Wat is er met rechts onder? Waarom kan de schat zich niet daarin bevinden? Dus rechts onder de stemvork.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef zoem het volgende:
Eerste opzetje:
[ afbeelding ]
De blauwe cirkels zijn de munten.
Ok, op die manier. Zit wat inquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef zoem het volgende:
De aanwijzing dat de schat dichter bij 32 ligt dan bij 18. De schuine lijn ligt (grofweg, heb geen passer gebruikt) even ver van 32 als van 18 af. Rechts daarvan ligt verder weg.
Dat is een fikse uitdagingquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef tralalala het volgende:
Weet iemand het eiland op Google Maps te vinden?
maar over deze tip. Moet ik het lezen als 'niet hoger in hoogte dan de stemvorkboom', OF 'de schat ligt niet in een vak met een hoger nummer, dan het vak waar de stemvorkboom in staat'?quote:De schat ligt niet hoger dan de stemvork
Of optie 3, welke het meest plausibel is: niet hoger op de kaart dan de stemvork.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
maar over deze tip. Moet ik het lezen als 'niet hoger in hoogte dan de stemvorkboom', OF 'de schat ligt niet in een vak met een hoger nummer, dan het vak waar de stemvorkboom in staat'?
Of de schat ligt onder de stemvorkquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Of optie 3, welke het meest plausibel is: niet hoger op de kaart dan de stemvork.
Wat betreft jouw eerste optie: ik vermoed -maar dat kan natuurlijk onjuist zijn- dat de schat ligt begraven en daardoor sowieso lager ligt dan de boom. Je tweede optie is ook niet handig, want de schat ligt dichter bij 32 dan 18. Dan wordt het gebied al dermate ingeperkt dat er weinig zinnige opties overblijven (alleen 22-23 en 31-34).
Dat zou wel lachen zijnquote:
Is toch jammer is een leuk programma heb het net teruggekeken want ik moest gister werken, maar ja misschien niet zo slim om het op een vrjdagavond te doenquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:55 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een tegenvallende kijkcijfers voor Schat van Oranje, 23e plaats met maar 545.000 kijkers
ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Vind het trouwens wel jammer dat Inge eruit is, had liever euvgenia of lisa zien vertrekken
Het is maar goed dat jij niet op tv komt, da's nog erger.quote:Op zondag 8 april 2012 01:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daling ligt aan Rob Geus. Iedereen haakt af als dat watje in beeld komt. Jezus, die vrouwen zijn nog heldhaftiger dan hij.
eens, neem VI op dan kijk ik dat ff terugquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beetje kut dat het tegelijkertijd met VI is.
Gelukkig is ze pleittequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:35 schreef Koudewinter het volgende:
Prinses Inge zou met een Saudische prins getrouwd zijn, maar gescheiden van hem leven, Ze is eens schoonheidskoningin geweest pfff........
Even een testje uitvoeren!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:38 schreef tralalala het volgende:
Rob gaat even bij de chickies in bikini kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |