quote:
.. oh god.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:46 schreef b4kl4p het volgende:
Hooi!
Meisje dat ik erg leuk vind is vandaag jarig alleen heb ik gisteren al mijn geld uitgegeven aan drank. Nu wil ik haar toch graag wat geven. Iemand een idee voor een cadeautje dat wel leuk is maar geen fluit kost?
Een doosje merci lijkt me geen juiste keuze. Bedankt
Dit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:33 schreef Nobu het volgende:
Een of ander snotjong opvoeden terwijl papa plezier maakt in de kroeg, wat denk je zelf gast? En zeker als je begin twintig bent.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:41 schreef appelsap het volgende:
Als het goed voelt en je het zelf aan durft dan zou ik een poging wagen.
Kies voor wat je zelf wil en niet voor wat anderen denken dat goed voor je is.
Als je zelf twijfelt dan zou ik het voorlopig nog rustig aan doen. Als het goed zit dan komt het vanzelf wel.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:33 schreef Nobu het volgende:
Een of ander snotjong opvoeden terwijl papa plezier maakt in de kroeg, wat denk je zelf gast? En zeker als je begin twintig bent.
Sommigen gaan nog een verrassing krijgen als ze in de dertig zijn en nog op zoek zijn naar een partner.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:33 schreef Nobu het volgende:
Maakt het enigszins uit hoe ik met haar omga? En hoe ik haar behandel. Dit is allemaal onderdeel van hetzelfde process. Ik ben 25 zij 24, maar zij heeft een kind. Ja dat is lastig, want ze is leuk genoeg om onderdeel van mijn leven te worden maar of ik papa wil zijn is weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]![]()
Anyhow, TS heb je al een vast inkomen dan? En hoe oud ben je zelf? Als je van je stufi oid moet leven dan zou ik het niet doen.
[..]
.. oh god.
Meldtquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Sommigen gaan nog een verrassing krijgen als ze in de dertig zijn en nog op zoek zijn naar een partner.
Opa!quote:
Ja, leg eens uit dan. Heb je werk? Heb je een inkomen? Zit je nog op school? Heb je een eigen huis? Kortom; hoe gaat dat kind het bij jou krijgen als je ja zegt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Maakt het enigszins uit hoe ik met haar omga? En hoe ik haar behandel. Dit is allemaal onderdeel van hetzelfde process. Ik ben 25 zij 24, maar zij heeft een kind. Ja dat is lastig, want ze is leuk genoeg om onderdeel van mijn leven te worden maar of ik papa wil zijn is weer een ander verhaal.
Kun je lekker met je sarcasm smile achter je pc topics van mij gaan nalezen maar de werkelijkheid staat. En daar moet wat mee gedaan worden.
Ja je hebt helemaal gelijk, dit is niet iets wat ik in een halve dag kan beslissen. Maar daarom vraag ik het ook hier, of mensen vergelijkbare situaties hebben meegemaakt en wat zo'n keuze voor mij voor invloed heeft.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:53 schreef loveli het volgende:
Omwille van het kind is het wel verstandig om eerst een goede relatie met de vrouw in kwestie op te bouwen en pas daarna als belangrijk persoon in het leven van het kind te komen. Geen kind is gebaat bij een surrogaatvader die na een paar maanden/jaar weer vertrekt.
Vooraf goed nadenken over je verantwoordelijkheid als je een rol in het leven van een kind gaat spelen, het lijkt me dat je daar nu mee bezig bent.
Nee geen kindjes van een neger, een kind waar ik wel mee in mijn maag zit. Maar de relatie tussen ons voelt gewoon goed en zonder het kind was het zeker wat geworden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:58 schreef Bombshell het volgende:
Ik zou er geen zin in hebben. Maar je moet dit zelf beslissen. Geen kindje van een antiliaan ofzo? Dan zou ik het op een rennen zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |