Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Challenges 2012:
Omdat mensen zichzelf willen motiveren en om een leuke stok achter de deur te hebben stellen mensen zich een doel, een challenge. Hoeveel km ze willen lopen in een jaar. Elke week kunnen mensen doorgeven hoeveel ze gelopen hebben, waardoor er weer wat op de teller in de OP bijkomt. Wil je jouw persoonlijke challenge ook in de lijst hebben? Dat kán met dank aan Swetsenegger!
Geloofde het zelf niet totdat ik de meters na ging meten in Google Maps.
Mijn personal record voor 5km is daarmee met 16min verbeterd tegen de vorige 5km run zo'n 2 weken terug.
Ideaal weertje zo met het zonnetje op mijn hoofd
dat zou inhouden dat je, als ik even snel en goed reken, ruim 17km per uur liep?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Ja, ik het geloof het nog steeds niet maar goed.... ik ben het bos 6x rond gelopen, 1 rondje is 1200 meter. dus 6x 1200 is 7200mtr en dat komt overeen met mijn endomondo gegevens.
Alleen de snelheid is heel erg vreemd voor mijn doen aangezien mijn vorige runs een verbetering van hooguit een kwart kilometer lieten zien. Het gaat namelijk van 11.0 naar 11.3 naar 11.7 naar 11.9 vorig weekend. (deze runs zijn op de weg. Ik loop nooit in het bos, want te druk. Maar nu kwam het zo beter uit)
Alleen de snelheid is heel erg vreemd voor mijn doen aangezien mijn vorige runs een verbetering van hooguit een kwart kilometer lieten zien.
En dat stemt niet tot nadenken? je hebt je zelf in 2 weken tijd in de Nederlandse sub-top gelopen.....
Op vrijdag 6 april 2012 22:00 schreef Re.active het volgende: De TT is meer gericht op het nieuws van Weeronline en het AD die beweerden dat het koud zou worden en er sneeuw zou gaan vallen deze week
Mijn vraag is eigenlijk of jij je niet hebt vergist in de tijd voor je 7 km....
als we dat doortrekken naar de 10 miles dan zit je tegen het WR aan ... hulde, hulde, hulde
ja , die zit nog steeds naar een magere14km/uur toe te werken..