Vergeet ook niet dat de personage's van GRRM heel menselijk zijn. En als je 30 mensen in het leven naast elkaar zet zul je een paar saai/irritant vinden, terwijl anderen juist goed met ze op kunnen schietenquote:Op zondag 15 april 2012 14:36 schreef merry77 het volgende:
irritant is ook dat er veel te veel personages zijn. Te veel van hak op de tak. Ik merk dat ik vaak het boek in sprongen lees omdat ik wil weten hoe het met 1 persoon verder gaat. En niet weer een of andere Asha tussendoor krijg die me gestolen kan worden.
weet trouwens iemand of de nederandse vertalingen van deze serie nog doorgaan. ik heb nu de eerste 4 boeken van deze serie gelezen (erg goed) maar nu komen er geen vertalingen meer uit. dus ik ben bang dat ik toch op engels moet overgaan.quote:Op zondag 15 april 2012 12:21 schreef SaskiaR het volgende:
Zelfde probleem hier... na GRRM zijn de meeste fantasyboeken maar saai.
Maar als je de Malazan serie van Steven Erikson nog niet gelezen hebt, is er nog hoop: 10 delen, totaal 3,3 miljoen woorden, en naar mijn mening nog beter dan GRRM. Dat houd je vast nog wel even bezig
http://en.wikipedia.org/wiki/Malazan_Book_of_the_Fallen
jaartje of 3 - 4quote:
Optimistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Optimist
Oh trouwens, even een vraagje aan de hand van boek 4;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:49 schreef MAHL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
Ik heb het eerste seizoen gezien en toen de boeken gekocht toen iemand mij daar op wees. Ben toen meteen alle boeken gaan lezen en vind het persoonlijk fijn dat ik eerst de boeken gelezen heb. Dat geeft mij nog de kans om mijn eigen idee te hebben van hoe mensen er uit zien en hoe zij zich gedragen. Nu ik dan seizoen 2 zie dan zijn Davos Seaworth en Melissandre iets anders dan ik mij had ingebeeld maar vind ik het fijn dat ik toch mijn eigen beleving had. Anders zijn alle gezichten en zo al voorgekauwd uit de serie.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:06 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb onlangs het eerste seizoen van Game of Thrones gekeken en ben nu ook bezig met het tweede seizoen. Gister de eerste twee boeken gekocht en die wil ik gaan lezen nadat het tweede seizoen van de tv-serie is afgelopen. Zijn er meer mensen die het boek pas na de tv-serie gelezen hebben en wat zijn de ervaringen daarmee? Anders kan ik misschien beter nu stoppen met het kijken van de serie en eerst de twee boeken lezen
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:49 schreef MAHL het volgende:
[..]Speculatie hieroverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Speculatie hieroverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Speculatie hieroverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Optimist
Oh trouwens, even een vraagje aan de hand van boek 4;Nou jaartje of 3 is best realistisch....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boek 5 was veel moeilijker om te schrijven, vanwege de geografische verdeling van de characters en zo.
?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef kossikvassik2 het volgende:
Boek 5 was veel moeilijker om te schrijven, vanwege de geografische verdeling van de characters en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die niet doorschrijft krijgt hij de serie niet af ben ik bang. Hij is al dik 60 en aan z'n lichaam te zien leeft hij niet al te gezondquote:
SPOILER: Boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |