abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110008382
Goeden tt :9
pi_110008395
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat Spees zegt.
Aids.
pi_110008416
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O- _O- Gewoon the face doen!
Hoe gaat die dan? :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:53 schreef Sharana_LV het volgende:
REN O+
:@

Sushi, ik ben jaloers!
pi_110008420
*O*
pi_110008434
Naamtopic! Ik haal strakjes even de afbeeldingen weg :
pi_110008471
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
+1
  vrijdag 6 april 2012 @ 23:57:55 #8
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110008500
Ren, damn, you look smmmmmmmmokin'!!! Klein zwart hakje onder die tweede (waar heb je die vandaan?) en een vet stoere make-up look voor het contrast, om het smoking hot te maken ipv alleen cute? Ik heb de hele avond op de bank gelegen, net na wakker worden maar even een boterhammetje gegeten. soms is mijn (superleuke) werk even iets teveel van het goeie, zeker omdat ik net vandaag heerlijk ongesteld werd :') En heel paasweekend vol leuke dingen, gaat goed komen wel :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 6 april 2012 @ 23:58:34 #9
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110008538
Klopt het dan de feestboeksite het niet doet op een aaipet? Moet je die app speciaal installeren daarvoor???
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_110008573
BBQ!
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:01:39 #11
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_110008667
Pics or it didnt happen RenRen :(
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:01:42 #12
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110008670
Ik heb tussendoor tijdens training een uur achter een fiets aan moeten rennen en anderhalf uur half lopen half rennen achter een scootmobiel. Niet écht de leukste tussendoordingen, hehehe. Maar gelukkig voor de rest van de dag met mijn hoofd kunnen werken :P

Luie aapjes werken beter/liever met hun hoofd I guess :D
pi_110008683
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Klopt het dan de feestboeksite het niet doet op een aaipet? Moet je die app speciaal installeren daarvoor???
fb site werkt gewoon op ipad maar ze hebben ook app
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:02:16 #14
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110008692
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:01 schreef Stefan het volgende:
I guess you are late!

RenRen is hot, neem dat van ons aan :9
pi_110008708
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ren, damn, you look smmmmmmmmokin'!!! Klein zwart hakje onder die tweede (waar heb je die vandaan?) en een vet stoere make-up look voor het contrast, om het smoking hot te maken ipv alleen cute? Ik heb de hele avond op de bank gelegen, net na wakker worden maar even een boterhammetje gegeten. soms is mijn (superleuke) werk even iets teveel van het goeie, zeker omdat ik net vandaag heerlijk ongesteld werd :') En heel paasweekend vol leuke dingen, gaat goed komen wel :Y
Dankjeweel :@ Ik heb een zwarte sleehak, misschien is dat wel stevig en kan ik daar wel op staan. Suggesties voor de makeup? :D

Bij de Knetter, is in Rotterdam op de Binnenweg, ze hebben zulke gave dingen altijd! En hele aardige mensen, ik heb oorbellen gekregen als een good luck-charm. O+

Wat doe jij eigenlijk? :o
pi_110008718
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:01 schreef Stefan het volgende:
Zoek harder! :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:03:44 #17
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110008755
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

fb site werkt gewoon op ipad maar ze hebben ook app
Hij gaf na inloggen op de site een suggestie om die app te downen (kan niet want leen ipad) en bleef na het wegklikken hiervan verder blanco....
Straks nig maar weer proberen dan maar
pi_110008790
fantasy fire _O_ _O_ _O_
pi_110008816
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:04 schreef Sharana_LV het volgende:
fantasy fire _O_ _O_ _O_
Die wil ik lakken. ;(

Maar is hij mooi ja? :D In het potje vind ik hem iig geweldig.
pi_110008865
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Die wil ik lakken. ;(

Maar is hij mooi ja? :D In het potje vind ik hem iig geweldig.
JAAAA _O_
pi_110008921
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:06 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

JAAAA _O_
O+ :D
Ik ga hem over medium/donkerblauw doen, is het plan. Zodra het weer nut heeft om te lakken...
Waar heb jij hem overheen gedaan?
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:10:38 #22
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110009014
Fantasy Fire is geil :9 Ik heb hem over taupe gedaan maar dat is niet voor herhaling vatbaar :P Donkerblauw is beter denk ik :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_110009046
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fantasy Fire is geil :9 Ik heb hem over taupe gedaan maar dat is niet voor herhaling vatbaar :P Donkerblauw is beter denk ik :)
Ik wil hem zo graag lakken. :')
pi_110009050
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik ga hem over medium/donkerblauw doen, is het plan. Zodra het weer nut heeft om te lakken...
ik ga ook over blauw doen, nog niet gelakt :Y
pi_110009060
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Waarom kan het nu niet? :o
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:12:22 #26
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110009079
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik wil hem zo graag lakken. :')
Wat houdt je tegen? :o
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:12:29 #27
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009085
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:02 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dankjeweel :@ Ik heb een zwarte sleehak, misschien is dat wel stevig en kan ik daar wel op staan. Suggesties voor de makeup? :D

Bij de Knetter, is in Rotterdam op de Binnenweg, ze hebben zulke gave dingen altijd! En hele aardige mensen, ik heb oorbellen gekregen als een good luck-charm. O+

Wat doe jij eigenlijk? :o
Ik wilde je even pmmen (via telefoon die bijna leeg is, want ipad doet/kan dat niet?) maar je box is niet beschikbaar? Over werk dus was dat. Kun je die weer beschikbaar maken voor Kip, dan stuur ik het alsnog even op :P

Heb je geen klein hakje? Ik weet niks van mode enzo hoor, maar een klein hakje lijkt me leuker dan sleehak. Dus 3,4 cm hakje bedoel ik.
Welke kleuren zitten er allemaal in je jurk? Afhankelijk daarvan smokey blauw/zwart, smokey vuilig donkerpaars (dus geen pastel, maar harde blauwtonen als ondertoon), bruine smokey, of rustige ogen en felle lipkleur, maar das lastiger bijwerken gedurende zo'n dag denk ik.
En goeie foundation, weinig tot geen blush, da's heel mooi bij zo'n drukke jurk :Y
pi_110009132
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:11 schreef RenRen- het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen? :o
Ben druk aan het verven, vloeren leggen en verhuizen de komende tijd. Dus nagellak blijft toch niet netjes...
pi_110009162
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik wilde je even pmmen (via telefoon die bijna leeg is, want ipad doet/kan dat niet?) maar je box is niet beschikbaar? Over werk dus was dat. Kun je die weer beschikbaar maken voor Kip, dan stuur ik het alsnog even op :P

Heb je geen klein hakje? Ik weet niks van mode enzo hoor, maar een klein hakje lijkt me leuker dan sleehak. Dus 3,4 cm hakje bedoel ik.
Welke kleuren zitten er allemaal in je jurk? Afhankelijk daarvan smokey blauw/zwart, smokey vuilig donkerpaars (dus geen pastel, maar harde blauwtonen als ondertoon), bruine smokey, of rustige ogen en felle lipkleur, maar das lastiger bijwerken gedurende zo'n dag denk ik.
En goeie foundation, weinig tot geen blush, da's heel mooi bij zo'n drukke jurk :Y
Ik zou m'n dr. Martens aan doen bij die jurk. :9
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:14:06 #30
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009170
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:11 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Klussen in haar kamer denk ik :P

bambi, laminaat bij ikea delft is trouwens altijd voordeling (want conceptstore) en prima voor studentenkamer :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:14:44 #31
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009194
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik zou m'n dr. Martens aan doen bij die jurk. :9
Ze moet er 3 dagen 8 uur of langer op staan :+
pi_110009232
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb je even gePM't, kijk eens of je wel kunt antwoorden? Anders moet ik even ergens aan de bel trekken, want hij is niet eens zo heel vol!

Nee, heb ik niet, ik heb wel een rood hakje, peeptoe, maar die is niet zo heel stabiel, dus dat is ook niet zo handig denk ik :o
De ene dus zwart/wit, en de ander donkerblauw/paars, roze en volgens mij een kleeein beetje geel. Dat ga ik even opschrijven, dat klinkt leuk allemaal O+ Thanks :D
pi_110009240
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Klussen in haar kamer denk ik :P

bambi, laminaat bij ikea delft is trouwens altijd voordeling (want conceptstore) en prima voor studentenkamer :Y
OH OKE, wist ik niet :D
pi_110009260
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ze moet er 3 dagen 8 uur of langer op staan :+
Zou ook wel ballerina's meenemen. :@

Qua laminaat, denk dat ik idd voor ikea ga, die heeft de goedkoopste vloeren. Maar in mijn hoofd had de vloer een bepaalde kleur, en dat moet ik nu dus aan gaan passen. Dat duurt altijd even bij mij. :')
En Gamma heeft wel praktisch dezelfde kleur, maar duurder en zonder matchende plinten...
pi_110009290
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:16 schreef RenRen- het volgende:

[..]

OH OKE, wist ik niet :D
Ben er zo klaar mee. :') Ik wil er gewoon inzitten, dat stomme klussen, geld uitgeven aan meubels en verhuizen...
pi_110009343
http://the-polished-perfe(...)t-on-red-carpet.html
Fu, nou wil ik die 2 lakjes helemaal hebben. :')
pi_110009346
ik ga nog even met katten kroelen en dan slapen :W :*
pi_110009357
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ben er zo klaar mee. :') Ik wil er gewoon inzitten, dat stomme klussen, geld uitgeven aan meubels en verhuizen...
Dat snap ik wel! Ik zou het leuk vinden, een dag, en dan moet het gewoon klaar zijn. Schiet het wel op?
pi_110009464
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:18 schreef Sharana_LV het volgende:
O+ Slaap lekker!

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:18 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dat snap ik wel! Ik zou het leuk vinden, een dag, en dan moet het gewoon klaar zijn. Schiet het wel op?
Redelijk. In een middag het plafond gedaan, vandaag de muren de eerste laag. Morgen de tweede laag. Dan maandag als het goed is de vloer.
Dan heb ik zondag, dinsdag, woensdag en donderdag om spullen in te pakken en meubels te vinden en dan heel misschien donderdagavond al met een busje de spullen naar m'n kamer. Woensdagavond dan met m'n moeder schoonmaken oid, en dinsdag haar verjaardag vieren.
Maar vooral die meubels wordt nog wat...
pi_110009538
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

O+ Slaap lekker!

[..]

Redelijk. In een middag het plafond gedaan, vandaag de muren de eerste laag. Morgen de tweede laag. Dan maandag als het goed is de vloer.
Dan heb ik zondag, dinsdag, woensdag en donderdag om spullen in te pakken en meubels te vinden en dan heel misschien donderdagavond al met een busje de spullen naar m'n kamer. Woensdagavond dan met m'n moeder schoonmaken oid, en dinsdag haar verjaardag vieren.
Maar vooral die meubels wordt nog wat...
Tweedehands zoeken? Of is dat het probleem niet? Succes, dan nog 'maar' een weekje :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:23:31 #41
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009547
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:15 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik heb je even gePM't, kijk eens of je wel kunt antwoorden? Anders moet ik even ergens aan de bel trekken, want hij is niet eens zo heel vol!

Nee, heb ik niet, ik heb wel een rood hakje, peeptoe, maar die is niet zo heel stabiel, dus dat is ook niet zo handig denk ik :o
De ene dus zwart/wit, en de ander donkerblauw/paars, roze en volgens mij een kleeein beetje geel. Dat ga ik even opschrijven, dat klinkt leuk allemaal O+ Thanks :D
Is gelukt, via aaipet nog wel :7

Ah, roos hakje kan wel onder die zwart witte jurk, maar onderdie andere natuurlijk niet. Fiets lief aan kijken voor neues schühe?
Kan je een kleur op je ogen in combi met donkerbruin/zwart aanraden op je ogen bij die zwarte witte jurk, of juist alleen lijntje en knal lippen.
Die andere jurk, kan van alles, als je maar geen roze, geel of dat soort kleuren gebruikt en als je een kleur gebruikt, in de crease een donkerdere aardetint doen (bruin ofzo, een koele kleur), en eyeliner gebruiken boven in ieder geval, anders staat oogschaduw in kleuren vaak zo truttig of kinderlijk. Vind ik he, wat je zelf doet moet je uiteraard helemaal zelf weten :P enkel mijn idee en mijn mening :P

En lekker zwieren met die rok :9
pi_110009592
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ah, roos hakje kan wel onder die zwart witte jurk, maar onderdie andere natuurlijk niet. Fiets lief aan kijken voor neues schühe?
Kan je een kleur op je ogen in combi met donkerbruin/zwart aanraden op je ogen bij die zwarte witte jurk, of juist alleen lijntje en knal lippen.
Die andere jurk, kan van alles, als je maar geen roze, geel of dat soort kleuren gebruikt en als je een kleur gebruikt, in de crease een donkerdere aardetint doen (bruin ofzo, een koele kleur), en eyeliner gebruiken boven in ieder geval, anders staat oogschaduw in kleuren vaak zo truttig of kinderlijk. Vind ik he, wat je zelf doet moet je uiteraard helemaal zelf weten :P enkel mijn idee en mijn mening :P

Dat hoeft voor mij allemaal niet hoor ik vind je zo ook wel leuk
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:25:26 #43
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009616
quote:
Ik wilde jou nog wat vragen over de door Spees nu al gehate El Cheapo tablet van Kruidvat voor 140 euro.
Weet jij of dat wat is voor simpel internetten en zulks? Bankhangen en fokken/jenna marbles kijken dus :P
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:25:54 #44
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009637
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:24 schreef Karzai het volgende:

[..]

:')
pi_110009687
quote:
Hier een trollkat, vang! RAWR!!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_110009690
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:23 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Tweedehands zoeken? Of is dat het probleem niet? Succes, dan nog 'maar' een weekje :Y
Koelkast, combimagnetron en kast voor naast de koelkast hoop ik tweedehands te kunnen vinden. Eventueel ook een bankje. Tv-meubel kan ik als het goed is van kennissen overnemen, andere kast + bureau wordt dan nieuw en bed krijg ik van m'n moeder. Maar vinden wat ik wil, en dat dan in Utrecht krijgen wordt een uitdaging denk ik.

Oh en tv ook nieuw, maar daar heb ik wel iets voor op het oog. Bed, kast en bureau ook al trouwens.
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:27:54 #47
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009722
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

:D

Alhoewel ik het me kan voorstellen en het bij mij ook zo voelde bij mijn eerste stekkie, raad ik je aan om voorlopig nog geen huis te kopen en/of te gaan verbouwen :P
Vraag anders aan SQ en mij waarom je het vooral wel en vooral niet moet doen :P
Denk daarbij aan heel tof je eigen plek creëerdn, maar ook jaaaaarenlang in troep, stof en verbouwing leven als je niet uit kijkt :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:28:30 #48
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009748
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:27 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hier een trollkat, vang! RAWR!!
Mental image :D
LOL!
pi_110009760
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Alhoewel ik het me kan voorstellen en het bij mij ook zo voelde bij mijn eerste stekkie, raad ik je aan om voorlopig nog geen huis te kopen en/of te gaan verbouwen :P
Vraag anders aan SQ en mij waarom je het vooral wel en vooral niet moet doen :P
Denk daarbij aan heel tof je eigen plek creëerdn, maar ook jaaaaarenlang in troep, stof en verbouwing leven als je niet uit kijkt :D
Haha, daar heb ik toch geen geld voor. En verbouwen is dus ook mijn ding niet, als er iets nieuw in moet vraag ik dat wel aan m'n oom ofzo. ;) Heb daar echt helemaal niks mee.
pi_110009788
Hai
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_110009806
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar ik ben niet zo goed met makeup dus ik kan de tips gebruiken :D Dus bedankt voor de tips O+ Fiets heeft geen geld joh. Ik ga wel even zoeken naar iets leuks en comfortabel-genoeg's. :D

Zwieren gaat lukken, als ik rondjes draai wordt hij zo mooi bol. :@ /5 jaar/
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:24 schreef Karzai het volgende:

[..]

BBQ is de leukste O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Koelkast, combimagnetron en kast voor naast de koelkast hoop ik tweedehands te kunnen vinden. Eventueel ook een bankje. Tv-meubel kan ik als het goed is van kennissen overnemen, andere kast + bureau wordt dan nieuw en bed krijg ik van m'n moeder. Maar vinden wat ik wil, en dat dan in Utrecht krijgen wordt een uitdaging denk ik.

Oh en tv ook nieuw, maar daar heb ik wel iets voor op het oog. Bed, kast en bureau ook al trouwens.
Ikea bezorgt iig aan huis, als je daar dingen uitzoekt, moet je wel geld voor over hebben natuurlijk, maar als last resort kun je dat altijd nog doen.

Goed voorbereid, you is :D
pi_110009926
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hai
:W :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:30 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar ik ben niet zo goed met makeup dus ik kan de tips gebruiken :D Dus bedankt voor de tips O+ Fiets heeft geen geld joh. Ik ga wel even zoeken naar iets leuks en comfortabel-genoeg's. :D

Zwieren gaat lukken, als ik rondjes draai wordt hij zo mooi bol. :@ /5 jaar/

[..]

BBQ is de leukste O+

[..]

Ikea bezorgt iig aan huis, als je daar dingen uitzoekt, moet je wel geld voor over hebben natuurlijk, maar als last resort kun je dat altijd nog doen.

Goed voorbereid, you is :D
Nouja, m'n moeder moet toch mee om voor dat bed te betalen. Dan gaat haar man (ik type steeds vriend :')) ook mee en die kan vast wel een busje regelen via z'n werk. Het is meer het tweedehands spul, wat opgehaald moet enzo.

Ik kan dit soort dingen echt niet zonder een planning in m'n hoofd enzo. :@ :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:36:00 #53
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010021
Komt goed hoor bambi, gave kamer is going to be yourz!

Hai UNF! *O*

ik had een matte topcoat in mijn winkelmandje gegooid bij kruidvat vanavond, maar volgens mij issie niet mee naar huis gekomen :')
pi_110010094
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Komt goed hoor bambi, gave kamer is going to be yourz!

Hai UNF! *O*

ik had een matte topcoat in mijn winkelmandje gegooid bij kruidvat vanavond, maar volgens mij issie niet mee naar huis gekomen :')
Komt ook wel goed, maar duurt lang en kost veel geld enzo. ;)

Aaww, matte topcoat is echt leuk. *moet ik ook weer eens iets mee doen..* Ook niet voor betaald dan?
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:38:09 #55
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010096
Ik ben nog steeds jaloers op de krullers van RenRen, ik ga morgenochtend trouwens naar de kapper, stukje dood spul eraf (jammer van de lengte, maar moet echt helaas..., touwige pluisbende) en kleurspoeling. I izz going away from the blonde and back to peper en zout achtig iets, beetje donkerblond/lichtbruin richting mijn eigen haarkleur, maar zonder mijn eigen grijs. Duidelijk he :7
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:38:56 #56
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010133
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:38 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Komt ook wel goed, maar duurt lang en kost veel geld enzo. ;)

Aaww, matte topcoat is echt leuk. *moet ik ook weer eens iets mee doen..* Ook niet voor betaald dan?
Geen idee, ben te lui om naar het tasje te lopen ook...

Maar als het zo was was het weinig, want was die NYC matte topcoat, dus cheap ass ;)
pi_110010156
O+
pi_110010193
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben nog steeds jaloers op de krullers van RenRen, ik ga morgenochtend trouwens naar de kapper, stukje dood spul eraf (jammer van de lengte, maar moet echt helaas..., touwige pluisbende) en kleurspoeling. I izz going away from the blonde and back to peper en zout achtig iets, beetje donkerblond/lichtbruin richting mijn eigen haarkleur, maar zonder mijn eigen grijs. Duidelijk he :7
Nu mijn krullen wat ouder zijn (AKA, ik moet naar de kapper) heb ik na 2 dagen stijl-ig haar, maar dan lelijk :') :'( Maar ik moet nog even wachten tot na mijn expo. Ik ben benieuwd hoe het wordt!
pi_110010195
quote:
Pictures morgen. :Y

quote:

[..]

Geen idee, ben te lui om naar het tasje te lopen ook...

Maar als het zo was was het weinig, want was die NYC matte topcoat, dus cheap ass ;)
Dat scheelt dan iig. Die schijnt wel fijn te zijn trouwens.

Over nagellak gesproken, ik voel me een beetje schuldig. :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:42:22 #60
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010252
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:40 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nu mijn krullen wat ouder zijn (AKA, ik moet naar de kapper) heb ik na 2 dagen stijl-ig haar, maar dan lelijk :') :'( Maar ik moet nog even wachten tot na mijn expo. Ik ben benieuwd hoe het wordt!
Kom jij ook naar de Night of Terror mini meet?
Want dan doe ik wel wat van mijn krulen gel/creme/wax spul in een potje voor je, lijkt me wel wat voor jouw haar om de krullen vast te houden :9
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:42:54 #61
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010267
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Pictures morgen. :Y

[..]

Dat scheelt dan iig. Die schijnt wel fijn te zijn trouwens.

Over nagellak gesproken, ik voel me een beetje schuldig. :')
Ben laat thuis, maar misschien op feestboek dan :)

Hoezo schuldig?
pi_110010288
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Kom jij ook naar de Night of Terror mini meet?
Want dan doe ik wel wat van mijn krulen gel/creme/wax spul in een potje voor je, lijkt me wel wat voor jouw haar om de krullen vast te houden :9
Wanneer is die?
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:44:24 #63
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010316
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:43 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Wanneer is die?
21-4 in Amsterdam Tuschinski
pi_110010325
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ben laat thuis, maar misschien op feestboek dan :)

Hoezo schuldig?
Ging swap doen. Ik heb haar 2 lakjes gestuurd en verder niks want anders kostte het meer dan dubbel zoveel om te verzenden. Zij heeft mij superveel extra's gestuurd, naast de twee lakjes.
pi_110010335
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Mental image :D
LOL!
had ik vandaag ook :D Vooral toen ik bedacht dat Sjaans kad zou farten in iemands gezicht :D kadfart, pffrrrttt! :Y)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:46:59 #66
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010417
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:44 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ging swap doen. Ik heb haar 2 lakjes gestuurd en verder niks want anders kostte het meer dan dubbel zoveel om te verzenden. Zij heeft mij superveel extra's gestuurd, naast de twee lakjes.
Geeft toch niks. En anders nog een keer swappen en dan wat extra dingen meesturen :)
Vooral grappige europese dingen vinden amerikanen vaak leuk (neem aan dat het een amerikaan is)
pi_110010419
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:44 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Oh ik twijfel, maar nu weet ik wel weer wat ik moest doen :') Dat moet zeker tijdig gereserveerd worden?
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:47:12 #68
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010427
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:44 schreef princess-a het volgende:

[..]

had ik vandaag ook :D Vooral toen ik bedacht dat Sjaans kad zou farten in iemands gezicht :D kadfart, pffrrrttt! :Y)
Smeeraap :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:48:46 #69
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010477
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:47 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Oh ik twijfel, maar nu weet ik wel weer wat ik moest doen :') Dat moet zeker tijdig gereserveerd worden?
Zondag voor 10 uur 's ochtends doorgeven (zie NoT topic) aan mij en ik bestel ze voor je, anders zelf kaufen :)
Weet niet of het snel uitverkocht is, maar als je kan moet je gaan, het wordt zéker episch :7
pi_110010481
KIP :D Ik zou bijna naar Turkije gaan maandag :9

Maar baas belde niet op tijd terug om me vrij te geven ;(
pi_110010507
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Geeft toch niks. En anders nog een keer swappen en dan wat extra dingen meesturen :)
Vooral grappige europese dingen vinden amerikanen vaak leuk (neem aan dat het een amerikaan is)
Ik overweeg er een verrassingspakketje achteraan te sturen met wat kleine dingetjes. Maar idd een amerikaan ja. :)
pi_110010535
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:48 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Zondag voor 10 uur 's ochtends doorgeven (zie NoT topic) aan mij en ik bestel ze voor je, anders zelf kaufen :)
Weet niet of het snel uitverkocht is, maar als je kan moet je gaan, het wordt zéker episch :7
Het is 2 dagen voor mijn expo, dus ik moet dus even bekijken of ik het af ga krijgen, of ja, het besluit nemen dat ik het af ga krijgen :') Is in Amsterdam toch?
pi_110010582
Ik wou dat ik zulk soort films keek. :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:52:06 #74
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010599
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
KIP :D Ik zou bijna naar Turkije gaan maandag :9

Maar baas belde niet op tijd terug om me vrij te geven ;(
Hehehehe, ik heb terug gelezen dus zag het ja :D
Wat een mutsie zeg! Hehehe. Maaruh, hebben jij en je vriend al plannen voor vakantie eigenlij?
pi_110010615
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:52 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hehehehe, ik heb terug gelezen dus zag het ja :D
Wat een mutsie zeg! Hehehe. Maaruh, hebben jij en je vriend al plannen voor vakantie eigenlij?
Nee, want wij gaan niet op reis totdat hij zijn rijbewijs heeft gehaald heb ik besloten :')
pi_110010627
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:44 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

.... Lezen
Jonge
Moeilijk
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:54:10 #77
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010662
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:49 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik overweeg er een verrassingspakketje achteraan te sturen met wat kleine dingetjes. Maar idd een amerikaan ja. :)
En nu zit ik weer aan mijn Kindle te denken die ik snel wil hebben (volgende week weer vliegreis en over 3 weken ook weer :@ )
Luxeproblems, I haz them :P

Maar is wel een leuk idee. Dropjes en dat soort ongein wat hier laatst gepost werd.
pi_110010677
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Smeeraap :D
Bwhehhe.. sommige mensen verdienen dat! :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:54:47 #79
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010689
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:53 schreef RenRen- het volgende:

[..]

.... Lezen
Jonge
Moeilijk
Hehehe. Maar lijkt me wel heel leuk als jij ook komt :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:55:29 #80
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010716
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wou dat ik zulk soort films keek. :')
Gewoon downloaden of huren, is niet echt heel moeilijk :D
Eng zijn ze zéker niet
pi_110010722
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

En nu zit ik weer aan mijn Kindle te denken die ik snel wil hebben (volgende week weer vliegreis en over 3 weken ook weer :@ )
Luxeproblems, I haz them :P

Maar is wel een leuk idee. Dropjes en dat soort ongein wat hier laatst gepost werd.
Pcies. Zal wel eens kijken. :)

First world problems, ik ken ze. :Y (oh nee, ik wil niet een nieuwe vloer moeten kopen, ookal heb ik zat geld want krijg ik een erfenis :P)
pi_110010724
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hehehe. Maar lijkt me wel heel leuk als jij ook komt :Y
Ik laat het je weten :Y O+

Noe iek ga slaap.

Slaap lekker iedereeen :* O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:56:28 #83
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010743
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:52 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Nee, want wij gaan niet op reis totdat hij zijn rijbewijs heeft gehaald heb ik besloten :')
Dus jullie gaan over 14 jaar pas weer?
;)

Vakantie is lek, moet je niet mee wachten, wachten kun je heel lang als je dood bent :Y
Nu lekker genieten :)
pi_110010745
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:55 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Gewoon downloaden of huren, is niet echt heel moeilijk :D
Eng zijn ze zéker niet
Ik vind alles eng joh. Eraan komen kan ik wel, ze kijken durf ik niet. Vind ik meestal ook gewoon niet leuk moet ik zeggen.
pi_110010756
Slaap lekker Ren! :*
pi_110010759
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:55 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Noe iek ga slaap.

Slaap lekker :*
pi_110010764
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Dus jullie gaan over 14 jaar pas weer?
;)

Vakantie is lek, moet je niet mee wachten, wachten kun je heel lang als je dood bent :Y
Nu lekker genieten :)
Nee, hij gaat hem al het goed is deze zomer halen :') En misschien rond oud en nieuw naar NY O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:58:10 #88
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010790
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:55 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Noe iek ga slaap.

Slaap lekker!

Check in ider geval mijn epische post met de films daarin, kan ik je waarschijnlijk wel mee overhalen denk ik :9

Slechten horrorfilms, I luvs them! O+

Met dank aan Mss voor het initiatief he, uiteraard! Mss is eindbaas!
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:59:08 #89
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110010814
Ola :D :W
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:59:09 #90
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010816
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:56 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik vind alles eng joh. Eraan komen kan ik wel, ze kijken durf ik niet. Vind ik meestal ook gewoon niet leuk moet ik zeggen.
NoT films vallen voor mij het genre smakeloze melige humor, waar toevallig veel bloed in voor komt hehehe
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:00:03 #91
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110010853
Moet ik terug lezen? Heb ik iets gemist?
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:00:20 #92
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010866
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:57 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Nee, hij gaat hem al het goed is deze zomer halen :') En misschien rond oud en nieuw naar NY O+
Leuk!

NY lijkt me ook wel bijzonder :)

Misschien mag je mee op huwelijksreis naar NY met bb en SQ, die willen er ook geen geloof ik. Gezellig met zijn viertjes *O*
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:00:42 #93
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110010886
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:00 schreef Lindytje het volgende:
Moet ik terug lezen? Heb ik iets gemist?
Is niet veel, kan best :Y
Je bent er zo doorheen :)
pi_110010889
Slaap lekker RenRen!
pi_110010895
Speciaal voor Priem :D

zaterdag 7 april 2012 @ 01:01:58 #96
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110010931
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Is niet veel, kan best :Y
Je bent er zo doorheen :)
Anderhalf topic.... :')

Ik ga mijn best wel doen.
pi_110010942
Thuis :7
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_110010982
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:59 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

NoT films vallen voor mij het genre smakeloze melige humor, waar toevallig veel bloed in voor komt hehehe
Ja maar bloed op tv is eng. :')

Lin! :D
pi_110010992
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:02 schreef Mirjam het volgende:
Thuis :7
:W
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:03:22 #100
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011000
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:02 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja maar bloed op tv is eng. :')

Lin! :D
Hey chick! :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:05:15 #101
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011068
Ohnee, ik loog.... maar 1 topic terug lezen :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:05:41 #102
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011081
Ik kan geen plaatje vinden, maar als het reisbureau het voorelkaar krijgt om te regelen gaan we een 20-daagse reis maken door zuid Finland, dan midden-oost Finland (merengebied), lapland (poolcirkel stuk over zo rond middernachtszon eind juni), dan terug langs de Russische grens en dan nog een paar dagen extra in Helsinki :)
Dat laatste was lastig ivm bootreizen naar Finland, dus gaan ze uitzoeken, maar als dat kan en door gaat ga ik zo door de kamer heen stuiteren van blijdschap O+ *O* O+
Heb er zo onwijs veel zin in :o
pi_110011093
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Leuk!

NY lijkt me ook wel bijzonder :)

Misschien mag je mee op huwelijksreis naar NY met bb en SQ, die willen er ook geen geloof ik. Gezellig met zijn viertjes *O*
pi_110011109
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:03 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Hey chick! :D
Alles goed?

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan geen plaatje vinden, maar als het reisbureau het voorelkaar krijgt om te regelen gaan we een 20-daagse reis maken door zuid Finland, dan midden-oost Finland (merengebied), lapland (poolcirkel stuk over zo rond middernachtszon eind juni), dan terug langs de Russische grens en dan nog een paar dagen extra in Helsinki :)
Dat laatste was lastig ivm bootreizen naar Finland, dus gaan ze uitzoeken, maar als dat kan en door gaat ga ik zo door de kamer heen stuiteren van blijdschap O+ *O* O+
Klinkt als iets dat jij geweldig gaat vinden. :D
pi_110011129
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil mee ;(
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:08:23 #106
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011159
En dan allemaal in houten cottages/blokhutten met gewoon bij elke hut alle sanitaire en kookvoorzieningen, een open haard, kampvuurplek voor de hut, allemaal aan een meer en met een privé sauna in de achtertuin :7
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:09:37 #107
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011184
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:06 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Alles goed?

[..]

We hadden eerst van een ander stel reisbureaus een afwijzing, want te lastig (we wilden alleen extra nachten bijboeken, stelletje kneuzen...)
En toen ik hoorde dat het misschien wel kon was ik interdaad echt al aan het juichen :D
Lijk me zo gaaf O+
pi_110011193
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:08 schreef BBQ-kip het volgende:
En dan allemaal in houten cottages/blokhutten met gewoon bij elke hut alle sanitaire en kookvoorzieningen, een open haard, kampvuurplek voor de hut, allemaal aan een meer en met een privé sauna in de achtertuin :7
Ja hoi.
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:10:04 #109
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011200
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:06 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Alles goed?

[..]

Jep :Y

Alleen heul moe!! Was erg druk...
Met jou?

Ik ben nog even terug aan het lezen....
pi_110011210
Lindy :D Hoe was het bij de frietboer? O+ heeft het nog best druk :o
pi_110011213
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:10 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Met jou?

Ah :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:10:32 #112
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011215
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:07 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik wil mee ;(
We hebben overal waarschijnlijk een 6-persoons hut omdat families dit soort reizen vaak boeken _O-
Dus sneak gerust stiekem mee :P
pi_110011229
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:09 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

We hadden eerst van een ander stel reisbureaus een afwijzing, want te lastig (we wilden alleen extra nachten bijboeken, stelletje kneuzen...)
En toen ik hoorde dat het misschien wel kon was ik interdaad echt al aan het juichen :D
Lijk me zo gaaf O+
O+

quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:10 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Met jou?

Mooizo. En zo lekker slapen dan. O+
Nu al zat van verven en verhuizen enzo. :') Maar verder goed hoor.
pi_110011237
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

We hebben overal waarschijnlijk een 6-persoons hut omdat families dit soort reizen vaak boeken _O-
Dus sneak gerust stiekem mee :P
:D O+
pi_110011244
Druk lijkt me trouwens wel fijner dan een hele avond niks te doen hebben. Als het druk is gaat de tijd iig snel.
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:12:57 #116
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011273
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lindy :D Hoe was het bij de frietboer? O+ heeft het nog best druk :o
Ja, ik had het ook echt niet verwacht...
Collega moest tot acht en tot zes was het redelijk rustig blijkbaar, dus die is om 6u naar huis gegaan..
En vanaf kwart over zes.... DRUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De tering... ik heb mijn pauze niet eens gehad... nu is het eerst sinds half 6 dat ik even zit :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:13:21 #117
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011281
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:11 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

O+

[..]

Mooizo. En zo lekker slapen dan. O+
Nu al zat van verven en verhuizen enzo. :') Maar verder goed hoor.
Ben je al ver met je kamer??
Wel pics als het af is he? :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:13:52 #118
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011297
Vriendin van me zei nog dat ze het raar vond dat wij deze reis gaan doen omdat families hem vaak doen. Of we niet beter konden wachten tot we kinderen hadden. I don't care, ik wil nu! :D
Gaan we toch gewoon nog een keer, met kinderen, als het bevalt :D

Die scandinavische hoofdsteden zijn wel grappig trouwens, denk je wow, grootste stad van het land, wonen er minder mensen dan in Den Haag :P
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:14:55 #119
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011324
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:12 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Collega moest tot acht en tot zes was het redelijk rustig blijkbaar, dus die is om 6u naar huis gegaan..
En vanaf kwart over zes.... DRUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De tering... ik heb mijn pauze niet eens gehad... nu is het eerst sinds half 6 dat ik even zit :')
Nu lekker fokken met een peukje en een glaasje sap? Heb je wel verdiend :*
pi_110011326
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:12 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dat zal je aaaaaaaltijd zien _O- Bij ons vroeger in de mac ook: 'Hm tis rustig, iedereen naar huis behalve Uft en Pietje.'

10 minuten later, teringdruk :')
pi_110011330
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:13 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ben je al ver met je kamer??
Wel pics als het af is he? :D
:Y En kom maar eens langs dan. :P
Ehrm, plafond is wit en alle muren hebben hun eerste laag verf. Morgen de tweede en dan maandag de vloer erin. En dan nog inpakken en meubels vinden enzo. :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:15:56 #122
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011358
Lindy, onze redster in nood in tijd van ontzettende trek in frietjes >:O
Hulde aan de frietkoningin van Brabant _O_
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:18:18 #123
164755 Mss
kutHOEr
pi_110011441
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:58 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Slaap lekker!

Check in ider geval mijn epische post met de films daarin, kan ik je waarschijnlijk wel mee overhalen denk ik :9

Slechten horrorfilms, I luvs them! O+

Met dank aan Mss voor het initiatief he, uiteraard! Mss is eindbaas!
O+
Aids.
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:18:22 #124
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011442
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Nu lekker fokken met een peukje en een glaasje sap? Heb je wel verdiend :*
Peukje en een glaasje melk :D
pi_110011452
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:18 schreef Mss het volgende:

[..]

O+
Uiteraard Mss _O_ zonder jou had dit niet plaatsgevonden :D
pi_110011460
Oeh melk!
* AlbinoBambi gaat glas melk pakken.
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:19:57 #127
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011492
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:18 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

+1

_O_
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:20:00 #128
164755 Mss
kutHOEr
pi_110011493
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:18 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik vind het allang tof dat er zoveel mensen mee gaan die nét zo enthousiast zijn :D.
Aids.
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:20:17 #129
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011499
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:15 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Dat zal je aaaaaaaltijd zien _O- Bij ons vroeger in de mac ook: 'Hm tis rustig, iedereen naar huis behalve Uft en Pietje.'

10 minuten later, teringdruk :')
Ja, echt...
Collegaatje heeft deserterende collega boos opgebeld... :D
"Als je nog eens wat weet!!!! :( :( :( " :D _O-

Maar wel irritant... bestelling was nog niet gehaald boven toen hij weg ging. Was de friet op een gegeven moment op, frikandellen op, kroketten op... :N :N
Kan ik weer wie unne mongol met friet gaan lopen zeulen terwijl mijn halve snackmuur leeg is... :N :N
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:20:29 #130
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011507
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:18 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Peukje en een glaasje melk :D
Das koeiensap :7

Ik ga ook even een glaasje pakken, lekker zo nu en dan :9
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:20:56 #131
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011516
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Lindy, onze redster in nood in tijd van ontzettende trek in frietjes >:O
Hulde aan de frietkoningin van Brabant _O_
_O- _O- :D

Ik ben bijna bij je scandinavië-plannen met teruglezen geloof ik :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:21:56 #132
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011539
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:15 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

:Y En kom maar eens langs dan. :P
Ehrm, plafond is wit en alle muren hebben hun eerste laag verf. Morgen de tweede en dan maandag de vloer erin. En dan nog inpakken en meubels vinden enzo. :')
Klinkt goed!!
Meubels vinden gaat vast wel lukken denk ik! Spannend, zo je eerste eigen kamer O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:22:50 #133
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011564
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:20 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Das koeiensap :7

Ik ga ook even een glaasje pakken, lekker zo nu en dan :9
:D Allemaal aan de melk!!

Nah, ik had maagzuur.... dan altijd even melk drinken en het is weer over ^O^
Ligt vast aan dat broodje kroket om 24u :')
pi_110011606
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:21 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Klinkt goed!!
Meubels vinden gaat vast wel lukken denk ik! Spannend, zo je eerste eigen kamer O+
Een gedeelte is er al. Grootste punt wordt koelkast, kast voor servies enzo en bankje. Oh en een kastje voor onder de wastafel en een nachtkastje. Maar bankje kan ik altijd nog nieuw bij de ikea kopen als ik niks naar m'n smaak kan vinden. :')
Oh en gordijnen, dat wordt ook nog zoiets.
pi_110011612
En combimagnetron. Zie, ik vergeet steeds dingen. :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:25:44 #136
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011633
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:24 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Een gedeelte is er al. Grootste punt wordt koelkast, kast voor servies enzo en bankje. Oh en een kastje voor onder de wastafel en een nachtkastje. Maar bankje kan ik altijd nog nieuw bij de ikea kopen als ik niks naar m'n smaak kan vinden. :')
Oh en gordijnen, dat wordt ook nog zoiets.
Kastje voor onder de wastafel heb je bij Ikea voor iets van 20 eetjes geloof ik :Y :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:26:04 #137
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011644
Lin heb jij nou ook een aaipet? Nee toch?

Het is dus gewooon niet mogelijk om bij een aaipet even een plaatje wat je ziet via google of op een website te bekijken wat de eigenschappen zijn en wat de URL van het plaatje is?
Wat een mongolending zeg, echt.....
Of zie ik iets overhet hoofd?
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:27:34 #138
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011700
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin heb jij nou ook een aaipet? Nee toch?

Het is dus gewooon niet mogelijk om bij een aaipet even een plaatje wat je ziet via google of op een website te bekijken wat de eigenschappen zijn en wat de URL van het plaatje is?
Wat een mongolending zeg, echt.....
Of zie ik iets overhet hoofd?
Nee, ik heb geen aaipet...

Kan je niet helpen met je lastige kwestie ;(
pi_110011709
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:25 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Kastje voor onder de wastafel heb je bij Ikea voor iets van 20 eetjes geloof ik :Y :Y
Ja, het wordt sowieso een bijna complete Ikea kamer. :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:28:22 #140
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011724
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:25 schreef Lindytje het volgende:

[..]

HACO, Leenbakker, Kwantum, Yisk, allemaal cheap.

En gordijnen bij de Ikea, delft dus he want goedkoper, vouwgordijnen zijn goedkoop en chill. Eventueel indien nodig rolgordijnen eronder.
Og bij Gamma en consorten kijken, die hebben vaak ook goedkoop gordijnen.
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:29:12 #141
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011746
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:27 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen aaipet...

Kan je niet helpen met je lastige kwestie ;(
Ik vind het een hoerending met al die beperkingen van meneer Apple :')

Als ik een tablet neem, neem ik een android, duidelijk!
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:29:21 #142
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011752
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:28 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

En gordijnen bij de Ikea, delft dus he want goedkoper, vouwgordijnen zijn goedkoop en chill. Eventueel indien nodig rolgordijnen eronder.
Ohja, vouwgordijnen!! Die wil ik hier misschien ook nog :D Onze gordijnen passen echt helemaal niet meer bij hoe de kamer nu is :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:30:38 #143
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011800
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik vind het een hoerending met al die beperkingen van meneer Apple :')

Als ik een tablet neem, neem ik een android, duidelijk!
Maar natuurlijk, android :D :Y
Android is veul fijner vind ik!!
Ik heb zo'n Ipod.. en ik vind het toch zo hoerenirritant dat dat ding alleen met Itunes werkt. Wat een tyfusprogramma is dat.. :N :N Me no likey apple :N
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:31:34 #144
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011830
Eeeeeeindelijk gelukt.

Dit is de reis die als het hoop ik allemaal lukt, we gaan maken, met extra nog 3 dagen Helsinki dus :)

pi_110011852
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:28 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Maar ik ga toch niet helemaal naar Delft. :D
Qua gordijnen heb ik sowieso niet iets heel erg lichtblokkerend iets nodig, wat ik nu heb houdt ook totaal geen daglicht tegen. Denk niet dat ik een rolgordijn kwijt kan..
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:32:29 #146
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011858
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:29 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ohja, vouwgordijnen!! Die wil ik hier misschien ook nog :D Onze gordijnen passen echt helemaal niet meer bij hoe de kamer nu is :')
Ik ben dol op onze vouwgordijnen :Y

We hebben ze op 1 kamer na overal :D
pi_110011862
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Eeeeeeindelijk gelukt.

Dit is de reis die als het hoop ik allemaal lukt, we gaan maken, met extra nog 3 dagen Helsinki dus :)

[ afbeelding ]
^O^
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:33:03 #148
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011874
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Eeeeeeindelijk gelukt.

[ afbeelding ]
`Whaaaaahhhhhhhhhh!! Vette shit!!
Ik wil ook nog een keer naar scandinavië :Y Vroeger eens twee weken in Zweden geweest, en het is echt geweldig daar O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:33:26 #149
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011886
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:32 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Maar ik ga toch niet helemaal naar Delft. :D
Qua gordijnen heb ik sowieso niet iets heel erg lichtblokkerend iets nodig, wat ik nu heb houdt ook totaal geen daglicht tegen. Denk niet dat ik een rolgordijn kwijt kan..
Rolgordijnen kun je qua ruimte altijd kwijt.
En delft kun je 1 dag heen, alles kopen en klaar. Maar hoeft niet natuurlijk, wat je wilt, en benzine is ook net echt gratis tegenwoordig...
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:33:33 #150
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011892
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:32 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik ben dol op onze vouwgordijnen :Y

We hebben ze op 1 kamer na overal :D
Ik ga mijnen ramen eens opmeten binnenkort :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:34:00 #151
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011905
En hoezo is delft goedkoper?? :D :?
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:34:41 #152
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011928
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:30 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, android :D :Y
Android is veul fijner vind ik!!
Ik heb zo'n Ipod.. en ik vind het toch zo hoerenirritant dat dat ding alleen met Itunes werkt. Wat een tyfusprogramma is dat.. :N :N Me no likey apple :N
Ik heb dus ook echt een schurfthekel gekregen aan Apple doormijn aaifoon en al zijn beperkingen.
Android telefoon is helemaal perfect, nu nkg android tabletje erbij :9
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:36:06 #153
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110011974
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:34 schreef Lindytje het volgende:
En hoezo is delft goedkoper?? :D :?
Conceptstore van Nederland/Europa en volgens mij zelfs van de wereld. Lopen ook altijd allerlei nationaliteiten rond daar.
Ze testen met producten daar en nieuwe concepten en zulks. Opleidingscentrum zit ook in Delft dacht ik.
En waarom dat dus goedkoper is bij sommige dingen, geeeeeen idee
pi_110011979
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Rolgordijnen kun je qua ruimte altijd kwijt.
En delft kun je 1 dag heen, alles kopen en klaar. Maar hoeft niet natuurlijk, wat je wilt, en benzine is ook net echt gratis tegenwoordig...
Precies, benzine is duur. Maar kan het altijd voorstellen natuurlijk. :Y
Nou, het punt is dat ik sowieso ook van die dunne gordijnen wil, zodat m'n licht binnen kan komen zonder dat de zon meteen overal op staat. En daar achter past geen rolgordijn meer aan het plafond denk ik, en daarvoor vind ik stom. :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:36:15 #155
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011981
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:34 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb dus ook echt een schurfthekel gekregen aan Apple doormijn aaifoon en al zijn beperkingen.
Android telefoon is helemaal perfect, nu nkg android tabletje erbij :9
Ik wil ook een tablet :Y
Maar dat slaat nergens op... ik heb al een PC, een netbook en een Galaxy note :')
pi_110011997
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:36 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik wil ook een tablet :Y
Maar dat slaat nergens op... ik heb al een PC, een netbook en een Galaxy note :')
Hebberd. :*
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:36:46 #157
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110011998
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:36 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Conceptstore van Nederland/Europa en volgens mij zelfs van de wereld. Lopen ook altijd allerlei nationaliteiten rond daar.
Ze testen met producten daar en nieuwe concepten en zulks. Opleidingscentrum zit ook in Delft dacht ik.
En waarom dat dus goedkoper is bij sommige dingen, geeeeeen idee
Nooit geweten :D

Weer wat geleerd :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:37:06 #158
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012005
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:36 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hebberd. :*
Ja, en dat klopt nog ook :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:37:20 #159
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110012013
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:33 schreef Lindytje het volgende:

[..]

`Whaaaaahhhhhhhhhh!! Vette shit!!
Ik wil ook nog een keer naar scandinavië :Y Vroeger eens twee weken in Zweden geweest, en het is echt geweldig daar O+
Moet je doen, heerlijk is het daar he O+

Ik zit al tehyperen alsik naar het plaatje kijk :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:38:47 #160
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110012057
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:37 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ja, en dat klopt nog ook :')
Herkenbaar wel :D

www.vouwgordijntje.nl hebben wij alles besteld, prima kwaliteit en ziet er netjes uit en leveren voor een goede prijs gordijnen op maat :)
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:39:03 #161
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012065
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:37 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Moet je doen, heerlijk is het daar he O+

Ik zit al tehyperen alsik naar het plaatje kijk :D
Ja, snap ik!! dat is ook echt tof!! O+

Ja, het is daar heerlijk inderdaad! Ik weet nog dat ik met papa ging mountainbiken door het bos daar en dat we twee elanden tegen kwamen O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:39:26 #162
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012081
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Herkenbaar wel :D

www.vouwgordijntje.nl hebben wij alles besteld, prima kwaliteit en ziet er netjes uit en leveren voor een goede prijs gordijnen op maat :)
Thanx voor den tip, die onthoud ik even :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:40:02 #163
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012100
Oh, en nog eens wat...
Morgen weer met Sien naar de DA.
Ze loopt nog steeds een beetje moeilijk en ze heeft nu weer koorts -O- ;(
pi_110012108
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:39 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Thanx voor den tip, die onthoud ik even :Y
Ik ook. :Y
pi_110012122
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:40 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en nog eens wat...
Morgen weer met Sien naar de DA.
Ze loopt nog steeds een beetje moeilijk en ze heeft nu weer koorts -O- ;(
-O- Hoop dat de da Sien kan maken. O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:41:18 #166
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012149
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:40 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

-O- Hoop dat de da Sien kan maken. O+
Ja, dat hoop ik ook.. Kapotte Sien is heul niet leuk :N
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:41:27 #167
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110012158
Ik ga lekker slapen, morgen 9 uur kapper :)

Ik hoop zeook tegen te komen Lin, lijkt me gaaf!

Slaap lekker! En zalig Pasen alvast en bedankt voor de bloemen, als ik jullie niet meer spreek :9
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:42:02 #168
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110012178
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:41 schreef Lindytje het volgende:

[..]

En sterkte met Sientje natuurlijk!
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:42:10 #169
164755 Mss
kutHOEr
pi_110012184
Ik ga ook slapen. Mijn 5 lagen nagellak zijn eindelijk droog :').
Aids.
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:42:22 #170
164755 Mss
kutHOEr
pi_110012193
Sientje ;(
Aids.
pi_110012203
Slaap lekker Kip! :*

quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:41 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Huisdieren mogen niet kapot gaan. ;(
pi_110012216
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:42 schreef Mss het volgende:
Ik ga ook slapen. Mijn 5 lagen nagellak zijn eindelijk droog :').
Wat heb je gelakt dan? :D

En slaap lekker!
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:43:09 #173
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012218
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga lekker slapen, morgen 9 uur kapper :)

Ik hoop zeook tegen te komen Lin, lijkt me gaaf!

Slaap lekker! En zalig Pasen alvast en bedankt voor de bloemen, als ik jullie niet meer spreek :9
Slaap lekker!! :* Dromen over Elanden :D Die zijn gaaf ja O+ O+

Jij ook bedankt voor de bloemen he! En geniet van de eieren :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:43:28 #174
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012227
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:42 schreef Mss het volgende:
Sientje ;(
Ja -O- ;(

Slaap lekker babe!! O+ :*
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:43:31 #175
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110012228
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

zaterdag 7 april 2012 @ 01:43:47 #176
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012238
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slaap lekker Kip! :*

[..]

Huisdieren mogen niet kapot gaan. ;(
Nee, huisdieren moeten heel blijven en 100 worden :Y
pi_110012244
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:43 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Het duurt even maar dan heb je ook wat. ;)
Was het gezellig?
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:44:05 #178
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012246
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:43 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ola babe! :D
pi_110012251
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:43 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Nee, huisdieren moeten heel blijven en 100 worden :Y
:Y
En noooooit kwijt raken.
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:44:37 #180
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110012266
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:44 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ola babe! :D
Hallon beeb O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:45:20 #181
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110012283
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:43 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Het duurt even maar dan heb je ook wat. ;)
Was het gezellig?
Ik moest ff nagellak bestellen , sjaan is een vervelende enabler :')
pi_110012284
Slaap lekker Kip!
pi_110012296
Lin ;( Hoop dat ze haar snel weer maken.

En whatsup met de bloemen? :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:45:46 #184
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012297
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:45 schreef Mirjam het volgende:

[..]

_O- _O-
Heb je een kadt gestolen? :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:45:49 #185
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110012299
Was heel gezzeli trouwens :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:46:25 #186
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012321
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:45 schreef Unfckingtitled het volgende:

Ik hoop het ook.. maak me toch wel een beetje zorgen.. vooral dat ze nu weer koorts heeft...
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:46:28 #187
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110012324
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:45 schreef Lindytje het volgende:

[..]

_O- _O-
Heb je een kadt gestolen :D
No, she was watching me }:|
pi_110012326
quote:

[..]

Mwehe. Vertel, wat heb je besteld. :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:45 schreef Mirjam het volgende:
Was heel gezzeli trouwens :D
Yay, mooi zo!
pi_110012337
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:45 schreef Unfckingtitled het volgende:

_O- De paus, pasen enzo.
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:47:06 #190
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012339
Oh, en bedankt voor de bloemen jonge! De paus! Jonguh! Kut!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:47:25 #191
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012349
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:46 schreef Mirjam het volgende:

[..]

No, she was watching me }:|
De biatch :N
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:47:30 #192
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110012353
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:46 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O- De paus, pasen enzo.
Bedanckt voor die bloemun *O*
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:47:58 #193
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110012371
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:47 schreef Lindytje het volgende:

[..]

De biatch :N
pi_110012372
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:46 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik hoop het ook.. maak me toch wel een beetje zorgen.. vooral dat ze nu weer koorts heeft...
;( Het komt vast goed *O* Je bent er snel bij toch?
pi_110012378
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:46 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O- De paus, pasen enzo.
Ohja fuck :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:49:39 #196
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012416
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:48 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

;( Het komt vast goed *O* Je bent er snel bij toch?
Ja, dat wel!!
We gaan het maar even zien morgen... van half 2 tot half 3 inloopspreekuur :Y
pi_110012781
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:49 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ja, dat wel!!
We gaan het maar even zien morgen... van half 2 tot half 3 inloopspreekuur :Y
Oh das wel fijn. Bij ons hebben ze dat niet in het weekend.
  zaterdag 7 april 2012 @ 02:02:47 #198
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012804
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 02:02 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Oh das wel fijn. Bij ons hebben ze dat niet in het weekend.
Hier gelukkig wel O+ Rest van de week alleen op afspraak :Y
pi_110012913
Ik ga slapen.
Welterusten schatjens! :* O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 02:07:43 #200
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110012935
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 02:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga slapen.
Welterusten schatjens! :* O+
Ja, ik ga ook :Y

Trusten!! :*
pi_110012976
Slaap lekker :*
  zaterdag 7 april 2012 @ 08:59:12 #202
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110015158
Wachten bij de kapporrrrr ;)

En die matte top coat lag dus in mijn auto kwam ik net achter, uit tasje gevallen denk ik :D
pi_110015205
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 08:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Wachten bij de kapporrrrr ;)

En die matte top coat lag dus in mijn auto kwam ik net achter, uit tasje gevallen denk ik :D
:D hoeveel gaat eraf?
  zaterdag 7 april 2012 @ 09:41:04 #204
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110015464
Klein stukje maar, zit nu in de kleurspoeling, blonde be gone oO<
pi_110015607
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 09:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Klein stukje maar, zit nu in de kleurspoeling, blonde be gone oO<
Oeh, ik ben heel benieuwd! :9
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:11:19 #206
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110015830
Done en blij mee *O*
Nu shoppen met mijn zusjes, later misschien foto op feest boek ;)
pi_110015920
Jaa pics!!
pi_110015963
Goedemorgen :W
pi_110015973
quote:

[..]

:D O+ :9
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:46:40 #210
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_110016448
Seriously.....bijna 4 SC's volgeluld jullie???

U haz no lifes? :P
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:48:39 #211
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_110016476
Weet iemand waar je leuke panties kan kopen? Gisteren een zwart rokje gekocht bij de HEMA. Ik wil er een niet warte of grijze panty onder dragen maar iets met een kleurtje ofzo. Maar die kan ik dus echt nergens vinden :?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:48:57 #212
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_110016483
Kip om den foto te kopieren of wat dan ook moet je gewoon je vinger even op die foto houden.
Ik heb nooit last van beperkingen ofzo :@ zou niet weten wat :P

Booh en ik hopen dat ik lekker in bed kon blijven liggen, moet ik beneden op honden letten van mn oom }:| Zou niet weten waarom die beesten niet alleen kunnen blijven en slapen op de bank lukt niet :(
吴 曼 迪
pi_110016494
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
Weet iemand waar je leuke panties kan kopen? Gisteren een zwart rokje gekocht bij de HEMA. Ik wil er een niet warte of grijze panty onder dragen maar iets met een kleurtje ofzo. Maar die kan ik dus echt nergens vinden :?
V&D
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:49:54 #214
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_110016508
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:48 schreef megamandy het volgende:
Kip om den foto te kopieren of wat dan ook moet je gewoon je vinger even op die foto houden.
Ik heb nooit last van beperkingen ofzo :@ zou niet weten wat :P

Booh en ik hopen dat ik lekker in bed kon blijven liggen, moet ik beneden op honden letten van mn oom }:| Zou niet weten waarom die beesten niet alleen kunnen blijven en slapen op de bank lukt niet :(
en die honden liggen zeker wel prinsheerlijk te snurken? :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:51:49 #215
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_110016545
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

V&D
Die zijn ze net aan het bouwen hier :')

En een H&M *O*

Maar nog niet klaar dus.....
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:52:56 #216
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_110016565
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:49 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

en die honden liggen zeker wel prinsheerlijk te snurken? :D
Eentje wel en die van ons ook, maar die andere die loopt soms nog wel eens rond als hij buiten iets ziet bewegen. Maar die beesten zijn niet opgevoed :X
Vooral die laatste wat ik zei, is een combinatie Bordeauxsog en Sharpei dus die moet je gewoon meteen opvoeden maar dat is niet gedaan :N en daarom luisterd dat beest niet echt :(
吴 曼 迪
  zaterdag 7 april 2012 @ 11:41:50 #217
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_110017724
Goedemorgennnn :D leuke avond gehad gister *O*
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_110017892
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:41 schreef Diconnected het volgende:
Goedemorgennnn :D leuke avond gehad gister *O*
mooi zooo *O*
  zaterdag 7 april 2012 @ 12:11:53 #219
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110018494
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:20 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

:D O+ :9
*;
pi_110018596
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 12:11 schreef Mirjam het volgende:

[..]

*;
ik moet weer lachen als ik aan die kop van Mika denk met die vogeltjesgeluid _O- _O- _O- _O-
  zaterdag 7 april 2012 @ 12:16:52 #221
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110018610
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 12:16 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik moet weer lachen als ik aan die kop van Mika denk met die vogeltjesgeluid _O- _O- _O- _O-
peheheh, ik schrok echt van 'm :')
ook in de kledingkast trouwens :D :')
pi_110018649
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 12:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

peheheh, ik schrok echt van 'm :')
ook in de kledingkast trouwens :D :')
Ik zei toch dat mijn katten stalkers zijn :'(
  zaterdag 7 april 2012 @ 12:18:48 #223
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110018672
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik zei toch dat mijn katten stalkers zijn :'(
ja, niks van gelogen :D
pi_110018786
Mogguh
pi_110019053
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mogguh
Middag!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_110021531
Mijn tweede brandwond van mijn nieuwe stijltang. *O*

It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_110021588
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:41 schreef Dwyn het volgende:
Mijn tweede brandwond van mijn nieuwe stijltang. *O*

Faalhaas :')
pi_110021619
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Faalhaas :')
Ik heb geen goede hand/oog coördinatie. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_110021632
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:43 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ik heb geen goede hand/oog coördinatie. :')
De tang is in ieder geval goed heet 14.gif
pi_110021658
Dat zeker. :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_110021874
Wanneer wordt het beter weer? Ik heb heul veel untried holo's :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:57:49 #232
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_110022108
Goei fiske gehad gister O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_110022163
Fijn, ik eet een kiwi en latten hingen gelijk ana broek, dus ik denk ik laat ze wel ff ruiken want dan zien ze dat dat niet is wat ze willen en houden ze op, think again ... dag kiwi :')
pi_110022189
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Fijn, ik eet een kiwi en latten hingen gelijk ana broek, dus ik denk ik laat ze wel ff ruiken want dan zien ze dat dat niet is wat ze willen en houden ze op, think again ... dag kiwi :')
Trolololololol
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:01:00 #235
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_110022219
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Vreetzakken die ze zijn :')
  PR/Manusje van alles zaterdag 7 april 2012 @ 14:03:17 #236
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_110022293
Goeien tt
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:04:09 #237
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110022326
Mel, jouw lolcats _O- :D
pi_110022347
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:04 schreef Lindytje het volgende:
Mel, jouw trolcats :(
fixed
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:04:58 #239
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110022355
Net trouwens weer met Sien naar de DA geweest... DA wist het ook niet zo goed. Ze denkt nu aan lyme..
Weer 10 dagen antibiotica en pijnstillers... arme hont!
pi_110022363
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:01 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Vreetzakken die ze zijn :')
jamaar kiwi ... komop :'(
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:05:11 #241
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110022364
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:04 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

fixed
:D ^O^
pi_110022371
quote:
Net trouwens weer met Sien naar de DA geweest... DA wist het ook niet zo goed. Ze denkt nu aan lyme..
Wut wat heeft ze?!
pi_110022377
quote:
arme sien ;(
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:05:29 #244
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_110022378
quote:
Awh arme Sientje ;( :*
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:07:11 #245
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110022433
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Wut wat heeft ze?!
40 graden koorts, sloom, stijf... ;(
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:07:52 #246
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110022454
Shopping queens is echt briljant trouwens!! Ik zit me kostelijk te vermaken :D _O-
pi_110022464
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:07 schreef Lindytje het volgende:

[..]

40 graden koorts, sloom, stijf... ;(
Meh :(
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:09:06 #248
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110022505
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Meh :(
Ja, Sien kapot -O-
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:09:45 #249
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_110022524
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

jamaar kiwi ... komop :'(
Niks is meer veilig _O-
pi_110022542
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:07 schreef Lindytje het volgende:
Shopping queens is echt briljant trouwens!! Ik zit me kostelijk te vermaken :D _O-
Dat is echt een bitch fest. _O-
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:10:57 #251
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110022561
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:10 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Dat is echt een bitch fest. _O-
Ja, echt!! O+ _O-
pi_110022596
'Van alle meiden vond ik niet dat zij het verdiende!!'

Toevallig gister een stukje gezien. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:12:27 #253
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110022620
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:11 schreef Dwyn het volgende:
'Van alle meiden vond ik niet dat zij het verdiende!!'

Toevallig gister een stukje gezien. :')
Oh, echt?? _O- _O-
Ik ben nu bij aflevering 3 van deze week :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:13:10 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_110022644
bier :r
goeiemorgen :')
disclaimer
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:13:45 #255
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_110022675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
Drink het dan niet :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:14:31 #256
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110022714
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
Mornings :D
Wat dacht je gisteren, ik zuip mijn kater weg met bier? Altijd een goeden optie :Y :Y
pi_110022717
Wijntje en chips gehad gisteravond. Toch een halve kilo afgevallen. :')

Ik snap mijn lichaam niet meer! :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:15:16 #258
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110022736
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:14 schreef Dwyn het volgende:
Wijntje en chips gehad gisteravond. Toch een halve kilo afgevallen. :')

Ik snap mijn lichaam niet meer! :D
Wacht maar even op morgen ;)
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:16:29 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_110022780
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:13 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Drink het dan niet :')
jij snapt er niks van :{w
disclaimer
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:16:58 #260
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110022801
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

+1
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:17:04 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_110022806
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:14 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Mornings :D
Wat dacht je gisteren, ik zuip mijn kater weg met bier? Altijd een goeden optie :Y :Y
ja jonge, we gingen ff bij papa en mama langs :')
disclaimer
pi_110022822
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:15 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Wacht maar even op morgen ;)
Ik weet het :D Maar ik heb geen paaseitjes in huis en ik ga ook niet paasontbijt/brunch/lunch/diner doen dus ik hoop dat het dit weekend mee valt. ^O^

Want volgende week twee keer uit eten en jarig.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:18:36 #263
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110022861
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja jonge, we gingen ff bij papa en mama langs :')
Ah, kijk, dat verklaart :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:18:47 #264
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_110022863
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zaterdag 7 april 2012 @ 14:18:57 #265
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110022870
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:17 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ik weet het :D Maar ik heb geen paaseitjes in huis en ik ga ook niet paasontbijt/brunch/lunch/diner doen dus ik hoop dat het dit weekend mee valt. ^O^

Want volgende week twee keer uit eten en jarig.

Komt vast goed :Y ^O^
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:19:52 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_110022912
maar het was wel leuken! Oude trouwalbums zitten bekijken uit de fifties en seventies O+
disclaimer
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:20:26 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_110022933
mijn pappie was gewoon pas 23 toen hij trouwde :')
disclaimer
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:21:20 #268
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110022961
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
maar het was wel leuken! Oude trouwalbums zitten bekijken uit de fifties en seventies O+
Oeh, toffe shizzle!! :Y

Fijn dat het leuk was :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:14:57 #269
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_110024386
Jezus wat een kenau buschauffeuse zeg :')
pi_110024453
Arme sien ;(
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:18:48 #271
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_110024519
quote:
Aww arme Sientje!
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:20:56 #272
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110024589
O+

Ja, poor dogsie... ;(

Wat deed de busschauffeuse Debs?
pi_110024611
Mijn zus belde mij vanochtend wakker welke topcoat ze moest kopen... HALLO IK WAS AAN HET DROMEN DAT IK CHOCOLADE AAN HET ETEN WAS :'(
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:22:04 #274
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110024633
quote:
8s.gif Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus belde mij vanochtend wakker welke topcoat ze moest kopen... HALLO IK WAS AAN HET DROMEN DAT IK CHOCOLADE AAN HET ETEN WAS :'(
_O- _O-
pi_110024835
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 15:22 schreef Lindytje het volgende:

[..]

_O- _O-
;(
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:43:34 #276
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_110025404
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 15:20 schreef Lindytje het volgende:
O+

Ja, poor dogsie... ;(

Wat deed de busschauffeuse Debs?
Echt heel erg bitchen (beetje terecht, maar die hele houding was niet zo nice). Zo'n meiske had haar chipkaart opgeladen in de bus maar niet ingecheckt. Buschauffeuse: "HEB JE INGECHECKT? WAAR DAN? CHECK OPNIEUW IN!". Vervolgens, terwijl we wegrijden: "WIE HEEFT ER FRIET MEE GENOMEN OF SNACKS? MEURT HEEL M'N BUS". Chagerijn :').
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:48:18 #277
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_110025528
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 15:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Echt heel erg bitchen (beetje terecht, maar die hele houding was niet zo nice). Zo'n meiske had haar chipkaart opgeladen in de bus maar niet ingecheckt. Buschauffeuse: "HEB JE INGECHECKT? WAAR DAN? CHECK OPNIEUW IN!". Vervolgens, terwijl we wegrijden: "WIE HEEFT ER FRIET MEE GENOMEN OF SNACKS? MEURT HEEL M'N BUS". Chagerijn :').

En arme Sien -O-
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:49:12 #278
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110025555
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 15:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

_O- _O- Gezellig type :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:50:19 #279
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_110025587
Zo appeltaart maken :9
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:52:57 #280
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110025658
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 15:50 schreef Diconnected het volgende:
Oeh, lekker!! Kom je een stukje brengen? :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 16:04:01 #281
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_110025954
Bloemetjes panty I haz :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 16:04:21 #282
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_110025964
quote:
nom!!
  zaterdag 7 april 2012 @ 16:29:59 #283
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_110026731
Ennnnn, daar gaan we weer, friet bakken :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 16:37:45 #284
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_110026984
Ik wil studeren maar ik vind geen nieuw kladblok :')
Positieve instelling, ik mag het niet hebben :o
吴 曼 迪
pi_110027624
Rode catrice jelly :9
  zaterdag 7 april 2012 @ 17:03:28 #286
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110027872
quote:
:9
  zaterdag 7 april 2012 @ 17:04:14 #287
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_110027898
De vulling is al erg lekker :9 :
  zaterdag 7 april 2012 @ 17:05:43 #288
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110027958
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:04 schreef Diconnected het volgende:
De vulling is al erg lekker :9 :
ik zit altijd van het deeg te snoepen :D :@
  zaterdag 7 april 2012 @ 17:15:27 #289
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_110028345
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:05 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik zit altijd van het deeg te snoepen :D :@
joah! :9

Vanavond naar Wrath of the Titans :7
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:04:34 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_110029977
ik ga zo ook bakken, muffins en brownies en een kwarktaart :')
disclaimer
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:14:02 #291
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_110030273
Als mijn USPS tracking dit zegt:
quote:
Your Item's Status
Your item could not be delivered on March 17, 2012 at 11:13 am in NETHERLANDS due to the addressee not available at time of delivery. The addressee has been advised to pick up the item.
En ik heb geen briefje, e-mail, smsje of what ever ontvangen, wat moet ik dan doen? En waar?
pi_110030375
Echt Nick wil niet zeggen wat we morgen eten. Dan eet ik lekker thuis, doeeei :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2012 18:17:15 ]
pi_110030388
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
pi_110030391
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:14 schreef Debsterr het volgende:
Als mijn USPS tracking dit zegt:

[..]

En ik heb geen briefje, e-mail, smsje of what ever ontvangen, wat moet ik dan doen? En waar?
Wat is het? Groot pakket? Swap?
En hoezo gaat usps tracking verder dan het 'vertrek'?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2012 18:17:50 ]
pi_110030399
pakketje bij de buren ;(
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:18:02 #296
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_110030406
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Wat is het? Groot pakket? Swap?
Neuh bestelling Apothica. Dus euhm 5 lakjes geloof ik.
En als ik via www.usps.com de code invul geeft 'ie dit aan.
pi_110030429
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Neuh bestelling Apothica. Dus euhm 5 lakjes geloof ik.
Wazige shit, wat was de verzendmethode?
Priority mail en First class mail international geven nooit verder dan de sort facility aan :X

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2012 18:20:07 ]
pi_110030477
weird debs .. ff bellen?
pi_110030503
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
weird debs .. ff bellen?
Waarheen? :')
Net alsof ze in amerika weten waar ze jouw pakketje in NL gelaten hebben _O-
Ze zou TNT Postnl kunnen proberen maar TNT Postnl :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2012 18:21:02 ]
pi_110030544
mja
pi_110030550
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')