persoonlijk vind ik het wel fijn dat ik niet 4,5 jaar alleen maar ellende heb gehad anders, ik koester de goede momenten van ons samen nog steeds...quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jep. Maakt toch niets uit, het is een ex.
Van de negatieve dingen moet je leren. Of het nou jezelf betreft, de andere, of de interactie hiertussen. Een aantal dingen die ik voorheen fout deed wil ik niet nogmaals herhalen, en dat blijft werken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:17 schreef Aliana het volgende:
Nee. Enkel positieve dingen eigenlijk.. de negatieve dingen ben ik juist vergeten. (al waren dat er ook weinig)
Ach ja, dat is normaal als je nog in een fase zit dat je vooral geïrriteerd bent. Na verloop van tijd denk je er genuanceerder over.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:03 schreef Pantoffelkoekje het volgende:
Sinds een aantal maanden is de relatie met mijn ex uit, en ik probeer het nu voor mezelf voor goed af te ronden. Normaal weet ik wel een aantal positieve en negatieve dingen aan een ex op te noemen, maar in dit geval komen er alleen maar negatieve aspecten naar voren en geen enkel positief iets. Zijn er meer mensen die niks positiefs te melden hebben over een ex?
Dat vraag ik me dan ook af.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoe kan je je nou alleen maar negatieve dingen herinneren? Er is toch een reden dat je een relatie bent aangegaan en maanden bij hem/haar bent gebleven?
Je zou een relatie gehad kunnen hebben met een manipulatief persoon wat je in eerste instantie niet herkende door je roze bril, een hoop positieve momenten kan je dan naderhand zien als manipulatie?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoe kan je je nou alleen maar negatieve dingen herinneren? Er is toch een reden dat je een relatie bent aangegaan en maanden bij hem/haar bent gebleven?
Herkenbaar, helaas. Bovendien denk ik liever aan de lol die ik heb met mijn huidige vriend.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:18 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Je zou een relatie gehad kunnen hebben met een manipulatief persoon wat je in eerste instantie niet herkende door je roze bril, een hoop positieve momenten kan je dan naderhand zien als manipulatie?
Ja, want lolsaus doet alle pijn verdwijnen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar, helaas. Bovendien denk ik liever aan de lol die ik heb met mijn huidige vriend.
quote:Op zondag 8 april 2012 00:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, want lolsaus doet alle pijn verdwijnen.
Zeven jaar later: nee, ik kan me nog steeds niets positiefs herinneren.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:03 schreef Pantoffelkoekje het volgende:
Sinds een aantal maanden is de relatie met mijn ex uit, en ik probeer het nu voor mezelf voor goed af te ronden. Normaal weet ik wel een aantal positieve en negatieve dingen aan een ex op te noemen, maar in dit geval komen er alleen maar negatieve aspecten naar voren en geen enkel positief iets. Zijn er meer mensen die niks positiefs te melden hebben over een ex?
waar smaakt dat naar?quote:
Oh jee, het ergste moet nog komen:quote:Op zondag 8 april 2012 05:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Fase 2
Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.
Dat klopt wel inderdaad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach ja, dat is normaal als je nog in een fase zit dat je vooral geïrriteerd bent. Na verloop van tijd denk je er genuanceerder over.
Als je niks positiefs weet te noemen, dan is het de vraag waarom je een relatie mee begonnen bent?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:03 schreef Pantoffelkoekje het volgende:
Ik heb bij alle exen alleen maar negatieve gevoelens, er is er maar 1 waar ik mij ook nog de positieve dingen van kan herinneren.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:03 schreef Pantoffelkoekje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |