abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 april 2012 @ 06:53:07 #1
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110014630
07 april: Asyniur (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
30 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

Diaan73 & Peaceman
Nijnepijn
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Be happy with the little things in life
pi_110014635
Marrije van harte gefeliciteerd!
  zaterdag 7 april 2012 @ 06:55:23 #3
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110014636
Waar we marrij en Fluugs feliciteren en dat we hopen dat de opa van asy gelijk heeft
Be happy with the little things in life
  zaterdag 7 april 2012 @ 06:57:22 #4
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_110014637
Marije van harte met je meissie! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_110014639
Gefeliciteerd Marrije. Eindelijk was ze er dan toch. Geniet van haar, je gezin en je gevude maag. ;)
  zaterdag 7 april 2012 @ 07:00:50 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_110014641
Goedemorgen.
Mooie foto fluug.

Ik geef voor mezelf de voorkeur aan een natuurlijke bevalling :')

Met de baby alles goed, slaapt lekker.
pi_110014642
Marrije, gefeliciteerd met je dochter! *O* En wát een bevalling zeg, rust maar lekker uit en geniet! (enne, eet ze!)
  zaterdag 7 april 2012 @ 07:32:27 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110014702
Marrije, eindelijk *O*
Gefeliciteerd :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_110014714
Jaa eindelijk!! Gefeliciteerd Marrije!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 7 april 2012 @ 07:42:28 #10
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_110014732
Marrije gefeliciteerd!! Wat een lange zit was het meis, maar ze isser O+. Heel veel geluk samen!!!
pi_110014738
Marrije daar is ze!!! *O* *O* *O* wat een fijn nieuws om de dag mee te beginnen! *O*
hoe voel jij je nu? Fijn dat alles goed is gegaan.

Geniet van je ongetwijfeld heel mooie meisje O+ , en ik hoop op een voorspoedig herstel voor je :*
:)
pi_110014746
Gefeliciteerd marrije met de geboorte van je dochter!! *O* *O*
Tralalalaaa
  zaterdag 7 april 2012 @ 07:48:22 #13
258612 nytar
boys boys boys
pi_110014752
gefeliciteerd marrije! Eindelijk genieten, succes met je herstel!
pi_110014769
Oh Marrije daar is ze dan,je meisje!*O*
Wat moest je lang op haar wachten gister.
Geniet ervan, het lekker naar haar staren en je verwonderen.O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_110014774
Gefeliciteerd Marrije..! *;

En nu nog F5en voor Asyniur die moet toch vandaag ?
  zaterdag 7 april 2012 @ 07:57:52 #16
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_110014777
Hoe ik me voel, nou t gaat. Gisteravond gehuild van de pijn. Nu is het dragelijk.
Ja, operatie is goed gegaan, men was wel ff een gaasje kwijt :o Flink gezocht in mn lichaam, maar uiteindelijk werd ie gevonden in de vuilnisbak, konden ze me dicht maken. Mocht wel meteen door van de ok naar mn dochter O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 08:01:47 #17
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_110014792
Marije van harte gefeliciteerd, daar heb je lang op moeten wachten *O*

En jeetje wat hebben jullie hier gisteren veel gepost. :D

Sorry voor m'n,late update, maar ik was erg moe gisterenavond en lag om half 9 al te slapen.
Bij vk was een normale intake, maar we hebben wel de echo besproken. Zij ging uit van de expertise van de echoscopiste. De echoscopiste in hun gebouw kan bij onduidelijkheid ook een inwendgige echo maken. Wrs vond zij deuitwendige echo duidelijk genoeg. Ik kan op 19-4 gewoon aangeven dat ik een inwendige echo wil. Ze zei nog wel als het me te lang duurde ik volgende week gewoon eens moet bellen of ik nog ergens tussendoor kan. Qua termijn zou de echo kunnen kloppen.
Verder zit ik een rollercoaster aan gevoelens. Vooral omdat het bloeden 's morgens "het meest" is en aan het einde van de middag en 's avonds zo goed als niet.
Make love, not war ☮
pi_110014814
Ik kan me goed voorstellen dat dat heel verwarrend is!

Moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje een dun verhaal vind van de VK, of liever, van de echoscopiste. Zo vroeg in de zwangerschap zijn sommige dingen uitwendig gewoon niet te zien en daarbij kan zij het wel duidelijk genoeg vinden, maar jij bent er ook nog. Nou ja... ik hoop op snel (positieve) duidelijkheid voor je!
pi_110014836
Jaaaa Marrije ze is er O+
Gelukkig toch nog gisteren.
Rustig aan doen!

Diaan, toch vervelend. 2 weken is nog wel heel lang wachten :*
pi_110014856
Marrije gefeliciteerd met jullie dochter *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 08:18:31 #21
114177 Diaan73
pi_110014858
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 08:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat dat heel verwarrend is!

Moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje een dun verhaal vind van de VK, of liever, van de echoscopiste. Zo vroeg in de zwangerschap zijn sommige dingen uitwendig gewoon niet te zien en daarbij kan zij het wel duidelijk genoeg vinden, maar jij bent er ook nog. Nou ja... ik hoop op snel (positieve) duidelijkheid voor je!
Eens en dat hebben we ook tegen de vk gezegd. Ik wist op dat moment niet dat ze ook inwendig een echo konden maken daar anders had ik daarom wel gevraagd. De echoscopiste ging ook uit van een termijn van 8 weken... dat klopte ook niet. Achteraf gezien, ging het wel een beetje vreemd allemaal.
Make love, not war ☮
pi_110014878
@ Diaan, ik heb ook een hele tijd bloedverlies gehad, vooral in het begin, dat was smorgens "het meest" was en dat nam ook in de loop van de dag af, en s'avonds was het vaak zo goed als weg... en dan schoot ik smorgens weer in de stress omdat het er weer was... In het ziekenhuis gaven ze aan dat het wel vaker voor kwam en dat er vaak geen duidelijke aanwijzing voor is. In de meeste gevallen gaat het goed! jij hebt over een paar maanden gewoon een prachtige baby in je armen :*
  zaterdag 7 april 2012 @ 08:27:14 #23
114177 Diaan73
pi_110014910
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 08:22 schreef klumsy het volgende:
@ Diaan, ik heb ook een hele tijd bloedverlies gehad, vooral in het begin, dat was smorgens "het meest" was en dat nam ook in de loop van de dag af, en s'avonds was het vaak zo goed als weg... en dan schoot ik smorgens weer in de stress omdat het er weer was... In het ziekenhuis gaven ze aan dat het wel vaker voor kwam en dat er vaak geen duidelijke aanwijzing voor is. In de meeste gevallen gaat het goed! jij hebt over een paar maanden gewoon een prachtige baby in je armen :*
Het is dus eigenlijk niet heel abonormaal?
Had jij daar ook stolsels/weefsel bijzitten?
:*
Make love, not war ☮
pi_110014925
Joepie marije je beeb is er!

Geniet ervan samen en ik hoop dat je honger inmiddels een beetje gestild is!
  zaterdag 7 april 2012 @ 08:29:57 #25
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_110014934
He bah Diaan, ik hoop dat je snel een goede echo krijgt met dito uitslag! :*
pi_110014992
Misschien heel stom gedacht hoor Diaan, maar dat 't 's ochtends het ergst is, zou dat niet komen door de zwaartekracht? Als je ligt loopt 't bloed niet naar beneden en blijft het bloed dat 's nachts vrijkomt 'binnen'. Zodra je in verticale stand komt, gaat 't naar buiten en dan komt 's ochtends er dus uit wat zich''s nachts heeft opgehoopt. Wat zou betekenen dat je ochtends op zich niet meer bloedt dan op andere momenten, maar dat het bloed van de nacht eruit komt?

Klinkt stom misschien, maar ik denk echt dat het wel goedzit bij jou.
pi_110015000
Ja had er ook wel wat weefsel bijzitten. Zonder kramp zit het in de meeste gevallen gewoon goed, dat is wat ze mij vertelde, maar weet ook nog heel goed dat ze me van alles konden vertellen, tot ik een goede echo had nam ik niks aan... ik durfte niet zo goed te hopen dat het goed zat, ging er eigenlijk al vanuit dat we negatief nieuws zouden krijgen bij de eerste echo, maar dat was uiteindelijk dubbel positief!
pi_110015030
Marrije, gefeliciteerd met je dochter!! Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent!

Ik zag nog een heel lief filmpje van Asy O+
En een mooi jongetje van Fluug, heerlijk!

Oh en ik weet nu dat mn klachten van mn mindset komen, heel fijn! ^O^
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110015050
Je kan maar beter weten waar t aan ligt kan je er nog wat aan doen marjolijntje :')
pi_110015062
Ja ik schop de fysio en maagzuurtabletten etc nu lekker de deur uit hoor, niet nodig dus!
pi_110015068
Precies, hele verkeerde mindset :Y
Dat moet je ombuigen en hoppa is allemaal niet.meer nodig :')
pi_110015072
Marrije!!! gefeliciteerd, wat fijn dat je toch nog gisteren terecht kon. Hopelijk heb je heerlijk genoten van de meisje en heeft het eten goed gesmaakt. Wat een beproeving zo!
Heftig dat je zo veel pijn had. Hopelijk gaat dat nu alleen maar beter. Dat gaasje!! Brr, wat een verhaal, lijkt me niet zo prettig om te horen als je daar op de operatietafel ligt.

Zo, wat een discussie en slowchat gisteren zeg. Heb heel wat gemist zag ik al. Durf ik nu nog wel toe te geven dat ik ook voor de hypnobirthing en een (gedeeltelijke) lotusgeboorte ga? Haha, gelukkig is Moussy nu toch al weer weg dus dan durf ik dat wel ;) Ik denk wel dat ik de hypnobirthing anders heb begrepen dan Loodje, ze legt dingen een beetje kort door de bocht uit waardoor ik heel goed snap dat mensen daar zeer geïrriteerd door raken. Ik kan me zo een beetje voorstellen dat het het zelfde gevoel geeft als dat ik kreeg als mensen tegen me zeiden, "Ga lekker op vakantie, ontspan lekker, dan komt die zwangerschap vanzelf wel, ik ken wel honderd mensen die wel zwanger raakte toen ze stopte te proberen, je moet je gewoon niet zo druk maken dan komt het vanzelf wel" Nou, heb ik lekker gelijk gekregen dat het niet aan de ontspanning ligt maar aan het feit dat het voor ons gewoon fysiek vrijwel onmogelijk is om in combinatie met elkaar een kind te krijgen, woehoe, lang leve IVF. }:|
Wel ben ik ervan overtuigd dat als er geen fysieke/geestelijke problemen zijn in je zwangerschap (zoals bekkeninstabiliteit, misselijkheid, een kindje waarbij iets niet goed zit, depressie door hormonen e.d.) je het fijner hebt als je heel positief bent en er alle vertrouwen in hebt. Ik ben er echt van overtuigd dat ik door mijn 'mindset' een fijnere zwangerschap heb. Ik merk aan mezelf dat als ik het moeilijk heb en ik daar in ga 'zwelgen' dat ik me nog vervelender voel. Maar als het me dan lukt om me zelf weer op te rapen en positief te denken dan voel ik me meteen een heel stuk beter.
Met een bevalling werkt dat misschien nog wel sterker omdat je daar ook nog te maken hebt met hormonen die voor je kunnen werken. Maarja, die hormonen daar heb je niet zo veel aan als je een dag lang zit te wachten in het ziekenhuis op je keizersnede of als er ernstige complicaties optreden tijdens de bevalling.
Dus ik ga lekker voor mijn natuurlijke bevalling waarbij ik er vanuit ga dat mijn lichaam en mijn baby doen wat ze horen te doen en mochten er omstandigheden komen waardoor het toch niet loopt zoals ik dat zou willen dan ben ik blij dat ik in Nederland woon waar goede medische voorzieningen zijn.
En oja, zo'n lotusbevalling is helemaal zo gek nog niet, er komen nog heel veel voedingstoffen vanuit de placenta door de navelstreng naar de baby. Er is wel wat voor te zeggen om die navelstreng er lekker aan te laten tot de placenta is geboren (maar daarna gaat ie er ook wel meteen af hoor, ieder zijn eigen ding maar ik hoef toch geen kind waar dat vieze geval nog dagen aan vast hangt, haha)

Diaan wat rottig dat je nog steeds zo veel onzekerheid hebt. Misschien is het een gek idee maar zou er geen echobureau zijn die, als je gewoon zelf betaald zoals in een pretecho, nog een keer voor je zou willen kijken?

Marjolijntje :* en jij werkt zo hard, en doet zo ontzettend je best, je moet echt niet denken dat ik denk dat jij je zo ziek voelt door je mindset, je bent gewoon een bikkel, ik schrijf niet heel veel mee maar lees wel heel veel mee dus heb het allemaal wel een beetje mee gekregen.
  zaterdag 7 april 2012 @ 08:47:21 #33
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_110015074
Marrije! Daar is ze dan :). *O* Gefeliciteerd!! *O* Ik hoop op een voorspoedig herstel voor je! :* Rustig aan doen hoor!

En ik zag nog een lieve foto van Fluugs ook O+ .
pi_110015089
Marrije! Van harte met jullie dochter! Gelukkig toch nog gisteren. Nu lekker genieten, je hebt het verdiend!

Diaan, vervelend hoor die onzekerheid. Ik had een zelfde start, en het bloeden heeft uiteindelijk tot ong 16 weken geduurd. Ook voornamelijk in de ochtend. Net wat de andere meiden zeggen, hoop zo dat het bij jou ook goed zit!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_110015100
Wat leuk zo op de zaterdag, twee nieuwe wereldburgers! Gefeliciteerd Flugel en Marrije! Wat een lieve foto Flugel! Heerlijk begin van het weekend!
pi_110015102
Oja, ik had gisteren bedacht toch wel in de OP te willen maar ik gok zo dat dat niet is opgevallen tussen alle rellen en f5 momentjes.

mag ik in de op? Mijn u.d. is 2 juni

En dat betekent dus vandaag mijn mijlpaal van 32 weken *O* jompel voor mezelf :P
pi_110015130
Thistleweed, thanks voor je berichtje, de mijne waren sarcastisch bedoeld, als ik zulke dingen ook op mezelf ga betrekken kan ik helemaal maar beter in een hoekje kruipen. En ach, ik heb klachten en af en toe is het even teveel. Maar dan is het even flink uithuilen en dan kan ik er weer een tijdje tegenaan. En idd, proberen te denken aan de mooie/leuke dingen. Weer even de kinderkamer inlopen. Mn lief begint steeds meer te 'beseffen' dat het echt wordt en gaat er steeds meer over praten uit zichzelf en dat is fijn.
En wakker geschopt worden om half 7 's ochtends en niet meer kunnen slapen, stiekem is dat ook wel fijn ja. Ookal ben ik nu dan nog steeds moe :')

Oh, en ik ben ook nog steeds hard aan het duimen voor Diaan! Bloeden is naar. Ik had het ook regelmatig in het begin. Wel licht, maar toch :(
  zaterdag 7 april 2012 @ 08:55:38 #38
114177 Diaan73
pi_110015133
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 08:36 schreef Sorbootje het volgende:
Misschien heel stom gedacht hoor Diaan, maar dat 't 's ochtends het ergst is, zou dat niet komen door de zwaartekracht? Als je ligt loopt 't bloed niet naar beneden en blijft het bloed dat 's nachts vrijkomt 'binnen'. Zodra je in verticale stand komt, gaat 't naar buiten en dan komt 's ochtends er dus uit wat zich''s nachts heeft opgehoopt. Wat zou betekenen dat je ochtends op zich niet meer bloedt dan op andere momenten, maar dat het bloed van de nacht eruit komt?

Klinkt stom misschien, maar ik denk echt dat het wel goedzit bij jou.
Dat zou kunnen. Het vreemde is wel dat ik dus 's avonds bijna geen bloed heb. Ook niet als ik hele avond heb gelegen en aan het einde van de avond naar bed ga.

Lief van je dat je denkt dat het wel goedzit. Peace heeft dat gevoel ook. Ook omdat zwangerschapsklachten niet afnemen.

@Twistleweed... ik mag van de vk wel een eerdere echo, maar qua termijn is het misschien toch beter om te wachten tot 8 weken. En bij het echobureau is het erg druk... en kon de 17e niet (mijn voorkeur) en werd het de 19e. De 18e kon wel, maar dat gaat niet lukken met mn werk.

Voor iedereen die meeleeft :* :*
Make love, not war ☮
  zaterdag 7 april 2012 @ 08:56:09 #39
114177 Diaan73
pi_110015138
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 08:36 schreef klumsy het volgende:
Ja had er ook wel wat weefsel bijzitten. Zonder kramp zit het in de meeste gevallen gewoon goed, dat is wat ze mij vertelde, maar weet ook nog heel goed dat ze me van alles konden vertellen, tot ik een goede echo had nam ik niks aan... ik durfte niet zo goed te hopen dat het goed zat, ging er eigenlijk al vanuit dat we negatief nieuws zouden krijgen bij de 2e echo, maar dat was uiteindelijk dubbel positief!
Dat gevoel inderdaad.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 08:49 schreef clauwheee het volgende:
Marrije! Van harte met jullie dochter! Gelukkig toch nog gisteren. Nu lekker genieten, je hebt het verdiend!

Diaan, vervelend hoor die onzekerheid. Ik had een zelfde start, en het bloeden heeft uiteindelijk tot ong 16 weken geduurd. Ook voornamelijk in de ochtend. Net wat de andere meiden zeggen, hoop zo dat het bij jou ook goed zit!
Dankje! Wat wordt je er vreselijk onzeker van hè?
Make love, not war ☮
pi_110015168
Marjolijntje:
Ik had ook wel het idee dat je het sarcastisch bedoelde maar ik weet ook dat zulke opmerkingen pijn kunnen doen en wil jou niet het gevoel geven dat ik vind dat het je eigen schuld is dat je pijn of ongemak hebt.

Leuk zijn dat soort momentje hé? Normaal kan ik niet zo goed niets doen maar nu vind ik het zo heerlijk om af en toe gewoon te 'zijn' en mijn baby te voelen, daar kan ik zo gelukkig van worden. En dan al die piepkleine kleertjes en het besef dat zo meteen mijn kindje komt <3 puur geluk.
  zaterdag 7 april 2012 @ 09:01:14 #41
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110015173
*O* *O* *O* Marrije Gefeliciteerd !!!!! *O* *O* *O*

O+ Flugeltje, mooi ventje ^O^
pi_110015236
Marrije gefeliciteerd met je meisje!!!! *O* *O*

Diaan, hopelijk vliegen die 2 weken voorbij en krijg je dan goed nieuws!! Ik duim!!
  zaterdag 7 april 2012 @ 09:18:16 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_110015284
Marrije, daar is ze dan eindelijk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110015291
Marrije proficiat met jullie meisje! *O* *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_110015326
Marrije, van harte met je dochter!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_110015343
En ik heb even gemist waarom precies de switch van praatjes over poep naar stierenpoep ontstond, zal mijn mindset wel zijn. Sjeeminee....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 7 april 2012 @ 09:28:05 #47
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110015355
Diaan, ook voor jou zou ik de tijd graag even vooruit willen zetten :*
Al zou dat wel een beetje sneu zijn voor Asy ;)
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 7 april 2012 @ 09:35:52 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_110015417
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 09:28 schreef Kersjes het volgende:
Diaan, ook voor jou zou ik de tijd graag even vooruit willen zetten :*
Al zou dat wel een beetje sneu zijn voor Asy ;)
Waarom? Die is dan ook allang blij want die heeft dan haar beebje O+
;)

Marrije, wat een dag zeg voor jullie! Maar fijn dat ze er is! Hopelijk gaat je herstel heel erg voorspoedig meis :*
Maar van harte gefeliciteerd! *O*

Diaan, ik duim ook mee voor jullie. Het moet gewoon een soort 'dubbel' wondertje worden O+

Ik had (stiekem) gehoopt hem niet te halen, maar Huubke besloot anders: vandaag is mijn 40 weken mijlpaal! *O*
En even voor de goede orde: de opa van Harry en Huubke zegt Paasmaandag.
pi_110015439
Flugeltje
Wat n lieve foto O+

Marrije
Hoop dat het herstel enz goed gaat :*

Diaan
:* frustrerend zo, (en :{ dat ze niet geregeld hebben dat je n echo kreeg om te kijken of het nu wel of niet goed zit, voor jou gemoedsrust)

Hier n beroerde nacht
Veel pijn van m'n bekken en benen
Ook n pijnlijke buik, voel regelmatig felle steken van onder maar ook n rare pijn als ze beweegt (alsof ze verder naar beneden gaat met dr hoofdje ofz)

De nacht is niet m'n favo moment :9 blij als t voorbij is haha. M'n lief is wat ziek dus we gaan lekker rustig aan doen.

Asy hoe gaat t met jou? :*
Edit: je hebt net gepost hihi
*O* 40wkn :*
zou leuk zijn als hij gelijk heeft!
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2012 @ 09:43:26 #50
7074 moussy
kuttekop
pi_110015479
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 08:47 schreef Thistleweed het volgende:

Zo, wat een discussie en slowchat gisteren zeg. Heb heel wat gemist zag ik al. Durf ik nu nog wel toe te geven dat ik ook voor de hypnobirthing en een (gedeeltelijke) lotusgeboorte ga? Haha, gelukkig is Moussy nu toch al weer weg dus dan durf ik dat wel ;)
Jammer de bammer! :W
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')