SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je moet wat als je geen leven hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:23 schreef Blocko het volgende:
f5 tot in den treure man man man wat duurt dat lang.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:17 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Hoe oud ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je meent toch niet echt dat je geloofde dat ik zoiets op mijn bruiloft ging afspelen?If not now, then when.
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Je meent toch niet echt dat je geloofde dat ik zoiets op mijn bruiloft ging afspelen?
15quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, volgens mij ben jij echt 14 ofzo.
Nee, pas vandaag maar elke kans werd gepaktquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij wil TS zijn al voor meerdere topics, waarschijnlijk heeft hij al dagen een 'leuke' TT.
Zeg gewoon wat wil je doen dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee, pas vandaag maar elke kans werd gepakt
Jewaitz, die Turken pakken alles wat je bij je hebt, ook je telefoon en je nieuwe cap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee, pas vandaag maar elke kans werd gepakt
Een Turk heeft zelfs een keer mijn Murray's gejat. Geen grap. Kankerlijer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jewaitz, die Turken pakken alles wat je bij je hebt, ook je telefoon en je nieuwe cap.
Eej G nu lose ik al mij respect, jwz die straat tories ho's hosselen jwz gangsterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Nee, iets zo droog dat het grappig is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Blocko het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat wil je doen dan?
Iets anti-nationalistisch?
Kuru kuru TT mi olur ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee, iets zo droog dat het grappig is.
Vind je het raarquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een Turk heeft zelfs een keer mijn Murray's gejat. Geen grap. Kankerlijer.
Allemaal pederas.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een Turk heeft zelfs een keer mijn Murray's gejat. Geen grap. Kankerlijer.
Biz de islatiriz ozamanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Er moet een verschil zijn tussen mannen en jongetjes hé SpikedPsych...quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:32 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Turk zijn en niet weten wat Murrays is![]()
![]()
![]()
Waarom zou je gel jatten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:32 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Turk zijn en niet weten wat Murrays is![]()
![]()
![]()
We've got a Yogo in the house in the house, IN THA HOUSE !quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Was het Yugoslaven topic ook maar zo levendig.
Zorg er voor dat er Yugoslavische chicks posten. Zonder Ayca en Julis is het hier ook dood. Dat hebben we in het verleden gezien.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Start een Balkantopic.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wil je hiermee zeggen dat murrays voor kinderen is ? Kinderen gebruiken die taft troep. Murrays is voor bazenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef Blocko het volgende:
[..]
Er moet een verschil zijn tussen mannen en jongetjes hé SpikedPsych...
Oostblokkerquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zorg er voor dat er Yugoslavische chicks posten. Zonder Ayca en Julis is het hier ook dood. Dat hebben we in het verleden gezien.
Sinds wanneer is Murrays standaard uitrusting voor in de mancave?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat murrays voor kinderen is ? Kinderen gebruiken die taft troep. Murrays is voor bazenAlleen doe ik geen troep in me haar als ik niet naar feest ofzo ga.
Sinds *checkt potje* 1925. Btw [noobmode] wat is mancave [/noobmode]quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:37 schreef Blocko het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Murrays standaard uitrusting voor in de mancave?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zorg er voor dat er Yugoslavische chicks posten. Zonder Ayca en Julis is het hier ook dood. Dat hebben we in het verleden gezien.
quote:
Hmm, weet niet man. Ze zijn tegenwoordig lastig met Slowchats he, toen kregen we ook bijna geen toestemming om het Yugoslaven topic te openen maar gelukkig is BrandX zo'n lief persoon.quote:
Oostblokker is een Yogo chick, alleen is die volgens mij geband want ik zie niks meer van haar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet zijn er geen Yugo-chicks hier op het forum.
[..]
Hmm, weet niet man. Ze zijn tegenwoordig lastig met Slowchats he, toen kregen we ook bijna geen toestemming om het Yugoslaven topic te openen maar gelukkig is BrandX zo'n lief persoon.
Is ze ook, incl. al haar kloons.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:42 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Oostblokker is een Yogo chick, alleen is die volgens mij geband want ik zie niks meer van haar.
Hoeveel kloons heeft ze ? En wrm maakt ze dan gwn geen nieuwe kloon ? Niet dat ik haar lauw vind ofzo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is ze ook, incl. al haar kloons.
Ze heeft inmiddels een kind.![]()
![]()
Omdat zij zo dom is om typische topics aan te maken waarvan je weet dat het Oostblokker is. Daarnaast post ze nog foto's van haar zwangere buik enzo en tsja, 2 minuten later wordt ze geband.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hoeveel kloons heeft ze ? En wrm maakt ze dan gwn geen nieuwe kloon ? Niet dat ik haar lauw vind ofzo.
HAD JE MAAR NIET MOETEN REBELLEREN TEGEN HET OTTOMAANSE RIJK< DAN HAD JE NU NIET ZONDER TOPICREEKS GEZETEN!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, weet niet man. Ze zijn tegenwoordig lastig met Slowchats he, toen kregen we ook bijna geen toestemming om het Yugoslaven topic te openen maar gelukkig is BrandX zo'n lief persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
HAD JE MAAR NIET MOETEN REBELLEREN TEGEN HET OTTOMAANSE RIJK< DAN HAD JE NU NIET ZONDER TOPICREEKS GEZETEN!Jij moet gewoon je muil houwen vieze oruspu dat je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Die boys zijn ecto tog, laat ze lullen broer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je muil houwen vieze oruspu dat je bent.
Goed arkadas.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die boys zijn ecto tog, laat ze lullen broer.
Zeg Yogo, ben je langer dan of 190 cm en weeg je meer dan of 90 kg ? Zo ja, deze man is gevaarlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je muil houwen vieze oruspu dat je bent.
1.87, 95kg, DL 100, SQ, 80, BP 110quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:58 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Zeg Yogo, ben je langer dan of 190 cm en weeg je meer dan of 90 kg ? Zo ja, deze man is gevaarlijk, zo niet
Ik heb monster benen, maar weet ook niet hoezo zo laag. Misschien omdat ik ooit allebei de enkels heel zwaar gekneusd heb gehad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:05 schreef Weissman het volgende:
Nice stats bro, alleen is je squat wat aan de lage kant, how come ?
Dafuq is DL, SQ en BPquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
1.87, 95kg, DL 100, SQ, 80, BP 110
En het is Yugo my friend.
Deadlift, Squat en Benchpress.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dafuq is DL, SQ en BP![]()
Maar je bent wel
Het is niet raar dat je als 13-jarige niks begrijpt van veel dingen; je hoeft je er niet voor te schamen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:14 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
De stats zeggen me niks maar klinken wel
Fittie zoeken met 15-jarigen door ze 13 jaar te noemenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is niet raar dat je als 13-jarige niks begrijpt van veel dingen; je hoeft je er niet voor te schamen.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Fittie zoeken met 15-jarigen door ze 13 jaar te noemen
Dankje, maar wat moet ik met dat laatste ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hadi iyi geceler, Allah rahatlik versin.
Accepteer de goede intentie voor wat het is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dankje, maar wat moet ik met dat laatste ?
pfff, oke ik kan begrijpen dat ze kip, kalkoen enz mixen, maar godverdomme 100% varken!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben jullie dit wel eens gezien?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1124754
Sommige kut Turken ook weer.
Manti is voor zover ik het weet zeer moeilijk te maken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:47 schreef Che_ het volgende:
Wie kan mij helpen met een goed recept voor mante (hoe spel je dat?![]()
)
met yoghurt en gehakt
Wat hou ik toch van het Turkse volkquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:32 schreef EL_Presidente het volgende:
http://webtv.hurriyet.com(...)cerek-izlediler.aspx
![]()
welke stad is dat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:32 schreef EL_Presidente het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:32 schreef EL_Presidente het volgende:
![]()
Ik weet man, maar deze lucht is slecht voor mijn baardgroeiquote:Op zaterdag 7 april 2012 02:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Graag wil ik opmerken dat Nederlanders er welhaast zonder uitzondering toch echt uitzien als kinderen, en dat is inclusief de Turkse nederlanders!
Welhaast allemaal van die kindermannen met gladde snuitjes!
De mannen in Turkije en Amerika lachen jullie uit!!!
Kijk toch eens naar een Nederlander in Amerika als Tony Beets, steenrijke ondernemer in de wereld van het goud en een eckte man!
[ afbeelding ]
Eindelijk een post naar mijn hart.quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Graag wil ik opmerken dat Nederlanders er welhaast zonder uitzondering toch echt uitzien als kinderen, en dat is inclusief de Turkse nederlanders!
Welhaast allemaal van die kindermannen met gladde snuitjes!
De mannen in Turkije en Amerika lachen jullie uit!!!
Kijk toch eens naar een Nederlander in Amerika als Tony Beets, steenrijke ondernemer in de wereld van het goud en een eckte man!
[ afbeelding ]
Holy shit, zwaar sexyquote:Op zaterdag 7 april 2012 08:35 schreef xaban06 het volgende:
Ik liep op mijn 17e al rond met een baard![]()
..wat alweer 8 jaar (!) geleden is
[ afbeelding ]
De baard van die manquote:
In het laboratorium.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar is dat ene Turkse meisje dan die DNA enzo ging opsturen en opzoeken?
Die met dat aura?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar is dat ene Turkse meisje dan die DNA enzo ging opsturen en opzoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |