SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je moet wat als je geen leven hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:23 schreef Blocko het volgende:
f5 tot in den treure man man man wat duurt dat lang.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:17 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Hoe oud ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je meent toch niet echt dat je geloofde dat ik zoiets op mijn bruiloft ging afspelen?If not now, then when.
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Je meent toch niet echt dat je geloofde dat ik zoiets op mijn bruiloft ging afspelen?
15quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, volgens mij ben jij echt 14 ofzo.
Nee, pas vandaag maar elke kans werd gepaktquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij wil TS zijn al voor meerdere topics, waarschijnlijk heeft hij al dagen een 'leuke' TT.
Zeg gewoon wat wil je doen dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee, pas vandaag maar elke kans werd gepakt
Jewaitz, die Turken pakken alles wat je bij je hebt, ook je telefoon en je nieuwe cap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee, pas vandaag maar elke kans werd gepakt
Een Turk heeft zelfs een keer mijn Murray's gejat. Geen grap. Kankerlijer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jewaitz, die Turken pakken alles wat je bij je hebt, ook je telefoon en je nieuwe cap.
Eej G nu lose ik al mij respect, jwz die straat tories ho's hosselen jwz gangsterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Nee, iets zo droog dat het grappig is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Blocko het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat wil je doen dan?
Iets anti-nationalistisch?
Kuru kuru TT mi olur ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee, iets zo droog dat het grappig is.
Vind je het raarquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een Turk heeft zelfs een keer mijn Murray's gejat. Geen grap. Kankerlijer.
Allemaal pederas.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een Turk heeft zelfs een keer mijn Murray's gejat. Geen grap. Kankerlijer.
Biz de islatiriz ozamanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Er moet een verschil zijn tussen mannen en jongetjes hé SpikedPsych...quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:32 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Turk zijn en niet weten wat Murrays is![]()
![]()
![]()
Waarom zou je gel jatten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:32 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Turk zijn en niet weten wat Murrays is![]()
![]()
![]()
We've got a Yogo in the house in the house, IN THA HOUSE !quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Was het Yugoslaven topic ook maar zo levendig.
Zorg er voor dat er Yugoslavische chicks posten. Zonder Ayca en Julis is het hier ook dood. Dat hebben we in het verleden gezien.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Start een Balkantopic.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wil je hiermee zeggen dat murrays voor kinderen is ? Kinderen gebruiken die taft troep. Murrays is voor bazenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef Blocko het volgende:
[..]
Er moet een verschil zijn tussen mannen en jongetjes hé SpikedPsych...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |