Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:50 schreef Thorb het volgende:
'Jullie zijn gewoon slecht' Rijst a.k.a. Rijstbal
Menez 7 ? Nee ? Welke broken link zit er dan in?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:46 schreef laucas het volgende:
Mangala LCB en M'bia RCB geeft Menez 7 chem dus minder budget
Menez & Gourcuff laat ik CAM en geen CM.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Menez 7 ? Nee ? Welke broken link zit er dan in?
Is al geweest net.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
Die MOTM Olic, zat die in een happy hour vandaag? Zo ja, komt er nog een USA happy hour? Wat denken jullie dat de prijs gaat doen?
Ja maar ik wil hem misschien kopen, dus als er straks nog meer op de markt komen is dat vast gunstig voor de prijs.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is al geweest net.
Ik heb 2 pakjes van 25k geopend en mijn beste speler was Bent
komt nog een happy hour!quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
Die MOTM Olic, zat die in een happy hour vandaag? Zo ja, komt er nog een USA happy hour? Wat denken jullie dat de prijs gaat doen?
So true.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Happy hours zijn niet eens exclusief meer..
Heb ik een fix voor, zal je er morgen doorheen loodsenquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:20 schreef DutchSL het volgende:
Als ik uit clubs of uit FUT ga, standaard PS3 totale crash tegenwoordig.
PS3 is buiten Fifa om pas 1x gecrashed, in Fifa al minstens 200x
Wat een wedstrijd net zeg, zonder any spelen is niet handig, we hadden moeten winnen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:20 schreef DutchSL het volgende:
Als ik uit clubs of uit FUT ga, standaard PS3 totale crash tegenwoordig.
PS3 is buiten Fifa om pas 1x gecrashed, in Fifa al minstens 200x
Ik speelde ook slecht, aantal kansen gemist, wel een paar mooie passes.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik speelde echt slecht, geen goede pass gedaan volgens mij, 2 kopkansen nog aan het einde maar mijn ventje kan niet koppen.
Mij lukte ook vrij weinig. Heb vandaag sowieso een dag waar niks lukt ook.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik speelde echt slecht, geen goede pass gedaan volgens mij, 2 kopkansen nog aan het einde maar mijn ventje kan niet koppen.
Echt een hele trieste wedstrijd!quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:45 schreef DutchSL het volgende:
Sorry Kent, die 4-0 sloeg echt nergens op, dikke vette handicap in jouw nadeel / mijn voordeel.
Nou ik had wel meer kansen hoor: 14 schoten waarvan 8 op goal, jij had 8 schoten waarvan 5 op goal. Ook 60% balbezit voor mij en jouw keeper was jouw MOTMquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Echt een hele trieste wedstrijd!
Fucking elke kans was bij jou een doelpunt.. + onterechte penalty.
Bij mij 100 duizend kansen, 0 goals...
Maar wel goed gespeeld hoor!Verdiend gewonnen!
Ja, jij was ook sws beter deze wedstrijd!quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nou ik had wel meer kansen hoor: 14 schoten waarvan 8 op goal, jij had 8 schoten waarvan 5 op goal. Ook 60% balbezit en jouw keeper was jouw MOTM
Alleen zoveel geluk bij de laatste drie goals en geluk dat jij niet scoorde.
Ja, die maakte een mooie blunder bij de 4-0 door de bal recht in de voeten van mijn Vicente Sanchez te schuivenquote:
SIF Miralles Lukaku Legearquote:
Oh, heb ik m net gekochtquote:Op zaterdag 7 april 2012 02:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, die maakte een mooie blunder bij de 4-0 door de bal recht in de voeten van mijn Vicente Sanchez te schuiven
Man of the match...quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:30 schreef BDIL het volgende:
Avond herenEen week niet op dit topic geweest en ik heb denk ik niet teveel gemist haha
Verder alles goed en is er nog wat bijzonders gebeurd ?
WTF ZIJN DIE ORANJE KAARTEN
TOTS Mogen roze zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |