zon in mijn kop. AD doen hun werk en heb wat meer energie *O* De zomer komt er duidelijk weer aan :) Dus om maar niet de hele tijd als blije dodo ertussendoor te komen even niet gepost :@ Ben nu vooral aan het opletten dat ik niet weer doorsla naar een soort van manie.
pi_110726507
Haha, hallo messy :@
Rustig aan.
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:40:52 #202
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_110726719
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
Haha, hallo messy :@
Hoi :W Balans nog niet gevonden zie ik?
pi_110726780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:40 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Hoi :W Balans nog niet gevonden zie ik?
Neuh, onstabiel persoon ben ik, maar gaat steeds beter denk ik :)
Ik wil wat meer leuke dingen meemaken... Mijn leven voelt erg stil. Vandaar ook dat ik dat lijstje gemaakt had wat ik net poste.
Rustig aan.
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:45:14 #204
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_110726900
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neuh, onstabiel persoon ben ik, maar gaat steeds beter denk ik :)
Ik wil wat meer leuke dingen meemaken... Mijn leven voelt erg stil. Vandaar ook dat ik dat lijstje gemaakt had wat ik net poste.
Ben nu eigenlijk met een zelfde iets bezig en het werkt voor mij echt heel goed. Structuur, beweging en vermaak :)
pi_110727009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:45 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Ben nu eigenlijk met een zelfde iets bezig en het werkt voor mij echt heel goed. Structuur, beweging en vermaak :)
Post! :P
Rustig aan.
pi_110727230
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:34 schreef MsMessy het volgende:
Ik heb al een tijdje niet gepost, maar ik zit momenteel in een goede periode en heb al een tijdje de zon in mijn kop. AD doen hun werk en heb wat meer energie *O* De zomer komt er duidelijk weer aan :) Dus om maar niet de hele tijd als blije dodo ertussendoor te komen even niet gepost :@ Ben nu vooral aan het opletten dat ik niet weer doorsla naar een soort van manie.
Ik vind het wel leuk hoor als je als een blije dodo door het topic heen komt rennen! mag ook wel eens! :)
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:59:59 #207
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_110727543
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Post! :P
Rond 10.00 uur het bed uit
Planning maken voor de dag met een ontbijt, nieuws lezen met een lekker muziekje erbij
Huishouden en boodschappen doen
13.00 uur lunch
Middag of een hobby doen of een stuk fietsen, als ik er maar plezier in heb.
18.00 -19.30 koken en eten
Avond tv kijken of gamen of muziek en surfen
en tussendoor de hele dag af en toe op Fok! kijken :@
Probeer 1 keer per maand iets speciaals te gaan doen en werkt dagelijks aan mijn manier van denken dat deze positief blijft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk hoor als je als een blije dodo door het topic heen komt rennen! mag ook wel eens! :)
Bij deze dan :D
pi_110731787
quote:
sneezeechu, is er iets gebeurd waarom je je zo voelt?
Gewoon iedere keer moet alles van mijn kant komen moet problemen aanhoren en eindeloos gejammer dat is prima maar zelf een woord mogen zeggen word genegeerd. En dat ben ik inmiddels meer dan beu.
pi_110734128
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ikzelf ben eventjes bezig geweest met wat dingetjes opschrijven.. Misschien dat het voor jullie ook kan helpen of dat jullie tips voor mij hebben oid? Het lijkt me ook wel interessant om te zien hoe jullie dit zouden invulllen... Het is een schema met dingetjes die ik wil gaan doen. / toepassen / verbeteren.

Qua structuur:
Uiterlijk om 11.30 mijn bed uit.
Goed ontbijten
Invullen dag
+- 22.30 mijn bed in.

Sporten op Woensdag Vrijdag en nog een andere datum.
Proberen 1x per week uit te gaan.. Of iets anders.
Afspreken.

Op redelijk korte termijn:
Proberen werk te regelen
Sparen voor een gitaar en vakantie.

Ik wil ooit nog:
--------- Bunjeejumpen
--------- Parachute springen
--------- Naar zo een klimmuur
--------- Karten
--------- Nieuwe kleren kopen (Het liefste met een vrouw... Daar heb ik wat meer vertrouwen in)
--------- Misschien een 2e dumbell voor in huis.

Qua persoonlijkheid wil ik ook wat dingen verbeteren:
- Depressieve gevoelens accepteren (Dit gaat de laatste tijd erg goed, doordat ik dat doe heeft het minder grip op me omdat ik er niet echt meer naar omkijk..)
- Mezelf open stellen... Ik participeer nog niet echt op 100% in sociale interactie (vind ik zelf) En zou wat vaker gewoon dingen moeten durven zeggen.
- Achter meisjes aan ~O>

Daarnaast probeer ik mijn lichaam nog te verbeteren.. Dit houdt in gespierder worden en aankomen.
Opzich wel een leuk idee en ik heb het ook wel een beetje in mijn hoofd zitten de laatste tijd en wat structuur wil op zich nog wel eens helpen.

Mijn structuur:
- Rond 10.00 mijn bed uit
- Ontbijten, internetten tot 11.00 om vervolgens te gaan werken tot zolang het duurt, meestal tot 15.00-16.00 en dat 4 dagen in de week.
- Dan 's middags eigenlijk maar een beetje aankloten, wellicht even naar de winkel of naar de sportschool.
- 's avonds vaak internetten of tv kijken en soms tennissen of hardlopen. Ik krijg mezelf niet eerder dan 00.30 in bed.

Sportschool doe ik 3x in de week, vaak als ik vrij heb vroeg op de dag, anders in de namiddag. Het geeft me een doel en iets om voor te leven. Een van de weinige dingen waarmee ik wel goed bezig ben.

Uitgaan zou ik graag doen, maar daarvoor zal ik eerst een vriend/contact moeten hebben. Zonder dat hoef ik ook nog niet te gaan denken aan een relatie ofzo aangezien ik daarvoor toch meer moet ondernemen.

Verder wil ik eindelijk mijn leven gaan leven, positief zijn en actief zijn. Daarnaast wil ik eens mezelf accepteren, wat of wie ik ook ben, en die persoonlijkheid open stellen aan mensen en mijn sociale angst (vooral mbt meiden) verminderen. Maargoed eerst maar eens kijken of ik er met de psycholoog iets aan kan gaan doen.
pi_110756660
Wat staan jullie laat op (vind ik). Ik heb -na mijn ontslag- nog steeds een zoveel mogelijk 'werkritme' qua opstaan.
Ik ben er uiterlijk om 8 uur meestal wel uit, ff ontbijten, soms sporten, op dinsdagen werk ik een ochtend op donderdagen werk ik van 10-15 ongeveer en moet dan nog reizen.
Verder meestal op maandagochtend therapie, woensdagochtend sporten en vrijdagen meestal ook sporten.

De middagen ging ik dan vaak in de bieb zitten werken aan loopbaancoachopdrachten, maar nu ik dat stil heb gelegd, moet ik wat anders verzinnen. Andere middagen ging ik ook wel koken en plan (de) een uurtje in om wat dingen op te schrijven (maar dat versloft wat op het moment).

En dan af en toe een lunch met een vriendin of een bakkie thee/wijn/oid.

Maar eigenlijk vind ik dat ik een 'strakker'schema nodig heb. Of een meer gestructeerd schema wat elke week wat meer hetzelfde is.
  woensdag 25 april 2012 @ 11:15:51 #211
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_110760588
Nyota, jij bent gewoon een ochtendmens, dan is het anders denk ik.
Ik vind uiterlijk 10 u opstaan nog wel kunnen voor de echte nachtbrakers. Ik probeer zelf uiterlijk 9 uur uit bed te gaan.

Zo'n schema kan ik ook eens maken ja....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_110763878
sinds de pups in huis zijn ben ik er vroeg uit, ook omdat de kat tegenwoordig om 7.30 op mijn kop gaat staan :') maar daarvoor had ik voor 9 uur echt nog geen haar naast mijm bed hoor :P

ik ben een beetje nerveus, straks met mijn moeder naar het ziekenhuis, ze verwachten dat ze copd heeft en ik ben er ook bang voor! maar goed we gaan het wel zien
S. 2014
J. 2016
pi_110764043
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
sinds de pups in huis zijn ben ik er vroeg uit, ook omdat de kat tegenwoordig om 7.30 op mijn kop gaat staan :') maar daarvoor had ik voor 9 uur echt nog geen haar naast mijm bed hoor :P

ik ben een beetje nerveus, straks met mijn moeder naar het ziekenhuis, ze verwachten dat ze copd heeft en ik ben er ook bang voor! maar goed we gaan het wel zien
Sterkte
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110769683
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:15 schreef Murmeli het volgende:
Nyota, jij bent gewoon een ochtendmens, dan is het anders denk ik.
Ik vind uiterlijk 10 u opstaan nog wel kunnen voor de echte nachtbrakers. Ik probeer zelf uiterlijk 9 uur uit bed te gaan.

Zo'n schema kan ik ook eens maken ja....
mjah, misschien wel. Maar ik zou soms ook best langer in m'n bed willen liggen hoor, maar probeer dat alleen in het weekend te doen.

Als ik dan ooit weer ga werken, is het opstaanstuk in ieder geval niet zo'n groot verschil.
pi_110769828
goedendag allen...hier weer in een dip beland, gisteren was gewoon een stomme dag. En vandaag ook niet de leukste.
En ben gewoon mega moe, heb al 2 nachten slecht geslapen waarvan een met nachtmerries...en vandaag was het bed uitkomen voor een school een hel.

Het zijn gewoon niet mijn dagen! }:|
  woensdag 25 april 2012 @ 16:22:24 #216
352206 Dreamday
Eigenlijk wilde ik roze.
pi_110772327
Hee,

Sorry dat ik zo abrupt dit topic kom binnenvallen... Ik zal me een beetje proberen voor te stellen
Mijn naam begint met 'n S, misschien als ik echt weet dat ik anoniem hier ben, dat ik mijn naam vertel, en ik ben 18 jaar.

Ik ben erg vaak naar de huisarts gegaan vanwege mijn depressie, de eerste keer zo'n 2.5 jaar geleden, kreeg antidepressiva, was toen nog jong, dus dit wilde ik en mijn ouders niet, nou...
Daarna ging ik dus met iemand van de GGZ praten, daar heb ik ook een keertje of 5 mee gepraat, maar dat hielp niet voor mij...
Ik heb een hoop meegemaakt, ik heb niet alleen een depressie maar ook enorme angsten en een erg laag zelfbeeld, en daarbij eet ik enorm slecht, ik heb dus zeg maar een soort van eetstoornis...
( in de vorm van: Alleen wat ik lekker vind, en dat soms omdat ik me klote voel, en eigenlijk omdat ik gewoon vrij weinig lust.. heb ook soms last van vreetbuien van dingen die ik wel lust en lekker vind. )

Maar goed, nu zit ik dus een jaar op mijn opleiding, ben erachter gekomen dat de opleiding niks voor mij is, ik vind dat erg jammer en ik kan het ook gewoon niet opbrengen eerlijk gezegd, ik ben gewoon geestelijk kapot..
Nou, ik heb dus nu vanaf het begin van het schooljaar hulp met deze gevoelens met een vertrouwenspersoon, ben uiteindelijk doorgestuurd naar een vrouw op school van de GGZ, ik heb met haar vele gesprekken gehad, en uiteindelijk wilde ze me doorsturen naar de GGZ, me ouders vonden het verschrikkelijk, niet omdat ik me zo klote voel, nee vanwege dat ze voor mij moeten dokken omdat ik het gewoon simpelweg niet kan... mijn ouders eigenlijk ook niet, maar ze gaan dit wel doen voor mij...uiteindelijk nadat ze een gesprek hebben gehad met de vrouw van de GGZ.

Pff sorry voor deze hele uitleg en dan nog zo rommelig in het kort: Ik ben depressief, heb angsten voor meerdere dingen en heb een lichtelijke eetstoornis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')