SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je moet wat als je geen leven hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:23 schreef Blocko het volgende:
f5 tot in den treure man man man wat duurt dat lang.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:17 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Hoe oud ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je meent toch niet echt dat je geloofde dat ik zoiets op mijn bruiloft ging afspelen?If not now, then when.
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Je meent toch niet echt dat je geloofde dat ik zoiets op mijn bruiloft ging afspelen?
15quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, volgens mij ben jij echt 14 ofzo.
Nee, pas vandaag maar elke kans werd gepaktquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij wil TS zijn al voor meerdere topics, waarschijnlijk heeft hij al dagen een 'leuke' TT.
Zeg gewoon wat wil je doen dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee, pas vandaag maar elke kans werd gepakt
Jewaitz, die Turken pakken alles wat je bij je hebt, ook je telefoon en je nieuwe cap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee, pas vandaag maar elke kans werd gepakt
Een Turk heeft zelfs een keer mijn Murray's gejat. Geen grap. Kankerlijer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jewaitz, die Turken pakken alles wat je bij je hebt, ook je telefoon en je nieuwe cap.
Eej G nu lose ik al mij respect, jwz die straat tories ho's hosselen jwz gangsterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Nee, iets zo droog dat het grappig is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Blocko het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat wil je doen dan?
Iets anti-nationalistisch?
Kuru kuru TT mi olur ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee, iets zo droog dat het grappig is.
Vind je het raarquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een Turk heeft zelfs een keer mijn Murray's gejat. Geen grap. Kankerlijer.
Allemaal pederas.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een Turk heeft zelfs een keer mijn Murray's gejat. Geen grap. Kankerlijer.
Biz de islatiriz ozamanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Er moet een verschil zijn tussen mannen en jongetjes hé SpikedPsych...quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:32 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Turk zijn en niet weten wat Murrays is![]()
![]()
![]()
Waarom zou je gel jatten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:32 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Turk zijn en niet weten wat Murrays is![]()
![]()
![]()
We've got a Yogo in the house in the house, IN THA HOUSE !quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Was het Yugoslaven topic ook maar zo levendig.
Zorg er voor dat er Yugoslavische chicks posten. Zonder Ayca en Julis is het hier ook dood. Dat hebben we in het verleden gezien.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Start een Balkantopic.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wil je hiermee zeggen dat murrays voor kinderen is ? Kinderen gebruiken die taft troep. Murrays is voor bazenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef Blocko het volgende:
[..]
Er moet een verschil zijn tussen mannen en jongetjes hé SpikedPsych...
Oostblokkerquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zorg er voor dat er Yugoslavische chicks posten. Zonder Ayca en Julis is het hier ook dood. Dat hebben we in het verleden gezien.
Sinds wanneer is Murrays standaard uitrusting voor in de mancave?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat murrays voor kinderen is ? Kinderen gebruiken die taft troep. Murrays is voor bazenAlleen doe ik geen troep in me haar als ik niet naar feest ofzo ga.
Sinds *checkt potje* 1925. Btw [noobmode] wat is mancave [/noobmode]quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:37 schreef Blocko het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Murrays standaard uitrusting voor in de mancave?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zorg er voor dat er Yugoslavische chicks posten. Zonder Ayca en Julis is het hier ook dood. Dat hebben we in het verleden gezien.
quote:
Hmm, weet niet man. Ze zijn tegenwoordig lastig met Slowchats he, toen kregen we ook bijna geen toestemming om het Yugoslaven topic te openen maar gelukkig is BrandX zo'n lief persoon.quote:
Oostblokker is een Yogo chick, alleen is die volgens mij geband want ik zie niks meer van haar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet zijn er geen Yugo-chicks hier op het forum.
[..]
Hmm, weet niet man. Ze zijn tegenwoordig lastig met Slowchats he, toen kregen we ook bijna geen toestemming om het Yugoslaven topic te openen maar gelukkig is BrandX zo'n lief persoon.
Is ze ook, incl. al haar kloons.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:42 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Oostblokker is een Yogo chick, alleen is die volgens mij geband want ik zie niks meer van haar.
Hoeveel kloons heeft ze ? En wrm maakt ze dan gwn geen nieuwe kloon ? Niet dat ik haar lauw vind ofzo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is ze ook, incl. al haar kloons.
Ze heeft inmiddels een kind.![]()
![]()
Omdat zij zo dom is om typische topics aan te maken waarvan je weet dat het Oostblokker is. Daarnaast post ze nog foto's van haar zwangere buik enzo en tsja, 2 minuten later wordt ze geband.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hoeveel kloons heeft ze ? En wrm maakt ze dan gwn geen nieuwe kloon ? Niet dat ik haar lauw vind ofzo.
HAD JE MAAR NIET MOETEN REBELLEREN TEGEN HET OTTOMAANSE RIJK< DAN HAD JE NU NIET ZONDER TOPICREEKS GEZETEN!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, weet niet man. Ze zijn tegenwoordig lastig met Slowchats he, toen kregen we ook bijna geen toestemming om het Yugoslaven topic te openen maar gelukkig is BrandX zo'n lief persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
HAD JE MAAR NIET MOETEN REBELLEREN TEGEN HET OTTOMAANSE RIJK< DAN HAD JE NU NIET ZONDER TOPICREEKS GEZETEN!Jij moet gewoon je muil houwen vieze oruspu dat je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Die boys zijn ecto tog, laat ze lullen broer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je muil houwen vieze oruspu dat je bent.
Goed arkadas.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die boys zijn ecto tog, laat ze lullen broer.
Zeg Yogo, ben je langer dan of 190 cm en weeg je meer dan of 90 kg ? Zo ja, deze man is gevaarlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je muil houwen vieze oruspu dat je bent.
1.87, 95kg, DL 100, SQ, 80, BP 110quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:58 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Zeg Yogo, ben je langer dan of 190 cm en weeg je meer dan of 90 kg ? Zo ja, deze man is gevaarlijk, zo niet
Ik heb monster benen, maar weet ook niet hoezo zo laag. Misschien omdat ik ooit allebei de enkels heel zwaar gekneusd heb gehad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:05 schreef Weissman het volgende:
Nice stats bro, alleen is je squat wat aan de lage kant, how come ?
Dafuq is DL, SQ en BPquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
1.87, 95kg, DL 100, SQ, 80, BP 110
En het is Yugo my friend.
Deadlift, Squat en Benchpress.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dafuq is DL, SQ en BP![]()
Maar je bent wel
Het is niet raar dat je als 13-jarige niks begrijpt van veel dingen; je hoeft je er niet voor te schamen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:14 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
De stats zeggen me niks maar klinken wel
Fittie zoeken met 15-jarigen door ze 13 jaar te noemenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is niet raar dat je als 13-jarige niks begrijpt van veel dingen; je hoeft je er niet voor te schamen.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Fittie zoeken met 15-jarigen door ze 13 jaar te noemen
Dankje, maar wat moet ik met dat laatste ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hadi iyi geceler, Allah rahatlik versin.
Accepteer de goede intentie voor wat het is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dankje, maar wat moet ik met dat laatste ?
pfff, oke ik kan begrijpen dat ze kip, kalkoen enz mixen, maar godverdomme 100% varken!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben jullie dit wel eens gezien?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1124754
Sommige kut Turken ook weer.
Manti is voor zover ik het weet zeer moeilijk te maken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:47 schreef Che_ het volgende:
Wie kan mij helpen met een goed recept voor mante (hoe spel je dat?![]()
)
met yoghurt en gehakt
Wat hou ik toch van het Turkse volkquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:32 schreef EL_Presidente het volgende:
http://webtv.hurriyet.com(...)cerek-izlediler.aspx
![]()
welke stad is dat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:32 schreef EL_Presidente het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:32 schreef EL_Presidente het volgende:
![]()
Ik weet man, maar deze lucht is slecht voor mijn baardgroeiquote:Op zaterdag 7 april 2012 02:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Graag wil ik opmerken dat Nederlanders er welhaast zonder uitzondering toch echt uitzien als kinderen, en dat is inclusief de Turkse nederlanders!
Welhaast allemaal van die kindermannen met gladde snuitjes!
De mannen in Turkije en Amerika lachen jullie uit!!!
Kijk toch eens naar een Nederlander in Amerika als Tony Beets, steenrijke ondernemer in de wereld van het goud en een eckte man!
[ afbeelding ]
Eindelijk een post naar mijn hart.quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Graag wil ik opmerken dat Nederlanders er welhaast zonder uitzondering toch echt uitzien als kinderen, en dat is inclusief de Turkse nederlanders!
Welhaast allemaal van die kindermannen met gladde snuitjes!
De mannen in Turkije en Amerika lachen jullie uit!!!
Kijk toch eens naar een Nederlander in Amerika als Tony Beets, steenrijke ondernemer in de wereld van het goud en een eckte man!
[ afbeelding ]
Holy shit, zwaar sexyquote:Op zaterdag 7 april 2012 08:35 schreef xaban06 het volgende:
Ik liep op mijn 17e al rond met een baard![]()
..wat alweer 8 jaar (!) geleden is
[ afbeelding ]
De baard van die manquote:
In het laboratorium.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar is dat ene Turkse meisje dan die DNA enzo ging opsturen en opzoeken?
Die met dat aura?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar is dat ene Turkse meisje dan die DNA enzo ging opsturen en opzoeken?
Bezig met schrijven.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:58 schreef SpikedPsych het volgende:
Zeg waar zijn triggershot, arcadia en julis ?
Te veel. Net een holbewoner.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is er iets specifiek vies aan de baard van die man, of vind je baarden gewoon vies?
Als je goed kijkt zie je wat hij gisteravond heeft gegeten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is er iets specifiek vies aan de baard van die man, of vind je baarden gewoon vies?
Te lang, lijkt alsof het maanden niet is gewassen.. Ik hou van stoppelbaardjes bij mannenquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Like this?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Te lang, lijkt alsof het maanden niet is gewassen.. Ik hou van stoppelbaardjes bij mannenweetjewel, paar dagen niet geschoren. Das sexy
Weet ik niet. Hoe heette ze hier op FOK!? Ze was toch hier weggegaan nadat iedereen haar belachelijk ging maken.quote:
Niet te kieskeurig zijn jij he!quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Like that ja, alleen vind ik die foto niet echt charmant
Ehhh ja.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het straalt gewoon mannelijkheid uit, wat denkje![]()
Ze is weer terug.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hoe heette ze hier op FOK!? Ze was toch hier weggegaan nadat iedereen haar belachelijk ging maken.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer ben je die dat oog verloren man? [ afbeelding ].
Ooh zij is dat. Ik dacht dat je username anders was.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Vooral die vieze nagels is echt bir jah
Sorry maar IK vind het gewoon geen leuke foto
Na een volle week klussen aan de BMW toen ik 19 was, dat verklaart ook waarom ik 'vieze nagels' heb volgens Jalelelelelea..quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer ben je die oog verloren man? [ afbeelding ].
Ik kan me herinneren dat ze hier een tijd niet kwam omdat iedereen haar DNA research en geblaat 'dom' vond en ze boos werd ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Wie heeft/had Borte weggespest dan? Heb ik wat gemist?
Pfff wahahah hier klopt echt niks vanquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze hier een tijd niet kwam omdat iedereen haar DNA research en geblaat 'dom' vond en ze boos werd ofzo.
Waar komt jouw voorliefde voor auto's/BWM vandaan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[..]
Na een volle week klussen aan de BMW toen ik 19 was, dat verklaart ook waarom ik 'vieze nagels' heb volgens Jalelelelelea..
hahahaha, Dat was me toch een week, smorgens vroeg tot savonds laat geen tijd voor mezelf gehad..
Zoals een echte Turk juweettog.
Eigenlijk was ik al weken opgehouden met daarover te praten. Het was meer dat wanneer ik ook maar iets schreef in dit topic, anderen weer een achterlijke DNA opmerking moesten maken. Erg irritant.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze hier een tijd niet kwam omdat iedereen haar DNA research en geblaat 'dom' vond en ze boos werd ofzo.
Geen idee, kom ik later wel op terug als nadat ik gebrainstormd heb..quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar komt jouw voorliefde voor auto's/BWM vandaan?
Aahfahsdkflahsfkjashdfquote:
Kunnen we niks aan doen, zit in onze genen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik al weken opgehouden met daarover te praten. Het was meer dat wanneer ik ook maar iets schreef in dit topic, anderen weer een achterlijke DNA opmerking moesten maken. Erg irritant.
Je kan auto gewoon aan de overkant daarachter parkeren.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:32 schreef Gulmez het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst naar escape in Amsterdam, zijn daar net zoveel mooie chimi's als hollywood bji centraal in rotterdam, wie is er wel is geweest??
ik was van plan om de auto bij P+R te zetten bij het stadion en met de metro naar centrum ofzo te gaan ken amsterdan niet goed, dus ga zo opzoeken tot hoelaat de metro gaat![]()
wie is er wel is geweest?
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kunnen we niks aan doen, zit in onze genen.
Hoeveel betaal je ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:40 schreef xaban06 het volgende:
Turq, sleutel je niet meer dan? Er moet een hoop gedaan worden aan mijn auto, sen yaparsin.
Ik wil eigenlijk alles weten over je DNA onderzoeken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik al weken opgehouden met daarover te praten. Het was meer dat wanneer ik ook maar iets schreef in dit topic, anderen weer een achterlijke DNA opmerking moesten maken. Erg irritant.
Geloof me, dat wil je niet. Echt niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alles weten over je DNA onderzoeken.
E46 320TD.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je ?
Wat voor auto is het en wat moet er gebeuren ?
Meer details graag.
Ik wil het wel. Lijkt mij erg interessant.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet. Echt niet.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet. Echt niet.
Nee man serieus, ik heb die altijd de lelijkste model gevonden onder de BMW's. Haal beter mooie coupé, 320 of 328.quote:
Over de compact dacht ik ook altijd 'net-geen-bmw', tot dat ik er zelf 1 hadquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee man serieus, ik heb die altijd de lelijkste model gevonden onder de BMW's. Haal beter mooie coupé, 320 of 328.
Die voorlichten en achterkant maken lelijk.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:59 schreef xaban06 het volgende:
Maaar!! van binnen zie je bijna geen verschil tussen die van mij en een M3
Eerste eigenaar heeft ~20.000 euro aan opties gekocht.
Je had je auto beter gewoon in het centrum kunnen zetten, betalen is maar tot 23.00 en de metro gaat tot een uur of half 1.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:32 schreef Gulmez het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst naar escape in Amsterdam, zijn daar net zoveel mooie chimi's als hollywood bji centraal in rotterdam, wie is er wel is geweest??
ik was van plan om de auto bij P+R te zetten bij het stadion en met de metro naar centrum ofzo te gaan ken amsterdan niet goed, dus ga zo opzoeken tot hoelaat de metro gaat![]()
wie is er wel is geweest?
ben je wel wat laat me hequote:Op zaterdag 7 april 2012 23:19 schreef EL_Presidente het volgende:
Gulmez![]()
![]()
Gulmez topic Gangbang advertentie, enorm spijt.
14 jaar, toetsenbord held.quote:Op zondag 8 april 2012 00:01 schreef Blocko het volgende:
Ey SpikedPsych
Wie ben jij eigenlijk? Vertel eens...
Tegen wie heb je het nou?quote:Op zondag 8 april 2012 00:15 schreef Ayca het volgende:
Er is een topic geweest, daar zou je kunnen kijken.
Je mist een letter.quote:Op zondag 8 april 2012 00:11 schreef SpikedPsych het volgende:
PSYCH ( goed bij mijn hoofd kun je mij niet noemen )
Eej stoere boi laten we gaan krav maga'en dan.quote:Op zondag 8 april 2012 00:17 schreef SpikedPsych het volgende:
blocko gast, for realover dqt het vergezocht is
quote:Op zondag 8 april 2012 00:15 schreef Blocko het volgende:
Ik denk dat ik eerlijk gezegd kant kies voor Weissman.
Je uitleg snap ik nu wel hoor SpikedPsych maar het is wel heel erg ver gezocht allemaal.
Oh, waarom denk je dat je niet goed bij je hoofd bent?quote:Op zondag 8 april 2012 00:11 schreef SpikedPsych het volgende:
SPIKED ( dus stekels, die prikken nogal ) PSYCH ( goed bij mijn hoofd kun je mij niet noemen )
quote:Op zondag 8 april 2012 00:21 schreef SpikedPsych het volgende:
trouwens, JULIS IS ER WEERzonder jou was het hier net een begraafplaats
quote:Op zondag 8 april 2012 00:01 schreef Blocko het volgende:
Ey SpikedPsych
Wie ben jij eigenlijk? Vertel eens...
Captain obvious is captain.quote:Op zondag 8 april 2012 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja Landysh was het.![]()
Dus Bortecinem is Landysh?
Evet.quote:Op zondag 8 april 2012 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja Landysh was het.![]()
Dus Bortecinem is Landysh?
Ik heb soms ook van die buitenaardse ideeënquote:Op zondag 8 april 2012 00:20 schreef SpikedPsych het volgende:
julis nou, lang verhhql. nee gwn niet, vaak ko, ik aanzetten , met ideen die zo buitenaards zijn dat mensen mij zo aankijken
quote:Op zondag 8 april 2012 00:21 schreef SpikedPsych het volgende:
trouwens, JULIS IS ER WEERzonder jou was het hier net een begraafplaats
Zeker dat het door je ideeën komt?quote:Op zondag 8 april 2012 00:20 schreef SpikedPsych het volgende:
julis nou, lang verhhql. nee gwn niet, vaak ko, ik aanzetten , met ideen die zo buitenaards zijn dat mensen mij zo aankijken
quote:
AOE II.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:51 schreef rumiii het volgende:
Tamam meer als ik gecommandeerd wordt door de oudere generatie iets te doen.
''Maak tuin sjigoon''
-''Tamam''
(...)
Ezel, 1001 nacht etc.quote:
Ja.quote:Op zondag 8 april 2012 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Krijg jij dat gespeeld op je win7? Bij mij zijn de kleuren helemaal %(#(@$(#)@#)#)
Je moet die .exe patchen sgat.quote:Op zondag 8 april 2012 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Krijg jij dat gespeeld op je win7? Bij mij zijn de kleuren helemaal %(#(@$(#)@#)#)
quote:Op zondag 8 april 2012 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ezel, 1001 nacht etc.
Deze allemaal: http://www.natabanu.com/#
Is wel een Bosnische titel, maar je herkent vast wel wat.
Voor het eerst ben ik het met je eens lan, kerataquote:Op zondag 8 april 2012 00:32 schreef xminator het volgende:
Turkse series, kanker van de maatschappij.
quote:Op zondag 8 april 2012 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
Heb het 'vroeger' gespeeld met Julis en haar broertje, waarbij we tijdens het spel met elkaar spraken door middel van Google+ Hangouts..
Blijft een heerlijk spel iddquote:Op zondag 8 april 2012 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
Heb het 'vroeger' gespeeld met Julis en haar broertje, waarbij we tijdens het spel met elkaar spraken door middel van Google+ Hangouts..
Ze beginnen leuk, maar naarmate de tijd vordert worden ze alsmaar slechter en slechter.quote:Op zondag 8 april 2012 00:32 schreef xminator het volgende:
Eens.quote:Op zondag 8 april 2012 00:32 schreef xminator het volgende:
Elke maand plaats jij zo een reactie bij mij. Best beangstigend imo.quote:Op zondag 8 april 2012 00:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor het eerst ben ik het met je eens lan, kerata
Yavas yavas adam oluyon, fena mi oluyo ?quote:Op zondag 8 april 2012 00:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Elke maand plaats jij zo een reactie bij mij. Best beangstigend imo.
Was te verhelpen door een bestand te openen in kladblok, nummer aan te passen en opslaanquote:Op zondag 8 april 2012 00:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jammer dat ze er nog steeds een populatie limit op hebben zitten![]()
Jammer dat de UI het halve scherm in beslag neemt bedoel jequote:Op zondag 8 april 2012 00:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jammer dat ze er nog steeds een populatie limit op hebben zitten![]()
Choose your words carefully, vogel !quote:Op zondag 8 april 2012 00:36 schreef xminator het volgende:
Ey lannen, laten we dan even een AoE2 game spelen met zn allen online!
Dan leer ik jullie hoe je mot spelen.
Hadi gel gel.quote:Op zondag 8 april 2012 00:36 schreef xminator het volgende:
Zeker paarden fokken en dan rushen.quote:Op zondag 8 april 2012 00:36 schreef xminator het volgende:
Neen, overeenkomsten tonen met jou is bad mkay!quote:Op zondag 8 april 2012 00:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yavas yavas adam oluyon, fena mi oluyo ?
Oeh, lijkt me wel leuk eigenlijk. Maar heb dan wat te doen.quote:Op zondag 8 april 2012 00:43 schreef xminator het volgende:
Nein, vandaag om 15.00/16.00 AOE2 online via gameranger! Plek voor 8 man who is in?!
Ditquote:Op zondag 8 april 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeh, lijkt me wel leuk eigenlijk. Maar heb dan wat te doen..
Het zijn toffe spellen, maar jammer genoeg neemt het spelen ook wel even tijd in beslag. Is niet zo even afgerond in een half uurtje.
Wat is een 'CBA'?quote:Op zondag 8 april 2012 00:50 schreef xminator het volgende:
20.00?
Potje CBA is wel binnen 30 minuten klaar.
Hm.quote:CBA stands for Castle Blood Auto, each player has 4 castles, each castle spawns one of it's unique units after a set amount of time (depends on the civilisation), after you get a decent amount of units, send em out and try to take out your opponents, getting a raze (destroying a building) will get you villi's after a certain amount of times. It really ends up being quite a team game, and it's really fun sometimes, pretty crap other times.
Hahaha kom spelen ik maak je helemaal kapot.quote:Op zondag 8 april 2012 01:07 schreef Ayca het volgende:
Nog nooit echt gespeeld eigenlijk, dus ik sla over.
Ayca is een dame, die moet je met respect behandelen.quote:Op zondag 8 april 2012 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha kom spelen ik maak je helemaal kapot.
Jij bent iemand met nogal een competitiedrang, hm?quote:Op zondag 8 april 2012 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha kom spelen ik maak je helemaal kapot.
Soms mag je dames ook respectloos behandelen. (quote:Op zondag 8 april 2012 01:15 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ayca is een dame, die moet je met respect behandelen.
quote:Op zondag 8 april 2012 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Soms mag je dames ook respectloos behandelen. (! )
Het is nooit te laat!quote:Op zondag 8 april 2012 01:07 schreef Ayca het volgende:
Nog nooit echt gespeeld eigenlijk, dus ik sla over.
quote:Op zondag 8 april 2012 01:15 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ayca is een dame, die moet je met respect behandelen.
Heb jij een damesmeisje eigenlijk?quote:
Op m'n mobiel:quote:
watquote:Op zondag 8 april 2012 01:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Op m'n mobiel:
Highest score: 735.150
Longest run: 6855m
Most coins: 2184
Total games: 235
Total distance: 323864m
Total coins: 61894
Maar speel het op meerdere toestellen, highest score ooit was ~miljoen.
Nou ja, 'hebben'... Bedoel het natuurlijk hebben als in 'gelijkwaardige relatie' en niet als in 'bezit'.quote:
Dat was wel duidelijk hoor. Je vraagt toch ook gewoon 'heb jij een vriend/vriendin'quote:Op zondag 8 april 2012 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou ja, 'hebben'... Bedoel het natuurlijk hebben als in 'gelijkwaardige relatie' en niet als in 'bezit'.
Lijkt me beledigend om zijn partner een hermafrodiet te noemen.quote:Op zondag 8 april 2012 01:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk hoor. Je vraagt toch ook gewoon 'heb jij een vriend/vriendin'
Harhar.quote:Op zondag 8 april 2012 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt me beledigend om zijn partner een hermafrodiet te noemen.
Ik vind het jammer voor charachter dat er geen wegrestaurants zijn. Ik krijg al honger door alleen al te kijken hoeveel de character rent, hoe hij zich dan wel niet voelen.quote:Op zondag 8 april 2012 02:03 schreef Ayca het volgende:
Mwah die moet je dan ook weer net op het juiste moment inzetten.
Heb je die beesten gezien die achter hem aanrennen? Denk niet dat hij aan eten denkt.quote:Op zondag 8 april 2012 02:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het jammer voor charachter dat er geen wegrestaurants zijn. Ik krijg al honger door alleen al te kijken hoeveel de character rent, hoe hij zich dan wel niet voelen..
Wel niet..
True, een restaurant voor die beesten is handiger. Krijgt de arme man ook eens rust.quote:Op zondag 8 april 2012 02:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb je die beesten gezien die achter hem aanrennen? Denk niet dat hij aan eten denkt.
Helaas. Jij wel dan?quote:Op zondag 8 april 2012 03:29 schreef zarGon het volgende:
Al een antwoord kunnen vinden? Of een oorzaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |