fb site werkt gewoon op ipad maar ze hebben ook appquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Klopt het dan de feestboeksite het niet doet op een aaipet? Moet je die app speciaal installeren daarvoor???
I guess you are late!quote:
Dankjeweelquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ren, damn, you look smmmmmmmmokin'!!! Klein zwart hakje onder die tweede (waar heb je die vandaan?) en een vet stoere make-up look voor het contrast, om het smoking hot te maken ipv alleen cute? Ik heb de hele avond op de bank gelegen, net na wakker worden maar even een boterhammetje gegeten. soms is mijn (superleuke) werk even iets teveel van het goeie, zeker omdat ik net vandaag heerlijk ongesteld werdEn heel paasweekend vol leuke dingen, gaat goed komen wel
Hij gaf na inloggen op de site een suggestie om die app te downen (kan niet want leen ipad) en bleef na het wegklikken hiervan verder blanco....quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fb site werkt gewoon op ipad maar ze hebben ook app
JAAAAquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die wil ik lakken.
Maar is hij mooi ja?In het potje vind ik hem iig geweldig.
quote:
Ik wil hem zo graag lakken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fantasy Fire is geilIk heb hem over taupe gedaan maar dat is niet voor herhaling vatbaar
Donkerblauw is beter denk ik
ik ga ook over blauw doen, nog niet gelaktquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik ga hem over medium/donkerblauw doen, is het plan. Zodra het weer nut heeft om te lakken...
Waar heb jij hem overheen gedaan?
Waarom kan het nu niet?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik ga hem over medium/donkerblauw doen, is het plan. Zodra het weer nut heeft om te lakken...
Waar heb jij hem overheen gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |