fb site werkt gewoon op ipad maar ze hebben ook appquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Klopt het dan de feestboeksite het niet doet op een aaipet? Moet je die app speciaal installeren daarvoor???
I guess you are late!quote:
Dankjeweelquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ren, damn, you look smmmmmmmmokin'!!! Klein zwart hakje onder die tweede (waar heb je die vandaan?) en een vet stoere make-up look voor het contrast, om het smoking hot te maken ipv alleen cute? Ik heb de hele avond op de bank gelegen, net na wakker worden maar even een boterhammetje gegeten. soms is mijn (superleuke) werk even iets teveel van het goeie, zeker omdat ik net vandaag heerlijk ongesteld werdEn heel paasweekend vol leuke dingen, gaat goed komen wel
Hij gaf na inloggen op de site een suggestie om die app te downen (kan niet want leen ipad) en bleef na het wegklikken hiervan verder blanco....quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fb site werkt gewoon op ipad maar ze hebben ook app
JAAAAquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die wil ik lakken.
Maar is hij mooi ja?In het potje vind ik hem iig geweldig.
quote:
Ik wil hem zo graag lakken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fantasy Fire is geilIk heb hem over taupe gedaan maar dat is niet voor herhaling vatbaar
Donkerblauw is beter denk ik
ik ga ook over blauw doen, nog niet gelaktquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik ga hem over medium/donkerblauw doen, is het plan. Zodra het weer nut heeft om te lakken...
Waar heb jij hem overheen gedaan?
Waarom kan het nu niet?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik ga hem over medium/donkerblauw doen, is het plan. Zodra het weer nut heeft om te lakken...
Waar heb jij hem overheen gedaan?
Ik wilde je even pmmen (via telefoon die bijna leeg is, want ipad doet/kan dat niet?) maar je box is niet beschikbaar? Over werk dus was dat. Kun je die weer beschikbaar maken voor Kip, dan stuur ik het alsnog even opquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DankjeweelIk heb een zwarte sleehak, misschien is dat wel stevig en kan ik daar wel op staan. Suggesties voor de makeup?
![]()
Bij de Knetter, is in Rotterdam op de Binnenweg, ze hebben zulke gave dingen altijd! En hele aardige mensen, ik heb oorbellen gekregen als een good luck-charm.![]()
Wat doe jij eigenlijk?
quote:
Ben druk aan het verven, vloeren leggen en verhuizen de komende tijd. Dus nagellak blijft toch niet netjes...quote:
Ik zou m'n dr. Martens aan doen bij die jurk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wilde je even pmmen (via telefoon die bijna leeg is, want ipad doet/kan dat niet?) maar je box is niet beschikbaar? Over werk dus was dat. Kun je die weer beschikbaar maken voor Kip, dan stuur ik het alsnog even op
Heb je geen klein hakje? Ik weet niks van mode enzo hoor, maar een klein hakje lijkt me leuker dan sleehak. Dus 3,4 cm hakje bedoel ik.
Welke kleuren zitten er allemaal in je jurk? Afhankelijk daarvan smokey blauw/zwart, smokey vuilig donkerpaars (dus geen pastel, maar harde blauwtonen als ondertoon), bruine smokey, of rustige ogen en felle lipkleur, maar das lastiger bijwerken gedurende zo'n dag denk ik.
En goeie foundation, weinig tot geen blush, da's heel mooi bij zo'n drukke jurk
Klussen in haar kamer denk ikquote:
Ze moet er 3 dagen 8 uur of langer op staanquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zou m'n dr. Martens aan doen bij die jurk.
Ik heb je even gePM't, kijk eens of je wel kunt antwoorden? Anders moet ik even ergens aan de bel trekken, want hij is niet eens zo heel vol!quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wilde je even pmmen (via telefoon die bijna leeg is, want ipad doet/kan dat niet?) maar je box is niet beschikbaar? Over werk dus was dat. Kun je die weer beschikbaar maken voor Kip, dan stuur ik het alsnog even op
Heb je geen klein hakje? Ik weet niks van mode enzo hoor, maar een klein hakje lijkt me leuker dan sleehak. Dus 3,4 cm hakje bedoel ik.
Welke kleuren zitten er allemaal in je jurk? Afhankelijk daarvan smokey blauw/zwart, smokey vuilig donkerpaars (dus geen pastel, maar harde blauwtonen als ondertoon), bruine smokey, of rustige ogen en felle lipkleur, maar das lastiger bijwerken gedurende zo'n dag denk ik.
En goeie foundation, weinig tot geen blush, da's heel mooi bij zo'n drukke jurk
OH OKE, wist ik nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klussen in haar kamer denk ik
bambi, laminaat bij ikea delft is trouwens altijd voordeling (want conceptstore) en prima voor studentenkamer
Zou ook wel ballerina's meenemen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze moet er 3 dagen 8 uur of langer op staan
Ben er zo klaar mee.quote:
Dat snap ik wel! Ik zou het leuk vinden, een dag, en dan moet het gewoon klaar zijn. Schiet het wel op?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben er zo klaar mee.Ik wil er gewoon inzitten, dat stomme klussen, geld uitgeven aan meubels en verhuizen...
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:18 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga nog even met katten kroelen en dan slapen![]()
Redelijk. In een middag het plafond gedaan, vandaag de muren de eerste laag. Morgen de tweede laag. Dan maandag als het goed is de vloer.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat snap ik wel! Ik zou het leuk vinden, een dag, en dan moet het gewoon klaar zijn. Schiet het wel op?
Tweedehands zoeken? Of is dat het probleem niet? Succes, dan nog 'maar' een weekjequote:Op zaterdag 7 april 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Slaap lekker!
[..]
Redelijk. In een middag het plafond gedaan, vandaag de muren de eerste laag. Morgen de tweede laag. Dan maandag als het goed is de vloer.
Dan heb ik zondag, dinsdag, woensdag en donderdag om spullen in te pakken en meubels te vinden en dan heel misschien donderdagavond al met een busje de spullen naar m'n kamer. Woensdagavond dan met m'n moeder schoonmaken oid, en dinsdag haar verjaardag vieren.
Maar vooral die meubels wordt nog wat...
Is gelukt, via aaipet nog welquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb je even gePM't, kijk eens of je wel kunt antwoorden? Anders moet ik even ergens aan de bel trekken, want hij is niet eens zo heel vol!
Nee, heb ik niet, ik heb wel een rood hakje, peeptoe, maar die is niet zo heel stabiel, dus dat is ook niet zo handig denk ik![]()
De ene dus zwart/wit, en de ander donkerblauw/paars, roze en volgens mij een kleeein beetje geel. Dat ga ik even opschrijven, dat klinkt leuk allemaalThanks
Dat hoeft voor mij allemaal niet hoor ik vind je zo ook wel leukquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is gelukt, via aaipet nog wel
Ah, roos hakje kan wel onder die zwart witte jurk, maar onderdie andere natuurlijk niet. Fiets lief aan kijken voor neues schühe?
Kan je een kleur op je ogen in combi met donkerbruin/zwart aanraden op je ogen bij die zwarte witte jurk, of juist alleen lijntje en knal lippen.
Die andere jurk, kan van alles, als je maar geen roze, geel of dat soort kleuren gebruikt en als je een kleur gebruikt, in de crease een donkerdere aardetint doen (bruin ofzo, een koele kleur), en eyeliner gebruiken boven in ieder geval, anders staat oogschaduw in kleuren vaak zo truttig of kinderlijk. Vind ik he, wat je zelf doet moet je uiteraard helemaal zelf wetenenkel mijn idee en mijn mening
En lekker zwieren met die rok
Ik wilde jou nog wat vragen over de door Spees nu al gehate El Cheapo tablet van Kruidvat voor 140 euro.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:18 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij allemaal niet hoor ik vind je zo ook wel leuk
Hier een trollkat, vang! RAWR!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Koelkast, combimagnetron en kast voor naast de koelkast hoop ik tweedehands te kunnen vinden. Eventueel ook een bankje. Tv-meubel kan ik als het goed is van kennissen overnemen, andere kast + bureau wordt dan nieuw en bed krijg ik van m'n moeder. Maar vinden wat ik wil, en dat dan in Utrecht krijgen wordt een uitdaging denk ik.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tweedehands zoeken? Of is dat het probleem niet? Succes, dan nog 'maar' een weekje
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben er zo klaar mee.Ik wil er gewoon inzitten, dat stomme klussen, geld uitgeven aan meubels en verhuizen...
Mental imagequote:
Haha, daar heb ik toch geen geld voor. En verbouwen is dus ook mijn ding niet, als er iets nieuw in moet vraag ik dat wel aan m'n oom ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alhoewel ik het me kan voorstellen en het bij mij ook zo voelde bij mijn eerste stekkie, raad ik je aan om voorlopig nog geen huis te kopen en/of te gaan verbouwen
Vraag anders aan SQ en mij waarom je het vooral wel en vooral niet moet doen
Denk daarbij aan heel tof je eigen plek creëerdn, maar ook jaaaaarenlang in troep, stof en verbouwing leven als je niet uit kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |