Je kan ook meelezen met de serie, als je het geduld daarvoor hebt natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 13:08 schreef Dlocks het volgende:
Bijkomende werken hoef ik dus niet vooraf te lezen. Dan begin ik iniedergeval maar alvast met eerste deel van ASoIaF.
Ben echter inmiddels ook begonnen met kijken naar GoT. Dus zit nu nog beetje te twijfelen of ik wel tegelijkertijd ASoIaF moet gaan lezen of daar beter paar jaar mee moet wachten
Heb ook nog "The Dark Tower" reeks van Stephen King en "Earth's Children'" reeks van Jean M. Auel op mijn lijstje staan. Kan ik denk beter daar eerst mee beginnen.
Zou geinig zijn als de hoofdstukken in het boek overeen komen met de afleveringen. Dus aflevering 1 is hoofdstuk 1 in boek etc.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Je kan ook meelezen met de serie, als je het geduld daarvoor hebt natuurlijk
Dat is uiteraard niet, maar de afleveringen stoppen wel aan het einde van een hoofdstuk zeg maar.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Zou geinig zijn als de hoofdstukken in het boek overeen komen met de afleveringen. Dus aflevering 1 is hoofdstuk 1 in boek etc.
Dan is seizoen 1 72 afleveringen. Dat is al 3 seizoenen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Zou geinig zijn als de hoofdstukken in het boek overeen komen met de afleveringen. Dus aflevering 1 is hoofdstuk 1 in boek etc.
Prima toch.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan is seizoen 1 72 afleveringen. Dat is al 3 seizoenen.
Boek 2 heeft 71 hoofdstukken
Boek 3 81
Boek 4 46
Boek 5 73
343 hoofdstukken, zelfs al kort je ze in naar 20, 25 minuten, dat is al 142 uur. Maak je ze 40 minuten, wat gangbaar is voor een niet sitcom dan zit je dus al op 228 uur en dan is de serie nog niet klaar. Dan zou je uitkomen op rond de 320 uur aan film..
21 seizoenen van elk 22 afleveringen. Dan geven ze meneer Martin in elk geval alle tijd voor de laatste 2 delen!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan is seizoen 1 72 afleveringen. Dat is al 3 seizoenen.
Boek 2 heeft 71 hoofdstukken
Boek 3 81
Boek 4 46
Boek 5 73
343 hoofdstukken, zelfs al kort je ze in naar 20, 25 minuten, dat is al 142 uur. Maak je ze 40 minuten, wat gangbaar is voor een niet sitcom dan zit je dus al op 228 uur en dan is de serie nog niet klaar. Dan zou je uitkomen op rond de 320 uur aan film..
Ja klopt, ik blader daar er vaak heenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:56 schreef Kirov het volgende:
Achter in het boek staat ook wel een overzicht van alle families en de leden daarvan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
zojuist a dance with dragons uitgelezen. leuk boek maar helaas geen ontknoping van een van de verhaal lijnen. wat mij betreft had hij er toch wel eentje mogen afronden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |