Ach kreeg van de Vaart ook te horen .. en zijn vrouw is niet vreemd gegaan (zover wij weten) en zo'n knappe vrouw moet je eigenlijk niet belachelijk maken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:26 schreef Muto het volgende:
Nou, dit krijgt Brama wel te horen voortaan in stadions.
Idd. Wijnaldum is met zijn 5 miljoen de nieuwe Messi.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje veel inderdaad voor zo'n faalhaas. 0.9 max.
Ik had graag 5 miljoen neer gelegd voor een/de nieuwe Messi, maar dat zit niet verschuilt in Wijnaldum.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd. Wijnaldum is met zijn 5 miljoen de nieuwe Messi.
En gevraagd of zijn vriendin het met de keeper doet ?quote:
Maar ze heeft wel voor hem wat met andere voetballers gehad oa Zlatan, daarom mogen die 2 elkaar nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach kreeg van de Vaart ook te horen .. en zijn vrouw is niet vreemd gegaan (zover wij weten) en zo'n knappe vrouw moet je eigenlijk niet belachelijk maken.
plus Maxwell en Chivu...quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel voor hem wat met andere voetballers gehad oa Zlatan, daarom mogen die 2 elkaar niet
Klopt wel, de bekendste hoer van amsterdamquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanndaar dus vroeger altijd Sylvie is de hoer van Amterdam ik dacht altijd gewoon omdat ze bekend was.
Zou goed kunnen...quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kwam Johan toen ook al met termen als Star fuckertje en gold digger?
Ik denk niet dat hij het zich kan herinneren, snoof meer dan Maradonaquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zou goed kunnen...
Moet door dit verhaal ineens weer denken aan het feit dat Patty Brard Dani heeft geneukt![]()
![]()
Ik denk dat Dani inmiddels spijt heeft![]()
Ik denk dat Dani geen idee meer heeft wie het is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zou goed kunnen...
Moet door dit verhaal ineens weer denken aan het feit dat Patty Brard Dani heeft geneukt![]()
![]()
Ik denk dat Dani inmiddels spijt heeft![]()
Wat is deze?!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mag jij je wel online provoleren van meneer Derksen dan.. Of ziet hij de nieuwe Hugo in je ?
Zo goedkoop? Krijgen jullie het stadion niet vol?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:20 schreef De_kromme het volgende:
Happel op zwart, eindelijk![]()
. Kutkakkerlak, ben je erbij a.s. donderdag?!
Wat is er donderdag?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:20 schreef De_kromme het volgende:
Happel op zwart, eindelijk![]()
. Kutkakkerlak, ben je erbij a.s. donderdag?!
Nope. Dat kindervak gaat niet vol lopen als ze geen actie houden, en voor jullie is het relatief veilig in dat vak. Ben je er ook bij Muto?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Zo goedkoop? Krijgen jullie het stadion niet vol?
Kan jij wel lezenquote:
Gezellig. Wordt een mooie pot. Veilig spelen tegen Feijenoordquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Het was een zware nacht, dus moet even op gang komen.
Maar nee, kom de 22ste wel.
Gelijkspelletje wordt dat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gezellig. Wordt een mooie pot. Veilig spelen tegen Feijenoord.
Ben jij er ook bij? Het is en blijft het kleutervak, is prima voor jou. En lekker dichtbijquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelijkspelletje wordt dat.
En dan neemt Ajax weer een goede stap naar prolongatie
Wij hebben nog een 3-0 verlies goed te maken, dus dat komen we ook even doen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gezellig. Wordt een mooie pot. Veilig spelen tegen Feijenoord.
Nee. Ga waarschijnlijk naar AJA-GRO.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben jij er ook bij? Het is en blijft het kleutervak, is prima voor jou. En lekker dichtbij. Drinken we daarna een kindercola'tje op 't Plein
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |