abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110008382
Goeden tt :9
pi_110008395
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat Spees zegt.
Aids.
pi_110008416
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O- _O- Gewoon the face doen!
Hoe gaat die dan? :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:53 schreef Sharana_LV het volgende:
REN O+
:@

Sushi, ik ben jaloers!
pi_110008420
*O*
pi_110008434
Naamtopic! Ik haal strakjes even de afbeeldingen weg :
pi_110008471
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
+1
  vrijdag 6 april 2012 @ 23:57:55 #8
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110008500
Ren, damn, you look smmmmmmmmokin'!!! Klein zwart hakje onder die tweede (waar heb je die vandaan?) en een vet stoere make-up look voor het contrast, om het smoking hot te maken ipv alleen cute? Ik heb de hele avond op de bank gelegen, net na wakker worden maar even een boterhammetje gegeten. soms is mijn (superleuke) werk even iets teveel van het goeie, zeker omdat ik net vandaag heerlijk ongesteld werd :') En heel paasweekend vol leuke dingen, gaat goed komen wel :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 6 april 2012 @ 23:58:34 #9
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110008538
Klopt het dan de feestboeksite het niet doet op een aaipet? Moet je die app speciaal installeren daarvoor???
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_110008573
BBQ!
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:01:39 #11
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_110008667
Pics or it didnt happen RenRen :(
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:01:42 #12
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110008670
Ik heb tussendoor tijdens training een uur achter een fiets aan moeten rennen en anderhalf uur half lopen half rennen achter een scootmobiel. Niet écht de leukste tussendoordingen, hehehe. Maar gelukkig voor de rest van de dag met mijn hoofd kunnen werken :P

Luie aapjes werken beter/liever met hun hoofd I guess :D
pi_110008683
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Klopt het dan de feestboeksite het niet doet op een aaipet? Moet je die app speciaal installeren daarvoor???
fb site werkt gewoon op ipad maar ze hebben ook app
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:02:16 #14
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110008692
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:01 schreef Stefan het volgende:
I guess you are late!

RenRen is hot, neem dat van ons aan :9
pi_110008708
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ren, damn, you look smmmmmmmmokin'!!! Klein zwart hakje onder die tweede (waar heb je die vandaan?) en een vet stoere make-up look voor het contrast, om het smoking hot te maken ipv alleen cute? Ik heb de hele avond op de bank gelegen, net na wakker worden maar even een boterhammetje gegeten. soms is mijn (superleuke) werk even iets teveel van het goeie, zeker omdat ik net vandaag heerlijk ongesteld werd :') En heel paasweekend vol leuke dingen, gaat goed komen wel :Y
Dankjeweel :@ Ik heb een zwarte sleehak, misschien is dat wel stevig en kan ik daar wel op staan. Suggesties voor de makeup? :D

Bij de Knetter, is in Rotterdam op de Binnenweg, ze hebben zulke gave dingen altijd! En hele aardige mensen, ik heb oorbellen gekregen als een good luck-charm. O+

Wat doe jij eigenlijk? :o
pi_110008718
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:01 schreef Stefan het volgende:
Zoek harder! :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:03:44 #17
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110008755
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

fb site werkt gewoon op ipad maar ze hebben ook app
Hij gaf na inloggen op de site een suggestie om die app te downen (kan niet want leen ipad) en bleef na het wegklikken hiervan verder blanco....
Straks nig maar weer proberen dan maar
pi_110008790
fantasy fire _O_ _O_ _O_
pi_110008816
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:04 schreef Sharana_LV het volgende:
fantasy fire _O_ _O_ _O_
Die wil ik lakken. ;(

Maar is hij mooi ja? :D In het potje vind ik hem iig geweldig.
pi_110008865
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Die wil ik lakken. ;(

Maar is hij mooi ja? :D In het potje vind ik hem iig geweldig.
JAAAA _O_
pi_110008921
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:06 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

JAAAA _O_
O+ :D
Ik ga hem over medium/donkerblauw doen, is het plan. Zodra het weer nut heeft om te lakken...
Waar heb jij hem overheen gedaan?
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:10:38 #22
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110009014
Fantasy Fire is geil :9 Ik heb hem over taupe gedaan maar dat is niet voor herhaling vatbaar :P Donkerblauw is beter denk ik :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_110009046
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fantasy Fire is geil :9 Ik heb hem over taupe gedaan maar dat is niet voor herhaling vatbaar :P Donkerblauw is beter denk ik :)
Ik wil hem zo graag lakken. :')
pi_110009050
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik ga hem over medium/donkerblauw doen, is het plan. Zodra het weer nut heeft om te lakken...
ik ga ook over blauw doen, nog niet gelakt :Y
pi_110009060
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Waarom kan het nu niet? :o
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:12:22 #26
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_110009079
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik wil hem zo graag lakken. :')
Wat houdt je tegen? :o
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:12:29 #27
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009085
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:02 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dankjeweel :@ Ik heb een zwarte sleehak, misschien is dat wel stevig en kan ik daar wel op staan. Suggesties voor de makeup? :D

Bij de Knetter, is in Rotterdam op de Binnenweg, ze hebben zulke gave dingen altijd! En hele aardige mensen, ik heb oorbellen gekregen als een good luck-charm. O+

Wat doe jij eigenlijk? :o
Ik wilde je even pmmen (via telefoon die bijna leeg is, want ipad doet/kan dat niet?) maar je box is niet beschikbaar? Over werk dus was dat. Kun je die weer beschikbaar maken voor Kip, dan stuur ik het alsnog even op :P

Heb je geen klein hakje? Ik weet niks van mode enzo hoor, maar een klein hakje lijkt me leuker dan sleehak. Dus 3,4 cm hakje bedoel ik.
Welke kleuren zitten er allemaal in je jurk? Afhankelijk daarvan smokey blauw/zwart, smokey vuilig donkerpaars (dus geen pastel, maar harde blauwtonen als ondertoon), bruine smokey, of rustige ogen en felle lipkleur, maar das lastiger bijwerken gedurende zo'n dag denk ik.
En goeie foundation, weinig tot geen blush, da's heel mooi bij zo'n drukke jurk :Y
pi_110009132
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:11 schreef RenRen- het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen? :o
Ben druk aan het verven, vloeren leggen en verhuizen de komende tijd. Dus nagellak blijft toch niet netjes...
pi_110009162
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik wilde je even pmmen (via telefoon die bijna leeg is, want ipad doet/kan dat niet?) maar je box is niet beschikbaar? Over werk dus was dat. Kun je die weer beschikbaar maken voor Kip, dan stuur ik het alsnog even op :P

Heb je geen klein hakje? Ik weet niks van mode enzo hoor, maar een klein hakje lijkt me leuker dan sleehak. Dus 3,4 cm hakje bedoel ik.
Welke kleuren zitten er allemaal in je jurk? Afhankelijk daarvan smokey blauw/zwart, smokey vuilig donkerpaars (dus geen pastel, maar harde blauwtonen als ondertoon), bruine smokey, of rustige ogen en felle lipkleur, maar das lastiger bijwerken gedurende zo'n dag denk ik.
En goeie foundation, weinig tot geen blush, da's heel mooi bij zo'n drukke jurk :Y
Ik zou m'n dr. Martens aan doen bij die jurk. :9
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:14:06 #30
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009170
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:11 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Klussen in haar kamer denk ik :P

bambi, laminaat bij ikea delft is trouwens altijd voordeling (want conceptstore) en prima voor studentenkamer :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:14:44 #31
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009194
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik zou m'n dr. Martens aan doen bij die jurk. :9
Ze moet er 3 dagen 8 uur of langer op staan :+
pi_110009232
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb je even gePM't, kijk eens of je wel kunt antwoorden? Anders moet ik even ergens aan de bel trekken, want hij is niet eens zo heel vol!

Nee, heb ik niet, ik heb wel een rood hakje, peeptoe, maar die is niet zo heel stabiel, dus dat is ook niet zo handig denk ik :o
De ene dus zwart/wit, en de ander donkerblauw/paars, roze en volgens mij een kleeein beetje geel. Dat ga ik even opschrijven, dat klinkt leuk allemaal O+ Thanks :D
pi_110009240
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Klussen in haar kamer denk ik :P

bambi, laminaat bij ikea delft is trouwens altijd voordeling (want conceptstore) en prima voor studentenkamer :Y
OH OKE, wist ik niet :D
pi_110009260
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ze moet er 3 dagen 8 uur of langer op staan :+
Zou ook wel ballerina's meenemen. :@

Qua laminaat, denk dat ik idd voor ikea ga, die heeft de goedkoopste vloeren. Maar in mijn hoofd had de vloer een bepaalde kleur, en dat moet ik nu dus aan gaan passen. Dat duurt altijd even bij mij. :')
En Gamma heeft wel praktisch dezelfde kleur, maar duurder en zonder matchende plinten...
pi_110009290
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:16 schreef RenRen- het volgende:

[..]

OH OKE, wist ik niet :D
Ben er zo klaar mee. :') Ik wil er gewoon inzitten, dat stomme klussen, geld uitgeven aan meubels en verhuizen...
pi_110009343
http://the-polished-perfe(...)t-on-red-carpet.html
Fu, nou wil ik die 2 lakjes helemaal hebben. :')
pi_110009346
ik ga nog even met katten kroelen en dan slapen :W :*
pi_110009357
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ben er zo klaar mee. :') Ik wil er gewoon inzitten, dat stomme klussen, geld uitgeven aan meubels en verhuizen...
Dat snap ik wel! Ik zou het leuk vinden, een dag, en dan moet het gewoon klaar zijn. Schiet het wel op?
pi_110009464
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:18 schreef Sharana_LV het volgende:
O+ Slaap lekker!

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:18 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dat snap ik wel! Ik zou het leuk vinden, een dag, en dan moet het gewoon klaar zijn. Schiet het wel op?
Redelijk. In een middag het plafond gedaan, vandaag de muren de eerste laag. Morgen de tweede laag. Dan maandag als het goed is de vloer.
Dan heb ik zondag, dinsdag, woensdag en donderdag om spullen in te pakken en meubels te vinden en dan heel misschien donderdagavond al met een busje de spullen naar m'n kamer. Woensdagavond dan met m'n moeder schoonmaken oid, en dinsdag haar verjaardag vieren.
Maar vooral die meubels wordt nog wat...
pi_110009538
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

O+ Slaap lekker!

[..]

Redelijk. In een middag het plafond gedaan, vandaag de muren de eerste laag. Morgen de tweede laag. Dan maandag als het goed is de vloer.
Dan heb ik zondag, dinsdag, woensdag en donderdag om spullen in te pakken en meubels te vinden en dan heel misschien donderdagavond al met een busje de spullen naar m'n kamer. Woensdagavond dan met m'n moeder schoonmaken oid, en dinsdag haar verjaardag vieren.
Maar vooral die meubels wordt nog wat...
Tweedehands zoeken? Of is dat het probleem niet? Succes, dan nog 'maar' een weekje :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:23:31 #41
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009547
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:15 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik heb je even gePM't, kijk eens of je wel kunt antwoorden? Anders moet ik even ergens aan de bel trekken, want hij is niet eens zo heel vol!

Nee, heb ik niet, ik heb wel een rood hakje, peeptoe, maar die is niet zo heel stabiel, dus dat is ook niet zo handig denk ik :o
De ene dus zwart/wit, en de ander donkerblauw/paars, roze en volgens mij een kleeein beetje geel. Dat ga ik even opschrijven, dat klinkt leuk allemaal O+ Thanks :D
Is gelukt, via aaipet nog wel :7

Ah, roos hakje kan wel onder die zwart witte jurk, maar onderdie andere natuurlijk niet. Fiets lief aan kijken voor neues schühe?
Kan je een kleur op je ogen in combi met donkerbruin/zwart aanraden op je ogen bij die zwarte witte jurk, of juist alleen lijntje en knal lippen.
Die andere jurk, kan van alles, als je maar geen roze, geel of dat soort kleuren gebruikt en als je een kleur gebruikt, in de crease een donkerdere aardetint doen (bruin ofzo, een koele kleur), en eyeliner gebruiken boven in ieder geval, anders staat oogschaduw in kleuren vaak zo truttig of kinderlijk. Vind ik he, wat je zelf doet moet je uiteraard helemaal zelf weten :P enkel mijn idee en mijn mening :P

En lekker zwieren met die rok :9
pi_110009592
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Is gelukt, via aaipet nog wel :7

Ah, roos hakje kan wel onder die zwart witte jurk, maar onderdie andere natuurlijk niet. Fiets lief aan kijken voor neues schühe?
Kan je een kleur op je ogen in combi met donkerbruin/zwart aanraden op je ogen bij die zwarte witte jurk, of juist alleen lijntje en knal lippen.
Die andere jurk, kan van alles, als je maar geen roze, geel of dat soort kleuren gebruikt en als je een kleur gebruikt, in de crease een donkerdere aardetint doen (bruin ofzo, een koele kleur), en eyeliner gebruiken boven in ieder geval, anders staat oogschaduw in kleuren vaak zo truttig of kinderlijk. Vind ik he, wat je zelf doet moet je uiteraard helemaal zelf weten :P enkel mijn idee en mijn mening :P

En lekker zwieren met die rok :9
Dat hoeft voor mij allemaal niet hoor ik vind je zo ook wel leuk
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:25:26 #43
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009616
quote:
Ik wilde jou nog wat vragen over de door Spees nu al gehate El Cheapo tablet van Kruidvat voor 140 euro.
Weet jij of dat wat is voor simpel internetten en zulks? Bankhangen en fokken/jenna marbles kijken dus :P
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:25:54 #44
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009637
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:24 schreef Karzai het volgende:

[..]

Dat hoeft voor mij allemaal niet hoor ik vind je zo ook wel leuk
:')
pi_110009687
quote:
Hier een trollkat, vang! RAWR!!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_110009690
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:23 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Tweedehands zoeken? Of is dat het probleem niet? Succes, dan nog 'maar' een weekje :Y
Koelkast, combimagnetron en kast voor naast de koelkast hoop ik tweedehands te kunnen vinden. Eventueel ook een bankje. Tv-meubel kan ik als het goed is van kennissen overnemen, andere kast + bureau wordt dan nieuw en bed krijg ik van m'n moeder. Maar vinden wat ik wil, en dat dan in Utrecht krijgen wordt een uitdaging denk ik.

Oh en tv ook nieuw, maar daar heb ik wel iets voor op het oog. Bed, kast en bureau ook al trouwens.
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:27:54 #47
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009722
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

:D

Alhoewel ik het me kan voorstellen en het bij mij ook zo voelde bij mijn eerste stekkie, raad ik je aan om voorlopig nog geen huis te kopen en/of te gaan verbouwen :P
Vraag anders aan SQ en mij waarom je het vooral wel en vooral niet moet doen :P
Denk daarbij aan heel tof je eigen plek creëerdn, maar ook jaaaaarenlang in troep, stof en verbouwing leven als je niet uit kijkt :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:28:30 #48
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110009748
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:27 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hier een trollkat, vang! RAWR!!
Mental image :D
LOL!
pi_110009760
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

:D

Alhoewel ik het me kan voorstellen en het bij mij ook zo voelde bij mijn eerste stekkie, raad ik je aan om voorlopig nog geen huis te kopen en/of te gaan verbouwen :P
Vraag anders aan SQ en mij waarom je het vooral wel en vooral niet moet doen :P
Denk daarbij aan heel tof je eigen plek creëerdn, maar ook jaaaaarenlang in troep, stof en verbouwing leven als je niet uit kijkt :D
Haha, daar heb ik toch geen geld voor. En verbouwen is dus ook mijn ding niet, als er iets nieuw in moet vraag ik dat wel aan m'n oom ofzo. ;) Heb daar echt helemaal niks mee.
pi_110009788
Hai
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')