abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110021165
Hoi allen,

Nou sinds kort heb ik een heel erg mooie en lieve vrouw leren kennen. Het klikt als een gek en we hebben ook 's nachts een hoop lol. Ze is echt super mooi en eigenlijk is dit het gewoon voor mij.

Alleen: ze heeft een kind.

Ze is 24 en heeft een kind. Daar loop ik dus tegenaan. Mijn omgeving zegt me dat ik hier voor moet wijken en dat het geen zin heeft, maar anderen zeggen dat ik oud genoeg ben om dat kind onder mijn hoede te nemen.

Ik vind haar echt leuk heb ik gemerkt, en andersom ook. Maar is het niet super onverstandig een kind van 2 onder mijn hoede te nemen en hier mee door te gaan. Het voelt zo goed namelijk.

Alvast bedankt
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_110021195
Er is maar 1 persoon die dat voor jou kan beantwoorden en niemand van ons zit daar tussen.

Als het goed voelt, is het volgens mij goed. Wat de rest er van vindt beinvloedt je alleen maar.
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:32:16 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:33:46 #4
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_110021285
Een of ander snotjong opvoeden terwijl papa plezier maakt in de kroeg, wat denk je zelf gast? En zeker als je begin twintig bent.
pi_110021304
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:32 schreef RedFever007 het volgende:
Kind aan haar ex geven :)
:D :')

Anyhow, TS heb je al een vast inkomen dan? En hoe oud ben je zelf? Als je van je stufi oid moet leven dan zou ik het niet doen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:46 schreef b4kl4p het volgende:
Hooi!

Meisje dat ik erg leuk vind is vandaag jarig alleen heb ik gisteren al mijn geld uitgegeven aan drank. Nu wil ik haar toch graag wat geven. Iemand een idee voor een cadeautje dat wel leuk is maar geen fluit kost?

Een doosje merci lijkt me geen juiste keuze. Bedankt
.. oh god. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:37:08 #6
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110021412
Wat stel jij je aan. Allereerst moet je je niet laten adviseren door mensen om je heen maar kijken naar je eigen gevoel. Is zij de ware? ja? Dan zou het kind geen probleem mogen zijn
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:38:59 #7
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110021466
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:33 schreef Nobu het volgende:
Een of ander snotjong opvoeden terwijl papa plezier maakt in de kroeg, wat denk je zelf gast? En zeker als je begin twintig bent.
Dit.
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:39:49 #8
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_110021487
Dat over inkomen is wel praktisch. Werkt ze of hoe komt ze aan haar geld?
Wanneer zij een sociale dienst uitkering heeft, dan is het wel verstandig als jij een redelijke baan hebt anders kun je straks samenwonen wel op je buik schrijven.

Verder zul je moeten bepalen of je vader wil spelen voor een kind van een ander.
(Ik heb er nooit zoveel moeite mee gehad).

En realiseer je dat mocht het ooit uitgaan, ook al heb je je zoveel gehecht aan het kind, je kunt geen aanspraak maken op een omgangsregeling.
pi_110021494
Poeh, lastig man.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110021496
In ieder geval je niet laten beïnvloeden door wat anderen denken over deze situatie. Het is jouw leven en als ze het idee hebt dat je wel wil gaan voor deze relatie dan zou dat kind geen probleem moeten zijn...twijfel je wel begin er dan niet aan want daar heeft die vrouw en vooral dat kind niets aan. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_110021536
Tegen de tijd dat je gaat samenwonen kan je het nog een keer besluiten toch? En ik denk dat als je al 2 jaar relatie hebt gehad dat je die stap wel durft te maken :)

Ik denk ook niet dat ze van je eist dat je haar kindje gaat opvoeden...
Rustig aan.
pi_110021537
Als het goed voelt en je het zelf aan durft dan zou ik een poging wagen.
Kies voor wat je zelf wil en niet voor wat anderen denken dat goed voor je is.
Als je zelf twijfelt dan zou ik het voorlopig nog rustig aan doen. Als het goed zit dan komt het vanzelf wel.
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:41:59 #13
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_110021556
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:41 schreef appelsap het volgende:
Als het goed voelt en je het zelf aan durft dan zou ik een poging wagen.
Kies voor wat je zelf wil en niet voor wat anderen denken dat goed voor je is.
Als je zelf twijfelt dan zou ik het voorlopig nog rustig aan doen. Als het goed zit dan komt het vanzelf wel.
There is nothing permanent except change.
pi_110021684
quote:
pi_110021790
quote:
Sommigen gaan nog een verrassing krijgen als ze in de dertig zijn en nog op zoek zijn naar een partner. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_110021836
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:34 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

:D :')

Anyhow, TS heb je al een vast inkomen dan? En hoe oud ben je zelf? Als je van je stufi oid moet leven dan zou ik het niet doen.

[..]

.. oh god. :')
Maakt het enigszins uit hoe ik met haar omga? En hoe ik haar behandel. Dit is allemaal onderdeel van hetzelfde process. Ik ben 25 zij 24, maar zij heeft een kind. Ja dat is lastig, want ze is leuk genoeg om onderdeel van mijn leven te worden maar of ik papa wil zijn is weer een ander verhaal.

Kun je lekker met je sarcasm smile achter je pc topics van mij gaan nalezen maar de werkelijkheid staat. En daar moet wat mee gedaan worden.
pi_110021850
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:49 schreef trovey het volgende:

[..]

Sommigen gaan nog een verrassing krijgen als ze in de dertig zijn en nog op zoek zijn naar een partner. :')
Meldt :P
36 alweer... Ik word oud :P
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:52:13 #18
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110021915
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Meldt :P
36 alweer... Ik word oud :P
Opa! :D
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:52:38 #19
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_110021926
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:50 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Maakt het enigszins uit hoe ik met haar omga? En hoe ik haar behandel. Dit is allemaal onderdeel van hetzelfde process. Ik ben 25 zij 24, maar zij heeft een kind. Ja dat is lastig, want ze is leuk genoeg om onderdeel van mijn leven te worden maar of ik papa wil zijn is weer een ander verhaal.

Kun je lekker met je sarcasm smile achter je pc topics van mij gaan nalezen maar de werkelijkheid staat. En daar moet wat mee gedaan worden.
Ja, leg eens uit dan. Heb je werk? Heb je een inkomen? Zit je nog op school? Heb je een eigen huis? Kortom; hoe gaat dat kind het bij jou krijgen als je ja zegt.
Dit, dus.
  Vis een optie? zaterdag 7 april 2012 @ 13:53:58 #20
70532 loveli
N
pi_110021963
Omwille van het kind is het wel verstandig om eerst een goede relatie met de vrouw in kwestie op te bouwen en pas daarna als belangrijk persoon in het leven van het kind te komen. Geen kind is gebaat bij een surrogaatvader die na een paar maanden/jaar weer vertrekt.

Vooraf goed nadenken over je verantwoordelijkheid als je een rol in het leven van een kind gaat spelen, het lijkt me dat je daar nu mee bezig bent.
crap in = crap out
pi_110021967
Heb werk, heb inkomen geen school en geen eigen huis. Behoorlijke starter dus.
pi_110022036
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:53 schreef loveli het volgende:
Omwille van het kind is het wel verstandig om eerst een goede relatie met de vrouw in kwestie op te bouwen en pas daarna als belangrijk persoon in het leven van het kind te komen. Geen kind is gebaat bij een surrogaatvader die na een paar maanden/jaar weer vertrekt.

Vooraf goed nadenken over je verantwoordelijkheid als je een rol in het leven van een kind gaat spelen, het lijkt me dat je daar nu mee bezig bent.
Ja je hebt helemaal gelijk, dit is niet iets wat ik in een halve dag kan beslissen. Maar daarom vraag ik het ook hier, of mensen vergelijkbare situaties hebben meegemaakt en wat zo'n keuze voor mij voor invloed heeft.

Wil helemaal niet zeggen dat ik hiermee doorga, maar het speelt wel in mij gedachten. Ze is zo leuk, haar kindje is zo lief en als ze dat wil delen met mij. Dat zie ik als een eer.
pi_110022037
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:52 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Opa! :D
;(
pi_110022122
Ik zou er geen zin in hebben. Maar je moet dit zelf beslissen. Geen kindje van een antiliaan ofzo? Dan zou ik het op een rennen zetten.
pi_110022171
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:58 schreef Bombshell het volgende:
Ik zou er geen zin in hebben. Maar je moet dit zelf beslissen. Geen kindje van een antiliaan ofzo? Dan zou ik het op een rennen zetten.
Nee geen kindjes van een neger, een kind waar ik wel mee in mijn maag zit. Maar de relatie tussen ons voelt gewoon goed en zonder het kind was het zeker wat geworden.

Belemering: het kind
Nou daar moet ik dus mee leren leven of alles afkappen aangezien een moeder haar kind niet laat vallen.

Logischer kan het niet.

Een ja of een nee.
En ik geef haar de volle Ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')