Jawel had ook wat geld apart gezet, maar gisteren was weer zo'n avond. Ben ook niet blut, maar rijk ben ik ook niet. Wat betreft die broek is waarschijnlijk resultaat van mijn spontaniteit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:50 schreef trovey het volgende:
Broek laten zakkenen ze is ineens zomaar jarig en je had geen idee dat je geld voor een cadeautje zou moeten hebben?
Extra cadeautje?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:51 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jawel had ook wat geld apart gezet, maar gisteren was weer zo'n avond. Ben ook niet blut, maar rijk ben ik ook niet. Wat betreft die broek is waarschijnlijk resultaat van mijn spontaniteit.
Yeahh, dat is meer mijn stijl. Stukje kaas en een stokbroodje mee! Vinden vrouwen zoiets leuk of moeten ze perse een ipod zoals ik?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Fles bubbels incl twee champagneglazen.
Misschien moet je leren om ook blij te zijn met goedkopere cadeautjes?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:58 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yeahh, dat is meer mijn stijl. Stukje kaas en een stokbroodje mee! Vinden vrouwen zoiets leuk of moeten ze perse een ipod zoals ik?
Ja ben een kerel, gadgets zijn mijn leven. Maar als een vrouw blij is met iets liefs is dat natuurlijk ook goed.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien moet je leren om ook blij te zijn met goedkopere cadeautjes?
Dat is echt een goed idee!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Extra cadeautje?![]()
OT: Ga eens bij een zaak als de Action kijken, geen idee wat ze leuk vindt maar daar is genoeg te krijgen wat in je prijsklasse valt. Als ze b.v. een theedrinker is koop je daar gewoon een leuke mok met een leuk bakje/kistje e, ga dan de plaatselijke supermarkt in en koop daar lekkere thee, wat aparte koekjes of andere snoeperij, doe de mok/thee/koekjes in het bakje/kistje daarna alles in in doorzichtige folie (ook verkrijgbaar bij de Action), even afmaken met een lintje of iets dergelijks (ja, raad eens waar verkrijgbaar) en je hebt een leuk maar niet duur cadeautje....uiteraard kan het ook voor een koffiedrinker maar dan moet je de thee weglaten.
Heb al een met tien keer de intro van de A-Team achterelkaar.quote:
Geen gadget daarvoor?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Heb al een met tien keer de intro van de A-Team achterelkaar.
Je gaat vindingrijk worden met een kleine budget.quote:
Bedankt daarvoor! Ga er zeker wat leuks van maken. Denk dat ik er maandag pas langs ga. Zijn op 2e paasdag de winkels open?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen gadget daarvoor?
[..]
Je gaat vindingrijk worden met een kleine budget.
Ligt er, denk ik, aan waar je woont...gewoon even op je gemeentesite kijken wat meer open is dan de meubelboulevard en het tuincentrum? Reken er trouwens maar op dat de rest van de winkels gesloten is in een gemiddelde gemeente.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Bedankt daarvoor! Ga er zeker wat leuks van maken. Denk dat ik er maandag pas langs ga. Zijn op 2e paasdag de winkels open?
Op 1e Paasdag?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:44 schreef b4kl4p het volgende:
Jaaa zondag is ook alles nog open, dus komt goed! Echt dit moet mooi worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |