fb site werkt gewoon op ipad maar ze hebben ook appquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Klopt het dan de feestboeksite het niet doet op een aaipet? Moet je die app speciaal installeren daarvoor???
I guess you are late!quote:
Dankjeweelquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ren, damn, you look smmmmmmmmokin'!!! Klein zwart hakje onder die tweede (waar heb je die vandaan?) en een vet stoere make-up look voor het contrast, om het smoking hot te maken ipv alleen cute? Ik heb de hele avond op de bank gelegen, net na wakker worden maar even een boterhammetje gegeten. soms is mijn (superleuke) werk even iets teveel van het goeie, zeker omdat ik net vandaag heerlijk ongesteld werdEn heel paasweekend vol leuke dingen, gaat goed komen wel
Hij gaf na inloggen op de site een suggestie om die app te downen (kan niet want leen ipad) en bleef na het wegklikken hiervan verder blanco....quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fb site werkt gewoon op ipad maar ze hebben ook app
JAAAAquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die wil ik lakken.
Maar is hij mooi ja?In het potje vind ik hem iig geweldig.
quote:
Ik wil hem zo graag lakken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fantasy Fire is geilIk heb hem over taupe gedaan maar dat is niet voor herhaling vatbaar
Donkerblauw is beter denk ik
ik ga ook over blauw doen, nog niet gelaktquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik ga hem over medium/donkerblauw doen, is het plan. Zodra het weer nut heeft om te lakken...
Waar heb jij hem overheen gedaan?
Waarom kan het nu niet?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik ga hem over medium/donkerblauw doen, is het plan. Zodra het weer nut heeft om te lakken...
Waar heb jij hem overheen gedaan?
Ik wilde je even pmmen (via telefoon die bijna leeg is, want ipad doet/kan dat niet?) maar je box is niet beschikbaar? Over werk dus was dat. Kun je die weer beschikbaar maken voor Kip, dan stuur ik het alsnog even opquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DankjeweelIk heb een zwarte sleehak, misschien is dat wel stevig en kan ik daar wel op staan. Suggesties voor de makeup?
![]()
Bij de Knetter, is in Rotterdam op de Binnenweg, ze hebben zulke gave dingen altijd! En hele aardige mensen, ik heb oorbellen gekregen als een good luck-charm.![]()
Wat doe jij eigenlijk?
quote:
Ben druk aan het verven, vloeren leggen en verhuizen de komende tijd. Dus nagellak blijft toch niet netjes...quote:
Ik zou m'n dr. Martens aan doen bij die jurk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wilde je even pmmen (via telefoon die bijna leeg is, want ipad doet/kan dat niet?) maar je box is niet beschikbaar? Over werk dus was dat. Kun je die weer beschikbaar maken voor Kip, dan stuur ik het alsnog even op
Heb je geen klein hakje? Ik weet niks van mode enzo hoor, maar een klein hakje lijkt me leuker dan sleehak. Dus 3,4 cm hakje bedoel ik.
Welke kleuren zitten er allemaal in je jurk? Afhankelijk daarvan smokey blauw/zwart, smokey vuilig donkerpaars (dus geen pastel, maar harde blauwtonen als ondertoon), bruine smokey, of rustige ogen en felle lipkleur, maar das lastiger bijwerken gedurende zo'n dag denk ik.
En goeie foundation, weinig tot geen blush, da's heel mooi bij zo'n drukke jurk
Klussen in haar kamer denk ikquote:
Ze moet er 3 dagen 8 uur of langer op staanquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zou m'n dr. Martens aan doen bij die jurk.
Ik heb je even gePM't, kijk eens of je wel kunt antwoorden? Anders moet ik even ergens aan de bel trekken, want hij is niet eens zo heel vol!quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wilde je even pmmen (via telefoon die bijna leeg is, want ipad doet/kan dat niet?) maar je box is niet beschikbaar? Over werk dus was dat. Kun je die weer beschikbaar maken voor Kip, dan stuur ik het alsnog even op
Heb je geen klein hakje? Ik weet niks van mode enzo hoor, maar een klein hakje lijkt me leuker dan sleehak. Dus 3,4 cm hakje bedoel ik.
Welke kleuren zitten er allemaal in je jurk? Afhankelijk daarvan smokey blauw/zwart, smokey vuilig donkerpaars (dus geen pastel, maar harde blauwtonen als ondertoon), bruine smokey, of rustige ogen en felle lipkleur, maar das lastiger bijwerken gedurende zo'n dag denk ik.
En goeie foundation, weinig tot geen blush, da's heel mooi bij zo'n drukke jurk
OH OKE, wist ik nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klussen in haar kamer denk ik
bambi, laminaat bij ikea delft is trouwens altijd voordeling (want conceptstore) en prima voor studentenkamer
Zou ook wel ballerina's meenemen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze moet er 3 dagen 8 uur of langer op staan
Ben er zo klaar mee.quote:
Dat snap ik wel! Ik zou het leuk vinden, een dag, en dan moet het gewoon klaar zijn. Schiet het wel op?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben er zo klaar mee.Ik wil er gewoon inzitten, dat stomme klussen, geld uitgeven aan meubels en verhuizen...
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:18 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga nog even met katten kroelen en dan slapen![]()
Redelijk. In een middag het plafond gedaan, vandaag de muren de eerste laag. Morgen de tweede laag. Dan maandag als het goed is de vloer.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat snap ik wel! Ik zou het leuk vinden, een dag, en dan moet het gewoon klaar zijn. Schiet het wel op?
Tweedehands zoeken? Of is dat het probleem niet? Succes, dan nog 'maar' een weekjequote:Op zaterdag 7 april 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Slaap lekker!
[..]
Redelijk. In een middag het plafond gedaan, vandaag de muren de eerste laag. Morgen de tweede laag. Dan maandag als het goed is de vloer.
Dan heb ik zondag, dinsdag, woensdag en donderdag om spullen in te pakken en meubels te vinden en dan heel misschien donderdagavond al met een busje de spullen naar m'n kamer. Woensdagavond dan met m'n moeder schoonmaken oid, en dinsdag haar verjaardag vieren.
Maar vooral die meubels wordt nog wat...
Is gelukt, via aaipet nog welquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb je even gePM't, kijk eens of je wel kunt antwoorden? Anders moet ik even ergens aan de bel trekken, want hij is niet eens zo heel vol!
Nee, heb ik niet, ik heb wel een rood hakje, peeptoe, maar die is niet zo heel stabiel, dus dat is ook niet zo handig denk ik![]()
De ene dus zwart/wit, en de ander donkerblauw/paars, roze en volgens mij een kleeein beetje geel. Dat ga ik even opschrijven, dat klinkt leuk allemaalThanks
Dat hoeft voor mij allemaal niet hoor ik vind je zo ook wel leukquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is gelukt, via aaipet nog wel
Ah, roos hakje kan wel onder die zwart witte jurk, maar onderdie andere natuurlijk niet. Fiets lief aan kijken voor neues schühe?
Kan je een kleur op je ogen in combi met donkerbruin/zwart aanraden op je ogen bij die zwarte witte jurk, of juist alleen lijntje en knal lippen.
Die andere jurk, kan van alles, als je maar geen roze, geel of dat soort kleuren gebruikt en als je een kleur gebruikt, in de crease een donkerdere aardetint doen (bruin ofzo, een koele kleur), en eyeliner gebruiken boven in ieder geval, anders staat oogschaduw in kleuren vaak zo truttig of kinderlijk. Vind ik he, wat je zelf doet moet je uiteraard helemaal zelf wetenenkel mijn idee en mijn mening
En lekker zwieren met die rok
Ik wilde jou nog wat vragen over de door Spees nu al gehate El Cheapo tablet van Kruidvat voor 140 euro.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:18 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij allemaal niet hoor ik vind je zo ook wel leuk
Hier een trollkat, vang! RAWR!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Koelkast, combimagnetron en kast voor naast de koelkast hoop ik tweedehands te kunnen vinden. Eventueel ook een bankje. Tv-meubel kan ik als het goed is van kennissen overnemen, andere kast + bureau wordt dan nieuw en bed krijg ik van m'n moeder. Maar vinden wat ik wil, en dat dan in Utrecht krijgen wordt een uitdaging denk ik.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tweedehands zoeken? Of is dat het probleem niet? Succes, dan nog 'maar' een weekje
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben er zo klaar mee.Ik wil er gewoon inzitten, dat stomme klussen, geld uitgeven aan meubels en verhuizen...
Mental imagequote:
Haha, daar heb ik toch geen geld voor. En verbouwen is dus ook mijn ding niet, als er iets nieuw in moet vraag ik dat wel aan m'n oom ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alhoewel ik het me kan voorstellen en het bij mij ook zo voelde bij mijn eerste stekkie, raad ik je aan om voorlopig nog geen huis te kopen en/of te gaan verbouwen
Vraag anders aan SQ en mij waarom je het vooral wel en vooral niet moet doen
Denk daarbij aan heel tof je eigen plek creëerdn, maar ook jaaaaarenlang in troep, stof en verbouwing leven als je niet uit kijkt
Ja tuurlijk, maar ik ben niet zo goed met makeup dus ik kan de tips gebruikenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is gelukt, via aaipet nog wel
Ah, roos hakje kan wel onder die zwart witte jurk, maar onderdie andere natuurlijk niet. Fiets lief aan kijken voor neues schühe?
Kan je een kleur op je ogen in combi met donkerbruin/zwart aanraden op je ogen bij die zwarte witte jurk, of juist alleen lijntje en knal lippen.
Die andere jurk, kan van alles, als je maar geen roze, geel of dat soort kleuren gebruikt en als je een kleur gebruikt, in de crease een donkerdere aardetint doen (bruin ofzo, een koele kleur), en eyeliner gebruiken boven in ieder geval, anders staat oogschaduw in kleuren vaak zo truttig of kinderlijk. Vind ik he, wat je zelf doet moet je uiteraard helemaal zelf wetenenkel mijn idee en mijn mening
En lekker zwieren met die rok
BBQ is de leukstequote:Op zaterdag 7 april 2012 00:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij allemaal niet hoor ik vind je zo ook wel leuk
Ikea bezorgt iig aan huis, als je daar dingen uitzoekt, moet je wel geld voor over hebben natuurlijk, maar als last resort kun je dat altijd nog doen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Koelkast, combimagnetron en kast voor naast de koelkast hoop ik tweedehands te kunnen vinden. Eventueel ook een bankje. Tv-meubel kan ik als het goed is van kennissen overnemen, andere kast + bureau wordt dan nieuw en bed krijg ik van m'n moeder. Maar vinden wat ik wil, en dat dan in Utrecht krijgen wordt een uitdaging denk ik.
Oh en tv ook nieuw, maar daar heb ik wel iets voor op het oog. Bed, kast en bureau ook al trouwens.
quote:
Nouja, m'n moeder moet toch mee om voor dat bed te betalen. Dan gaat haar man (ik type steeds vriendquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar ik ben niet zo goed met makeup dus ik kan de tips gebruikenDus bedankt voor de tips
Fiets heeft geen geld joh. Ik ga wel even zoeken naar iets leuks en comfortabel-genoeg's.
![]()
Zwieren gaat lukken, als ik rondjes draai wordt hij zo mooi bol./5 jaar/
[..]
BBQ is de leukste
[..]
Ikea bezorgt iig aan huis, als je daar dingen uitzoekt, moet je wel geld voor over hebben natuurlijk, maar als last resort kun je dat altijd nog doen.
Goed voorbereid, you is
Komt ook wel goed, maar duurt lang en kost veel geld enzo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Komt goed hoor bambi, gave kamer is going to be yourz!
Hai UNF!
ik had een matte topcoat in mijn winkelmandje gegooid bij kruidvat vanavond, maar volgens mij issie niet mee naar huis gekomen
Geen idee, ben te lui om naar het tasje te lopen ook...quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Komt ook wel goed, maar duurt lang en kost veel geld enzo.
Aaww, matte topcoat is echt leuk. *moet ik ook weer eens iets mee doen..* Ook niet voor betaald dan?
Nu mijn krullen wat ouder zijn (AKA, ik moet naar de kapper) heb ik na 2 dagen stijl-ig haar, maar dan lelijkquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben nog steeds jaloers op de krullers van RenRen, ik ga morgenochtend trouwens naar de kapper, stukje dood spul eraf (jammer van de lengte, maar moet echt helaas..., touwige pluisbende) en kleurspoeling. I izz going away from the blonde and back to peper en zout achtig iets, beetje donkerblond/lichtbruin richting mijn eigen haarkleur, maar zonder mijn eigen grijs. Duidelijk he
Pictures morgen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben nog steeds jaloers op de krullers van RenRen, ik ga morgenochtend trouwens naar de kapper, stukje dood spul eraf (jammer van de lengte, maar moet echt helaas..., touwige pluisbende) en kleurspoeling. I izz going away from the blonde and back to peper en zout achtig iets, beetje donkerblond/lichtbruin richting mijn eigen haarkleur, maar zonder mijn eigen grijs. Duidelijk he
Dat scheelt dan iig. Die schijnt wel fijn te zijn trouwens.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee, ben te lui om naar het tasje te lopen ook...
Maar als het zo was was het weinig, want was die NYC matte topcoat, dus cheap ass
Kom jij ook naar de Night of Terror mini meet?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nu mijn krullen wat ouder zijn (AKA, ik moet naar de kapper) heb ik na 2 dagen stijl-ig haar, maar dan lelijk![]()
Maar ik moet nog even wachten tot na mijn expo. Ik ben benieuwd hoe het wordt!
Ben laat thuis, maar misschien op feestboek danquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pictures morgen.
[..]
Dat scheelt dan iig. Die schijnt wel fijn te zijn trouwens.
Over nagellak gesproken, ik voel me een beetje schuldig.
Wanneer is die?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de Night of Terror mini meet?
Want dan doe ik wel wat van mijn krulen gel/creme/wax spul in een potje voor je, lijkt me wel wat voor jouw haar om de krullen vast te houden
21-4 in Amsterdam Tuschinskiquote:
Ging swap doen. Ik heb haar 2 lakjes gestuurd en verder niks want anders kostte het meer dan dubbel zoveel om te verzenden. Zij heeft mij superveel extra's gestuurd, naast de twee lakjes.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben laat thuis, maar misschien op feestboek dan
Hoezo schuldig?
had ik vandaag ookquote:
Geeft toch niks. En anders nog een keer swappen en dan wat extra dingen meesturenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ging swap doen. Ik heb haar 2 lakjes gestuurd en verder niks want anders kostte het meer dan dubbel zoveel om te verzenden. Zij heeft mij superveel extra's gestuurd, naast de twee lakjes.
Oh ik twijfel, maar nu weet ik wel weer wat ik moest doenquote:
Smeeraapquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
had ik vandaag ookVooral toen ik bedacht dat Sjaans kad zou farten in iemands gezicht
kadfart, pffrrrttt!
Zondag voor 10 uur 's ochtends doorgeven (zie NoT topic) aan mij en ik bestel ze voor je, anders zelf kaufenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh ik twijfel, maar nu weet ik wel weer wat ik moest doenDat moet zeker tijdig gereserveerd worden?
Ik overweeg er een verrassingspakketje achteraan te sturen met wat kleine dingetjes. Maar idd een amerikaan ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geeft toch niks. En anders nog een keer swappen en dan wat extra dingen meesturen
Vooral grappige europese dingen vinden amerikanen vaak leuk (neem aan dat het een amerikaan is)
Het is 2 dagen voor mijn expo, dus ik moet dus even bekijken of ik het af ga krijgen, of ja, het besluit nemen dat ik het af ga krijgenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zondag voor 10 uur 's ochtends doorgeven (zie NoT topic) aan mij en ik bestel ze voor je, anders zelf kaufen
Weet niet of het snel uitverkocht is, maar als je kan moet je gaan, het wordt zéker episch
Hehehehe, ik heb terug gelezen dus zag het jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
KIPIk zou bijna naar Turkije gaan maandag
Maar baas belde niet op tijd terug om me vrij te geven
Nee, want wij gaan niet op reis totdat hij zijn rijbewijs heeft gehaald heb ik beslotenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, ik heb terug gelezen dus zag het ja
Wat een mutsie zeg! Hehehe. Maaruh, hebben jij en je vriend al plannen voor vakantie eigenlij?
En nu zit ik weer aan mijn Kindle te denken die ik snel wil hebben (volgende week weer vliegreis en over 3 weken ook weerquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik overweeg er een verrassingspakketje achteraan te sturen met wat kleine dingetjes. Maar idd een amerikaan ja.
Bwhehhe.. sommige mensen verdienen dat!quote:
Hehehe. Maar lijkt me wel heel leuk als jij ook komtquote:
Gewoon downloaden of huren, is niet echt heel moeilijkquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wou dat ik zulk soort films keek.
Pcies. Zal wel eens kijken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En nu zit ik weer aan mijn Kindle te denken die ik snel wil hebben (volgende week weer vliegreis en over 3 weken ook weer)
Luxeproblems, I haz them
Maar is wel een leuk idee. Dropjes en dat soort ongein wat hier laatst gepost werd.
Ik laat het je wetenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehe. Maar lijkt me wel heel leuk als jij ook komt
Dus jullie gaan over 14 jaar pas weer?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, want wij gaan niet op reis totdat hij zijn rijbewijs heeft gehaald heb ik besloten
Ik vind alles eng joh. Eraan komen kan ik wel, ze kijken durf ik niet. Vind ik meestal ook gewoon niet leuk moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon downloaden of huren, is niet echt heel moeilijk
Eng zijn ze zéker niet
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik laat het je weten![]()
![]()
Noe iek ga slaap.
Slaap lekker iedereeen![]()
Nee, hij gaat hem al het goed is deze zomer halenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dus jullie gaan over 14 jaar pas weer?
Vakantie is lek, moet je niet mee wachten, wachten kun je heel lang als je dood bent
Nu lekker genieten
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik laat het je weten![]()
![]()
Noe iek ga slaap.
Slaap lekker iedereeen![]()
NoT films vallen voor mij het genre smakeloze melige humor, waar toevallig veel bloed in voor komt hehehequote:Op zaterdag 7 april 2012 00:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind alles eng joh. Eraan komen kan ik wel, ze kijken durf ik niet. Vind ik meestal ook gewoon niet leuk moet ik zeggen.
Leuk!quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, hij gaat hem al het goed is deze zomer halenEn misschien rond oud en nieuw naar NY
Is niet veel, kan bestquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:00 schreef Lindytje het volgende:
Moet ik terug lezen? Heb ik iets gemist?
Anderhalf topic....quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is niet veel, kan best
Je bent er zo doorheen
Ja maar bloed op tv is eng.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NoT films vallen voor mij het genre smakeloze melige humor, waar toevallig veel bloed in voor komt hehehe
Hey chick!quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar bloed op tv is eng.
Lin!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk!
NY lijkt me ook wel bijzonder
Misschien mag je mee op huwelijksreis naar NY met bb en SQ, die willen er ook geen geloof ik. Gezellig met zijn viertjes
Alles goed?quote:
Klinkt als iets dat jij geweldig gaat vinden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan geen plaatje vinden, maar als het reisbureau het voorelkaar krijgt om te regelen gaan we een 20-daagse reis maken door zuid Finland, dan midden-oost Finland (merengebied), lapland (poolcirkel stuk over zo rond middernachtszon eind juni), dan terug langs de Russische grens en dan nog een paar dagen extra in Helsinki
Dat laatste was lastig ivm bootreizen naar Finland, dus gaan ze uitzoeken, maar als dat kan en door gaat ga ik zo door de kamer heen stuiteren van blijdschap![]()
![]()
![]()
Heb er zo onwijs veel zin in
Ik wil meequote:Op zaterdag 7 april 2012 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan geen plaatje vinden, maar als het reisbureau het voorelkaar krijgt om te regelen gaan we een 20-daagse reis maken door zuid Finland, dan midden-oost Finland (merengebied), lapland (poolcirkel stuk over zo rond middernachtszon eind juni), dan terug langs de Russische grens en dan nog een paar dagen extra in Helsinki
Dat laatste was lastig ivm bootreizen naar Finland, dus gaan ze uitzoeken, maar als dat kan en door gaat ga ik zo door de kamer heen stuiteren van blijdschap![]()
![]()
![]()
Heb er zo onwijs veel zin in
We hadden eerst van een ander stel reisbureaus een afwijzing, want te lastig (we wilden alleen extra nachten bijboeken, stelletje kneuzen...)quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alles goed?
[..]
Klinkt als iets dat jij geweldig gaat vinden.
Ja hoi.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:08 schreef BBQ-kip het volgende:
En dan allemaal in houten cottages/blokhutten met gewoon bij elke hut alle sanitaire en kookvoorzieningen, een open haard, kampvuurplek voor de hut, allemaal aan een meer en met een privé sauna in de achtertuin
Jepquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alles goed?
[..]
Klinkt als iets dat jij geweldig gaat vinden.
Ahquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep
Alleen heul moe!! Was erg druk...
Met jou?
Ik ben nog even terug aan het lezen....
We hebben overal waarschijnlijk een 6-persoons hut omdat families dit soort reizen vaak boekenquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We hadden eerst van een ander stel reisbureaus een afwijzing, want te lastig (we wilden alleen extra nachten bijboeken, stelletje kneuzen...)
En toen ik hoorde dat het misschien wel kon was ik interdaad echt al aan het juichen
Lijk me zo gaaf
Mooizo. En zo lekker slapen dan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep
Alleen heul moe!! Was erg druk...
Met jou?
Ik ben nog even terug aan het lezen....
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We hebben overal waarschijnlijk een 6-persoons hut omdat families dit soort reizen vaak boeken![]()
Dus sneak gerust stiekem mee
Ja, ik had het ook echt niet verwacht...quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
LindyHoe was het bij de frietboer?
heeft het nog best druk
Ben je al ver met je kamer??quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Mooizo. En zo lekker slapen dan.
Nu al zat van verven en verhuizen enzo.Maar verder goed hoor.
Nu lekker fokken met een peukje en een glaasje sap? Heb je wel verdiendquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook echt niet verwacht...
Collega moest tot acht en tot zes was het redelijk rustig blijkbaar, dus die is om 6u naar huis gegaan..
En vanaf kwart over zes.... DRUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De tering... ik heb mijn pauze niet eens gehad... nu is het eerst sinds half 6 dat ik even zit
Dat zal je aaaaaaaltijd zienquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook echt niet verwacht...
Collega moest tot acht en tot zes was het redelijk rustig blijkbaar, dus die is om 6u naar huis gegaan..
En vanaf kwart over zes.... DRUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De tering... ik heb mijn pauze niet eens gehad... nu is het eerst sinds half 6 dat ik even zit
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ben je al ver met je kamer??
Wel pics als het af is he?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Check in ider geval mijn epische post met de films daarin, kan ik je waarschijnlijk wel mee overhalen denk ik
Slechten horrorfilms, I luvs them!![]()
Met dank aan Mss voor het initiatief he, uiteraard! Mss is eindbaas!
Peukje en een glaasje melkquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nu lekker fokken met een peukje en een glaasje sap? Heb je wel verdiend
Uiteraard Mssquote:
+1quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uiteraard Msszonder jou had dit niet plaatsgevonden
Ik vind het allang tof dat er zoveel mensen mee gaan die nét zo enthousiast zijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uiteraard Msszonder jou had dit niet plaatsgevonden
Ja, echt...quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat zal je aaaaaaaltijd zienBij ons vroeger in de mac ook: 'Hm tis rustig, iedereen naar huis behalve Uft en Pietje.'
10 minuten later, teringdruk
Das koeiensapquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Lindy, onze redster in nood in tijd van ontzettende trek in frietjes![]()
Hulde aan de frietkoningin van Brabant
Klinkt goed!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]En kom maar eens langs dan.
Ehrm, plafond is wit en alle muren hebben hun eerste laag verf. Morgen de tweede en dan maandag de vloer erin. En dan nog inpakken en meubels vinden enzo.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Das koeiensap
Ik ga ook even een glaasje pakken, lekker zo nu en dan
Een gedeelte is er al. Grootste punt wordt koelkast, kast voor servies enzo en bankje. Oh en een kastje voor onder de wastafel en een nachtkastje. Maar bankje kan ik altijd nog nieuw bij de ikea kopen als ik niks naar m'n smaak kan vinden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klinkt goed!!
Meubels vinden gaat vast wel lukken denk ik! Spannend, zo je eerste eigen kamer
Kastje voor onder de wastafel heb je bij Ikea voor iets van 20 eetjes geloof ikquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Een gedeelte is er al. Grootste punt wordt koelkast, kast voor servies enzo en bankje. Oh en een kastje voor onder de wastafel en een nachtkastje. Maar bankje kan ik altijd nog nieuw bij de ikea kopen als ik niks naar m'n smaak kan vinden.
Oh en gordijnen, dat wordt ook nog zoiets.
Nee, ik heb geen aaipet...quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin heb jij nou ook een aaipet? Nee toch?
Het is dus gewooon niet mogelijk om bij een aaipet even een plaatje wat je ziet via google of op een website te bekijken wat de eigenschappen zijn en wat de URL van het plaatje is?
Wat een mongolending zeg, echt.....
Of zie ik iets overhet hoofd?
Ja, het wordt sowieso een bijna complete Ikea kamer.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kastje voor onder de wastafel heb je bij Ikea voor iets van 20 eetjes geloof ik![]()
HACO, Leenbakker, Kwantum, Yisk, allemaal cheap.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kastje voor onder de wastafel heb je bij Ikea voor iets van 20 eetjes geloof ik![]()
Ik vind het een hoerending met al die beperkingen van meneer Applequote:Op zaterdag 7 april 2012 01:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen aaipet...
Kan je niet helpen met je lastige kwestie
Ohja, vouwgordijnen!! Die wil ik hier misschien ook nogquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
HACO, Leenbakker, Kwantum, Yisk, allemaal cheap.
En gordijnen bij de Ikea, delft dus he want goedkoper, vouwgordijnen zijn goedkoop en chill. Eventueel indien nodig rolgordijnen eronder.
Og bij Gamma en consorten kijken, die hebben vaak ook goedkoop gordijnen.
Maar natuurlijk, androidquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind het een hoerending met al die beperkingen van meneer Apple![]()
Als ik een tablet neem, neem ik een android, duidelijk!
Maar ik ga toch niet helemaal naar Delft.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
HACO, Leenbakker, Kwantum, Yisk, allemaal cheap.
En gordijnen bij de Ikea, delft dus he want goedkoper, vouwgordijnen zijn goedkoop en chill. Eventueel indien nodig rolgordijnen eronder.
Og bij Gamma en consorten kijken, die hebben vaak ook goedkoop gordijnen.
Ik ben dol op onze vouwgordijnenquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, vouwgordijnen!! Die wil ik hier misschien ook nogOnze gordijnen passen echt helemaal niet meer bij hoe de kamer nu is
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Eeeeeeindelijk gelukt.
Dit is de reis die als het hoop ik allemaal lukt, we gaan maken, met extra nog 3 dagen Helsinki dus
[ afbeelding ]
`Whaaaaahhhhhhhhhh!! Vette shit!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Eeeeeeindelijk gelukt.
Dit is de reis die als het hoop ik allemaal lukt, we gaan maken, met extra nog 3 dagen Helsinki dus
[ afbeelding ]
Rolgordijnen kun je qua ruimte altijd kwijt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar ik ga toch niet helemaal naar Delft.
Qua gordijnen heb ik sowieso niet iets heel erg lichtblokkerend iets nodig, wat ik nu heb houdt ook totaal geen daglicht tegen. Denk niet dat ik een rolgordijn kwijt kan..
Ik ga mijnen ramen eens opmeten binnenkortquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben dol op onze vouwgordijnen
We hebben ze op 1 kamer na overal
Ik heb dus ook echt een schurfthekel gekregen aan Apple doormijn aaifoon en al zijn beperkingen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, android![]()
Android is veul fijner vind ik!!
Ik heb zo'n Ipod.. en ik vind het toch zo hoerenirritant dat dat ding alleen met Itunes werkt. Wat een tyfusprogramma is dat..![]()
Me no likey apple
Conceptstore van Nederland/Europa en volgens mij zelfs van de wereld. Lopen ook altijd allerlei nationaliteiten rond daar.quote:
Precies, benzine is duur. Maar kan het altijd voorstellen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Rolgordijnen kun je qua ruimte altijd kwijt.
En delft kun je 1 dag heen, alles kopen en klaar. Maar hoeft niet natuurlijk, wat je wilt, en benzine is ook net echt gratis tegenwoordig...
Ik wil ook een tabletquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb dus ook echt een schurfthekel gekregen aan Apple doormijn aaifoon en al zijn beperkingen.
Android telefoon is helemaal perfect, nu nkg android tabletje erbij
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil ook een tablet
Maar dat slaat nergens op... ik heb al een PC, een netbook en een Galaxy note
Nooit gewetenquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Conceptstore van Nederland/Europa en volgens mij zelfs van de wereld. Lopen ook altijd allerlei nationaliteiten rond daar.
Ze testen met producten daar en nieuwe concepten en zulks. Opleidingscentrum zit ook in Delft dacht ik.
En waarom dat dus goedkoper is bij sommige dingen, geeeeeen idee
Moet je doen, heerlijk is het daar hequote:Op zaterdag 7 april 2012 01:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
`Whaaaaahhhhhhhhhh!! Vette shit!!
Ik wil ook nog een keer naar scandinaviëVroeger eens twee weken in Zweden geweest, en het is echt geweldig daar
Herkenbaar welquote:
Ja, snap ik!! dat is ook echt tof!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet je doen, heerlijk is het daar he![]()
Ik zit al tehyperen alsik naar het plaatje kijk
Thanx voor den tip, die onthoud ik evenquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Herkenbaar wel
www.vouwgordijntje.nl hebben wij alles besteld, prima kwaliteit en ziet er netjes uit en leveren voor een goede prijs gordijnen op maat
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx voor den tip, die onthoud ik even
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:40 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en nog eens wat...
Morgen weer met Sien naar de DA.
Ze loopt nog steeds een beetje moeilijk en ze heeft nu weer koorts![]()
En sterkte met Sientje natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook.. Kapotte Sien is heul niet leuk
Huisdieren mogen niet kapot gaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook.. Kapotte Sien is heul niet leuk
Wat heb je gelakt dan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:42 schreef Mss het volgende:
Ik ga ook slapen. Mijn 5 lagen nagellak zijn eindelijk droog.
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga lekker slapen, morgen 9 uur kapper
Ik hoop zeook tegen te komen Lin, lijkt me gaaf!
Slaap lekker! En zalig Pasen alvast en bedankt voor de bloemen, als ik jullie niet meer spreek
Nee, huisdieren moeten heel blijven en 100 wordenquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slaap lekker Kip!
[..]
Huisdieren mogen niet kapot gaan.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, huisdieren moeten heel blijven en 100 worden
Ik moest ff nagellak bestellen , sjaan is een vervelende enablerquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het duurt even maar dan heb je ook wat.
Was het gezellig?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik moest ff nagellak bestellen , sjaan is een vervelende enabler
Ik hoop het ook.. maak me toch wel een beetje zorgen.. vooral dat ze nu weer koorts heeft...quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
LinHoop dat ze haar snel weer maken.
En whatsup met de bloemen?
Mwehe. Vertel, wat heb je besteld.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Yay, mooi zo!quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
LinHoop dat ze haar snel weer maken.
En whatsup met de bloemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.. maak me toch wel een beetje zorgen.. vooral dat ze nu weer koorts heeft...
Ja, dat wel!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Het komt vast goed
Je bent er snel bij toch?
Oh das wel fijn. Bij ons hebben ze dat niet in het weekend.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat wel!!
We gaan het maar even zien morgen... van half 2 tot half 3 inloopspreekuur
Hier gelukkig welquote:Op zaterdag 7 april 2012 02:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh das wel fijn. Bij ons hebben ze dat niet in het weekend.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Wachten bij de kapporrrrr
En die matte top coat lag dus in mijn auto kwam ik net achter, uit tasje gevallen denk ik
Oeh, ik ben heel benieuwd!quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Klein stukje maar, zit nu in de kleurspoeling, blonde be gone
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
V&Dquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
Weet iemand waar je leuke panties kan kopen? Gisteren een zwart rokje gekocht bij de HEMA. Ik wil er een niet warte of grijze panty onder dragen maar iets met een kleurtje ofzo. Maar die kan ik dus echt nergens vinden
en die honden liggen zeker wel prinsheerlijk te snurken?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:48 schreef megamandy het volgende:
Kip om den foto te kopieren of wat dan ook moet je gewoon je vinger even op die foto houden.
Ik heb nooit last van beperkingen ofzozou niet weten wat
Booh en ik hopen dat ik lekker in bed kon blijven liggen, moet ik beneden op honden letten van mn oomZou niet weten waarom die beesten niet alleen kunnen blijven en slapen op de bank lukt niet
Die zijn ze net aan het bouwen hierquote:
Eentje wel en die van ons ook, maar die andere die loopt soms nog wel eens rond als hij buiten iets ziet bewegen. Maar die beesten zijn niet opgevoedquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en die honden liggen zeker wel prinsheerlijk te snurken?
mooi zoooquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:41 schreef Diconnected het volgende:
Goedemorgennnnleuke avond gehad gister
peheheh, ik schrok echt van 'mquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet weer lachen als ik aan die kop van Mika denk met die vogeltjesgeluid![]()
![]()
![]()
Ik zei toch dat mijn katten stalkers zijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
peheheh, ik schrok echt van 'm
ook in de kledingkast trouwens![]()
ja, niks van gelogenquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zei toch dat mijn katten stalkers zijn
Middag!!quote:
Faalhaasquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:41 schreef Dwyn het volgende:
Mijn tweede brandwond van mijn nieuwe stijltang.![]()
De tang is in ieder geval goed heet 14.gifquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb geen goede hand/oog coördinatie.
Trololololololquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Fijn, ik eet een kiwi en latten hingen gelijk ana broek, dus ik denk ik laat ze wel ff ruiken want dan zien ze dat dat niet is wat ze willen en houden ze op, think again ... dag kiwi
Vreetzakken die ze zijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Fijn, ik eet een kiwi en latten hingen gelijk ana broek, dus ik denk ik laat ze wel ff ruiken want dan zien ze dat dat niet is wat ze willen en houden ze op, think again ... dag kiwi
Wut wat heeft ze?!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:04 schreef Lindytje het volgende:
Net trouwens weer met Sien naar de DA geweest... DA wist het ook niet zo goed. Ze denkt nu aan lyme..
Weer 10 dagen antibiotica en pijnstillers... arme hont!
arme sienquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:04 schreef Lindytje het volgende:
Net trouwens weer met Sien naar de DA geweest... DA wist het ook niet zo goed. Ze denkt nu aan lyme..
Awh arme Sientjequote:Op zaterdag 7 april 2012 14:04 schreef Lindytje het volgende:
Dat is echt een bitch fest.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:07 schreef Lindytje het volgende:
Shopping queens is echt briljant trouwens!! Ik zit me kostelijk te vermaken![]()
Oh, echt??quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:11 schreef Dwyn het volgende:
'Van alle meiden vond ik niet dat zij het verdiende!!'
Toevallig gister een stukje gezien.
Morningsquote:
Wacht maar even op morgenquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:14 schreef Dwyn het volgende:
Wijntje en chips gehad gisteravond. Toch een halve kilo afgevallen.![]()
Ik snap mijn lichaam niet meer!
ja jonge, we gingen ff bij papa en mama langsquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mornings
Wat dacht je gisteren, ik zuip mijn kater weg met bier? Altijd een goeden optie![]()
Ik weet hetquote:
Ah, kijk, dat verklaartquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jonge, we gingen ff bij papa en mama langs
Komt vast goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik heb geen paaseitjes in huis en ik ga ook niet paasontbijt/brunch/lunch/diner doen dus ik hoop dat het dit weekend mee valt.
![]()
Want volgende week twee keer uit eten en jarig.
Oeh, toffe shizzle!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
maar het was wel leuken! Oude trouwalbums zitten bekijken uit de fifties en seventies
Aww arme Sientje!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:04 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus belde mij vanochtend wakker welke topcoat ze moest kopen... HALLO IK WAS AAN HET DROMEN DAT IK CHOCOLADE AAN HET ETEN WAS
Echt heel erg bitchen (beetje terecht, maar die hele houding was niet zo nice). Zo'n meiske had haar chipkaart opgeladen in de bus maar niet ingecheckt. Buschauffeuse: "HEB JE INGECHECKT? WAAR DAN? CHECK OPNIEUW IN!". Vervolgens, terwijl we wegrijden: "WIE HEEFT ER FRIET MEE GENOMEN OF SNACKS? MEURT HEEL M'N BUS". Chagerijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:20 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Ja, poor dogsie...
Wat deed de busschauffeuse Debs?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt heel erg bitchen (beetje terecht, maar die hele houding was niet zo nice). Zo'n meiske had haar chipkaart opgeladen in de bus maar niet ingecheckt. Buschauffeuse: "HEB JE INGECHECKT? WAAR DAN? CHECK OPNIEUW IN!". Vervolgens, terwijl we wegrijden: "WIE HEEFT ER FRIET MEE GENOMEN OF SNACKS? MEURT HEEL M'N BUS". Chagerijn.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt heel erg bitchen (beetje terecht, maar die hele houding was niet zo nice). Zo'n meiske had haar chipkaart opgeladen in de bus maar niet ingecheckt. Buschauffeuse: "HEB JE INGECHECKT? WAAR DAN? CHECK OPNIEUW IN!". Vervolgens, terwijl we wegrijden: "WIE HEEFT ER FRIET MEE GENOMEN OF SNACKS? MEURT HEEL M'N BUS". Chagerijn.
nom!!quote:
joah!quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zit altijd van het deeg te snoepen![]()
En ik heb geen briefje, e-mail, smsje of what ever ontvangen, wat moet ik dan doen? En waar?quote:Your Item's Status
Your item could not be delivered on March 17, 2012 at 11:13 am in NETHERLANDS due to the addressee not available at time of delivery. The addressee has been advised to pick up the item.
Wat is het? Groot pakket? Swap?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:14 schreef Debsterr het volgende:
Als mijn USPS tracking dit zegt:
[..]
En ik heb geen briefje, e-mail, smsje of what ever ontvangen, wat moet ik dan doen? En waar?
Neuh bestelling Apothica. Dus euhm 5 lakjes geloof ik.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is het? Groot pakket? Swap?
Wazige shit, wat was de verzendmethode?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neuh bestelling Apothica. Dus euhm 5 lakjes geloof ik.
Waarheen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |