Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:50 schreef Thorb het volgende:
'Jullie zijn gewoon slecht' Rijst a.k.a. Rijstbal
Menez 7 ? Nee ? Welke broken link zit er dan in?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:46 schreef laucas het volgende:
Mangala LCB en M'bia RCB geeft Menez 7 chem dus minder budget
Menez & Gourcuff laat ik CAM en geen CM.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Menez 7 ? Nee ? Welke broken link zit er dan in?
Is al geweest net.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
Die MOTM Olic, zat die in een happy hour vandaag? Zo ja, komt er nog een USA happy hour? Wat denken jullie dat de prijs gaat doen?
Ja maar ik wil hem misschien kopen, dus als er straks nog meer op de markt komen is dat vast gunstig voor de prijs.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is al geweest net.
Ik heb 2 pakjes van 25k geopend en mijn beste speler was Bent
komt nog een happy hour!quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
Die MOTM Olic, zat die in een happy hour vandaag? Zo ja, komt er nog een USA happy hour? Wat denken jullie dat de prijs gaat doen?
So true.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Happy hours zijn niet eens exclusief meer..
Heb ik een fix voor, zal je er morgen doorheen loodsenquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:20 schreef DutchSL het volgende:
Als ik uit clubs of uit FUT ga, standaard PS3 totale crash tegenwoordig.
PS3 is buiten Fifa om pas 1x gecrashed, in Fifa al minstens 200x
Wat een wedstrijd net zeg, zonder any spelen is niet handig, we hadden moeten winnen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:20 schreef DutchSL het volgende:
Als ik uit clubs of uit FUT ga, standaard PS3 totale crash tegenwoordig.
PS3 is buiten Fifa om pas 1x gecrashed, in Fifa al minstens 200x
Ik speelde ook slecht, aantal kansen gemist, wel een paar mooie passes.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik speelde echt slecht, geen goede pass gedaan volgens mij, 2 kopkansen nog aan het einde maar mijn ventje kan niet koppen.
Mij lukte ook vrij weinig. Heb vandaag sowieso een dag waar niks lukt ook.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik speelde echt slecht, geen goede pass gedaan volgens mij, 2 kopkansen nog aan het einde maar mijn ventje kan niet koppen.
Echt een hele trieste wedstrijd!quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:45 schreef DutchSL het volgende:
Sorry Kent, die 4-0 sloeg echt nergens op, dikke vette handicap in jouw nadeel / mijn voordeel.
Nou ik had wel meer kansen hoor: 14 schoten waarvan 8 op goal, jij had 8 schoten waarvan 5 op goal. Ook 60% balbezit voor mij en jouw keeper was jouw MOTMquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Echt een hele trieste wedstrijd!
Fucking elke kans was bij jou een doelpunt.. + onterechte penalty.
Bij mij 100 duizend kansen, 0 goals...
Maar wel goed gespeeld hoor!Verdiend gewonnen!
Ja, jij was ook sws beter deze wedstrijd!quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nou ik had wel meer kansen hoor: 14 schoten waarvan 8 op goal, jij had 8 schoten waarvan 5 op goal. Ook 60% balbezit en jouw keeper was jouw MOTM
Alleen zoveel geluk bij de laatste drie goals en geluk dat jij niet scoorde.
Ja, die maakte een mooie blunder bij de 4-0 door de bal recht in de voeten van mijn Vicente Sanchez te schuivenquote:
SIF Miralles Lukaku Legearquote:
Oh, heb ik m net gekochtquote:Op zaterdag 7 april 2012 02:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, die maakte een mooie blunder bij de 4-0 door de bal recht in de voeten van mijn Vicente Sanchez te schuiven
Man of the match...quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:30 schreef BDIL het volgende:
Avond herenEen week niet op dit topic geweest en ik heb denk ik niet teveel gemist haha
Verder alles goed en is er nog wat bijzonders gebeurd ?
WTF ZIJN DIE ORANJE KAARTEN
TOTS Mogen roze zijnquote:
Ja. Wat echt kut is is als je een bijna volle TP hebt, die erop zet voor 12 uur ofzo en als je dan weer kijkt daarna dat je echt niks of maar 1 of 2 verkocht hebt.quote:
Klopt. Vooral als je er meer te koop hebt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 03:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja. Wat echt kut is is als je een bijna volle TP hebt, die erop zet voor 12 uur ofzo en als je dan weer kijkt daarna dat je echt niks of maar 1 of 2 verkocht hebt.
Jij zit om 08.02 al aan fifa?quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:02 schreef Walxie het volgende:
Ojeah, nu met mijn BBVA tegen soort Bundesliga met Messi en Alves.
Ik ook al mn eerste 2 potjes afgewerkt. Standaard werk: Mijn MLS brons wint van een op papier beter team. Miljoenen Bundesliga team verliest van een budget team. kk spelquote:
Is het nog goed afgelopen met je opa?quote:
Hij ligt in het ziekenhuis, (nog) niet echt dus. Bedankt voor het vragen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is het nog goed afgelopen met je opa?
Hulde aan de handicapquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook al mn eerste 2 potjes afgewerkt. Standaard werk: Mijn MLS brons wint van een op papier beter team. Miljoenen Bundesliga team verliest van een budget team. kk spel
In Formquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Kandji heeft twee keer gescoord tegen Laredo Heat
Acceleration89quote:
Serieus? Ik heb ze naast elkaar staan en ik merk echt dat Ibra 10x beter is dan hem. Alles wat met Suarez mislukt lukt Ibra wel... Vind hem toch een klasse appart.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
alles. hij is in principe ibrahimovic 2.0 zonder de 5* skills, zelfs 90 strength.
als je niet met suarez om kan gaan ben je gewoon slechtquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb ze naast elkaar staan en ik merk echt dat Ibra 10x beter is dan hem. Alles wat met Suarez mislukt lukt Ibra wel... Vind hem toch een klasse appart.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je niet met suarez om kan gaan ben je gewoon slecht
vanmiddag?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:26 schreef Rijst het volgende:
Hey epicboiii kom tegen me spelen en laat zien hoe je hem moet gebruiken dan.
Misschien wel tof om het gewone fifa topic te gebruiken voor de slowchat? Daar zit toch niemand, en kunnen jullie gewoon contact houden, en kunnen wij het hier gewoon over spelers, elftallen en randzaken hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:29 schreef marcie216 het volgende:
Mm dat weetik nog niet, nee als we gwn een groeps skype maken, heft dat niet maarja
Het logo van FC Elche (Liga adelanta) ziet er ook mooi uitquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:24 schreef Thorb het volgende:
Ik vind Suarez ook niet lekker spelen, Agüero 10x zo goed.
Voor clubs misschien nog wel een aardig logo gezien, Stade Brest, staat dus SB, helaas staat er wel een jaartal onder
Ben net wakkerquote:
Ikvind het goed, maar als er niemand zit zit ik daar in me eentje te praten hahah, achjaquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien wel tof om het gewone fifa topic te gebruiken voor de slowchat? Daar zit toch niemand, en kunnen jullie gewoon contact houden, en kunnen wij het hier gewoon over spelers, elftallen en randzaken hebben
5k winst per uur ongeveer toen ik het deed.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ikvind het goed, maar als er niemand zit zit ik daar in me eentje te praten hahah, achja
Was jij nou degene die ook de brons pack methode metcheat engine deed? Ik vroeg me af of je daar nou veel coins mee verdient
Nee, ik heb andere tactieken gebruikt om verder te komen, maar die werkt nu niet meerquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ikvind het goed, maar als er niemand zit zit ik daar in me eentje te praten hahah, achja
Was jij nou degene die ook de brons pack methode metcheat engine deed? Ik vroeg me af of je daar nou veel coins mee verdient
Ooh, deed jij dan op 1 account of op 2?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
5k winst per uur ongeveer toen ik het deed.
en 5 atb zeker.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:35 schreef Thorb het volgende:
Kom in dat nieuwe silvertoernooi alleen maar BPL silver tegen
eentje, ik ben te lui om een account bij te makenquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ooh, deed jij dan op 1 account of op 2?
quote:
ik ben beschikbaar. ben jij iemand die op any kan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:37 schreef marcie216 het volgende:
Hahah okee,
GJE, wil je clubben(verder ff ergens anders oraten over clubben)
Ik wil wel,quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:40 schreef marcie216 het volgende:
Ooh, ja dan ben ik er jort, moet namelijk 13:45 weg
Valdes..quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:41 schreef Walxie het volgende:
Verliefd op mijn BBVA team!
Wat is een goede keeper voor BBVA? Rond de 5k, mag meer zijn.
diego alves en anders lopez.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:41 schreef Walxie het volgende:
Ja, dacht ik ookal aan maar is wel kut ja..quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Valdes..
Maar das alsnog een klotekeeper imo
Diego Alves!quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:42 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ookal aan maar is wel kut ja..
Dan maar sparen..
Diego Alves of Lopezquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:41 schreef Walxie het volgende:
Valdesquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Valdes..
Maar das alsnog een klotekeeper imo
Wat is er mis met Alves dan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:43 schreef Walxie het volgende:
[..]
@iedereen en Reemi: heb nu Alves, ik zal zo Lopez proberen.
Mag ik dan al je coins hebben?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:45 schreef Toefjes het volgende:
UP Nani is lekker goedkoop gewordenVandaag maar een BPL team in elkaar zetten. met SIF Adebayor spelen staat nog op mijn verlanglijstje. Als dat niet lukt stop ik er mee.
Enige reden waarom je die psn account wouquote:
Wéér een nieuw team?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:53 schreef Toefjes het volgende:
Dan ga ik voor Valencia, de SIF in dat geval. Krijg je voorin: UP Nani - SIF Adebayor - SIF Valencia.
En voor als het niet lukt: UP Suarez op de bank met + 10![]()
Middenveld wordt Gerrard - Essien - UP Silva denk ik. En nog een extra speler voor de joker +10
Ja, dat bundesliga team liep echt voor geen meter. Met andere teams verloor ik ook wel, maar met het BL team waren overwinningen uiterst onverdiend en uitzonderlijk. Misschien komt het wel omdat ik gewoon geen liefhebber ben van Duitsers.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wéér een nieuw team?Klinkt wel goed trouwens, heerlijke voorhoede. Adebayor is een aanspeelpunt, kopper en schutter. Perfect.
Maak je niet steeds dikke verliezen door de tax?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat bundesliga team liep echt voor geen meter. Met andere teams verloor ik ook wel, maar met het BL team waren overwinningen uiterst onverdiend en uitzonderlijk. Misschien komt het wel omdat ik gewoon geen liefhebber ben van Duitsers.
Sommige spelers verkoop ik nog wel met winst gelukkig. Maar al met al maak ik er inderdaad verlies op. maar ja, ik schommel steeds tussen de 2 en 2,5 miljoen, dus een ton meer of minder maakt ook niet zoveel meer uit wat dat betreft.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:00 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Maak je niet steeds dikke verliezen door de tax?
Ah hehe dan maakt een ton inderdaad niet zoveel impact...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sommige spelers verkoop ik nog wel met winst gelukkig. Maar al met al maak ik er inderdaad verlies op. maar ja, ik schommel steeds tussen de 2 en 2,5 miljoen, dus een ton meer of minder maakt ook niet zoveel meer uit wat dat betreft.
Doorsparen voor CR7, Messi is niet zo héél goed in FUT.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:11 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ah hehe dan maakt een ton inderdaad niet zoveel impact...
Ik heb nu rond de 700k en wil wel Messi kopen, maar ik vrees dat als ie niet bevalt dat ie ten eerste in waarde is gedaald en dat er ook nog eens een flinke tax (voor mijn doen) over heen komt.
Maar niks met je coins doen is ook weer zonde...
Bij nader inzien is 25k ook weer niet zoveel tax, moet ik hem gewoon goedkoop zien op te pikken
Oke bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Doorsparen voor CR7, Messi is niet zo héél goed in FUT.
Je bent gewoon dom!quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Diego Alves inderdaad, was helemaal vergeten dat die in de BBVA speelt
Ja, ik vond hem de beste Nederlandse RB. Je komt er bijna niet voorbij en hij kan ook centraal achterin spelen.quote:
thanks. Gekochtquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem de beste Nederlandse RB. Je komt er bijna niet voorbij en hij kan ook centraal achterin spelen.
Ik vond hem net zo goed verdedigend als Vlaar alleen met +20 pace minimaalquote:
Klopt, eerst was ik ook über voorzichtig. Maar het is maar een spel, en het is geen echt geld (al kun je het wel verkopen voor echt geld). Angst is een slechte raadgever in deze. De tip van CR7 is trouwens wel een goede, NIF Benzema had bijvoorbeeld een veel beter rendement dan Messi, en UP Aguero (Als je voor de argentijnen gaat) is ook een stuk beter in FUT.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:11 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ah hehe dan maakt een ton inderdaad niet zoveel impact...
Ik heb nu rond de 700k en wil wel Messi kopen, maar ik vrees dat als ie niet bevalt dat ie ten eerste in waarde is gedaald en dat er ook nog eens een flinke tax (voor mijn doen) over heen komt.
Maar niks met je coins doen is ook weer zonde...
Bij nader inzien is 25k ook weer niet zoveel tax, moet ik hem gewoon goedkoop zien op te pikken
Diego ja, Kaka in ieder geval nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:46 schreef vandermar het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen Kaka, Diego of Coutinho IF voor de meest centrale middenvelder in 4-3-2-1, welke moet ik dan doen? Ik denk Diego maar weet het eigenlijk niet zekerDiego heeft de beste defending
Laat maar, dan wordt het echt fucked met andere spelersquote:
Mascherano!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laat maar, dan wordt het echt fucked met andere spelers
http://www.futhead.com/12/squad/346538
Ik wil Danilo denk ik eruit hebben maar geen idee hoeHulk moet sowieso blijven.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:49 schreef Walxie het volgende:
[..]
Mascherano!!
Schoot net prachtig onderkant-lat buiten de 16.
Lekkah teamquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:50 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een IF Donk erbij en dan ben ik klaar
Hehe dat team heb ik ook ongeveer gehad, behalve IF Bouhla dan. Welke console zit je? Ik heb nog een IF Donkquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:50 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een IF Donk erbij en dan ben ik klaar
Dan moet je de hele boel omgooien, of Diego.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lukt toch nooit met chemistry
Ik heb niet echt positieve dingen over hem gehoord t.o.z. van de NIF versie. Daarnaast kan ik IF Donk niet eens betalenquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekkah teamalleen IF Fer dan ook nog hé
PS3, maar ik zal net de 100k aantikken wanneer mijn tradepile leeg is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:51 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Hehe dat team heb ik ook ongeveer gehad, behalve IF Bouhla dan. Welke console zit je? Ik heb nog een IF Donk
Nee want Hulk moet blijven en Gerrard en Ronaldo en Benzema ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:52 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dan moet je de hele boel omgooien, of Diego.
Hmm dan wordt het wel lastig idd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
PS3, maar ik zal net de 100k aantikken wanneer mijn tradepile leeg is.
Hmm, en je verdediging?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee want Hulk moet blijven en Gerrard en Ronaldo en Benzema ook
Links kan het sowieso niet veranderd worden voor de chemistryquote:
Welquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:01 schreef Thorb het volgende:
Ja tuurlijk, zelf geen penalties krijgen maar ze wel allemaal tegen krijgen. Schiet hij ze ook nog rechtdoor net onder de lat, die kan je nooit houden.
Pedro, hoewel Afellay 4* weak foot heeft. 4-3-3 is meer voor crossers en 4-3-2-1 meer voor naar binnen trekken.quote:
Villa net iets te duur.quote:
Dacht ik ookal aan, en ik vind het geen punt om hem voor zijn goede been te leggen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pedro, hoewel Afellay 4* weak foot heeft. 4-3-3 is meer voor crossers en 4-3-2-1 meer voor naar binnen trekken.
Workrates van Pedro zijn niet echt fijn, al zijn die van Afellay ook niet optimaal.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:08 schreef Walxie het volgende:
[..]
Villa net iets te duur.
[..]
Dacht ik ookal aan, en ik vind het geen punt om hem voor zijn goede been te leggen.
Heb nu Affelay en Munaín, wil zo graag Villa maar heb 20k te weinig. :Squote:Op zaterdag 7 april 2012 12:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Workrates van Pedro zijn niet echt fijn, al zijn die van Afellay ook niet optimaal.
Sparen/handelen!quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:09 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heb nu Affelay en Munaín, wil zo graag Villa maar heb 20k te weinig. :S
Patoquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik speel nu 4231 en ik zoek nog een CF verder staat Cavani in de spits. Iemand nog ideeën voor een CF??
ik zou sneijder doen, heerlijk schot en passing, ook 84 acceleration dus voelt die 79 pace hoger aan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik speel nu 4231 en ik zoek nog een CF verder staat Cavani in de spits. Iemand nog ideeën voor een CF??
Ik haal ze alle 2 wel en als ze me allebei tegenvallen ga ik voor Di natalequote:Op zaterdag 7 april 2012 12:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik zou sneijder doen, heerlijk schot en passing, ook 84 acceleration dus voelt die 79 pace hoger aan.
Gignatisch scorend vermogen, goede snelheid en passing is wel aardig hoor. Redelijk genoeg iig en tevens heeft hij veel meer kracht dan de meeste anderen. Anders kan je Di Natale doen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:22 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zijn pas is niet zo goed die is maar 67. is dat echt een aanrader op de CF positie?
Pato. Ik had hem in een 4-2-3-1 met deze spelers:quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
ik had sneijder op RCAM in 4-2-2-2, hij liep bijna 1 op 1, geweldige longshots met 'm gescoord met zowel z'n rechter als linkerbeen. sowieso tweebenige spelersquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:28 schreef vandermar het volgende:
Ik zou Sneijder eerder als CDM zetten dan CAM of CF. Op CM vond ik hem ook echt niet goed.
UP Suarezquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
maak je er een BPL team vanquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Serie A team Suarez krijgt dan geen 9chem
Laadscherm loopt vastquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja dat is ook een idee. Ga maar eerst een potje proberen met ST:Cavani- CF:Pato
Hé, daar staat mijn hele timeline ook mee vol zowatquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:46 schreef detennismaster het volgende:
TOMORROWLAND 2012 HERE I COMEEEE!!!!![]()
![]()
Ik ben ook niet trots op die van mij... Ik heb echt veel te veel wedstrijden gespeeld...quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:47 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben zo trots op mijn Win/loss ratio
Ik tik de 0,5 niet eens aan
52 wins tegen 121 losses (d/c en shit in het begin)
en 0 cups <3
Eerst was het uitverkocht! En toen kwamen er uiteindelijk toch nog in!quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hé, daar staat mijn hele timeline ook mee vol zowat![]()
WHY Y NO HAVE MONEY
Alle 3 de dagen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eerst was het uitverkocht! En toen kwamen er uiteindelijk toch nog in!![]()
Ja + 5 dagen camping..quote:
Nice! Have funquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:46 schreef detennismaster het volgende:
TOMORROWLAND 2012 HERE I COMEEEE!!!!![]()
![]()
Di Natale kan ook, 4*.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:01 schreef DutchSL het volgende:
Nou, een laatste kans voor IF Del Piero. Nu in 4-2-3-1 met een spits die ik eigenlijk niet mag, maar voor Del Piero zet ik alle principes opzij. Hij kan alleen niet koppen en dat is in mijn eerdere 4-2-3-1's wel handig gebleken op die positie, maar goed.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cCnBfwqObdhPz
De CAM's had ik nog van een silver teamGiovinco nog in formatie scoren voor op rechst en op links laat ik El Shaarawy denk ik gewoon staan met zijn 5* weak foot, aangezien er geen sowieso geen goede linksbenige alternatieven zijn volgens mij.
Nice, mooi feestjequote:
Nasri was mij helemaal ontgaan, even halen voor mijn Franse team als CMquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:43 schreef Lindgren. het volgende:
Nasri is echt een fantastische speler.En wat speelt dit team heerlijk zeg.
![]()
M'Vila heb ik niet geprobeerd, maar Sissoko was bij mij echt belachelijk goed. Die jongen loopt overal.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nasri was mij helemaal ontgaan, even halen voor mijn Franse team als CMalleen wie moet ik dan doen sissoko of up M'Villa. Ik neig naar Sissoko
Ik heb ze beide en beide voldoen primaquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
M'Vila heb ik niet geprobeerd, maar Sissoko was bij mij echt belachelijk goed. Die jongen loopt overal.
Sissokoquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nasri was mij helemaal ontgaan, even halen voor mijn Franse team als CMalleen wie moet ik dan doen sissoko of up M'Villa. Ik neig naar Sissoko
Doe je Sissoko weg?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ze beide en beide voldoen primaik twijfel dus. Ach, ik doe sissoko wel
heb ik al vanaf het begin.
El Kabir en Castaignos zijn allebei veel beter dan Rickyquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:57 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand ,op IF Fer en Donk na, nog tips?
http://futhead.com/12/squad/393556
Nee die doe ik in het teamquote:
Menez >>>>>>>>>> Gourcuffquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee die doe ik in het team
Gourcuff - Sissoko - Nasri
als middenveld.
Oh ik dacht al, Sisokko is echt een uitblinker in mijn team.. als daar een IF van komtquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee die doe ik in het team
Gourcuff - Sissoko - Nasri
als middenveld.
Heb ik al als LWquote:
Ik vind Ricky en Duarte juist wel fijn, maar ik zal Andersson een kans geven. Castaignos heb ik nog op de bank zitten. Is Anita niet iets te zwak voor die positie?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
El Kabir en Castaignos zijn allebei veel beter dan Ricky
En Andersson > Duarte en Anita > Eenoog
Van Aanholt LB kan ook nog..vind hem net iets beter dan Nelom
Naast Fer is dat wel te doen denk ik. Weet het ook niet zeker hoor. Hutchinson wellicht anders?quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:01 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik vind Ricky en Duarte juist wel fijn, maar ik zal Andersson een kans geven. Castaignos heb ik nog op de bank zitten. Is Anita niet iets te zwak voor die positie?
verschillen zijn echt minimaal eigenlijk. Ik speel atm zelf met die laatste 2 en rouleer regelmatig met Mangala. Chille invaller ook tegen pace abusertjes.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
Ik heb 3 centrale verdedigers:
UP Managala
M'Bia
Sakho
Welke 2 zouden jullie doen?
Ze zijn alle 3 echt bizar goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
verschillen zijn echt minimaal eigenlijk. Ik speel atm zelf met die laatste 2 en rouleer regelmatig met Mangala. Chille invaller ook tegen pace abusertjes.
Care to explain me why?quote:
Steek > IF Cesar > Buffon > De Sanctis > Mijn moeder > Abbiatiquote:
Ik denk dat ik dan voor je moeder gaquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Steek > IF Cesar > Buffon > De Sanctis > Mijn moeder > Abbiati
Die is wel goedkoop jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Afgaande op de wedstrijden die ik zelf heb gespeeld met De Sanctis is er niet echt een reden voor mij geweest om een andere keeper te nemen. Hij heeft me meerdere keren uit de brand geholpen iigquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Care to explain me why?
Stekelenburg is wel baas afgaand op stats en hoe groot hij is.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad maar die liet echt alles naar binnen...
OOOOOOOOOOOOOOOOOH SNAP!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad maar die liet echt alles naar binnen...
Zonder manager kan je nooit 100 chem krijgen en hij boost de team chem wel met 5 tot 10%. Daar heb je verder allen iets aan als je chem normaliter onder de 100 had gezeten though.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
Voegt een manager nu wat toe aan je team? Ze zullen het toch niet voor niets een chemistry boost geven.
En welke CB naast Gamberini?
Ja, maar wat doet 100 chem met je team? Je hebt met alles 9 chem een totaal van 99. Wat doet dat laatste puntje?quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zonder manager kan je nooit 100 chem krijgen en hij boost de team chem wel met 5 tot 10%. Daar heb je verder allen iets aan als je chem normaliter onder de 100 had gezeten though.
Ik kan het niet letterlijk zeggen, maar de combinatie van team chem en individuele chem zal het functioneren van je team bepalen. Pleur gewoon een willekeurige manager bij je team, formatie en nationaliteit boeit niet eens als je al op 99 chem zit..quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, maar wat doet 100 chem met je team? Je hebt met alles 9 chem een totaal van 99. Wat doet dat laatste puntje?
Teamchemistry telt voor 1/3 deel mee en spelerchemistry voor 2/3, maar zal niet veel uitmaken lijkt me.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, maar wat doet 100 chem met je team? Je hebt met alles 9 chem een totaal van 99. Wat doet dat laatste puntje?
Hij kan tot 21% boostenquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zonder manager kan je nooit 100 chem krijgen en hij boost de team chem wel met 5 tot 10%. Daar heb je verder allen iets aan als je chem normaliter onder de 100 had gezeten though.
wat is je budget voor een CB? Chiellini is sowieso de grootste held. Als er Italianen omheen staan kan je ook Ogbonna nemen.
Moet je wel je CDM's omdraaien als je 9 chem wil (want serie B)quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:57 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Ogbonna nog. En misschien Bojan
Ja, ik weet hetquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je wel je CDM's omdraaien als je 9 chem wil (want serie B)
Zoveel ja? Heb het nooit gemerkt..moet er niet aan denken dat ik zo'n raar team heb dat ik dankzij een manager net 100 chem haalquote:
Had met een 85 chem team gewoon 100 gehaald door een managerquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoveel ja? Heb het nooit gemerkt..moet er niet aan denken dat ik zo'n raar team heb dat ik dankzij een manager net 100 chem haal
Zou vet zijn, maar dat gaat gewoon SIF Mulgrew worden uit die potquote:
Ik heb gelijk een bod gedaan van 300quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
Bruno Alves voor 150 erop gezet. Ik heb dat soort dingen echt te vaak.
Heen en weer trade offeren?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
Bruno Alves voor 150 erop gezet. Ik heb dat soort dingen echt te vaak.
Mja. Voor die 1000 coins. Waarschijnlijk haal ik dat er nog wel uit.quote:
Staat in m'n watchlist, even koopje huntenquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mja. Voor die 1000 coins. Waarschijnlijk haal ik dat er nog wel uit.
Worst case 300c loss lijkt me jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mja. Voor die 1000 coins. Waarschijnlijk haal ik dat er nog wel uit.
4-3-1-2 is dan ook een trechterquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:48 schreef DutchSL het volgende:
4-2-3-1 Del Piero team werkt echt 100x beter dan het 4-3-1-2 Del Piero team.
Eerste wedstrijd tegen een behoorlijk goede tegenstander, maar toch 4-0 gewonnen en een rage quit in de 70e minuut ofzo.
1-0 en 2-0 afstandknallen van Guarin na pasjes van Ibra (hakje) en Del Piero (steekbal), en daarna nog goals van Del Piero en Ibrahimovic die elkaar vrij voor de goal zetten. Ik kan plots weer voetballen, wat in 4-3-1-2 totaal niet lukte. Verdediging steekt ook weer beter in elkaar (maar logisch met 2 CDM's).
Die zijn 9 van de 10 keer baggerslechtquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:58 schreef DutchSL het volgende:
Kut, nu tegen iemand met Messi en Ronaldo in de spits
Waarom niet?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:00 schreef Walxie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/394599
Zou dit iets worden?
Inderdaad, ook lekker cheap!quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
Nilmar is echt een topspeler. Heel allround.
Ik twijfel beetje over de verdediging..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |