Kan me ook niet voorstellen dat het je op dat moment ook maar iets interesseert.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb alleen echt literssss gezeken bij de eerste persweeenen misschien ook wel gescheten, maar dat kan ik me dus echt niet herinneren??
![]()
Hm, ik was volgens mij alles al kwijt tijdens de laatste 3 uurtjes. Heb heel wat op de wc gezeten, en gespuugd vooraf. De vk had gezegd dat ik even wat moest eten toen ze om half 3 's nachts kwam, dus ik ging me ook nog verontschuldigen toen ze terug was om 8 uurquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:12 schreef becky27 het volgende:
Jep, schijten tijdens bevalling s heel normaal geloof ik
nou ik voelde me toch een beetje sneu... ik kan het me nog heel goed herinneren, in gevoel en geur ;-)quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat het je op dat moment ook maar iets interesseert.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef nijnepijn het volgende:
Bij de bevalling volgens mij niet gepoept, wel de volgende ochtend in mijn bed, terwijl ik nummer 1 probeerde te voeden. Toen werd mijn bed verschoond, en deed ik het gewoon nog een keer..
Dat liet mij stiekem ook wel lachen hoor, sorryquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Sorry
of moest ik deze erachter zetten
Ik kan er nu ook echt wel om lachen. Ik kon ook echt mijn bed niet uit door alle infusen en de catheter.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Sorry
of moest ik deze erachter zetten
Nee het interesseert je echt geen drol!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat het je op dat moment ook maar iets interesseert.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nee het interesseert je echt geen drol!
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |